| |  | |
29.09.05, 22:30
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Stepperi
Olen harkinnut stepperin hankkimista. Kysymykseni kuuluukin, kummanlainen stepperi on parempi, sellainen jossa on käsille ""tuet""(ei liiku) vai sellainen ""ministepperi"" jossa ei mitään nojia ole?
Entä onko muita hyviä pointteja, mitkä pitää ottaa huomioon stepperin hankinnassa.
Tai osaisitteko suositella jotain muita käteviä kuntolulaitteita kotiin?
| |
| | |
30.09.05, 08:24
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Stepperi
Hei!
Minulla on stepperi (iso, jossa kädensijat eivät liiku, Hobby Hallista ostettu), jonka olisin valmis myymään sinulle edullisesti:)
Se on mielestäni hyvä ja paljon parempi kuin ministepperi, joka on aivan lelu. Kaverin ministepperi kuumenee ihan kauheasti parin minuutin jälkeen ja tukea on vaikea ottaa mistään.
Itse käyn kuntosalilla niin useasti, että stepperi on jäänyt käyttämättä.
| |
| | |
30.09.05, 10:31
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Piialle
Heippa!
Voisinpa ollakin kiinnostunut ;)
Onko se stepperisi kokoontaittuva ja onko siinä vastuksen säätöä. Yritin etsiä hobbyhallista kuvaa, mutta sieltä ei enää löytynyt. Missä stepperi sijaitsee, että tiedän onnistuuko haku :) Ja paljonko pyytäsit, noin suurin piirtein?
| |
| | |
30.09.05, 16:44
|
#4 (linkki)
Minulla on Gym-Techin ministepperi ja se ei ole mikään lelu, näyttää kulutetut kalorit ja askellukset, aika raskas polkea, joten helpolla ei pääse eikä pidäkään. Olen pysynyt hoikkana sen avulla ja vaikuttaa etenkin pakara- ja reilislihaksiin, irtoaa kunnon hiki, poljen kerralla n. 100 kcal.
| |
| | |
01.10.05, 21:18
|
#5 (linkki)
Minullakin ollut ministepperi reilut 4-v,käytän säännöllisesti 3-4 kertaa viikossa,polkien 30 min,siinä ajassa kerkiää yli 450 kaloria kulua kepeästi =) aika menee muutenkin nopsasti jos katsoo samalla jotain ohjelmaa!!!
| |
| | |
02.10.05, 09:02
|
#6 (linkki)
Ilman muuta paras olisi stepperi jossa myös kädet liikkuu... kädethän tuo lisää tehoa, mutta on tietenkin raskaampaa... semmosta ilmeisesti et halunnut.
Kommenttina vaan noista kalorimittareista että niihin ei kannata kauheasti luottaa. Ne on laskettu yleensä n. 70 kiloisen keskiarvokulutuksen mukaan.
Itse saan kulumaan kaloreita ""vain"" n. 350kcal tunnin juoksulenkillä (ja se on kuitenkin tehokkaampaa kuin toi ministepperi). Pieni kalorikulutus johtuu siitä että painan n. 53 kg. 70 kiloinen kuluttaa tietenkin enemmän. Joku sanoi puolessa tunnissa kuluttaneensa n. 450 kaloria... en oikein usko että pitää paikkansa jos on n. 60 kiloinen nainen.. Tuo kalorinkulutus on hyvä testata vaikkapa sykemittarilla jossa on kalorilaskin. Sinne kun laitetaan omat paino-, ikä-, ym. tiedot
| |
| | |
03.10.05, 09:39
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Piialle
Taittuu kokoon ja on vastuksensäätö. Laita vaikka meiliä mulle os. piia-koo@hotmail.com
| |
| | |
01.03.12, 09:56
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | steppri Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vs. ministepperi Olen harkinnut stepperin hankkimista. Kysymykseni kuuluukin, kummanlainen stepperi on parempi, sellainen jossa on käsille ""tuet""(ei liiku) vai sellainen ""ministepperi"" jossa ei mitään nojia ole?
Entä onko muita hyviä pointteja, mitkä pitää ottaa huomioon stepperin hankinnassa.
Tai osaisitteko suositella jotain muita käteviä kuntolulaitteita kotiin? |
Täällä olis myynnissä yksi stepperi hp 40e kun vain hakee pois puh 0400810743
| |
| | |
03.03.12, 20:48
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Harri Hänninen Täällä olis myynnissä yksi stepperi hp 40e kun vain hakee pois puh 0400810743 |
Mikä kaupunki? MIkä malli?
| |
| | |
04.04.12, 09:56
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja vs. ministepperi Olen harkinnut stepperin hankkimista. Kysymykseni kuuluukin, kummanlainen stepperi on parempi, sellainen jossa on käsille ""tuet""(ei liiku) vai sellainen ""ministepperi"" jossa ei mitään nojia ole?
Tai osaisitteko suositella jotain muita käteviä kuntolulaitteita kotiin? | ministepperi on täysin lelu.sillä ei kukaan viitsi edes yrittää treenata.ensinnäkin liike on liian lyhyt ja laite rimpula
| |
| | |
25.04.12, 22:24
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata ministepperi on täysin lelu.sillä ei kukaan viitsi edes yrittää treenata.ensinnäkin liike on liian lyhyt ja laite rimpula |
Tuo kyseinen laite hyödyttää ainoastaan sen myynyttä.Thighmsterin kaltainen komerontäyte..lopulta myydään kirpparilla parilla eurolla seuraavalle hölmölle 1991 - Thighmaster - YouTube | |
| | | | |