Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.10.05, 09:48   #1 (linkki)
Anneli
(Vierailija)

Seluliittivoide

Onko kenelläkään kokemuksia seliliittivoiteista?
Ajattelin ostaa sellaista. Ovatko ne todella tehokkaita ja mitä suosittelisitte?
  Vastaa viestiin

03.10.05, 10:36   #2 (linkki)
näin on
(Vierailija)

Re: Seluliittivoide

Jos haluat tuhlata rahasi ja uskot sen auttavan niin siitä vaan, mutta todellisuudessahan ne eivät vaikuta mitään itse selluliittiin, kylläkin ihon pinta näyttää vähän paremmalta heti käytön jälkeen, mutta sen saa aikaan ihan halvemmilla kosteusvoiteilla.
Vain säännöllinen liikunta ja ruokavalio todellisuudessa auttaa parantamaan appelsiini-ihoa.
  Vastaa viestiin
03.10.05, 10:51   #3 (linkki)
miusu
(Vierailija)

no on mulla kyllä ihan hyväkin kokemus

Käytin L'orealin selluliittigeeliä lisäämättä liikuntaa lainkaan ja reisistä todellakin lähti joku sentti ympärysmittaa ja silenivätkin. Tein lisäksi kuivaharjausta ja hieroin geelin ohjeen mukaan.
  Vastaa viestiin
03.10.05, 12:17   #4 (linkki)
ihmevoide
(Vierailija)

Re: no on mulla kyllä ihan hyväkin kokemus

Tuotapa ihmevoidetta olen minäkin kokeillut ohjeita tarkasti noudattaen + liikunta ja terveellinen ruokavalio. Kyllähän reidet hoikistuivat liikunnan ansiosta, mutta ei selluliitti minnekkään hävinnyt. Ehkä olisi pitänyt jättää liikunta väliin.
  Vastaa viestiin
03.10.05, 12:47   #5 (linkki)
akuutissa
(Vierailija)

Kuningaskuluttajassa testasivat selluvoiteita, mikään ei toiminut. Ei kalliit eikä halvat. Ihan sama mitä rasvaa reisiinsä hieroo, se on se hierominen tai kuivaharjaus joka ihon ulkoasua parantaa eikä sellurasvat.

Testi löytyy (poista välilyönnit):
http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/322
  Vastaa viestiin
04.10.05, 10:10   #6 (linkki)
Minä
(Vierailija)

Juo paljon vettä, vältä liikaa suolaa, haitallisia hiilihydraatteja (joita saat karkeista, pullasta, vaaleasta leivästä) ja toetysti sitä kovaarasvaa (eläinrasvoja). Rasvan sijasta öljy on parempi vaihtoehto koska öljy ei voin tavoin kerry sopivissa määrin käytettynä elimistöön.
Nuo kaikki edellämainitut tekijät puolestaa kertyy sinne ihon alle ja on sitä selluliittiä. Liika suola kertyy elimistöösi nesteenä ja sitä myöten ilmenee turvotuksena ja siihen päälle kun sinne kertyy vielä rasvaa ja muita kuona-aineita niin muodostuu niitä pahkuroita.
Vesi puolestaan liuottaa kuona-aineita pois. Vettä pitäisi juoda 2 litraa päivässä.
Tee vaikka tunnin kävelylenkki päivässä.. Koska liikunta parantaa verenkiertoa muunmuassa, kävelyn ei tarvitse olla mitään rankkaa pakertamista.. Kunhan vaan vaivautuu ulos käppäilemään, niin sekin on hyvä.
Ei pitäis olla iso juttu muuttaa elintapoja edellämainitulla tavalla ja varmasti enimmät selluliitit lähtee. Hierominenkin auttaa kuulemma kun hieroo niin pintaverenkierto iholla paranee.. En usko selluliittivoiteisiin.
  Vastaa viestiin
04.10.05, 10:13   #7 (linkki)
Minä edelleen
(Vierailija)

Lisättäköön vielä, että runsas alkoholinkäyttö ja tupakan poltto aiheuttavat selluliittia. Myös liian raskas liikunta (joka saa lihakset maitohapoille)..

Että jos syöt kovin suolaista ja rasvasta ruokaa ja ruokavalioosi kuuluu sämpylät ja pullat. Jos tupakoit ja juot alkoholia usein, etkä liiku niin turha luulla, että selluliittivoide on pelastuksesi..
  Vastaa viestiin
10.10.05, 14:55   #8 (linkki)
-n-
(Vierailija)

mulla kyllä biothermin rasva toimi, hämmästyttävän hyvin!!!! täytyy vaan jaksaa muistaa joka päivä käyttää.. liikuntaa en harrasta....
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku