Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.10.05, 15:49   #1 (linkki)
eka kerta
(Vierailija)

Itseruskettavat

Kesällä sain hankittua kivan rusketuksen ja nyt haluaisin pitää sitä yllä. Olen käynyt viime talvena pari kertaa solariumissa, mutta en oikein tykännyt ja riskitkin arvelluttavat. Nyt siis ajattelin ensimmäöistä kertaa kokeilla itseruskettavia voiteita sun muita. Olisi kuitenkin hiukan kysyttävää niistä...
Kuinka usein niitä täytyy käyttää, jos haluaa pitää tasaisen rusketuksen koko talven läpi? Riittääkö kerran tai pari viikossa? Olen kuullut kehuja Garnierin suihke-muodossa olevasta, onko oikeasti toimiva juttu? Entä mitä kasvoille? Voinko käyttää vartalolle tarkoitettuja aineita ihan leukarajaan asti, vai olisiko kaulalle ja dekolteelle parempi käyttää naamalle tarkoitettuja? Kertokaa.
  Vastaa viestiin

03.10.05, 17:28   #2 (linkki)
taina
(Vierailija)

Re: Itseruskettavat

Itse olen käyttänyt juuri tuota Garnierin suihketta jaloille (muualle en ole kokeillut). Kannattaa ensin sheivata ja kuoria sääret. Itse käytin myös kosteusvoidetta (suihkutin ensin itseruskettavaa sääriin ja levitin sen kosteusvoiteen kanssa). Tuloksesta tuli tosi tasainen ja luonnollinen. Varmaan sama pätee myös muualle kroppaan.

Kasvoissa käytin Garnierin kasvoille tarkoitettua itseruskettavaa. Tuloksesta tuli myös tasainen ja luonnollinen. Jos voiteen antaa vaikuttaa liian kauan, esim. yön yli, niin silloin mulle ainakin tuli pienet rajat leuan ja kaulan välille.

Itse laitoin kesällä vain kerran viikossa itseruskettavaa...se kesti ihan mukavasti. Kannattaa aluksi testata jalkoihin, koska jos tulos ei miellytäkkään sinua...
  Vastaa viestiin
03.10.05, 20:21   #3 (linkki)
eka kerta
(Vierailija)

Naamaan laitettavan voiteen kanssa käytit vissiin myös jotai n perusvoidetta? Pitääkö kaikki itseruskettavat huuhdella pois, sillä en muista kuulleeni siitä..?
  Vastaa viestiin
04.10.05, 10:36   #4 (linkki)
Hmp
(Vierailija)

Voiteita ei kannata käyttää koska ne ovat tosi hankalia, että sais tasaisen rusketuksen. Suihke on parempi koska se levittyy helposti tasaiseksi. Kannattaa eka rasvata ja kuoria iho ennen kuin alat laittaa itseruskettavia. Ja kasvoille ei kannata laittaa, koska ne 95% todennäköisyydellä epäonnistuu. Tulee liian tumma, oranssi ja jotkut kohdat jää ruskettumatta. Toki voithan kokeilla, en vaan tiedä yhtäkään lähipiirissäni joka olisi onnistunut kasvojen ruskettamisessa..
  Vastaa viestiin
04.10.05, 11:05   #5 (linkki)
Kokenut
(Vierailija)

Itse käytän kasvoille tarkoitettua itseruskettavaa voidetta (Dior Bronze, Shiheido, molemmissa myös aurinkosuoja) myös kaulalle, niskaan ja rintakehän alueelle. Vartalolle tarkoitettua sitten muualle keholle. Ensin huolellinen kuorinta, sitten kevyen kosteusvoiteen levitys keholle (kasvoille en laita kosteusvoidetta, kun käyttämäni kasvoille tarkoitetut rusketustuotteet ovat aika paksuja, koska kasvojen ihohan on herkempää). Kosteusvoiteen imeydyttyä kunnolla, voit aloittaa itseruskettavan levityksen. Kannattaa käyttää hanskoja, niin ei tarvitse koko ajan juosta pesemässä käsiä, muuten väri tarttuu kämmeniin, eteenkin kuiviin.

Riippuen käyttämäsi itseruskettavan koostumuksesta, väriä tulisi lisätä muutaman kerran viikossa, jos käyt suihkussa kerran tai useammin päivässä. Muista myös huolellinen kosteutus suihkun jälkeen, pidentää itseruskettavan kestoa. Itselläni Diorin ja Shisheidon rusketusvoiteet ja -geelit kestävät hyvin ja ovat aika riittoisia, eteenkin kasvotuotteet. Itselläni ainakin Garnierin suihke kuivatti aika paljon.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku