Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.10.05, 16:19   #1 (linkki)
mikä mättää?
(Vierailija)

dermaclear hoidosta

Olin dermaclear hoidossa viisi päivää sitten. Nyt karvat kuitenkin kasvavat taas aivan normaalisti. Eikö kuoletettujen karvojen kasvun olisi pitänyt pysähtyä? Kuolleet karvat kuulemma tipahtavat n. 3viikon kuluttua hoidosta itsestään, mutta kun ne nyt kerran kasvavat ovatko ne kuolleita? Vai voiko kasvu jatkua siihen kolmeen viikkoon asti kunnes tipahtavat vaikka ovatkin ns. kuolleita? Olen menossa uusintahoitoon 3viikon kuluttua. Eikö tämä hoito vaikuta minunn mitenkään?

Sain hoitolasta kotihoito-ohjeet joissa mainitaan mm, että uusintahoito kannattaa tehdä kun uutta karvaa alkaa tulla ja että kuoletettuja karvoja ei saa nyppiä tai vahata pois 2 päivää hoidon jälkeen, jottei stimuloisi kuolletettu karvankasvusolukkoa. Kuitenkin ohjeissa lukee, että karvat noi ajaa tai leikata vaikka päivittäin. Onko siis normaalia että ne kasvata, kun kerran puhutaan että voi ajaa päivittäin, mutta mainitaan myös että uusintahoitoon tulee mennä kun uutta karvaa alkaa tulla?
  Vastaa viestiin

04.10.05, 18:43   #2 (linkki)
?
(Vierailija)

Re: dermaclear hoidosta

up? Paniikki!
  Vastaa viestiin
04.10.05, 22:53   #3 (linkki)
Karvaton
(Vierailija)

Heitin vastaukseni jo tonne sensuellien puolelle, mutta heitetään nyt tännekin...

Itse olen käynyt laser-hoidossa, jossa karvat myös tipahtavat noin 3n vkon kuluttua hoidosta. Siihen asti ne todellakin kasvavat ulos (...hitaaaasti) kunnes sitten lopulta tipahtavat pois. Sen ajan olen sheivannut. Ei ole tosin tarvinnut sheivata kun jonkun pari kertaa tuona aikana, kun karvojen kasvu on ollut niin hidasta. Sheivaamisen ei pitäisi stimuloida karvatuppea millään tavalla.

Mutta itselläni tosiaan on kokemusta vain laserista. Ymmärrykseni mukaan kyseessä on kuitenkin ihan täsmälleen sama hoito, sillä erotuksella että laser on tehokkaampi.
  Vastaa viestiin
05.10.05, 11:30   #4 (linkki)
00
(Vierailija)

Etkai käy 3 viikon välein dermassa ??! Ei Derme Cleariin mennä seuraavalla kerralla ennekuin uusi karva on kasvanut ja osa karvoista on lopettanut lepovaiheensa, eli aikaisintaan 5 viikon kuluttua edellisestä kerrasta !!
  Vastaa viestiin
05.10.05, 23:18   #5 (linkki)
Karvaton
(Vierailija)

Joo, en kyllä todellakaan suosittele menemään noin tiuhaan tahtiin hoitoihin. Se on rahan kankkulan kaivoon heittämistä, sillä hoito on noin pian edellisen käsittelyn jälkeen tehotonta.

Oota nyt ainakin sen kolme viikkoa, että ne karvat tipahtaa pois. Muistan itsekin ajatelleeni alkuun tuon laserin kanssa, että ei varmaan tehonnut kun piti odotella niin kauan että karvat tipahtaa ja tuntuivat vieläpä kovin elinvoimaisille tuon kolmen viikon ajan.

Sitten kun ne karvat lopulta tipahtivat pois, ei tarvinnut edes sheivailla kolmeen kuukauteen ennen kuin uutta kasvustoa alkoi taas ilmaantumaan. Kerta kerralta kasvusto kuitenkin väheni, ja nyt n. 6n laserhoitokerran jälkeen tuntuisi että jalkoja eikä bikinirajaa tarvitse enää sheivaila.

Mutta siis: jos tuossa dermassa on tarpeeksi tehoa, pitäisi niiden karvojen tipahtaa pois. Sitten odotetetaan, että karvat on **kunnolla** kasvaneet takaisin, koska hoito tehoaa vain niihin karvoihin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku