Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.10.05, 14:57   #1 (linkki)
Victoria
(Vierailija)

Kynsistä

Missä hoidatatte kyntenne vai hoidatteko itse? Miten hoidatte? Mitä mieltä olette rakennekynsistä? Millaisina pidätte kyntenne? Minulla pitkät ja lakatut. Miten hoidatte käsiänne muutenkin?
  Vastaa viestiin

07.10.05, 16:31   #2 (linkki)
Pumpuli
(Vierailija)

Re: Kynsistä

En hoida itse, joskus lakkailen.Ei tarvitse, kynnet pysyvät aina sisteinä kun on rakennekynnet ja käy 2-3 viikon välein huollossa.Kädet kuoritaan siellä samalla, kotona riittää rasvailu.Itse olen ainakin niin tyytyväinen rakennekynsiini etten aio poistattaa niitä varmaan ikinä .
  Vastaa viestiin
09.10.05, 15:34   #3 (linkki)
Miimo
(Vierailija)

Itse hoidan kynteni. Mulla on todella vahvat kynnet joita pideän yleensä aika pitkinä (n.5 mm yli sormenpään). Joskus jokin kynsistä saattaa katketa ja silloin leikkaan kaikki lyhyiksi samalla, koska eri pituiset kynnet on mun mielestäni karmeat. Käytän yleensä väritöntä lakkaa (Anytime tai lÓrealin valkaisevaa lakkaa). Tummia lakkoja en osaa käyttää ollenkaan, ne tekee pitkistä kynsistä pelottavan näköiset.
  Vastaa viestiin
09.10.05, 17:25   #4 (linkki)
Kim
(Vierailija)

Itse hoitelen. Ovat pitkät n. 1cm. Eivät tarvitse kummoista huoltoa vain rasvausta, kärkien viilausta, suosin vaaleita lakkoja.
  Vastaa viestiin
10.10.05, 09:30   #5 (linkki)
Kaunokki
(Vierailija)

Hoitelen itse. Minulla on paksut ja hyvän muotoiset kynnet, ja kasvaisivat vaikka kuinka pitkiksi. En ole kuitenkaan petolintukynsien ystävä, joten pidän kynsiäni pari milliä pitkinä enkä käytä värilakkaakaan juuri koskaan. Yleisin lakka mulla on maitomaisen vaalea kynnenkovettaja. Se pysyy kuin tauti, pitää lakata uudestaan n. 1-2 viikon välein kun tyvikasvu rupeaa näkymään. Viilaan ja siistin sitten muutenkin siinä samassa.

Minusta rakennekynnet ovat feikin näköiset ja sairaan kalliit. En voi olla liittämättä rakennekynsiä siihen naisellisuuden kanamaiseen aspektiin, josta haluan itse pysyä niin kaukana kuin suinkin. Ihminen ei tarvitse petolintukynsiä, jotta kädet näyttävät kauniilta. Värilakat näyttävät minussa pitkissä kynsissä liian räikeiltä, varsinkin rakennekynsissä. Moni voisi saada omistakin kynsistä kauniimmat kuin muovisäleistä, kun vain osaisi käyttää noita kovettajia.
  Vastaa viestiin
10.10.05, 10:47   #6 (linkki)
Lisbet
(Vierailija)

Minulla on tosi upeat, vahvat ja kapeat kynnet itselläni. Niitä lakkailen ja rasvaan oliiviöljyllä kerran viikossa manikyyrin yhteydessä.

Nyt olin niin tyhmä että menin laittamaan parin, tosi pahasti juuresta katkenneen kynnen tilalle geelikynnen. Miten ihmeessä ne saa pois? Unohdin kysyä salongissa. Ai että kaduttaa! Neuvokaa, kiltit ellit!
  Vastaa viestiin
10.10.05, 17:52   #7 (linkki)
tyttö.
(Vierailija)

Kun laitattaa rakennekynnet (ilmeisesti 50€ ylöspäin hinta), niin ensinnäkin kuinka kauan samoja kynsiä voi pitää tai kauanko ne kestää, jos käy säännöllisesti huollossa?
Ja paljonko huolto maksaa?

Kiitos.
  Vastaa viestiin
10.10.05, 21:10   #8 (linkki)
Mäkki
(Vierailija)

Mulla geelit omien kynsien päällä; käyn huollattamassa n. kk:n välein. Pysyvät hyvinä vaikka kuinka kauan, geeli ""nousee"" omien kynsien kasvun mukana, siksi huollatus. Mulla ollut jo ainakin yli 2 vuotta, en luopuisi.
  Vastaa viestiin
10.10.05, 21:47   #9 (linkki)
tyttö.
(Vierailija)

Olisiko hintoja?:) Se on tärkeä tieto, että pystyy organisoimaan ostoksiaan.
  Vastaa viestiin
10.10.05, 22:18   #10 (linkki)
Kaisuli
(Vierailija)

Hoitajalla, jolla minä olen käynyt ~3 vuotta Espoossa aloitus maksaa 95-105€ riippuen koristelusta (ranskis, ""timantteja"", etc) - aikaa aikaa pitää varata kolme tuntia.
Huollot riippuvat kynsistäsi ja kuinka kovalle käytölle ne joutuvat. Alussa kävin huollossa neljän, viiden viikon välein (70-80€ - 2h), mutta nyt käyn hieman useammin kolmen, neljän viikon välein (50-65€ - 1-1.5h).
Eipähän tarvi koskaan itse huoltaa kynsiä ja ovat siistit asiakaspalvelussa arkisinkin.
Mieheni tosin ""jurisee"" joskus, kuinka se on kallista kun aloittaessaan asiakaspiirin hankinnan hän teki 3kk 35€:lla koko setin, jonka hän ilomielin silloin hyväksyi.
No, minä en tupakoi joten voin ""polttaa"" saman summan geelikynsiin ja kampaajalle ; )
  Vastaa viestiin
11.10.05, 11:37   #11 (linkki)
N43
(Vierailija)

Kaisulille!

Mä olen ""polttanut"" itselleni silikonit, uudet posliinikuoret ja hiustenpidennyksen. Ajatella mitä olen ""säästänyt"" kun en ikinä ole alkanut polttamaan röökiä!

Nyt testailen geelikynsiä ja olen todella tyytyväinen. Ai niin, ja värillisiä piilareita kanssa.

Tietenkään en viitsi asiasta puhua muualla kuin näillä palstoilla. Ihmiset ovat niin nopeita tuomitsemaan....
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku