Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.10.05, 14:16   #1 (linkki)
OSAAKO KUKAAN
(Vierailija)

AUTTAA

Heippa,
olen varmasti väärällä keskustelupalstalla mutta te muotitietoiset ihmiset osaatte varmasti auttaa minua.
Kyse on tukan värjäyksestä, minulla on tällä hetkellä aivan valkea tukka, josta haluaisin saada beigen värisen, miten se onnistuu, tietääkö kukaan sellaista väriä, jota voisi itse laittaa jatkossa, olen nyt käyttänyt lorealin excellence cremeä väri 10, uskallanko muuttaa väriä vain tummemaksi, kerran värjäytin kampaajalla ja väri tuli aivan asfaltin värinen ja oli todella karmea.
Vai voisinko tehdä esim. raitoja jollain tummemmalla sävyllä, onko jollain ollut samaa ongelmaa ???
Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa minua.
  Vastaa viestiin

13.10.05, 23:07   #2 (linkki)
Noora
(Vierailija)

Re: AUTTAA

Minulla oli sama ongelma noin vuos sitte.
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ värjää kotona. Varaa aika kampaajalle ja kysele mitä voisit tehdä. Mutta on melkein mahdotonta saada beige väri todella vaaleasta :S
  Vastaa viestiin
14.10.05, 10:59   #3 (linkki)
*
(Vierailija)

itse tein näin eli aloitin ottamalla ruskeita raitoja ja siitä sitten pikkuhiljaa tummaksi. Nyt on kokonaan tumman ruskeat.
  Vastaa viestiin
14.10.05, 19:07   #4 (linkki)
minä taas
(Vierailija)

mä ajattelin myös että jos uskaltaisin aluksi laittaa aivan ohuita ruskeita raitoja, saman sarjan ruskealla värillä, jolla on nytkin värjännyt hiuksia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku