Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.10.05, 21:08   #1 (linkki)
pahkura-Liisa
(Vierailija)

Phytomodelant

Tunteeko kukaan Phytomodelant- kapseleita, tehoavatko selluliittin niin kuin luontaistuotekaupan myyjä kehui, kokemuksia haluaisin, sillä ei varaa hömppään.
  Vastaa viestiin

13.10.05, 21:31   #2 (linkki)
ei tehoa
(Vierailija)

Re: Phytomodelant

Kokeilin heti tuoreeltaan kun tuote tuli markkinoille. Käytin jopa pitemmän aikaa. Ei tehonnut! Älä törsää eurojasi moiseen. Ongelmaan ei auta mikään suun kautta otettava.
  Vastaa viestiin
14.10.05, 17:29   #3 (linkki)
piutsi
(Vierailija)

Kuule kylla tehoaa minulla ainakin!!Heti lahtee appelsiini-iho.Se vaan on niin etta heti kun lopettaa kayton niin tulee takaisin.Olin ihan koukussa yhteen aikaan ja ostin montakin purkkia.
Jos tietaa etta tarttee viikon tai kahden jalkeen saada nopea apu niin suosittelen.
  Vastaa viestiin
14.10.05, 17:56   #4 (linkki)
minulla
(Vierailija)

ei myöskään toiminut. :(
  Vastaa viestiin
15.10.05, 04:27   #5 (linkki)
ei tehoa
(Vierailija)

Valepukki

Taidat itse kaupata ko. tuotetta, kun kehut sitä tavalla mikä ei vaan ole käytännössä edes mahdollista. Onhan nämä jutut todistettu moneen kertaan. Naisten rahat vaan viedään, kun halutaan uskotella oikotietä selluliitin poistumiseen. Ei siihen tehoa muu kuin laihtuminen, jos sekään. Itse painan 48 kg, mutta selluliitti on ja pysyy.
  Vastaa viestiin
15.10.05, 10:06   #6 (linkki)
Hmmm
(Vierailija)

Ehdottomasti kannattaa ostaa. Meidän huushollissa lähti noilla paitsi selluliitti, myös jalkasieni, torakat, eturauhaskasvain ja peräpukamat.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku