Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.03.09, 19:50   #126 (linkki)
visuaalinen
(Vierailija)

Kuvia?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja "Pussikas"
Kiva oli lueskella toisen kokemuksia. mutta, mistä saisi netistä kuvia ennen operaatiota ja sen jälkeen? Itse olen menossa perinteiseen sellaiseen alaluomileikkaukseen. pelottaa vaan. Miten teille on käynyt jos on jo aiemmin olleet silmät pussillaan ja turvoksissa aina aamuisin, onko leikkaus vielä lisännyt niitä vai pysyneet kuitenkin samanlaisina vai onko turvotus erilaista, poistunut?
Hanki yhden naisen äskettäin julkaisema leikkauspäiväkirja. Hän kuvailee kaiken kuvineen, toisaalta kauheaakin katsottavaa löytyy. Tuo on monistetyyppinen vihko ja sitä ei ainakaan saa kirjakaupasta. Pistä foorumeille kyselyä, jospas joku osaa neuvoa sen hankinnassa.

Mutta mieti ensin, haluatko tietää ne välivaiheet vai onko parempi, kun kuvittelet lopputuloksen?!

Olen käynyt itse vastaavassa leikkauksessa. Ei ole kaunista katsottavaa...

Vastaa viestiin
28.03.09, 12:10   #127 (linkki)
minulle oli.
(Vierailija)

No itse jos olisin nyt miettimässä alaluomileikkauksesta, niin sanoisin ei koskaan. Oli se minulle sen verran kamala kokemus. Mutta minä olen minä ja monille se ei ole kovinkaan suuri juttu.
  Vastaa viestiin
17.12.11, 13:17   #128 (linkki)
maria123
(Vierailija)

Alaluomileikkaus 35v.

Olen toipunut reilun viikon verran alaluomileikkauksesta, ja vaikka lopullinen tyytyväisyys tietenkin selviää paljon myöhemmin, haluaisin jakaa muutaman kommentin jos vaikka joku juurikin tällä hetkellä harkitsee tai on menossa vastaavaan leikkaukseen.

-Konsultoinnissa sanottiin, että rasvapussia sidotaan kiinni niin että siitä tulee vähemmän näkyvä. Kesken leikkauksen kirurgi kuitenkin sanoi, että ohoh, täällähän onkin paljon rasvaa ja imaisi sitä pois. On mielestäni outoa, että tehtiin ihan muuta kuin konsultaatiossa sanottiin. Johtopäätös on, että kirurgit ovat kiireisiä ihmisiä, ja joissain taloissa potilaita hoidetaan liukuhinhameiningillä. Leikkausta olevassa lyhyessä konsultaatiossa kannattaa vielä itse muistuttaa kirurgille, mistä on puhuttu, että se on tuoreessa muistissa.

-Kun konsultoinnissa epäröin nukutuksen ja paikallispuudutuksen välillä, kirurgi sanoi, että jos pystyy laittamaan piilarin silmään, pystyy tulemaan paikallispuudutukseen. Ei pidä paikkaansa! Alaluomileikkaus hereillä oli pelottava kokemus. Kun kirurgin kännykkä alkoi soimaan hassulla soittoäänellä kesken leikkauksen, tuli mieleen, että toivottavasti hän nyt keskittyy siihen mitä tekee, ja aloin melkein nauramaan kesken kaiken hysteerisesti. Palaneen haju oli välillä myös inhottava. En suosittele, mutta jokainen tietää tietenkin itse miten rohkea on.

-Toinen silmäni on kiristetty silmänurkkaan niin että alaluomi menee lähes suorassa linjassa peittäen iiriksen alaosan, mikä on epäluonnollisen näköistä ja epäsymmetrinen toisen silmän kanssa (joka tehtiin ensin), jossa alaluomi mukailee iiristä ja tekee sen kohdalla pienen kuopan. Toivon todellakin, että jos tässä on tehty kohdallani virhe, saan myös korjaavan toimenpiteen. Se selviää kohdallani 3 viikon kuluttua lopputarkastuksessa.

Konsultoinnissa ei kerrottu, miten silmän muoto voi muuttua. Molemmat silmät ovat silminnähden pienemmät nyt kuin ennen. Toinen (ensiksi leikattu) on edelleen sievä ja säilyttänyt muotonsa. Pieni muutos on ymmärrettävä ja täytyykin hyväksyä, mutta toisen silmäni kanssa on kyllä selvästi otettu vapauksia.

Viimeinen kullan arvoinen vinkki on, että tarkistakaa ihmeessä kirurgin työhistoria ja kokemus etukäteen, vaikka toimenpide tehtäisiin Suomessa ja tunnetussa talossa. Ei kannata sokeasti luottaa, vaan rauhassa tarkistella ja keskustella kirurgin kanssa kaikesta etukäteen.
  Vastaa viestiin
31.12.11, 18:17   #129 (linkki)
silmät
(Vierailija)

Älkää pihdatko silmäluomileikkauksissa.Silmät ovat näkyvin ja huomiotaherättävin kohde. Muutama satanen enemmän jotta saat kunnollisen PLASTIIKKAkirurgin tekemän operaation, on kulutetun rahan arvoista.
  Vastaa viestiin
03.01.12, 13:42   #130 (linkki)
maria123
(Vierailija)

tarkennus

Tarkentaisin vielä, että kirurgi todellakin oli plastiikkakirurgi, ettei jää epäselväksi. En tosin tiedä, jos hän tekee muutakin kirurgiaa. Itseäni harmittaa vain, että paikkakunnaltani olisi löytynyt toinenkin kirurgi, josta jälkikäteen olen kuullut vain hyvää sanottavaa. Valitsemastani puolestaan luin nettipalstoilta jälkeenpäin toisenkin negatiivisen kommentin (jälki oli ollut epäsymmetristä), eikä työhistoriaa ole läheskään yhtä kauan. Toivon, että olisin ottanut asioista itse tarkemmin selvää aiemmin!

Kävin eilen jälkitarkastuksessa, ja minulle sanottiin vain, että toinen silmä on niin turvonnut vielä ettei voi sanoa, miltä se lopullisesti tulee näyttämään. Näkyvä turvotus mitä oli aluksi on kyllä mielestäni laskenut, mutta alaluomi on lähes täysin tunnoton. Toisessa silmässä ei ole tällaista ongelmaa. Silmät on edelleen ihan epäsymmetriset...

Joka tapauksessa, minulle varattiin uusi aika 3kk päähän, ja luotan suomalaiseen lääkäriin sen verran kaikesta huolimatta, että jos jotain todellakin on mennyt silmän kanssa pieleen, se korjataan.

Huomenna olen menossa takaisin töihin, ja nolottaa hieman, sillä toinen silmäni on kauhean näköinen. On siinä selittäminen. Mutta kestetään kuin nainen.
  Vastaa viestiin
04.01.12, 08:38   #131 (linkki)
banda
(Vierailija)

Onko joku yhdistänyt luomileikkauksiin otsankohotuksen? Miten onnistui?
  Vastaa viestiin
25.02.12, 13:38   #132 (linkki)
Pussit ja rypyt
(Vierailija)

Apua kaipaava

Olen harkitsemassa alaluomileikkausta. Silmäpusseissa on lisäksi ryppyjä ja epätasaisuutta (olen vasta 30v...) voiko niille mitään? Laser/hionta??
  Vastaa viestiin
25.02.12, 14:23   #133 (linkki)
Minun tarinani
(Vierailija)

Olet kyllä vielä aika nuori tuollaiseen toimenpiteeseen, ne kai voi hoitaan vielä kasvohoidoilla kosmetologilla tai itsehoitamana. Luomileikkaukset eivät koskaan ole ihan pikkujuttu, vaikka niin aina kuvitellaan, ja tulos ei aina tyydytä kaikkia sitten kuitenkaan. En tiedä miten leikkaus on nykyään muuttunut, että luomet paranevat nopeammin. Tästä on nyt muutamia vuosia kun itse leikkautin ala-/yläluomet, vielä huonoon aikaan, kesän kynnyksellä. Siinä meni sitten koko kuuma kesä parannelessa silmäluomia, onneksi olin silloin vuorotteluvapaalla. Mitään tulehduksia minulla ei ollut, mutta mustelmat ja turvotus eivät tahtoneet parantua millään, vaikka jälkihoidonkin tein tunnollisesti ohjeiden mukaisesti, kävin lymfahieronnassa, suojasin silmäni auringolta jne. Sanotaan, että luomeni olivat täysin parantuneet joskus marraskuussa, että puoli vuotta siinä meni. Tulos oli loppujen lopuksi oikein hyvä ja olin tyytyväinen. Mutta paranemisprosessin aikana masennuin ja kaduin syvästi, että olin mennyt leikkaukseen. Monille leikkaus on ihan helppo juttu ja paraneminen nopeaa, mutta minulla se ei ollut.
Ehkä siksi paraneminen vei kauan, koska tuloskin on pysynyt yhtä hyvänä ja kauniina monia vuosia.
  Vastaa viestiin
28.02.12, 12:22   #134 (linkki)
hyvä
(Vierailija)

Omat luomet-sekä ylä että ala..leikattu 10v sitten.Arvet täysin näkymättömät.Olen todella tyytyväinen
  Vastaa viestiin
28.02.12, 15:18   #135 (linkki)
Vähän pettynyt
(Vierailija)

Ala- ja yäluomileikkaus ja midface lifting

Minut leikattiin joulukuussa ja silmistä näkee edelleenkin punaiset leikkausarvet ylä- ja alaluomella.
Toinen alaluomi on turvonnut hiukan sisänurkasta ja molemmissa luomissa leikkausviillon alla on kovat patit molemmin puolin viiltoa. Etukäteen lääkäri kertoi 2-4 viikon toipumisajasta, eikä päällepäin näkyviiin jäävistä arvista ollut mitään puhetta. Jokainen tuttu edelleen kysyy mitä sinun silmille on tapahtunut. Joten kannattanee varutua vähintään puolen vuoden toipumisaikaan ja harkita tarkkaan kannattaako moiseen ryhtyä kun laserhoidoilla ja muilla kevyemmillä keinoilla saadaan nykyään hyviä tuloksia aikaiseksi.
Lääkärini oli vanha ja en voi suositella ikääntynyttä, vaikka kokemusta onkin, kenellekään.
  Vastaa viestiin
25.03.12, 12:07   #136 (linkki)
riiputettu
(Vierailija)

Minut leikattiin pari vkoa sitten,alaluomet ja mid face lift. Muuten kaikki ok,mustelmat pois ja turvotuskin lähes mutta nämä silmäkulmissa olevat ihonalaiset "ripustustikit"!!!! Kauanko ne sulavat(lanka 3-0)? Viikon päästä töihinmeno eikä tämän näköisenä paljon nappais!
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän pettynyt Näytä viesti
Minut leikattiin joulukuussa ja silmistä näkee edelleenkin punaiset leikkausarvet ylä- ja alaluomella.
Toinen alaluomi on turvonnut hiukan sisänurkasta ja molemmissa luomissa leikkausviillon alla on kovat patit molemmin puolin viiltoa. Etukäteen lääkäri kertoi 2-4 viikon toipumisajasta, eikä päällepäin näkyviiin jäävistä arvista ollut mitään puhetta. Jokainen tuttu edelleen kysyy mitä sinun silmille on tapahtunut. Joten kannattanee varutua vähintään puolen vuoden toipumisaikaan ja harkita tarkkaan kannattaako moiseen ryhtyä kun laserhoidoilla ja muilla kevyemmillä keinoilla saadaan nykyään hyviä tuloksia aikaiseksi.
Lääkärini oli vanha ja en voi suositella ikääntynyttä, vaikka kokemusta onkin, kenellekään.
  Vastaa viestiin
25.03.12, 15:35   #137 (linkki)
no-
(Vierailija)

minulla viimeinen ripustuslanka suli n. 5 kk kuluttua leikkauksesta. aikaa leikkauksesta on muutamia vuosia. kai ne sitten vasta olivat kokonaan parantuneet. siläkulmat lievästi kurtussa kävelin kyllä ihmisten ilmoilla, eipä siinä mitään. töistä olin silloin vuorotteluvapaalla. hyvä lopputuloshan siitä lopulta tuli ja silmänaluset pysyneet oikein hyvänä/kauniina tänne saakka.
paraneminen on kyllä hyvin yksilöllistä, joten sinulla saattaa sulaa hyvinkin nopeasti. malttia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku