Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.10.05, 10:51   #1 (linkki)
Sasu
(Vierailija)

Hiusten suoristajat

Onko teillä kokemuksia hiusten suoristusaineista? Niitähän on nykyään jo aika monessa merkissä. Itse olen kokeillut kampaamotuotteista Wellan sekä Goldwellin suoristusaineita sekä Studio Linen Hot Straightia. Ne toimivat jotenkin, mutta etsin vielä parempaa. Minulla on luonnopörrö hiuslaatu, ei siis kihara, vaan semmoinen kostealla ilmalla pörhistyvä hius, joka näyttää huonokuntoiselta vaikka ei olisikaan. Onko tiedossa hyviä aineita, millä saisin pysymään hiukset sileinä?
  Vastaa viestiin

14.10.05, 13:03   #2 (linkki)
niina
(Vierailija)

Re: Hiusten suoristajat

Oletko kokeillut suoristusrautaa? Itselläni on hieman taipuisa tukka, mutta suoristusraudalla tukasta tulee ihan piikkisuora ja se myös kestää. Itse käytän vähän muotovaahtoa ja sitten suoristelen. Suoristusrauta on Phillipsin. Ostin sen keväällä...en enää muista mitä maksoi, mutta ei se ollut kalliimmasta päästä...
  Vastaa viestiin
18.10.05, 08:32   #3 (linkki)
Niki
(Vierailija)

Re: Hiusten suoristajat

Mulla kans luonnonpörröpää ja todella hyviä aineita on ollut hakusassa jo kauan. Käytän suoristusrautaa ja sen alla tietty suoristavaa ja lämmöltä suojaavaa Tigin Fashionista muotoilutuotetta. Kannattaa etsiä sellainen aine missä on kosteussuoja, koska kosteus tekee hiukseen juuri sen pörröisyyden. Shampoot ja hoitoaineetkin kannattaa valita suoristavan vaikutuksen mukaan. Jos ostat suoristusraudan niin ehdottomasti sen pitää olla keraaminen ettei hius vahingoitu niin paljon.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku