| Re: Ongelma
Ymmärrän sua oikeasti, vaikka tyttö olenkin! Varmasti rakastat tyttöystävääsi, jos hän on ihana ihminen ja tietysti haluaisi kultansa olevan myös hyvännäköinen.
Liian monet naiset tuntuvat ajattelevan, että kun he miehen ovat saaneet, ei ulkonäöllä ole enää niin väliä. Niin ovat jotkut kaverinikin minulle sanoneet. Nämä ovat siis niitä naisia, jotka tuntevat tärkeäksi näyttää hyvältä (vain) miesten silmissä.
Kun itse olen seurustellut, olen panostanut ulkonäkööni jopa enemmän kuin sinkkuna ollessani. Sinkkuna saatan hyvinkin välillä vaihtaa spinningtunnin sipsipussiin ja kotisohvaan, mutta seurustellessa haluan, että poikaystäväni pitää minua seksikkäänä ja haluttavana, myös vartaloni ja muun ulkonäköni puolesta. Entinen poikaystäväni oli suhteemme alussa huippukunnossa ja hänellä oli aivan ihana, lihaksikas vartalo. Kun suhteemme eteni, hän yllättäen lopetti salillakäynnin ja muunkin liikunnan, lyhyet matkatkin taittuivat aina autolla. Ei tullut itselle tästä niin kauhean kivat fiilikset...
Mielestäni suhteen eteen kuuluu molempien osapuolien tehdä työtä, myös ulkonäköön panostamisen puolesta. Se tekee suhteesta paljon miellyttävämmän, molempien kannalta. En hae kumppanilta täydellisyyttä, en todellakaan, mutta huolta itsestään täytyy pitää, niin minäkin teen. Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan, ja onkin kiva, jos voi ihastua kumppaniinsa yhä uudelleen ja uudelleen :)
|