Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.10.05, 21:52   #1 (linkki)
miettinen mikko
(Vierailija)

Ongelma

Puhun nyt suoraan, joten moralisoijat ja teeskentelijät älkää vaivautuko. Rakastan naistani enemmän kuin itseäni. Hän on kaikkeni, mutta olen eläin ja haluan että naaraani myös sisäisen kauneuden lisäksi näyttäisi hyvältä. tyttöni on kaunis mutta löysää on aika paljon, varsinkin takamuksessa..
Tämä kuulostaa julmalta mutta tämä on todellinen ongelma enkä usko että olen yksin. Harmittaa kun silmät menee jatkuvasti tiukkoihin muijiin.. en tiedä mitä tehdä. Olen vain rehellinen mies.
  Vastaa viestiin

16.10.05, 23:00   #2 (linkki)
just joo
(Vierailija)

Re: Ongelma

Vaivaudun vastaamaan vaikket haluaisikaan. Oletko itse sitten kiinteä lihaskimppu? On sullaki ongelmat. Jos ongelma on tosiaan noin iso niin vaihda tyttö sitten kiinteämpään. En usko että rakastat naistasi enemmän kuin itseäsi. Miksi sitten täällä valittaisit hänen löysyydestään? Kasva aikuiseksi. Tavalliset naiset eivät ole yhtä kiinteitä kuin kuvien mallit tai nuoret hoikat ja urheilevat tytöt.
  Vastaa viestiin
17.10.05, 12:06   #3 (linkki)
Nainen
(Vierailija)

Eihän toi mikään uusi juttu ole - ainahan miehet väittää että pitää ola sitä ja tätä tota, mutta naista silti rakastetaan enemmän ku elämää? Yhtälö ei ole ihan looginen. Mieshän siis haluaa naisensa olevan miehen mieluisessa muotissa, ei naisena itsenään.

Mutta mihis toi ajattelumalli muuttuis.....
  Vastaa viestiin
17.10.05, 12:07   #4 (linkki)
Luuseri
(Vierailija)

Entä oma sisäinen kauneutesi: ""haluan että naaraani""... Mielenkiintoisia sanavalintojakin sulla. Kannattaisi tyttöystäväsi lähteä oman hyvänsä takia lätkimään.
  Vastaa viestiin
17.10.05, 12:48   #5 (linkki)
hoksauttaja
(Vierailija)

joo tuolla menolla sillä on kohta paikka paremmalle rakastajalle. Rakastat muka ja siihen vaikuttaisi noin voimakkaasti toisen kilot.. joopa joo.. Näetsä sitä ihmisenä vai mallinukkena vai minä? Mitä sä oikeesti ajattelet tunteista? ja ulkonäöstä?
Parempi on kuule sanoa syy että jätät hänet nyt vain heti.
Ja kerrot sen syyn oikeasti. Kyllä sulle niitä tiukkiksia löytyy, sitä saa mitä tilaa. Niiden maailmassa vaan se itsensä rakastaminen saattaa sit mennä sun edelle. JA sun ongelmat puidaan sit, kun se alkaa vertaamaan ja sä et taidakaan kelvata sit kenellekkään.
Tais tulla moralisointia, mut tämä on moraalikysymys etkä sä pääse siitä eroon, ennenkuin suhde loppuu. Toivottavasti kasvat mieheksi, sähän oot kuin viistoistavuotias ipana, iik mul tai sul on läskii.. Mä haluun et kaikki on tiukkoja.. IIK että mä voin rakastaa niitää ja olla kovempi kundi kun mun muijakin on niin magee... IIIk
  Vastaa viestiin
17.10.05, 12:51   #6 (linkki)
Madde
(Vierailija)

Ymmärrän sua oikeasti, vaikka tyttö olenkin! Varmasti rakastat tyttöystävääsi, jos hän on ihana ihminen ja tietysti haluaisi kultansa olevan myös hyvännäköinen.
Liian monet naiset tuntuvat ajattelevan, että kun he miehen ovat saaneet, ei ulkonäöllä ole enää niin väliä. Niin ovat jotkut kaverinikin minulle sanoneet. Nämä ovat siis niitä naisia, jotka tuntevat tärkeäksi näyttää hyvältä (vain) miesten silmissä.
Kun itse olen seurustellut, olen panostanut ulkonäkööni jopa enemmän kuin sinkkuna ollessani. Sinkkuna saatan hyvinkin välillä vaihtaa spinningtunnin sipsipussiin ja kotisohvaan, mutta seurustellessa haluan, että poikaystäväni pitää minua seksikkäänä ja haluttavana, myös vartaloni ja muun ulkonäköni puolesta. Entinen poikaystäväni oli suhteemme alussa huippukunnossa ja hänellä oli aivan ihana, lihaksikas vartalo. Kun suhteemme eteni, hän yllättäen lopetti salillakäynnin ja muunkin liikunnan, lyhyet matkatkin taittuivat aina autolla. Ei tullut itselle tästä niin kauhean kivat fiilikset...
Mielestäni suhteen eteen kuuluu molempien osapuolien tehdä työtä, myös ulkonäköön panostamisen puolesta. Se tekee suhteesta paljon miellyttävämmän, molempien kannalta. En hae kumppanilta täydellisyyttä, en todellakaan, mutta huolta itsestään täytyy pitää, niin minäkin teen. Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan, ja onkin kiva, jos voi ihastua kumppaniinsa yhä uudelleen ja uudelleen :)
  Vastaa viestiin
18.10.05, 15:11   #7 (linkki)
???
(Vierailija)

Edellisen jutut ei kuulosta mun korvissa ihan terveiltä...Panostan entistä enemmän ulkonäköön? Eiköhän siihen ulkonäköön pitäisi panostaa itsensä takia, eikä poikaystävän? Mulle on ihan sama, mitä mieltä mun mies on mun kropasta - työn teen itselleni sen eteen.Kiva jos äijä tykkää mut jos sen mielestä hyllyy likaa - kestäköön tai hakekoon uuden.

Vastaa viestiin
18.10.05, 15:19   #8 (linkki)
!
(Vierailija)

Sairasta sakkia.
  Vastaa viestiin
18.10.05, 15:35   #9 (linkki)
hhh
(Vierailija)

Mitä näit sun tytössäs kun rupesitte tapaileemaan, siis sen kropassa? jos nyt ei kelpaa, mutta sillon kelpasi ilmeisesti.
Voithan sinä hienovarasesti ehdottaa, että rupeisitte käymään yhdessä salilla tai vaikka sulkkista pelaillen pari kertaa viikossa?älä sano missään nimessä oikeeta syytä, kaikki naiset ei kestä jos niitte vartaloonsa arvostellaan.

Vastaa viestiin
18.10.05, 16:40   #10 (linkki)
Hille
(Vierailija)

No jos jätän eettiset mielipitet pois, ja ehdotan esimerkin voimaa. Eli kun itse kuntoilet hurjasti ja ostat kotiin vain terveellistä ruokaa, eikä kaljaa ollenkaan, niin eiköhän ala mennä perille.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku