Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.11.11, 07:28   #26 (linkki)
tietäväinen !
(Vierailija)

vastaus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupala Näytä viesti
onko mahdollista, että voi olla ilman nenäkorua päivän ilman että se umpeutuu?

- Aluksi ei kannata , sen voi aatella ihan maalaisjärjellä mutta sitten kun koru on ollut esim. 1-2 vuotta niin silloin luulen että uskaltaa jo olla ilman :)
Tiedän tämän siksi, koska olen kuullut huhuja.. ja itsellä on myös huulikoru ja tämän kanssa menettelin näin.
  Vastaa viestiin
18.11.11, 17:21   #27 (linkki)
yyyyyyyyy
(Vierailija)

ujfdj

Otin nenälävistyksen 4-5 päivää sitten, ja nyt jo olen vaihtanut erinlaiseen koruun.
Ei satu yhtään. Putsaan joka päivä septidinillä tai vesi paperilla. Sekä pyörittelen varovasti nappia.
Ihmeellistä tuntuu, ettei satu oikeesti yhtään :) välillä ei edes muista että on koko korua ku alkaa jotenki pyhkimään nenää. :D

Ehdottomasti koruliikkeessä kannattaa ottaa, pääsee halvemmalla ja ne osaa hommansa sielläkin, sillä korupyssyllä tms.

:)
  Vastaa viestiin
19.11.11, 10:21   #28 (linkki)

Käyttäjän Romycat avatari

Rekisteröitynyt: 12/2009
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yyyyyyyyy Näytä viesti
Ehdottomasti koruliikkeessä kannattaa ottaa, pääsee halvemmalla ja ne osaa hommansa sielläkin, sillä korupyssyllä tms.

:)
Nimenomaan ei sillä korupyssyllä pitäisi mennä sohimaan.. Hintaa enemmän kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että se koru laitetaan ennen kaikkea hygienisesti ja oikeaoppisesti. Pyssyllä tehtäessä hygieniapuoli on todella kyseenalainen sillä sitä ei saa puhdistettua kunnolla edellisen jäljiltä ja tekotapakin yksinkertaisesti väärä.
  Vastaa viestiin
19.11.11, 10:50   #29 (linkki)
Aikuisena korun ottanut
(Vierailija)

Itse olin 43v, kun nenälävistyksen otin. Se laitettiin silloin pyssyllä kuten korviksetkin. Minusta ainoa oikea vaihtoehto, kivuton ja nopeasti ohi.

Itse olen allerginen noille aloituskoruille, joudun päivän sisällä vaihtamaan kultaisen korun. Niin kävi korvissa kuten nenässäkin. Hieman vaikeaa oli eka nenäkorun vaihtaminen. Koukku ei millään meinanuut pyörähtää oikein. Lopulta meni ja annoinkin sen olla yli vuoden paikallaan ennenkuin vaihdoin uuden.

Paraneminen oli kohtuullisen nopeaa. Kipua ei ollut, arkuutta vain. Kuukauden kuluttua reikä oli parantunut.

Itse pidän juuri noita koukkuversioita. Ne eivät esim. nuhassa haittaa ollenkaan. Nenän voi niistää kuten ilman koruakin.
  Vastaa viestiin
24.11.11, 23:06   #30 (linkki)
fools
(Vierailija)

Onpa järkeä pilata nenänkin iho reiällä joka ei koskaan tule näkymättömäksi.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku