Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.02.06, 15:12   #1 (linkki)
Kokemuksia!!
(Vierailija)

Leukaimplantti

Hei,

Minun ongelma on liian minimaalinen leuka. Tama tekee myos normaalin kokoisesta nenästä massiivisen näköisen ja todella korostaa nenän aluetta. Onko kellään kokemuksia leukaimplantista ja oletteko olleet tyytyväisiä? Paljonko maksoi? Jotkut menee nenäleikkukseen pienentämään nenänsä, vaikka ongelma olisi voitu korjata tällä toimenpiteella. Ajatelkaapa vaikka Hjallis Harkimoa. Hanellekin voisi suositella!
  Vastaa viestiin

09.02.06, 16:41   #2 (linkki)
...
(Vierailija)

Re: Leukaimplantti

Mä voisin antaa sulle osan leuastani... mulla sitä on liiankin kanssa...
  Vastaa viestiin
09.02.06, 17:38   #3 (linkki)
niin
(Vierailija)

Pysyyköhän se paikoillaan? Haluatko Ridgen leukäperät vai Sirkka Sumarin, Siskonsa Hannan vai Vera Olssonin leukaperät?
  Vastaa viestiin
10.02.06, 05:05   #4 (linkki)
AP
(Vierailija)

Tottakai pysyy paikallaan. Tämä kiinnitetään leukaan. En halua muuttaa leukaperiä, kunten Ridgellä. Kysymyksessä on aivan lminimaalinen leuan kärjen muotoilu ja implantti tulee oman luun päälle; työntää leuan kärkeä eteemmäksi. Implaantti on n. tulitikkuaskin kokoinen.
  Vastaa viestiin
10.02.06, 15:00   #5 (linkki)
Kiinnostunut
(Vierailija)

Mitä materiaalia tuo implantti on? Oletko muuten ottanut selvää leikkauksesta?
  Vastaa viestiin
10.02.06, 15:53   #6 (linkki)
-
(Vierailija)

Olkaa onellisia jos teillä on pienet leuat. Pieni leuka on naisellinen, toisin kuin joku puuliiteri-leuka.
  Vastaa viestiin
12.02.06, 20:39   #7 (linkki)
Alkup
(Vierailija)

Implantti on silikonista valmistettu. Käytössä on myös kollageenillä tehtävät ruiskutukset. Nordströmmin sairaalan sivuilla on kuvaus toimenpiteestä. Mä ehdottomasti tarvitsen tämän; olen kuin naispuolinen Hjallis Harkimo.
  Vastaa viestiin
17.02.06, 15:09   #8 (linkki)
etkä...
(Vierailija)

tarvii! nykyiset piirteesi tekee susta vaan persoonallisen näköisen.
Olin aikanaan ihastunut juuri kaltaisesi näköiseen naisen. Mielestäni nuo kuvailemasi piirteet tekivät hänestä aivan mielettömän ihanan naisen. Muutoinkin hän pukeutui tyylikkäästi ja oli joka tavalla suloinen! Näe itsesi uudella tavalla ja huomaa oma viehättävä persoonasi. Tsemppiä.
  Vastaa viestiin
23.02.06, 14:13   #9 (linkki)
Kohtalotoveri
(Vierailija)

Onkohan tuollainen leikkaus kamalan kallis? Minua kiinnostaisi myös.
  Vastaa viestiin
26.02.06, 21:18   #10 (linkki)
HeeWee
(Vierailija)

""Ajatelkaapa vaikka Hjallis Harkimoa. Hanellekin voisi suositella!""

Itse asiassa Harkimo on loistava esimerkki rahan vallasta.
Äijä tarvitsisi suunnilleen kaikki ikinä keksityt kauneus- ja rumuusleikkaukset, mutta kun on helvetisti fyrkkaa, niin saa iskettyä puoli eduskuntaa ja yhteiskunnallista rispektiä vaikka näyttäisi... no, Harkimolta.

Paradoksaalista on se, että Harkimo varmaan voisi kustantaa kaikki ikinä keksityt lääketieteelliset toimenpiteet, mutta ei näytä menevän ensimmäiseenkään.

Uskoisin ettei tilanteesi ole nyt missään tapauksessa niin kriittinen kuin Harkimolla.

Mutta leukaimplantit on ainakin valokuvissa ihan fiksun näköisiä usein, ja hyvänä puolena ei jää arpiakaaan, jos leikkaus tehdään suun sisältä.

Se mitä minä olen aina halunnut tietää on se, että voiko leukaimplanttien kanssa tulla samanlaisia ongelmia kuin silokinitissien kanssa. Siis jotain hylkimistä tai vastaavaa?
En harkitse mitään implanttia, mutta ihan kiinnostaisi tietää, kun silikoni-implanteista aina puhutaan, mutta leukaimplanteista, kohotetuista poskipäistä ja muista ei sitten koskaan puhuta mitään.
  Vastaa viestiin
27.02.06, 12:14   #11 (linkki)
no
(Vierailija)

kyllä se ainakin mun silmään pistää, jos sivukuvassa ei ole leukaa ollenkaan. Kauniisti kaareutuva leuka on hieno.
  Vastaa viestiin
27.02.06, 13:08   #12 (linkki)
.
(Vierailija)

Ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista veistettyjä. Naisella pieni leuka on kauniimpi.
  Vastaa viestiin
05.11.11, 13:41   #13 (linkki)
Uppp
(Vierailija)

Nostan.

Tietäiskö kukaan?

Olen parikymppinen nainen ja mulla on semmonen ns pikkuleuka. Luulen että se pahenee iän myötä.
  Vastaa viestiin
06.11.11, 09:20   #14 (linkki)
toimii
(Vierailija)

Helppo leikkaus.Minulle teki aikoinaan Antti Ryynänen.Leukaan tuli sopivasti volyymiä ja kasvot näyttävät tasapainoisemmilta.Muistaakseni laitettiin joko 5mm tai 7mm implantti.
  Vastaa viestiin
06.11.11, 14:31   #15 (linkki)
iso leuka
(Vierailija)

Iso leuka vanhentaa ja tekee parikymppisestä naisesta nelikymppisen näköisen. Ei kaikkien tarvitse näyttää sellaisilta brasilialaisilta transvestiiteilta, vaikka se nykymuoti tuntuu olevankin. Kautta historian kauneimmilla naisilla on ollut sopusuhtaiset ja pienet leuat.
  Vastaa viestiin
06.11.11, 14:35   #16 (linkki)
jaws
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iso leuka Näytä viesti
Iso leuka vanhentaa ja tekee parikymppisestä naisesta nelikymppisen näköisen. Ei kaikkien tarvitse näyttää sellaisilta brasilialaisilta transvestiiteilta, vaikka se nykymuoti tuntuu olevankin. Kautta historian kauneimmilla naisilla on ollut sopusuhtaiset ja pienet leuat.

Olet oikeassa siinä että massiivisempi leuka vanhentaa.Pieni leuka on lapsenomainen. Mutta jos leuka ei ole riittävä muihin piirteisiin nähden, sen korjaaminen parantaa ulkonäköä.

Tuskin Hjalliksellekkaan tekisi pahaa saada 5mm lisää leukaa...
  Vastaa viestiin
08.11.11, 14:42   #17 (linkki)
hmmmm
(Vierailija)

Mulla on lähtötilanne kuin tällä naisella ja samanlaista lopputulosta haen <http://www.makeovertravel.com/images/chin-implant10.JPG>
  Vastaa viestiin
20.11.11, 17:44   #18 (linkki)
UPPP
(Vierailija)

NOSTAN.
  Vastaa viestiin
03.12.11, 18:24   #19 (linkki)
sfesbhghff
(Vierailija)

Liian pieni leuka tuo hoikallekin naiselle kaksoisleuka-efektin suht nuorella iällä. Tällöin on ihan ymmärrettävää jos henkilö pohtii implantin laittoa. Itselläni on sama piirre, mutta toistaiseksi olen vain leikitellyt ajatuksella implantista.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku