Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.02.06, 00:43   #1 (linkki)
PH
(Vierailija)

arvet + laserhoito

Moi!

Onko kenelläkään kokemusta arpien hoidosta laserilla?Oliko siitä apua?Oliko kallis?

Itse olen menossa tän kuun lopulla(en muista tähän hätään paikan nimeä)plastiikkakirurgille. Mulla on ikävän näköisiä vesirokon jättämiä valkoisia läiskiä ja yks leikkausarpi, joista haluaisin eroon. Hinta ei ole vielä tiedossa.
  Vastaa viestiin

14.02.06, 03:56   #2 (linkki)
hmmm
(Vierailija)

Re: arvet + laserhoito

Olen katsonut Sairaala Laserin nettisivuja sillä silmällä. Pitäisi muutama ryppy saada veke...heillä on monenlaisia laserkäsiitelyjä, tietäisi vain mikä on sopiva.
  Vastaa viestiin
14.02.06, 09:36   #3 (linkki)
silja
(Vierailija)

Valkoiset arvet ei lähde millään hionnalla, sillä ne ovat niin syvällä että sinne hiottaessa syntyy aina uusi arpi. Esimerkiksi laserilla voidaan tasoittaa arpikuoppia ja pienentää arpia, mutta ne valkoiset alueet ei kyllä katoa mihinkään. Eli siis esimerkiksi raskausarville ei voi laserilla tai muulla hionnalla tehdä mitään.

Leikkausarpia voidaan korjata muuten kuin hiomalla (ompelemalla uudestaan), joten isommasta valkoisesta arvesta saa kyllä pienemmän.

Kävin plastiikkakirurgin konsultaatiokäynnillä aknearpieni takia ja sieltä sain nämä tiedot.
  Vastaa viestiin
14.02.06, 09:39   #4 (linkki)
silja
(Vierailija)

unohtui mainita: hinta olisi muutama vuosi sitten ollut poskille ja ohimoille tonnin luokkaa. Itse operaatio jotain 800 ja siihen päälle joku pakollinen herpes estolääkitys, sillä hionta voi kuulemma herättää herpeksen sellaisillakin, joilla sitä ei ole koskaan ollut (jos satut siis olemaan oireeton kantaja). Hionta tehdään nukutuksessa ja kasvot on sen jälkeen muutaman päivän kääreissä. 10 pv jälkeen on jo iho ehjä ja voi meikata, mutta total blockia on käytettävä muistaakseni vuoden ajan ja iho voi punoittaa pitkään.

Onko kellään kokemusta siitä hellemmästä lääkärin tekemästä laserhoidosta, jossa tehdään vain pieniä pisteitä ja iho kuoriutuu sitten itsekseen?
  Vastaa viestiin
27.02.06, 22:13   #5 (linkki)
PH
(Vierailija)

Ajattelin tässä ""vanhaa"" asiaa nostella... Kävin tänään laserklinikalla(Hesassa) näyttämässä vesirokon arpia. Viiden alueen laserhoito maksaa 380 euroa. Sillä ei saa valkoisia läiskiä pois, mutta niitä saa kuulemma aika hyvin häivytettyä.
Toimenpideaika mulle varattiin parin viikon päähän. Toivottavasti siitä on edes vähän apua!

(Kerran, kun olin liikenteessä t-paidassa, joku mies kysyi, että oonko joskus yrittäny hirttää itteni, kun on näkyvillä valkoisia läiskiä...)
  Vastaa viestiin
28.02.06, 15:19   #6 (linkki)
juulia
(Vierailija)

Auttaakohan laser maksaläiskiin tai muihin pigmenttimuutoksiin kasvoissa?
  Vastaa viestiin
28.02.06, 17:02   #7 (linkki)
PH
(Vierailija)

Kannattaa käydä näyttämässä maksaläiskiä lääkärille. Voi olla, että ainakin laserilla saa läiskiä vaaleammaksi.
  Vastaa viestiin
15.04.11, 09:51   #8 (linkki)
Sari44
(Vierailija)

arvet ja laserhoito

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PH Näytä viesti
Ajattelin tässä ""vanhaa"" asiaa nostella... Kävin tänään laserklinikalla(Hesassa) näyttämässä vesirokon arpia. Viiden alueen laserhoito maksaa 380 euroa. Sillä ei saa valkoisia läiskiä pois, mutta niitä saa kuulemma aika hyvin häivytettyä.
Toimenpideaika mulle varattiin parin viikon päähän. Toivottavasti siitä on edes vähän apua!

(Kerran, kun olin liikenteessä t-paidassa, joku mies kysyi, että oonko joskus yrittäny hirttää itteni, kun on näkyvillä valkoisia läiskiä...)
Kannattaa tarkasti valita mihin menee. Kävin Siluetissa Timo Pakkasella ja esitys oli surkea. Maksoin 900 ja mitään ei tapahtunut. Myöhemmin kävin Mehiläisessä ja kaikki lähti.
  Vastaa viestiin
03.05.11, 09:30   #9 (linkki)
girl
(Vierailija)

arvet+laserhoito

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sari44 Näytä viesti
Kannattaa tarkasti valita mihin menee. Kävin Siluetissa Timo Pakkasella ja esitys oli surkea. Maksoin 900 ja mitään ei tapahtunut. Myöhemmin kävin Mehiläisessä ja kaikki lähti.

Hei Sari, missä laserhoidossa kävit Mehiläisessä? Millaisia arpia sinulla oli?
  Vastaa viestiin
25.10.11, 17:34   #10 (linkki)
Saana 44
(Vierailija)

arvet

Hei!

Kylläpä kuulostaa oudolta nuo Sarin kokemukset! Arvet ovat arpia, evätkä ne heti vain lähde pois millään hoidolla. Tiedän että Mehiläisessä tehdään paljon ihon laserhoitoja, mutta ei ne nyt ihan ihmeitä sielläkään tee.

Kävitkö Sari Helsingissä vai jossain muualla? Lahdessa? Turussa?

Minulle on tehty nyt 4 hoitoa, ja lääkäri sanoi, että lopulliset tulokset ihollani näkyvät vasta noin vuosi hoidon jälkeen. Mutta lupaavalta näyttää jo nyt! Jo ensimmäisen hoidon jälkeen huomasin tasoittumista! Lääkäri sanoi myös, että kannattaa pitää reilu hoitotauko, ja katsoa tarvitaanko vielä yksi tai kaksi käsittelykertaa joskus myöhäisemmässä vaiheessa ja voidaanko hoitoaluetta mahdollisesti silloin jo pienentää.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku