Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
27.04.06, 14:49   #1 (linkki)
tatum
(Vierailija)

vihreä kahvi

Heippa!
Onko ketään kokeillut vihreää kahvia, jonka luvataan laihduttavan 5 kiloa kahdessa kuukaudessa?
  Vastaa viestiin
28.04.06, 09:36   #2 (linkki)
ss
(Vierailija)

Re: vihreä kahvi

Mistäs tuollaista saa?
  Vastaa viestiin
28.04.06, 15:12   #3 (linkki)
ameba
(Vierailija)

Heitä vain rahasi hukkaan. Jos tuollainen oikeasti toimisi, niin länsimaiden paino-ongelmaa ei olisi olemassakaan.

Jos sitä joisi koko vuoden, niin laihtuisko sitten 30 kg? Ja entä jos painaa vain 60 kg, laihtuisko silti 30 kg eli about puolet elopainostaan? ;)

Järjen käyttö on sallittua.
  Vastaa viestiin
28.04.06, 19:24   #4 (linkki)
Mitä?
(Vierailija)

Vihreästä teestä (juon päivittäin) olen kuullut, en vihreästä kahvista. Hokkuspokkus-konsteja ei olekaan. Vääränlaiset hiilihydraatit kannattaa jättää pois, niin paino normalisoituu pian. Siispä sokerit ja valkoiset jauhot kannattaa karsia ensiksi ruokavaliosta (ja kaikki niitä sisältävät), peruna, riisi ja pasta pitää myös hylätä. Proteiini ja hyvät rasvat ovat tärkeitä. Tietysti pitää myös harrastaa liikuntaa, vaikkapa vain kävelyä, pääasia, että liikkuu.
  Vastaa viestiin
29.04.06, 16:46   #5 (linkki)
vihreä kahvi
(Vierailija)

se on tee-vihreä tee.se auttaa insuliinin alentavasti - eli on hyvä juttu, mutta maistuu :-(
  Vastaa viestiin
29.04.06, 20:03   #6 (linkki)
Anneli
(Vierailija)

Kofeiini, jota on kahvissa, sekä joissakin teelaaduissa vielä huimasti kahvia enemmän, auttaa mobilisoimaan rasvoja, eli yhdistettynä kalorivajeeseen voi hieman tehostaa laihtumista. Vaikutus on kuitenkin olematon verrattuna vaikkapa liikuntaan - se ja riittävä proteiinien saanti on edelleen paras konsti pitää huolta siitä, että laihiksella menettää rasvaa, ei lihasta.

Sellaista ainetta, jota syömällä laihtuisi ilman, että mitenkään muuttaa elintapojaan, ei ole.

Lääkäreiden määräämät laihdutuspilleritkin perustavut siihen. Esim. Xenical estää rasvojen imeytymistä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että voisi syödä mitä vaan ja laihtuisi. Jos Xenical kuurin aikana syö runsasrasvaista ruokaa, saa hirveän rasvaripulin. Tästä seuraa, että ei voi syödä rasvaista ruokaa, ellei halua viettää vatsanväänteisenä vessassa koko aikaa, eli lääke pakottaa muuttamaan ruokailutottumuksia ja siitä seuraa laihtuminen.

Vastaa viestiin
29.04.06, 21:08   #7 (linkki)
tatum
(Vierailija)

madam lehdessä oli juttua siitä, taitaapi olla humpuukia
  Vastaa viestiin
08.05.06, 14:20   #8 (linkki)
elli
(Vierailija)

Tuotteen nimi on MethoDraine.

Onko tätä nyt joku OIKEASTI kokeillut?
  Vastaa viestiin
09.05.06, 10:59   #9 (linkki)
Minä
(Vierailija)

Viimeisessä Madam-lehdessä oli tosiaan pieni juttu vihreästä kahvista (MethoDrain Slim). Se vähentää sokerin imeytymistä kehossa ja siten sokerin muuttumista rasvaksi. Hinta on yli 34 €/pullo. Kahden kk:n kuuriin tarvitaan kaksi pulloa. Melko kallista, sanoisin, vaikka niinhän ""elämä on"".

Järkevämpää mielestäni olisi kuitenkin välttää sokeria ja muita nopeasti veren insuliinia nostavia ravintoaineita, kuten vehnäjauhoa (leivät, kakut, pullat, keksit, karkit ym.)
Samalla vointikin kohenisi.

""Hitaat hiilarit"" sen sijaan ovat suotavia (vihannekset, hedelmät kohtuudella jne). Aiheesta löytyy tietoa kirjoista ja netistä, kunhan vain viitsii nähdä vähän vaivaa.

Itselläni vaalean leivän pois jättäminen normalisoi painon nopeasti. Pullien ym. makeiden syöjä en onneksi ole koskaan ollutkaan. Vointi parani myös, erilaiset vatsavaivat katosivat. Moni muu on kokenut saman.
  Vastaa viestiin
20.03.09, 11:21   #10 (linkki)
iki
(Vierailija)

vihreä kahvi

Kokeilen 30 päivän tehokiinteyttäjää tabletteina, kaksi aamuisin. Minceurcafe vert, Yves Rocher. Olisin halunnut tietää aiheuttaako vihreä kahvi päänsärkyä. Jos sinulla on asiasta tietoa kerro tällä palstalla.
  Vastaa viestiin

20.03.09, 19:41   #11 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Liikunnalla ja oikealla ruoalla laihtuu, ei millään ihmeaineilla.
  Vastaa viestiin
23.03.09, 20:53   #12 (linkki)
froo
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreä kahvi
se on tee-vihreä tee.se auttaa insuliinin alentavasti - eli on hyvä juttu, mutta maistuu :-(
Kyllä se on vihreää kahvia, vaikka sitä vihreää teetäkin on. Itse olen hankkinut Sokkarin luontaistuoteosastolta tai Yves Rocherilta. Vihreän kahvin GL-arvo on matalampi kuin tavallisessa kahvissa ja kofeiinipitoisuus suurempi. On hyvää mutta laihduttavasta ominaisuudesta en sano kyllä mitään. Hyvää se ainakin on :D
  Vastaa viestiin
23.03.09, 20:54   #13 (linkki)
froo
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iki
Olisin halunnut tietää aiheuttaako vihreä kahvi päänsärkyä. Jos sinulla on asiasta tietoa kerro tällä palstalla.
Kyllä mikä tahansa kahvi aiheuttaa, jos ei juo tarpeeksi vettä. Vihreä kahvi sisältää enemmän kofeiinia kuin tavallinen ja suotavaa on ottaa vesilasillinen seuraksi.
  Vastaa viestiin
06.06.10, 17:53   #14 (linkki)
jake2771
(Vierailija)

Vihreä Kahvi

Untitled
  Vastaa viestiin
17.01.11, 23:39   #15 (linkki)
Jake2771
(Vierailija)

Vihreä Kahvi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jake2771 Näytä viesti

Vihreää kahvia täältä!!!

Tervetuloa | RB Shop
  Vastaa viestiin
23.04.12, 13:23   #16 (linkki)
maija
(Vierailija)

vihreä kahvi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tatum Näytä viesti
madam lehdessä oli juttua siitä, taitaapi olla humpuukia

Miksi moni ottaa kantaa asiaan,mistä ei mitään tiedä ja mitä ei ole esim. itse kokeillut.
  Vastaa viestiin
24.04.12, 09:49   #17 (linkki)
coffeeaddict
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreä kahvi Näytä viesti

Karmean pahaa.Olen tietoinen terveysvaikutuksista mutta myrkyn makuista.
  Vastaa viestiin
06.08.13, 10:45   #18 (linkki)
Kaapo K
(Vierailija)

Vihreä kahvi.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iki Näytä viesti
Kokeilen 30 päivän tehokiinteyttäjää tabletteina, kaksi aamuisin. Minceurcafe vert, Yves Rocher. Olisin halunnut tietää aiheuttaako vihreä kahvi päänsärkyä. Jos sinulla on asiasta tietoa kerro tällä palstalla.

Tämän sivun kirjoittaja näyttää kysyvän, onko kenelläkään kokemusta ko kahvista.
Yhdessäkään vastauksessa ei ilmene että olisi KOKEMUSTA, sen sijaan otetaan kantaan ja
neuvotaan ja ollaan viisaita.
Jos ette osaa vastata kysmykseen, jättäkää omat viisaudet omaksi tiedoksenne.
Sama pätee näihin netti-keskusteluihin yleensä, päsmäreinä ovat ihmiset, joilla ei ole minkäänlaista omaa kokemusta.
  Vastaa viestiin
02.09.13, 04:19   #19 (linkki)
kahvikulinaristi
(Vierailija)

Suosittelen Paska nimistä kahvia. Oikeasti hyvää
  Vastaa viestiin
19.09.13, 15:23   #20 (linkki)
ostopaikka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kahvikulinaristi Näytä viesti
Suosittelen Paska nimistä kahvia. Oikeasti hyvää

Mistä ostat?
  Vastaa viestiin

25.09.13, 08:02   #21 (linkki)
PETTYNYT
(Vierailija)

VIHREÄ KAHVI

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ostopaikka Näytä viesti
Mistä ostat?
TILASIN AVTIVE FOOD SUPPLEMENTS TIIMILTÄ VIHREÄ KAHVI KAPSELEITA 60KPL 86e.
MAINOKSEESSA LUVATTIIN HUIKEITA TULOKSIA KUUKAUDEN AIKANA.OLEN NOIN 8KG YLIPAINOINEN.
SÖIN SUHTEELLISEN TERVEELLISESTI.LIIKUN KOIRIEN KANSSA,KÄYN PARI KERTAA VIIKOSSA SALILLA JA PYÖRÄILEN TYÖMATKAT. SÖIN KAPSELEITA 2 KERTAA PÄIVÄSSÄ ENNEN RUOKAILUA. PAINO EI TIPPUNUT GRAMMAAKAAN. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET USKOKO MAINOSTAJIEN HÖPINÖITÄ.ITSE MENIN HALPAAN.PUOLUSTAJAT OVAT ILMEISESTI JÄLLEENMYYJIÄ. AINUT KEINO LAIHTUA ON LIIKKUA ENEMMÄN JA SYÖDÄ VÄHEMMÄN.
  Vastaa viestiin
16.11.13, 17:13   #22 (linkki)
annaleena59
(Vierailija)

ÄLKÄÄ TODELLAKAAN TILATKO ELLETTE OLE VARMOJA, ETTÄ KYSEESSÄ LUOTETTAVA JA KOTIMAINEN YRITYS! NIIN PALJON ON HUIJAREITA INTERNETISSÄ.! VAHVAA VIHREÄÄ KAHVIA OLEN TILANNUT VERKKOKAUPASTA Etusivu | Green Coffee Diet JA OVAT POSTITTANEET KOTIIN ILMAISEKSI

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PETTYNYT Näytä viesti
TILASIN AVTIVE FOOD SUPPLEMENTS TIIMILTÄ VIHREÄ KAHVI KAPSELEITA 60KPL 86e.
MAINOKSEESSA LUVATTIIN HUIKEITA TULOKSIA KUUKAUDEN AIKANA.OLEN NOIN 8KG YLIPAINOINEN.
SÖIN SUHTEELLISEN TERVEELLISESTI.LIIKUN KOIRIEN KANSSA,KÄYN PARI KERTAA VIIKOSSA SALILLA JA PYÖRÄILEN TYÖMATKAT. SÖIN KAPSELEITA 2 KERTAA PÄIVÄSSÄ ENNEN RUOKAILUA. PAINO EI TIPPUNUT GRAMMAAKAAN. ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET USKOKO MAINOSTAJIEN HÖPINÖITÄ.ITSE MENIN HALPAAN.PUOLUSTAJAT OVAT ILMEISESTI JÄLLEENMYYJIÄ. AINUT KEINO LAIHTUA ON LIIKKUA ENEMMÄN JA SYÖDÄ VÄHEMMÄN.
  Vastaa viestiin
21.11.13, 16:02   #23 (linkki)
JennY
(Vierailija)

Käytän myös Green Coffee Diet kapseleita ja voin suositella. Lisäksi asiakaspalvelu heillä toimii hyvin!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja annaleena59 Näytä viesti
ÄLKÄÄ TODELLAKAAN TILATKO ELLETTE OLE VARMOJA, ETTÄ KYSEESSÄ LUOTETTAVA JA KOTIMAINEN YRITYS! NIIN PALJON ON HUIJAREITA INTERNETISSÄ.! VAHVAA VIHREÄÄ KAHVIA OLEN TILANNUT VERKKOKAUPASTA Etusivu | Green Coffee Diet JA OVAT POSTITTANEET KOTIIN ILMAISEKSI
  Vastaa viestiin
22.04.14, 23:21   #24 (linkki)
FriendOfGreenCoffee
(Vierailija)

Luotettava kauppa

Itse voin suositella lämpimästi Hyvinvoinnin Tavarataloa. Suomalainen palvelu ja erittäin nopeat toimitukset. Ei ehkä aina halvin, mutta Vihreä Kahvi usein tarjouksessa.

https://www.hyvinvoinnin.fi/tradetra...2Fvihrea-kahvi

Terkuin,
Tiina
  Vastaa viestiin
16.05.14, 12:46   #25 (linkki)
Emiilia
(Vierailija)

.

Onpas kalliita nuo kapselit suomessa, hui :S Itse tilasin iHerb.com - Customer Reviews -Healthy Origins, Green Coffee Bean Extract, 200 mg, 120 Veggie Caps kun oli edullista, kympillä kahden kuukauden satsi ja tuolla oli hyvät käyttäjäkokemukset. (Koodilla ENU197 saa vielä viisi dollaria tilauksesta alennusta). En ole vielä aloittanut koska rasberry ketone-kokeilu on kesken. Voisikohan noita popsia yhtä aikaa?
  Vastaa viestiin
Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku