| |  | | |
15.01.07, 20:05
|
#76 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos annukalle asiallisesta viestistä ja hyvää kevään jatkoa myös sinulle sekä kaikille muille! :) Annetaan kaikkien kukkien kukkia :)
| |
| | |
16.01.07, 14:01
|
#77 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiinnostunut
Terve!
Teen työtä plastiikkakirurgiasta. tarvitsisin työhöni kaksi eri näkökantaa, kauneusleikkaus terveydellisistä syistä ja kauneusleikkaus kauneuden takia. Onko täällä joitakin jotka haluaisivat kertoa oman tarinansa, miksi otit, kadutko yms.
Kiitos!
| |
| | |
16.01.07, 16:01
|
#78 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijätyöhön Terve!
Teen työtä plastiikkakirurgiasta. tarvitsisin työhöni kaksi eri näkökantaa, kauneusleikkaus terveydellisistä syistä ja kauneusleikkaus kauneuden takia. Onko täällä joitakin jotka haluaisivat kertoa oman tarinansa, miksi otit, kadutko yms.
Kiitos! | Opinahjon ja laitoksen nimi sekä oma nimesi ja yhteystietosi, kts.
| |
| | |
16.01.07, 17:39
|
#79 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kosmetologiopiskelija, Pasilan oppilaitoksesta. Jenni olen, sähköpostia voit lähettää ystäväni sähköpostiosoitteeseen jonka kanssa teen tätä työtä, eli sinivirtanen@jippii.fi
| |
| | |
17.01.07, 09:13
|
#80 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Espoo
| kuntosalille
Kuulkaa kaikki imettäjät ja pienirintaisuuden kanssa painiskelevat - menkää kuntosalille ja treenatkaa levytangon kanssa ja rintanne ainakin pysyvät kiinteinä ja pienetkin rinnat saavat nättiä muotoa.
Rintojen rupsahtaminen imetyksen jälkeen on hieman geneettinen juttu eli kudostyypistä riippuva juttu ja tietysti isot rinnat rupsahtavat helpommin imetyksen jälkeen koska niissä on massaa enemmän ja näin kudos on kovilla. Keskikokoiset ja pienet rinnat pitävät iän mukana paremmin kuosinsa eivätkä muutu ajokoirankorviksi.
Minulla on tavallinen B75 koko ollut koko elämäni ja olen kaksi lasta imettänyt ja rintani ovat edelleen samansorttiset - eivät roiku eivätkä ole läpyskät.
Mutta olen käynyt kuntosalilla 38 v iästä lähtien ja olen nyt 54 v. Rintalihaksia pitää treenata ja ne pysyvät nätteinä. Koko ei ratkaise vaan kiinteys ja onhan kropassa muitakin osioita kuin rinnat.
| |
| | |
17.01.07, 12:31
|
#81 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja nallepuh52 Kuulkaa kaikki imettäjät ja pienirintaisuuden kanssa painiskelevat - menkää kuntosalille ja treenatkaa levytangon kanssa ja rintanne ainakin pysyvät kiinteinä ja pienetkin rinnat saavat nättiä muotoa.
Rintojen rupsahtaminen imetyksen jälkeen on hieman geneettinen juttu eli kudostyypistä riippuva juttu ja tietysti isot rinnat rupsahtavat helpommin imetyksen jälkeen koska niissä on massaa enemmän ja näin kudos on kovilla. Keskikokoiset ja pienet rinnat pitävät iän mukana paremmin kuosinsa eivätkä muutu ajokoirankorviksi.
Minulla on tavallinen B75 koko ollut koko elämäni ja olen kaksi lasta imettänyt ja rintani ovat edelleen samansorttiset - eivät roiku eivätkä ole läpyskät.
Mutta olen käynyt kuntosalilla 38 v iästä lähtien ja olen nyt 54 v. Rintalihaksia pitää treenata ja ne pysyvät nätteinä. Koko ei ratkaise vaan kiinteys ja onhan kropassa muitakin osioita kuin rinnat. | Ja mitäs sinä B-kuppeinesi ymmärrät jonkun AAn asioista? Minulla on nyt Bt, kun olen laittanut silikonit.
| |
| | |
17.01.07, 13:00
|
#82 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Espoo
| kiinteys
Jos luet viestini huolellisesti niin kirjoitan lopuksi että kiinteys ratkaisee eikä koko.
AA voi olla yhtä nätti kiinteänä kuin b75 rupsahtaneena ja lötsähtäneenä.
| |
| | |
17.01.07, 13:52
|
#83 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei AA ole edes rinta. Itse olen AA ja ei oo kuin nännit. Silikoonit laitatan minäkin, kun saan säästöön tarvittavat rahat. Luultavasti jo ensi kesänä voin minäkin mennä uimarannalle häpeämättä itseäni. | |
| | |
17.01.07, 15:24
|
#84 (linkki)
| | (Vierailija) | :D
Hihii, nauroin ihan samalle, kiinteä AA! :D "Oi kun sulla on hyvin kiinteytyny nännit salitreenillä!"
Vinkkasin jo toisessa ketjussa, mutta laitanpa tännekin:
http://groups.msn.com/Silikonisiskot
jos jotakuta kiinnostaa asialle omistautunut keskustelupalsta
| |
| | |
17.01.07, 16:07
|
#85 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Miro Hihii, nauroin ihan samalle, kiinteä AA! :D "Oi kun sulla on hyvin kiinteytyny nännit salitreenillä!"
Vinkkasin jo toisessa ketjussa, mutta laitanpa tännekin:
http://groups.msn.com/Silikonisiskot
jos jotakuta kiinnostaa asialle omistautunut keskustelupalsta | Kai se AA on kiinteä, kun siinä on pelkkä rintalihas ja nahka päällä. Ei roiku varmasti.
| |
| | |
18.01.07, 12:42
|
#86 (linkki)
| | (Vierailija) | edelliselle
Silikonisiskoista, olin jäsenenä siellä ja siellä kirjoittaa pari jäsentä keskenään jotka kyselevät toisiltaan hölyn pölyä ja muut ovat hiljaa. Keskustelu pyöri lähinnä silikonityttöjen ylläpitäjien? parjaamisena kuin asiassa. Toisesta yhteisöstä löysin linkin ulkomailla toimivaan keskustelupalstaan josta löytyy muutakin tietoa kuin kehuja omasta lääkäristä. Suosin seuraamaan ulkolaisia palstoja.
| |
| | |
18.01.07, 14:39
|
#87 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija 6 Silikonisiskoista, olin jäsenenä siellä ja siellä kirjoittaa pari jäsentä keskenään jotka kyselevät toisiltaan hölyn pölyä ja muut ovat hiljaa. Keskustelu pyöri lähinnä silikonityttöjen ylläpitäjien? parjaamisena kuin asiassa. Toisesta yhteisöstä löysin linkin ulkomailla toimivaan keskustelupalstaan josta löytyy muutakin tietoa kuin kehuja omasta lääkäristä. Suosin seuraamaan ulkolaisia palstoja. | Vai sellainen se lista on, jolle isolla porulla piti lähteä. Hyvä tietää, ettei mitään menetä.
| |
| | |
18.01.07, 15:22
|
#88 (linkki)
| | (Vierailija) | aaa.. Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja laittanut Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija 6 Silikonisiskoista, olin jäsenenä siellä ja siellä kirjoittaa pari jäsentä keskenään jotka kyselevät toisiltaan hölyn pölyä ja muut ovat hiljaa. Keskustelu pyöri lähinnä silikonityttöjen ylläpitäjien? parjaamisena kuin asiassa. Toisesta yhteisöstä löysin linkin ulkomailla toimivaan keskustelupalstaan josta löytyy muutakin tietoa kuin kehuja omasta lääkäristä. Suosin seuraamaan ulkolaisia palstoja. | Vai sellainen se lista on, jolle isolla porulla piti lähteä. Hyvä tietää, ettei mitään menetä. | haa.. taidan tietää kuka olet, ihmettelen vaan että puhut parjaamisesta, samat keskustelut on käyty sillä toisella palstallakin..
| |
| | |
18.01.07, 16:02
|
#89 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sisarpuoli Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija 6 Silikonisiskoista, olin jäsenenä siellä ja siellä kirjoittaa pari jäsentä keskenään jotka kyselevät toisiltaan hölyn pölyä ja muut ovat hiljaa. Keskustelu pyöri lähinnä silikonityttöjen ylläpitäjien? parjaamisena kuin asiassa. Toisesta yhteisöstä löysin linkin ulkomailla toimivaan keskustelupalstaan josta löytyy muutakin tietoa kuin kehuja omasta lääkäristä. Suosin seuraamaan ulkolaisia palstoja. | Vai sellainen se lista on, jolle isolla porulla piti lähteä. Hyvä tietää, ettei mitään menetä. | haa.. taidan tietää kuka olet, ihmettelen vaan että puhut parjaamisesta, samat keskustelut on käyty sillä toisella palstallakin.. | Mistä ihmeen parjaamisesta, sinähän tuon sanan mainitsit, en minä.
| |
| | |
18.01.07, 17:08
|
#90 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuvaus silikonisiskoista ja muista suomalaisista foorumeista on HIEMAN vääristelty! Kävin katsomassa ja ihan aiheeseen liittyvää keskustelua siellä oli.
Musta on ainakin hyvä että löytyy myös suomenkielisiä palstoja.
| |
| | |
19.01.07, 08:34
|
#91 (linkki)
| | (Vierailija) | niin.. se kuului siis edelliseen Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja laitettu Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija 6 Silikonisiskoista, olin jäsenenä siellä ja siellä kirjoittaa pari jäsentä keskenään jotka kyselevät toisiltaan hölyn pölyä ja muut ovat hiljaa. Keskustelu pyöri lähinnä silikonityttöjen ylläpitäjien? parjaamisena kuin asiassa. Toisesta yhteisöstä löysin linkin ulkomailla toimivaan keskustelupalstaan josta löytyy muutakin tietoa kuin kehuja omasta lääkäristä. Suosin seuraamaan ulkolaisia palstoja. | Vai sellainen se lista on, jolle isolla porulla piti lähteä. Hyvä tietää, ettei mitään menetä. | haa.. taidan tietää kuka olet, ihmettelen vaan että puhut parjaamisesta, samat keskustelut on käyty sillä toisella palstallakin.. | Mistä ihmeen parjaamisesta, sinähän tuon sanan mainitsit, en minä. |
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
vierailijalle6 toi kommentti. Hän väitti että palstalla ei käydä asiallista keskustelua vaan parjataan. Mut ihan tiedoksi että se ei pidä paikkaansa. Ikävää tämmöinen keskustelu. | |
| | |
19.01.07, 16:39
|
#92 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja laitettu Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija 6 Silikonisiskoista, olin jäsenenä siellä ja siellä kirjoittaa pari jäsentä keskenään jotka kyselevät toisiltaan hölyn pölyä ja muut ovat hiljaa. Keskustelu pyöri lähinnä silikonityttöjen ylläpitäjien? parjaamisena kuin asiassa. Toisesta yhteisöstä löysin linkin ulkomailla toimivaan keskustelupalstaan josta löytyy muutakin tietoa kuin kehuja omasta lääkäristä. Suosin seuraamaan ulkolaisia palstoja. | Vai sellainen se lista on, jolle isolla porulla piti lähteä. Hyvä tietää, ettei mitään menetä. | haa.. taidan tietää kuka olet, ihmettelen vaan että puhut parjaamisesta, samat keskustelut on käyty sillä toisella palstallakin.. | Mistä ihmeen parjaamisesta, sinähän tuon sanan mainitsit, en minä. | Vastasit kuitenkin lainaten minun viestiäni. Keskusteluketjuissa kannattaa vähän miettiä kelle vastaa, ettei jää väärinkäsityksiä.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
vierailijalle6 toi kommentti. Hän väitti että palstalla ei käydä asiallista keskustelua vaan parjataan. Mut ihan tiedoksi että se ei pidä paikkaansa. Ikävää tämmöinen keskustelu. | | |
| | |
24.05.09, 02:32
|
#93 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2008
| Heippa!
Itsen olen ottamassa rintaimplantteja myös. Itselläni pienet b:t, haluan pyöreyttä rintoihini, enkä ole näihin tyytyväinen.. poikaystäväni tukee minua täysin. Eikä ole sitä vastaan. Ne naiset jotka otatte ne tai olette vasta harkitsemassa, niin ottakaa!!! Älkää miettikö kuka miettii ja mitä. Ne ihmiset jotka ovat luomuihinsa tyytyväisiä, ei niillä ihmisillä ole aihetta tänne tulle sanomaan mitään negatiivistä, ja ne jotka tulevat ja sanovat muka olevansa tyytyväisiä, ei selkeästikään ole, koska tänne pitää tulla pätemään.
Tsemppiä kaikille leikkauksiin aikoville!! Ja hyvää paranemista! <33
| |
| | | | |