Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
04.05.06, 16:02   #26 (linkki)
Assi
(Vierailija)

Re: Teräs-Barbie

No jaa, pakkomielteiseltähän koko homma vaikuttaa. Verrattavissa anorexiaan.
  Vastaa viestiin
04.05.06, 17:07   #27 (linkki)
huh huh
(Vierailija)

http://joannathomas.com/
  Vastaa viestiin
04.05.06, 17:33   #28 (linkki)
...
(Vierailija)

Netissä on kauheat määrät kuvia, joissa Joanna poseeraa alasti tavara levällään... eli päätti sitten valita helpomman tien tehdä rahaa...
  Vastaa viestiin
04.05.06, 18:37   #29 (linkki)
Jussi
(Vierailija)

Tämä päähenkilömme mainitsi, että me naisbodarit haluamme korostaa naisellisuuttamme ja että laitetaanko silmiin sinistä vai punaista? Ja kuva kertoo henkilöstä, joka on kuin haudasta kaivettu mummovainaa!
Tulee ihan ikävä 80-luvun alkua, kun Kike Elomaa kruunattiin miss Olympiaksi.
  Vastaa viestiin
04.05.06, 20:18   #30 (linkki)
Pelagia
(Vierailija)

Mua jotenkin säälitti se Joanna. Se oli kuin pakoon säntäämäisillään siellä lavallakin vuoroaan odottaessaan. En osannu suhtautua häneen kuin naiseen koska hän oli mun silmiin niin miehen oloinen ja näköinen.

Tuo Marja Lehtonen-linkki, katsoin kuvia ja voin sanoo että jos pimeellä kujalla tulis vastaan niin karkuun juoksisin. En hänen kokonsa takia vaan siks kun on niin pelottavan näkönen nainen!
Samoin TOSI pelottavan näkönen oli se 4D-dokkarissa kisan voittanu pirunsilmäinen nainen.
  Vastaa viestiin

04.05.06, 20:21   #31 (linkki)
FANNY
(Vierailija)

Kuule kaisu ei taida tietää mitään FANNYN naismausta tuon perusteella...ehkä teidän ""POJAT TÖISTÄ"" eivät omaa sitä yhtä ainoaa oikea mielipidettä!
  Vastaa viestiin
04.05.06, 23:06   #32 (linkki)
Henna
(Vierailija)

Katsoin dokumentin ja minun mielestäni Joanna oli kaunis. Sekä kasvoista että vartaloltaan. Kuten hän itse sanoi, hän näkee vartalonsa hyvin monesta eri näkökulmasta, esimerkiksi taideteoksena. Itse olen kyllä täysin hormonien käyttöä vastaan, sillä olen tällainen luomutyttö. Olisipa Joanna käynyt koulunsa loppuun niin olisi voinut pysyä luomuna!
  Vastaa viestiin
05.05.06, 08:20   #33 (linkki)
kaisu
(Vierailija)

Taitaa Fanny itse vetää hormooneita...:)
Meidän duunin pojat eivät ihan taida olla ainoita, joita kuvottaa tällaiset ns. ""naiset"".
  Vastaa viestiin
05.05.06, 08:48   #34 (linkki)
kaisulle
(Vierailija)

Mutta aika paljon taitaa olla niitäkin jotka tykkää tuollaisista naisista, koskapa nämä naise tienaavat aika mukavasti poseeraamalla alastonkuvissa..!
  Vastaa viestiin
05.05.06, 08:51   #35 (linkki)
jepjepille
(Vierailija)

""Lihaksissa ei mitään vikaa ole,päinvastoin,mutta mitä ideaa koko lajissa on, jos ne pitää hankkia väärin keinoin??Jotenkin naurettavaa et ne puhuu lajista ja kilpailuista niin kunnioittavasti,koska se ei enään ole rehellistä,oikeasti KOVALLA TYÖLLÄ saavutettua,koska niitä nappeja pitää vetää""

Oletkohan vähän tyhmä? Kuvitteletko oikeasti että tuon näköiseksi tullaan vain pillereitä popsimalla?!! Kyllä siihen kuule vähän muutakin vaaditaan, nimittäin sitä kovaa työtä!!!
  Vastaa viestiin
05.05.06, 10:52   #36 (linkki)
Joanna
(Vierailija)

Mua ihmetyttää et miks se oli hommannu niin isot silikonit, jos haluaa menestyä kehonrakentajana?? Sillähän oli yläkroppa ihan epätasapainossa alaosan kanssa. Eihän sielä kisoissa kellään muullakaan ollu tollasia ""tissejä"". Taisi olla jo alkujaan ""tavoitteet"" vähän muissa jutuissa kuin kehonrakennuksessa.
  Vastaa viestiin
05.05.06, 11:31   #37 (linkki)
?
(Vierailija)

Miten ne sen naisen silikonit vaikutti siihen että sen kroppa oli epätasapainossa? Näkihän sen sokee Reettakin et sillä oli suhteessa liian pienet reisilihakset verrattuna kehittyneeseen yläkroppaan(ainaki jos vertas muihin kilpailijoihin), mut ei kai niillä silikoneilla oo mitään sen kaa tekemistä? Olis ne jalat silti liian pienet vaikkei sillä oiskaan ollu rintoja!
  Vastaa viestiin
05.05.06, 11:41   #38 (linkki)
Joanna
(Vierailija)

Kyllä ISOT silikonit saa ylävartalon näyttään isommalta kuin pienet omat tissit. Kokonaisuudesta tulee ""yläpainotteinen"" ja tuomareiden silmät osuu ekana ylävartaloon. Eli kyllä se vaikuttaa.
  Vastaa viestiin
05.05.06, 12:57   #39 (linkki)
FANNY
(Vierailija)

joo siis mä vedän kans hormooneja...stackii ja kaikkee muuta yhtä ihquu. Puolustan noit muijii just sen takii ku näytän oikeesti ihan samalta ku ne!!!hej daaaaa oon maailman kaunein kehonrakentaja!!
  Vastaa viestiin
05.05.06, 13:26   #40 (linkki)
??
(Vierailija)

Mikähän on kun ei tuossa Marjan sivustossa aukea kuin yksi kuva kerrallaan, ja sitten ei pääse takaisin siihen valikkoon, muuten kun valitsemalla koko osoitteen uusiksi?? Kaksi kuvaa katsoin ja mun mielestäni kauhean näköinen. Muistuttaa mielestäni enemmän miestä kuin naista.
  Vastaa viestiin

05.05.06, 13:39   #41 (linkki)
jep jep
(Vierailija)

En oo tyhmä,niinkuin epäilit!! Tiedän varsin hyvin että kyseinen laji vaatii KOVAA TYÖTÄ,mutta sillä KOVALLA TYÖLLÄ ei tule naiselle tollasia lihaksia!!Ei ilman niitä myrkkyjä! Ja taidat ite olla tyhmä,kun et todellakaan tajunnu mun pointsia,eli naurettavaa lässyttää siitä KOVASTA TYÖSTÄ,koska itseään ne vaan huijaa vetämällä siinä sivussa vähän ihmepillereitä ja sit ollaan niin ylpeitä lihaksistaan!
  Vastaa viestiin
05.05.06, 13:39   #42 (linkki)
kaisu
(Vierailija)

Pervojahan tässä maailmassa riittää. Ja tussu kuin tussu miehiä tuntuu kiinnostavan...
  Vastaa viestiin
05.05.06, 13:42   #43 (linkki)
I wonder...
(Vierailija)

En muuta osaa sanoa, kuin että on päässä vikaa, jos pitää näitä ihme miehen ja naisen sekoituksia jotenkin normaaleina ja vielä hyväksyttävinä.
  Vastaa viestiin
06.05.06, 09:45   #44 (linkki)
body
(Vierailija)

Ihmiset täällä puhuu asioista joista ne ei tiedä hevon vittuakaan.
Vai ei pääse nainen lihaksikkaaksi ilman ""ihmepillereitä ja myrkkyjjä""?
Ei kannattais väittää tollasta, osoittaa vaan oman tyhmyytensä.
Itse olen harrastanut jo vuosia kehonrakennusta ja voin todeta ettei lihaksien kasvattamiseen todellakaan tarvita mitään muuta kuin treeniä, treeniä ja oikea ruokavalio.
Itseasiassa erittäin terveellinen ruokavalio :)
Voisin lyödä vetoa että paljon terveellisemmt elämantavat on mulla ja muilla ""bodareilla"" kuin täällä kirjoittavilla. Syön 5-6 kertaa päivässä, hiilareita, rasvoja ja proteiinia joka aterialla oikeassa suhteessa.
En muuten ole tuon Joannan näköinen, koska en pidä ihan noin isoja lihaksia kauniina. Mutta ystäväni on aika lähellä, eikä hänkään mitään hormooneja syö.
Noin lihaksikkailla naisilla alkaa elimistö tuottaa lihasten kasvun myötä luonnostaan enemmän mieshormonia. Siksi heillä oli alkanut näkyä miehekkäinä pidettyjä piirteitä, kuten äänen madaltuminen.
Jos näkisitte luonnossa Joannan, en usko että hän näyttäisi teistä ollenkaan niin isolta ja kauhealta kuin siinä dokkarissa.
  Vastaa viestiin
06.05.06, 13:14   #45 (linkki)
tuubaa
(Vierailija)

Body kirjoitti: ""Noin lihaksikkailla naisilla alkaa elimistö tuottaa lihasten kasvun myötä luonnostaan enemmän mieshormonia. Siksi heillä oli alkanut näkyä miehekkäinä pidettyjä piirteitä, kuten äänen madaltuminen.""

Höpöhöpö. Nuo eukot ajavat partansa aamuisin, näkyihän siinä dokkarissakin ihan selvä ""5 o'clock shadow"" eniten pumpatuilla naisilla. Kyllä naisella lihakset kasvaa ilman hormoneja tiettyyn rajaan, mutta ei mieshormonit yhtäkkiä ala lisääntyä itsestään.
  Vastaa viestiin
06.05.06, 13:21   #46 (linkki)
jarmila
(Vierailija)

Puhtaita ovat, juu. Ja olivathan ne entisen DDR:n ja muidenkin itäblokin maiden naisurheilijat ihan kovalla treenillä vaan saaneet itsensä peräkylän Jorman näköiseksi... ;-DDDDDDDDDDDDDDD
  Vastaa viestiin
06.05.06, 20:40   #47 (linkki)
ameba
(Vierailija)

Selitäs Body mulle sitten, että minkä takia dopingvalvotuissa kisoissa naiset ovat huomattavasti pienempiä kuin näissä missä ei testata? ;)

Kyllä ainakin tuolla salifoorumeilla dropittelua pidetään ihan itsestäänselvänä osana tuon Joanna-kaliiperin kropan rakentamista. Fitness- ja BF-puolen tytöt alkavat tätä nykyä maailman huipulla olla isointa, mitä naisesta ilman ""lisämausteita"" saa. Miksei se ystäväsi muuten ole tuolla Joannan vieressä tuolla Galaxy-kisoissa jos se on lähes yhtä iso? Eivät taida ottaa mielikuvitusystäviä sinne?

Joko olet provo tai elät pää syvällä tuuheassa pensaikossa. Typerää toimintaa kumpikin.
  Vastaa viestiin
07.05.06, 09:10   #48 (linkki)
body
(Vierailija)

Noi ei se herranjumala yhtä iso olekaan!
Mutta mielestäni aika iso..Ja se mustaihoinen siinä kisaasa oli muuten kyllä tooodella pelottava. Varmaan oli kaikki mahdolliset tabut otettu.
Mutta kyllä lihasmassan kasvu saa elimistön tuottamaan enemmän mieshormonia.
Tämä Joanna oli alkanut treenata todella nuorena, varmaan ei ollut vielä oma puberteettikään kunnolla ohi. Sen takia tässä nyt ""puolustan"" häntä kun se voisi olla mahdollista hänen kohdallaan.
Väitän siis edelleen ettei välttämättä ole napaillut mitään kiellettyjä.
En väittänyt ettei ne muut olis ottaneet.
Ja samaa mieltä olen että sillä oli mennyt sairauden puolelle se touhu. Vähän niinkuin anorektikko ei näe todellista peilikuvaansa, hän ei osannut arvioida itseään. Ja ne kotisivut oli aika..säälittävät.

Kirjoitin tarkoituksella provoilevasti, koska usein ihmiset tuomitsevat tälläisen pienenkin lihaskimpun hormonien käyttäjäksi kun eivät ole yhtään perillä asioiden oikeasta laidasta. Tietty se ärsyttää :(
  Vastaa viestiin
07.05.06, 17:53   #49 (linkki)
hormonihirviöitä
(Vierailija)

tollasia leukaperiä ja miehen ääntä ei kuulkaa ihan pelkällä bodaamisella saavuteta
  Vastaa viestiin
07.05.06, 20:40   #50 (linkki)
Mirkku
(Vierailija)

Buahahahaa! Aikamoisia bassoäänen omaavia treenaajia pitäisi meidänkin salilla käydä jos massa madaltaa äänen. Eikös näin pitäisi käydä myös miehille?
Ja todellakaan tollasta leukaa ei nainen saa ilman hormoneja. Ihan samanlainen lätty kuin NHL:n kiekkoilijoilla, joille ei tehdä doping testejä. Katsokaa kiekkoilijoiden leukoja!
  Vastaa viestiin

Vastaa viestiin

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku