Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.05.06, 16:16   #1 (linkki)
Vidal Sassoon
(Vierailija)

Suoristusrauta

Hei!=)

Keskustelua suoristusraudoista on ollutkin, mutta ajattelin vielä kysyä, onko kellään kokemuksia Vidal Sassoon -merkkisistä suoristusraudoista tai muista laitteista? Metsästän keraamista rautaa silloin tällöin käytettäväksi, ja kampaajani oli sitä mieltä, että esim. 50 euron rauta on jo ihan passeli. Nyt muutaman liikkeen kierrettyäni eräs Vidal Sassoon -merkkinen rauta on vaikuttanut ihan pätevältä ja ennen kaikkea käteen sopivalta (ei liian iso tai painava). Tunnen merkin kyllä hiustuotteista, mutta en arvannut laitteitakin olevan saatavilla. Kannattaako ostaa?

Kiitos!=)
  Vastaa viestiin

15.05.06, 18:20   #2 (linkki)
Lilith
(Vierailija)

Re: Suoristusrauta

Älä osta!
Ei sopinu ainakaan mun hiuksille..
Osta Remington se on hyvä.
  Vastaa viestiin
15.05.06, 21:10   #3 (linkki)
tinttu
(Vierailija)

Mulla myös huonoja kokemuksia Vidal Sassoonista, ei todellakaan ollut hyvä ainakaan mulle. Itsellä on/on ollut peräti 3 Babylissin suoristajaa, jokaiseen olen ollut erittäin tyytyväinen. Myös kampaajani ja äitini kampaaja molemmat ovat suositelleet Babylissia.
  Vastaa viestiin
16.05.06, 09:59   #4 (linkki)
Raudat
(Vierailija)

Suosittelen kans Remingtonia. Hyvä ja halpa =n.35euroo. Ja takuu-aika 2v.

Vidal Sassoonista en tykänny, kun siinä oli vaihdettavat levyt. Ne on ihan turhat ja hankalat käytössä.
  Vastaa viestiin
16.05.06, 11:45   #5 (linkki)
ap
(Vierailija)

Kiitokset tiedoista! En taidakaan siis ostaa ko. rautaa! Remingtonin rautoihin en ole vielä sattunut törmäämään. Osaisitteko sanoa, mistä kannattaisi käydä kyselemässä? Asun Turussa.
  Vastaa viestiin
16.05.06, 17:16   #6 (linkki)
milla
(Vierailija)

Turun Wiklundilta olen oman Remingtonini joskus ostanut, mutta mielestäni niitä on ihan hyvin tarjolla muuallakin. Olen muuten tykännyt ko. raudasta, ei ole niin muovisen lelun tuntuinen kun monet muut.

Myös mukana tuleva ""lämpöä eristävä"" säilytyspussi on kätevä, jos pitää vaikka vielä lämpöinen rauta pakata reissuun mukaan... Tietty pitää itse katsoa ja kokeilla, mikä tuntuu omaan käteen ja hiuksille sopivalta, mutta tuo ei varmaan ole ainakaan huonoimmasta päästä. Babylissistäkin olen muuten pelkästään hyvää kuullut! :)
  Vastaa viestiin
17.05.06, 15:36   #7 (linkki)
irene
(Vierailija)

Ostin omani turun stockmanni. Hinta n.35e.
  Vastaa viestiin
17.05.06, 16:45   #8 (linkki)
Siru
(Vierailija)

Minulle kokeiltiin eka kertaa suoristusrautaa taipuisiin hiuksiini kampaajalla. Tulihan niistä aivan piikkisuorat, etten ollut uskoa silmiäni, vasta seuraavassa pesussa sain takaisin pörröpääni. Ihan mukavaahan se olisi suoristaa hiukset ja vaihtaa kampausta, vaikkapa kerran viikossa.
  Vastaa viestiin
17.05.06, 19:12   #9 (linkki)
puolesta
(Vierailija)

Mulla on keraaminen vidali vaihdettavilla ""terillä"", n. 30 euroa. Leveämmät ja kapeammat terät siis. Kapeilla on tosi näppärä kääntää latvoja ja niillä suurilla sitten suoristaa perinteisesti. Olen tykännyt ja varsinkin niitä kapeita teriä käyttänyt. Pitkät otsahiuksetkin on kiva taivuttaa niillä. En löydä laitteesta mitään vikaa, mutta vertailu pohjaa ei ole.
  Vastaa viestiin
17.05.06, 21:17   #10 (linkki)
Eve
(Vierailija)

Mulla on Babyliss. Olen tykännyt siitä. En kuitenkaan suorista hiuksia, vaan kohotan ja kiharran. Nyt on tukan laitto helppoa. Föönillä kuivaan tukan pää alaspäin. Sitten osio kerrallaan kohotan ja taivutan. Ostin laitteen Euromarketista, maksoi n. 30 €. Ostin halvimman, kun ajattelin, että jos en tykkää koko jutusta, niin ei harmita.
Jotain hiuksia suojaavaa tuotetta pitää tietysti käyttää, ettei tukka mene korpuksi.
Hiusten sähköisyys on mulla ongelma, oli jo ennen suoristusrautojakin. Olen kokeillut useita muotovaahtoja.
Eilen Unisexissä mainittiin kiiltosuihke ton ongelman helpottamiseksi. Onko kellään kokemusta?
  Vastaa viestiin
18.05.06, 12:19   #11 (linkki)
lippe
(Vierailija)

Sähköisyyteen on monia suihkeita olemassa. Itse ostin viimeksi Sitruunasta jonkin hoitosuihkeen, ei nyt tule mieleen merkkiä.. suihkutetaan kosteisiin tai kuiviin hiuksiin, ja nimenomaan poistaa sähköisyyttä. Suosittelen, et menet kampaamoliikkeeseen ja kysäset sieltä, sähköiset hiukset on tosi rasittavat, ja kun niihin on kuitenkin hyviä tuotteita olemassa niin kannattaa käyttää. :)
  Vastaa viestiin
18.05.06, 15:23   #12 (linkki)
Evelle
(Vierailija)

Voisitko Eve kertoa, miten raudoilla kohottaminen tapahtuu tarkalleen? Joku siitä onkin palstalla jo maininnut, mutta en tainnut ihan ymmärtää... Eli käännätkö raudoilla hiuksen tyveä jotenkin?

Olen kuullut, että Osiksen suoristuksen alle tarkoitettu tuote on hyvä, ja olen ajatellut kokeilla. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eihän ""tavallisia"" muotoilutuotteita (esim. muotovaahtoa) saisi laittaa ennen suoristamista?

Olen sattumalta löytänyt hyvän sähköisyyttä poistavan suihkeen, äitini osti sen kerran minulle kampaajaltaan. Pullo on musta ja siinä lukee Vavoom, en ole koskaan aiemmin tällaista merkkiä nähnytkään. Sähköisyys todella lähtee mutta hiukset eivät silti tule rasvaisen tuntuisiksi.

Vastaa viestiin
18.05.06, 16:53   #13 (linkki)
lippe
(Vierailija)

Joo ei normi muotoilutuotteita ennen suoristusta. Polttaa vaan ne aineet kiinni tukkaan. Osiksen suoristusrautasuihke on tosi hyvä, kannattaa kokeilla!
  Vastaa viestiin
19.05.06, 14:05   #14 (linkki)
Eve
(Vierailija)

Hiuksia ikäänkuin nostetaan tyvestä ja loivasti kaartaen käydään läpi hiusosio kerrallaan. Siis ei vedetä osiota alaspäin, vaan poispäin päänahasta ja kaartaen. En tiedä, osasinko selittää ymmärrettävästi. Itse sain tuon vinkin jostain lehdestä, oisko ollut MeNaiset, mutta siitä on jo aikaa
viikkoja, joten tokkopa tuota lehteä mistään löytyy.
  Vastaa viestiin
24.08.11, 19:41   #15 (linkki)
(:
(Vierailija)

suosittelen itse todella paljon Vidal Sassoonin suoristusrautaa! hiukset pysyvät kaksi päivää aivan suorina suoristuksen jälkeen ja siitä tulee ihanaa jälkeä. Kannattaa ostaa! Eikä tarvitse käyttää yhtään lakkaa koska hiukset pysyvät muutenkin tuos tuoristuksen jälkeen suorina
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku