| |  | |
09.08.06, 09:09
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Rinnoille tehokuuri imetyksen jälkeen
Lopetin toissapäivänä toisen lapseni imetyksen ja ajattelin aloittaa heti tehokuurin rinnanalueen iholle. Sinänsä tilanne ei ole kaoottinen, sillä rintojeni iho ei ole venynyt kuin maidon määrästä. Raskausaikana ja sen jälkeen ei ylimääräisiä kiloja ole tullut eivätkä rinnat ole muutenkaan kasvaneet.
Ajattelin kipaista tänään kaupungille ja tarvitsisin hyviä vinkkejä tehokkaan voiteen/seerumin hankintaan. Onko teillä kokemusta hyvistä kiinteyttävistä tuotteista, jotka on tarkoitettu nimenomaan rintojen iholle? Hinta ei sinänsä ole este, joten pistäkäähän jonoon sekä kemppari- että hoitolasarjat.
Suuri kiitos jo etukäteen!
P.s. Rintojen hellävaraiset kuorinta-ainevinkitkin otan kiitollisena vastaan.
| |
| | |
09.08.06, 21:49
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Rinnoille tehokuuri imetyksen jälkeen
Käytin joskus viisi vuotta sitten Oriflamen ainetta. Nimi taisi olla Boost up. Ei aavistustakaan, onko sitä enää olemassa. Vaikutuksestakaan en uskalla mennä takuuseen, tietty se ainakin kosteutti ihoa.
| |
| | |
10.08.06, 12:08
|
#3 (linkki)
Sisleyn rintaseerumi on loistava,mutta niin on hintakin.Saa ainakin Stokkalta.
| |
| | |
10.08.06, 21:16
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | K:lle
Kiitos k vinkistä!
Muistatko Sisleyn hintaa? Entä kuinka pitkään olet ko. tuotetta käyttänyt ja miten se on näkynyt tuloksina? Mä luultavimmin marssin sitten Stockmann Beautyyn ja kyselen myyjän suositukset. Ainakin Diorilla ja Clarinsilla pitäisi olla myös vastaavat tuotteet.
| |
| | |
08.09.06, 21:40
|
#5 (linkki)
Siis voiko joku olla tosiaan niin pönttö, että kuvittelee voiteiden kiinteyttävän rintoja? Kyselehän sinä myyjien "asiantuntevat" suositukset, hoh hoijaa. Kyllä naisissa tuntuu riittävän näitä bimboja, tosi se vaan on.
| |
| | |
09.09.06, 08:20
|
#6 (linkki)
En kyllä jaksa oikein uskoa voiteiden tehoon. Kyllä mieluummin kannattaa ottaa selville noita koneellisia hoitoja ja tuloksia niillä.Toki voiteet saattavat kosteuttaa ja saada ihon sinänsä kivan tuntuiseksi, ei kuitenkaan kiinteytä.
| |
| | |
09.09.06, 09:49
|
#7 (linkki)
Enpä itsekään nyt mitään maatamullistavaa odottanut saavani voiteiden käytöstä, mutta jotain pientä napakkuutta ja kosteutusta. Olen käyttänyt nyt Biothermin geeliä kuukauden verran. Jos nyt ei mitään suurta kiinteytystä ole tapahtunut, niin on aine ainakin hoitanut rinnanalueen ja decolteen ihoa hyvin.
"Kaiken kokenut" kommentoi koneellisista hoidoista. Ne eivät nyt taida olla tässä tilanteessa tarpeen, mutta mielenkiinnosta kyselisin, minkälaisia hoitoja tarkoitit? Kosmetologilla tehtäviä vai mitä?
| |
| | |
09.09.06, 21:18
|
#8 (linkki)
Kyllä imetys pilaa rinnat, sille ei mitään voi. Ryhti lähtee. Kokeilin kaiken ja A-kupitkin on pystyssä vain kun kylmää. Se siitä.
Älkää imettäkö, niin rinnat pysyy hyvinä. Kyllä lapset Tuttelillakin kasvaa.
| |
| | |
09.09.06, 21:30
|
#9 (linkki)
Rintalihakset treeniin, se on ainut mikä hieman korjaa tilannetta.
| |
| | |
10.09.06, 07:41
|
#10 (linkki)
Ei rintalihastreeni kasvata rintoja. Vain yläkropan mita kasvaa. 70A muuttuu 75 - 80 A:ksi. Ei kaunistu taatusti. Kyllä 70A on hoikan naisen mitta.
| |
| | |
10.09.06, 12:39
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Rinnoille tehokuuri imetyksen jälkeen Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Treeni Ei rintalihastreeni kasvata rintoja. Vain yläkropan mita kasvaa. 70A muuttuu 75 - 80 A:ksi. Ei kaunistu taatusti. Kyllä 70A on hoikan naisen mitta. | En oikein ymmärrä edellistä kommenttia. Totta, ettei rintalihastreeni varsinaisesti kasvata tissejä. Nimikin sen kertoo että se kasvattaa rintaLIHAKSIA. Mutta miten rintalihasten treenaminen kasvattaa "rintsikkamittaa" 70 -> 75 tai 80. huhhuh... Rintalihasten treenaaminen ei vaikuta mittaan rintojen alapuolelta. Rinnanympärys voi kenties kasvaa, mutta ei mitta rintsikoiden alapuolelta. Rintalihaksethan ovat rintojen yläpuolella.
| |
| | |
10.09.06, 16:20
|
#12 (linkki)
Oriflamella on kiinteyttävä seerumi nimeltään Beaty Bust , on tehokas sitä voi muuten käyttää vaikka imettäisikin, kunhan ei nänneihin laita. Kantsii kokeilla
| |
| | |
18.09.06, 00:41
|
#13 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2006
| Re: Rinnoille tehokuuri imetyksen jälkeen Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen Kyllä imetys pilaa rinnat, sille ei mitään voi. Ryhti lähtee. Kokeilin kaiken ja A-kupitkin on pystyssä vain kun kylmää. Se siitä.
Älkää imettäkö, niin rinnat pysyy hyvinä. Kyllä lapset Tuttelillakin kasvaa. | Kylläpäs oli suututtava kommentti. Minä imetän edelleen 1v 3kk ikäistä tyttöäni illoin ja aamulla. Rinnat ovat raskausajan painonnousun, rintojen valtavan kasvun ja raskauden jälkeisen hurjan laihtumisen myötä kutistuneet noin kuppikoon verran (D --> C) ja ovat hiukan riippuvatkin mutta en kyllä olisi jättänyt imettämättä vaikka olisin tuloksen tiennyt ennen synnytystä. Imetys on ihanimpia asioita mitä oman vauvansa hoitamisessa voi kokea ja suosittelen pitkää imetystä vaikka hiukan rintojen kustannuksellakin.
| |
| | |
18.09.06, 15:35
|
#14 (linkki)
Melkoisen pinnallinen ja itsekeskeinen kommentti tuo tutteli-juttu. Tämmönen asenne on nykyään lisääntymässä, että naiset ei enää omista penskoistaankaan piittaa vaan ainoa tärkeä asia elämässä on miesten miellyttäminen.
Syöttämiseenhän ne rinnat on tarkoitettukin alunperin, pöllö.
| |
| | |
18.09.06, 18:32
|
#15 (linkki)
tuohon rinnanalus mitan kasvamisen ja treenaamisen yhtälöön vastaisin, että treenatessa kasvaa selän leveys, jolloin kasvaa tuo kyseinen mittakin.
| |
| | |
19.09.06, 09:54
|
#16 (linkki)
Kuinkahan moni nainen ajattelee, että sama miltä rinnat näyttää. Aika harma, takaan sen.
Itse imetin vanhempaa vuoden ja nuorempaa kolme kuukautta. Tuli tulehdus ja maito loppui. Siis nuorempi on tuttelilapsi. Ja hyvin on kasvanut.
Mutta ne rinnat. Ennen oli A-kuppi ja nyt ei edes AA-täyty.
Turha sanoakaan, etten oisi katkera. En ole katkera lapsille vaan luojalle, joka on asiat näin järjestänyt.
Rehellisesti sanoen, jos olisin tiennyt, en olisi imettänyt. Sanokoon nyt muut mitä tahansa.
| |
| | |
19.09.06, 10:06
|
#17 (linkki)
Älä välitä just joo!
Itsekin surin aikoinaan kolmen lapsen myötä rupsahtaneita rintojani.Toki edelleen harmittaa. Minulla on myös toinen aihe, jota saan lasten synnyttämisen johdosta harmitella. Nämä kamalat raskausarvet ja roikkumaha. Niitä on korjailtu kirurgin avulla eikä loppua näy. Aina olen menossa korjauksen korjausleikkaukseen tai juuri toipumassa edellisestä. Ggrrrrrrrrr! Kyllä olen itsekin sanonut monesti, että lapset olisi saaneet jäädä tekemättä. No- totuushan on kuitenkin se, että lapseni ovat ihaninta maailmassa, mitä minulle on koskaan tapahtunut. Näin varmasti lähes kaikilla äideille. Ei se kuitenkaan poissulje tai auta tätä oman kropan suremista, näin mulla.
| |
| | |
20.09.06, 09:26
|
#18 (linkki)
Ymmärrän tunteesi. Ei ole reilua elämänpeli. Ei tosiaankaan. Tsemppiä Sinulle.
Itse menetin imetyksessä vain rintani. Silikooneja olen vakavasti harkinnut. On minulla oikeus olla nainen vielä äitinäkin. Kyllä naiselle kuuluu rinnat.
| |
| | |
12.09.11, 18:16
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | minulla on ongelm
Suuri ongelma on se että kun laihduin synytyksen jälkeen ja lopetin imetämisen, olen ite hyvin laiha mutta kupikoko jäi 95D hankalinta on se et ne hiukahkon roikku voiko asialle tehä mitään vai pitäkö hyväksyä kohtalonsa et ei vartalo oo enä se mihin olin tottunut, olen ite vahvasti sitä mieltä että lapsi pitä imettä ainaki siihe melke 1 v asti eli miten saa takas rinat terhakaks
| |
| | | | |