Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.05.10, 16:25   #201 (linkki)
vieras
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina- Näytä viesti
Olen 157cm ja painan vaivaiset 41kg. BMI siis 16.6, joka meinaa alipainoa. Reiteni mitta on paksuimmasta kohdasta 44cm. Alimmillani painoin 38kg.

En yhtään pidä omasta kehostani! Olen aivan liian laiha, mutta ei mínulla mitään syömishäiriötä ole koskaan ollutkaan. Olen vain hyvin nirso, enkä jaksa syödä suuria määriä. Tällä yritän sanoa että älkää hyvät ihmiset sanoko kaikkia laihoja ihmisiä anorektikoiksi! Saan kuulla sitä ihan tarpeeksi ja häpeän itseäni hirveästi.
Jos olet nirso ruuan suhteen ja aivan liian laiha, niin usko pois, se ON syömishäiriö. Sitä korostetummin, kun et itse myönnä, että syömisesi on ongelma.

Ellet syö tarpeeksi monipuolisesti, terveytesi on vaarassa. Altistat itsesi mm. osteoporoosille ja erilaisille hivenainepuutteille.

Uskon, että saisit avun kun kävisit keskustelemassa jonkun kanssa. Taustalla voi olla joku tunnelukko, jota et itse tiedostakaan. Nimimerkillä, kokemusta on.
  Vastaa viestiin
26.05.10, 20:52   #202 (linkki)
asdfg
(Vierailija)

Reisi on 50 senttiä. 165cm/53,5kg. Ihan ok reisistäni paitsi kun suhteuttaa vimpulapohkeisiin (33cm) niin saisi joko olla lisää pohkeissa tai pari senttiä tai sentti pois reisistä. Mutta this is fine by me vaikka eivät suostuisi tosta muuttumaan.

Nimimerkki Tiina- toivottavasti opit pitämään kropastasi ja jätät turhanpäiväiset häpeilyt sikseen. Mä uskon ihan hyvin, että sulla ei todellakaan mitään syömishäiriötä ole. Mutta syömisessäsi voisi olla petrattavaa (kaikki ronkelit tai paljon syövät eivät ole automaattisesti häiriöisiä, kaikki jotka pitävät itsestään eivät ole narsisteja jne jne). Sekin on oma hommansa muokata ruokailutottumuksiaan siihen suuntaan, että syö enemmän - terveellisyydestä tinkimättä. Ihan sama kuin on vaikeaa opetella syömään pienempiä annoksia. Mutta kaikkein eniten toivon, että pääset siitä häpeän tunteesta ja päästät kiusaavat kommentit toisesta sisään ja toisesta ulos. Itselläni on läheisiä, jotka ovat tuosta kärsineet. Syövät jopa paljon, mutta eivät vaan lihoa. Ja aikuisiälläkin saa kanssaihmisiltä väliin erittäin törkeitä ja ajattelemattomia kommentteja. Se on sääli, mutta lopulta ei heidän takiaan kannata omaa kehoaan hävetä. Mutta jos haluat muutenkin muuttaa kehoasi, niin ruokaremontti käyntiin ja taistelemaan nirso-peikkoa vastaan ja etsimään uusia hyviä makuja. :)
  Vastaa viestiin
11.07.10, 14:54   #203 (linkki)
sexyman43
(Vierailija)

fr

Pikkaisen muodokkaat ja paksut reidet kuuluvat naiselle.Olisi todella kaunista nussia sinua ja laueta reisillesi kulta ! Oi runkkaan juuri samalla
  Vastaa viestiin
03.10.10, 21:16   #204 (linkki)
cole seksikkäin nainen
(Vierailija)

reidet<3

http://newmusicreviews.net/sicover/c...ole-bikini.jpg

http://media01.couriermail.com.au/ex.../0%20legs0.jpg

noita kumpiakin naisiahan pidetään seksikkäimpinä ja kyllä reittä kummaltakin löytyy. että uskoisimpa vahvasti että te haukkujat/ylilaihojen reisien haluajat ette vain omistaisi isompia=normaaleita seksikkäitä reisiä ja siksi uskottelette itsellenne että tikut ovat paremmat. on se helppoo kun te näännytte nälässä ettette liho kun esimerkiksi itse sillä aikaa herkuttelen ja omistan tuollaiset kamalan suuret reidet kuin noissa kuvissa. mutta no jos te ette sitä katkerat tikut ymmärrä, niin ei voi mitää, joka tapauksessa mulla on tosi upee kroppa :--)
  Vastaa viestiin
04.10.10, 01:11   #205 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2010
Molemmilla reidet ovat ainakin noissa kuvissa hyvin sopusuhtaisia muuhun vartaloon. Tiedä sitten paljonko kuvia on photoshopattu. Mutta ei paksut reidet hyvältä näytä jos muu vartalo on pieni.
  Vastaa viestiin
04.10.10, 11:45   #206 (linkki)
vieraampi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cole seksikkäin nainen Näytä viesti
http://newmusicreviews.net/sicover/c...ole-bikini.jpg

http://media01.couriermail.com.au/ex.../0%20legs0.jpg

noita kumpiakin naisiahan pidetään seksikkäimpinä ja kyllä reittä kummaltakin löytyy. että uskoisimpa vahvasti että te haukkujat/ylilaihojen reisien haluajat ette vain omistaisi isompia=normaaleita seksikkäitä reisiä ja siksi uskottelette itsellenne että tikut ovat paremmat. on se helppoo kun te näännytte nälässä ettette liho kun esimerkiksi itse sillä aikaa herkuttelen ja omistan tuollaiset kamalan suuret reidet kuin noissa kuvissa. mutta no jos te ette sitä katkerat tikut ymmärrä, niin ei voi mitää, joka tapauksessa mulla on tosi upee kroppa :--)
Nuo ei kyllä kamalan suuret reidet ole... Varmasti eivät yli 50cm kummallakaan, niin sopusuhtaiset.

Reisiluun pituus vaikuttaa todella paljon. Minulla on lyhyet jalat, joten yli 50cm reidenympärys näyttää tosissaan lihavalta. Varsinkin kun vyötäröni on hoikka.

Minusta ei ole syytä alkaa haukkumaan ketään omista mieltymyksistä. Jos kehuskelee omaa kroppaa upeaksi, on hyvä sitten laittaa linkki niistä ihan omista seksyistä raajoista eikä photoshopatuista julkkiskuvista.
  Vastaa viestiin
04.10.10, 11:49   #207 (linkki)
Fashionista
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksand Näytä viesti
Molemmilla reidet ovat ainakin noissa kuvissa hyvin sopusuhtaisia muuhun vartaloon. Tiedä sitten paljonko kuvia on photoshopattu. Mutta ei paksut reidet hyvältä näytä jos muu vartalo on pieni.
Niinpä. Ei se reiden paksuus vaan mittasuhteet.

Pätee muihinkin ruumiinosiin. Sen perusteella että jonkun kuppikoko on C ette voi tietää onko henkilö pienirintainen, isorintainen vai normaalilla kuppikoolla varustettu kun riippuu ihan siitä millainen se muu vartalo on.
  Vastaa viestiin
27.12.10, 22:33   #208 (linkki)
random
(Vierailija)

-

Olen 167cm pitkä ja 60 kg painava. Rinnanympärys on 90cm,vyötärönympärys vaivaset 64 cm, ylälantio 81 cm ja lantio 94 cm mutta reidet 54 cm ! Se kuulostaa jotenkin suhteettomalta muuhun kroppaanin nähden,varsinkin kun vyötärön seudulta näkyy kylkiluita läpi ja maha ei ole ylipäätään hirmuisen suuri. Mun reidet tosin koostuu suurimmaks osaks lihaksesta, rasvaa löytyy sisäreisistä vähän mutta niistä en mahda päästä millään eroon :/ Jalkani kapenee todella rajusti polvea kohti ja saan usein kuullakin siitä et mulla on todella lihaksikkaat reidet, oon tosin siinä iässä että harvalla on jo naisen muotoja ja tunnen itteni välillä todella paksuksi muihin verrattaessa. =D se tosin kuuluu ikään =)
  Vastaa viestiin
17.07.11, 20:18   #209 (linkki)
paksuutta
(Vierailija)

gsgdsg

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Keskiverto Näytä viesti
Olen 160 cm ja 51 kg, ikää 40. reiden paksuus on tasan 50 cm.

Ei ohene vaikka minkä tekisi. Ei liikuntakaan auta. Kestettävä tuo paksuus on.
Miksi ihmeessä sen pitäisi ohentua? Miehethän tykkäävät jos naisella on reisissä lihaa. Vai luuletteko te että mitä ohuempi sen parempi? 50cm herkkureisi, nam
  Vastaa viestiin
17.07.11, 21:07   #210 (linkki)
ketuttavaa
(Vierailija)

Mitä nyt kattoi ihmisten mittoja niin nyt viimeistään tiedän että reisistäni saisi senttejä pois....

olen 169/63 ja reisi on paksuimmasta kohdasta 60 cm............................ no reidet ja pakarat on mun ongelmakohdat, enhän mää muuten "läski" ole.......... ne ihrat ei vaan helpolla lähde liikkeelle......
  Vastaa viestiin
18.07.11, 15:52   #211 (linkki)
åäö
(Vierailija)

Onpa mielenkiintoisia tuloksia teillä... Itselläni reiden ympäryysmitta on 53 cm, eikä yhtään haittaisi, vaikka olisi enemmänkin, kunhan se on lihasta. Pohje leveimmillään 37 cm. Pituus 175 cm, paino 58 kg, vyötärö 64 cm, housuissa tuumapituus 36, muutoin vaatekoko s/36, ranne 13,5 cm. Tykkään vartalostani.
  Vastaa viestiin
20.07.11, 22:09   #212 (linkki)
Girl-98
(Vierailija)

MITTANI: )

Pituuutta minulta löytyy 168cm ja painoni on 48kg. Reidet paksuimmasta kohdasta, on 48cm.
Vyötärön kapein kohta on 61cm ja lantio 70cm. Ranne minulla on 14cm.
  Vastaa viestiin
10.01.12, 20:26   #213 (linkki)
läskit(kö) ?
(Vierailija)

reidet

pituultani oon 164 cm ,painoltani 57,ja reidet 53..onko liian isot reidet ??? ..ja iältäni olen 13
  Vastaa viestiin
10.01.12, 20:37   #214 (linkki)
don`t
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja läskit(kö) ? Näytä viesti
pituultani oon 164 cm ,painoltani 57,ja reidet 53..onko liian isot reidet ??? ..ja iältäni olen 13

13 vuotiaan ei kannata mittailla itseään.. Ensinnäkin saat syömishäiriön tuolla tyylillä ja toiseksi saatat vuodessa venähtää yhtäkkiä niin paljon pituutta että reisien suhde muuhun kroppaan muuttuu täysin...
  Vastaa viestiin
10.01.12, 21:11   #215 (linkki)
rrrreisipala
(Vierailija)

Pitäisikö teidän mielestä reiden paksuimman kohdan olla KESKELLÄ? Mittaan kolmesta kohtaa: yläreisi, keskireisi ja polven yläpuolelta. Valitettavasti keskikohta ei minulla ole suurin, vaan yläreisi :( Olen päärynä ja läskiä on siellä ihan ylhäällä.

Laihdutan kyllä koko ajan, joten ehkä se vielä joskus on :) Malleilla on ihanat jalat, sellaiset ohuet erottuvat suikalemaiset lihakset ja jänteet ja usein POLVI näyttää paksuimmalta <3
  Vastaa viestiin
10.01.12, 21:24   #216 (linkki)
burb
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rrrreisipala Näytä viesti
Pitäisikö teidän mielestä reiden paksuimman kohdan olla KESKELLÄ? Mittaan kolmesta kohtaa: yläreisi, keskireisi ja polven yläpuolelta. Valitettavasti keskikohta ei minulla ole suurin, vaan yläreisi :( Olen päärynä ja läskiä on siellä ihan ylhäällä.

Laihdutan kyllä koko ajan, joten ehkä se vielä joskus on :) Malleilla on ihanat jalat, sellaiset ohuet erottuvat suikalemaiset lihakset ja jänteet ja usein POLVI näyttää paksuimmalta <3

Malleilla ei ole lihaksia muuta kuin sen verran että luut pysyvät kasassa.Ällön näköisiä.Homot ja anorektikot tykkää.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku