| |  | |
01.11.06, 11:10
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Ohut iho
Itselläni on kuulemma tosi ohut iho ja siitä johtuen mm. kärsin helposti silmäpusseista. Ohut iho kai rypistyykin helpommin kuin paksumpi. Tuli tässä sitten mieleeni, että voiko ihoa jotenkin itse paksuuntaa?
| |
| | |
01.11.06, 12:01
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lihottamalla tai auringonotto pois.
| |
| | |
01.11.06, 13:55
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Kultahippu Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ööh Lihottamalla tai auringonotto pois. | Kyllä kai lihoamalla paksuuntuu ihan muut paikat kuin iho.... Oisko jotain asiallisia vastauksia? | |
| | |
02.11.06, 13:06
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | pillereillä
Eikös näiden meri-kalaproteiinipuristeiden pitäisi auttaa. Esim. Vivida, siinä puolet enemmän muuten vaikuttavaa ainetta tuossa perinteisessä kuin tuossa Vivida De ageing, johon sen sijaan lisätty vitamiinit. Toinen on Imedeen kapselit. Joskus olen lukenut tutkimuksesta, jossa nimenomaan tämän Vividan tulokset olisi ollut paremmat mikroskooppisesti tutkien.
| |
| | |
02.11.06, 22:38
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eivät silmäpussit ihon ohuudesta johdu, perintötekijät kai niissä suurin syyllinen on. (Ihana syyttää esi-isiä tästäkin.)
Ei silmäpusseista eroon pääse eikä ihoa saa paksummaksi, mutta ihon kunto ja kimmoisuus vaikuttavat siihen, miten paljon pussit näkyvät. Minulla Omega-rasvahapot ovat auttaneet kirkastamaan elottoman harmaan ihon ja nopeuttamaan kynsien kasvua huomattavasti. Eli esimerkiksi Möllerin tupla, sadan kapselin purkki maksaa jotain 12-15 euroa. Voithan kokeilla, on muutenkin hyväksi terveydelle.
Hoh, kuulostanpa taas joltain luontaistuoteaktivistilta. (Juokaa tytöt kalanmaksaöljyä! Kaikki ongelmanne katoavat.) On muuten ainoa ravintolisä, jota käytän!
Eikä se lihominen neuvona muuten varmaan niin kaukaa haettu ole, jos kasvoissa on enemmän rasvaa, ehkä silmäpussit eivät näy niin selvästi... Itse en kuitenkaan taida tuota konstia kokeilla.
Onko joku muuten kokeillut sitä Method Putkiston kasvojumppaa? Jossain ketjussa sitä kiiteltiin. Mahtaisivatkohan jumppaliikkeet aktivoida kasvojen lihaksia niin, että pussit roikkuisivat vähemmän?
| |
| | |
03.11.06, 09:12
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Annukka Eivät silmäpussit ihon ohuudesta johdu, perintötekijät kai niissä suurin syyllinen on. (Ihana syyttää esi-isiä tästäkin.)
| Kosmetologi mulle joskus sanoi, että silmäpussit tulee helpommin, jos iho on kovin ohut. Ehkä paksumpi iho ei venahda niin helposti... ; )
Olenkin jo jonkun aikaa syönyt noita kalaöljykapseleita. Pitää kai vaan jatkaa niiden popsimista, jos alkaisivat tehota. Kiitos vaan kaikille neuvoista.
| |
| | |
05.11.06, 13:22
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Kultahippu
Tulin vähän myöhään "langoille", mutta kommentoin kuitenkin. Ihoa ei pysty paksuuntamaan , mutta kun se on ohut niin varmaankin se rypistyy ennen aikojaan, mutta kosteuta sitä ja silmäpusseille voisin omasta kokemuksesta suos. esim Louis WIDMERIN (apteekista) Eye Contour Geliä, ei rasvoita. Onnea yritykselle.
| |
| | |
06.11.06, 17:13
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Tintti Tulin vähän myöhään "langoille", mutta kommentoin kuitenkin. | No hyvin ehdit vielä mukaan... : ) Kiitos vaan vinkeistäsi. Olen käyttänyt tähän asti Cliniquen All about eyes-silmänympärysvoidetta. Täytyypäs laittaa korvaan taa tuo Widmeri... | |
| | |
07.11.06, 14:40
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kannattaa huolehtia yleensä terveellisestä ravinnosta.
Sopiva määrä terveellisiä rasvoja päivittäin. Jos kala ei kuulu ruokavalioon, niin omega-lisää kannattaa hankkia kapseleista. On sitä toki esimerkiksi rypsiöljyssäkin ja joissain ravintorasvoissa on camelinaa jne.
Ihon kuntoon vaikuttaa oleellisesti myös porkkanan syönti. Noin 100 grammaa painava porkkana päivittäin tekee hyvää iholle ja limakalvoille. Kakkosvaihtoehto on tomaatti. Voi syödä myös molemmat. Kasviksia syöden ei ole vaaraa, että saisi liikaa A-vitamiinia.
Kosmetologi voi antaa hyvät vinkit silmäpussien peittämiseen ja antaa sopivat sävyt.
Riittävä nukkuminen, alkoholin välttäminen ja ulkoilu vaikuttavat myös ihon kuntoon.
Ihoa ei kannata pestessäkään venytellä.
| |
| | |
13.10.11, 20:56
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jaa... ohut iho rypistyy...??? No, olen 49 v, enkä sen ryppyisempi kuin muutkaan...siis ryppäjä ei ole, iho vielä ihan heleä ja kuulas, sellainen tyttömäinen, naururypyt olen omaistanut aina. En kyllä tätä väittämään allekirjoita... se vaan, että tällaisen ihon kanssa pitää olla huolellinen, kaikki voiteet ym saattaa helposti olla liian tuhtia. Värivoide pitää todella huolellisesti valita. Sekä mulla ainakin iho tarvitsee lepopäivät vailla mitään voiteita..
| |
| | |
16.10.11, 20:09
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
solarium ja aurinko tietysti ohentaa ja rypistää.Vältä niitä.Silmäpussit ei kuitenkaan johdu ihon paksuudesta.Ainahan voi mennä alaluomileikkaukseen jos asia häiritsee
| |
| | | | |