| |  | | |
22.09.11, 11:35
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vai, että saavat blondit enemmän huomiota, kuin muut...Kumma homma, että mulla kävi toisinpäin. Blondit vaan haluaa uskoa niin. Eiköhän se ole se naama/kroppa, joka huomion kiinnittää, eikä hiusten väri :D
| |
| | |
23.01.12, 00:20
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luonnonblondi Tämä nyt menee ihan asian sivusta, mutta mielestäni tummasta vaaleiksi värjätyt hiukset eivät koskaan näytä hyviltä eivätkä luonnollisilta. Yleensä eivät myöskään sovi kantajalleen. Samoin jos luonnostaan vaalea värjää hiuksensa ihan tummiksi. |
Siirryin blondista brunetiksi, joka ei todellakaan ollut hyvä ratkaisu. Nyt näytän gootilta, mikä ei minun tyylini sovi ja haluan takaisin blondiksi. Kampaajani aikoo laittaa hiuksiini paljon vaaleita raitoja. Kerta toisensa jälkeen vaalennetaan lisää, kunnes luojan luoma oma väri on takaisin.
| |
| | |
23.01.12, 01:18
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) |
Blondeja katselee miehet enemmän. Puhun kokemuksesta, olen blondi ja tyypillinen suometar. Ikä yli 50v mutta täällä tuskin saan kävellä rauhassa kadulla, käy kova flaksi vieläkin. Olen syntynyt seksikkääksi mutta jos värjäisin tukan tummaksi, menettäisin puolet vetovoimastani. I´m sorry girls. The truth is out there.
| |
| | |
23.01.12, 10:09
|
#29 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Elli Usasta Blondeja katselee miehet enemmän. Puhun kokemuksesta, olen blondi ja tyypillinen suometar. Ikä yli 50v mutta täällä tuskin saan kävellä rauhassa kadulla, käy kova flaksi vieläkin. Olen syntynyt seksikkääksi mutta jos värjäisin tukan tummaksi, menettäisin puolet vetovoimastani. I´m sorry girls. The truth is out there. | Hyvä kun joku amerikkalainen tuli tänne koska olenkin aina halunnut kysyä, että mitä te teette sillä huomiolla? Saako sen jotenkin muutettua rahaksi tai vallaksi? Entäs oikea rakkaus? Eikö se tunnu yhtään kolkolta kun tiedät, että miehet ovat kiinnostuneita sinusta vain sen takia, että sinulla on blondit hiukset?
| |
| | |
23.01.12, 10:24
|
#30 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja SuomiTyttö Hyvä kun joku amerikkalainen tuli tänne koska olenkin aina halunnut kysyä, että mitä te teette sillä huomiolla? Saako sen jotenkin muutettua rahaksi tai vallaksi? Entäs oikea rakkaus? Eikö se tunnu yhtään kolkolta kun tiedät, että miehet ovat kiinnostuneita sinusta vain sen takia, että sinulla on blondit hiukset? | Olen kirjoittelun nimimerkillä "Elli Usasta" muutamassa ketjussa, ja ilmeisesti joku muukin koki sen niin hyväksi nimimerkiksi, että ajatteli käyttää samaa. Mielipiteet meillä ei kuitenkaan käy yhtään yhteen. En usko, että näiden viestien kirjoittaja on edes aikuinen vielä, mutta huvinsa kullakin.
| |
| | |
23.01.12, 10:32
|
#31 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Se eka Elli Usasta Olen kirjoittelun nimimerkillä "Elli Usasta" muutamassa ketjussa, ja ilmeisesti joku muukin koki sen niin hyväksi nimimerkiksi, että ajatteli käyttää samaa. Mielipiteet meillä ei kuitenkaan käy yhtään yhteen. En usko, että näiden viestien kirjoittaja on edes aikuinen vielä, mutta huvinsa kullakin. |
Nikki on ollu mulla jo kuule kauan aikaa. Lopeta käyttämästä toisten nimimerkkejä! Mikä ihmeen eka elli? Jos ahdistaa niin kirjaudu sille nikille, muussa tapauksessa vaihda toiseen.
| |
| | |
23.01.12, 11:14
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vakinikkiä ei kannata ottaa. Vaihtuvilla voi aina mukavasti pottuilla muille ja palata sitten siihen se ja se vakivierailijaan joka pitää yllä moitteetonta kuvaa itsestään...;) Tietysti jokainen heti sanoo, että eeeen minä, aina kirjoitan samalla en kooooskaan alennu pottuilemaan. Vakinikki itseasiassa on vakioulkokuori joka tarvittaessa riisutaan kun pitää käväistä huutelemassa puskasta. Yleinen tapa elleissä.
| |
| | |
23.01.12, 12:35
|
#33 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Elli Usasta Blondeja katselee miehet enemmän. Puhun kokemuksesta, olen blondi ja tyypillinen suometar. Ikä yli 50v mutta täällä tuskin saan kävellä rauhassa kadulla, käy kova flaksi vieläkin. Olen syntynyt seksikkääksi mutta jos värjäisin tukan tummaksi, menettäisin puolet vetovoimastani. I´m sorry girls. The truth is out there. |
Uskallan olla eri mieltä kanssasi. Itselläni oli blondi 30 vuotta, ok, kyllä ne miehet kiinnitti huomiota, kieltämättä liikaakin. Sitten otin oman värini takaisin, nyt olen tumma brunette. Kyllä ne päät vieläkin kääntyy ihan kiitettävästi. Ainut ero minkä olen huomannut, on se, että fiksut miehet tulevat puheille asti. Eli minulla meni huomio huomattavasti parempaan suuntaan. Olen erittäin tyytyväinen. Niistä bimbojen metsästäjistä en ole ikinä välittänyt, kiusallisia tapauksia.
| |
| | |
23.02.12, 17:52
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) |
minulla on tällä hetkellä vaaleat/keskiruskeat hiukset ja haluaisin vaalentaa niitä huomattavasti, blondit haluaisin. olen miettinyt kaupan garnierin vaalennusainetta, mutta pelkään että hiuksistani tulee oranssit tai keltaset. onko mitään neuvoja mitä pitäisi tehdä? pitäisikö jollain muulla kun vaalennusaineella vaalentaa? olen käynyt kampaamossa viime kesänä vaaleita raitoja ottamassa mutta ne kuluivat heti vaikka niiden olisi pitänyt kestää, ja kallistaki oli. olen kokeillut myös vaalennus suihketta, mutta sekään ei ole tepsinyt.
| |
| | |
29.02.12, 22:35
|
#35 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2012
| Takaisin tummaan lyhyehköön
Kokemus itselläni myös erittäin huonosta ideasta vaalentaa luonnollinen tumman ruskeani blondiksi. Olin kasvattanut pitkää tummaa hyväkuntoista tukkaa vuosi pari lyhyehköstä. Ajattelin kokeilla vaihteluksi pitkiä blondeja, olihan niin monella muullakin, mikä voisi mennä vikaan.
Tein itse ensimmäisen värinpoiston, vaikutus melkein nolla. Sama prosessi toistettiin useasti parturissa. Jatkuva juurten värjäys sai tukkani näyttämään jotenkin laikukkaalta ja elottomalta, puhumattakaan siitä miltä latvat näyttivät. Puolen vuoden jälkeen hiukseni olivat kaikesta hoidosta huolimatta todella hamppuiset ja jatkuvasti takkuiset, eri vaaleiden sävyinen sekasotku.
Menin siis taas kerran parturiin, tukan pituudesta puolet ainakin pois, omaa väriä lähellä oleva tummanruskea päähän. Olo oli mahtava. Tästä noin 3kk eteenpäin: Malli sai muutoksen vielä hieman lyhyempään ja en luovu hetkeen varmasti. Omaa väriä päässä jo kohtuu paljon ja varmasti puolen vuoden sisällä saan viimeisetkin kuluneet värjätyt osat kasvatettua pois.
Niin ja miehenikin vallan villiintyi kun näki ruskean, puolet lyhyemmän uuden tukkani silloin :) Hän on tosin tottunut näkemään minut pääosin aina puolipitkä/lyhyt tummahkona ja selkeästi minulle sopimaton pitkän blondin pois lähtö teki todella hyvää hänenkin puolelta.
| |
| | |
03.03.12, 19:51
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) | peruslukemilla jälleen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja määää Luojan kiitos ei tarvitse enää painia tällaisten ongelmien kanssa kun kasvatin oman, luonnollisen värini takaisin. Hiukset ovat superhyvässä kunnossa, ja oma tuhkanvaalea väri sopii minulle ylivoimaisesti parhaiten. | Hiusten kunto merkitsee enemmän kuin väri. Minullakin on värikäs hiusten värjäys seikkailu takana. Mustaa, punaista, vaaleita raitoja. Kunnes kerran seisahdin peilin eteen ja katsoin sitä päästäni roikkuvaa rauniota. Hiukset olivat takkuiset koska niiden rakenne oli tuhoutunut. Nykyään minulla on omat tummanruskeat paksut hiukset mitkä kiiltävät ilman mitään toimenpiteitä. Värjääjien täytyy käyttää hoitoaineita jotta hiukset olisivat vain terveen näköiset. Mutta jos ei se aiheuta jollekin ongelmaa (kun on esim. lyhät hiukset) niin antaa mennä vaan.
| |
| | |
03.03.12, 20:11
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) | Sun hiukset eivät ole liian suuri haaste Blondille Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hiusongelma minulla on tällä hetkellä vaaleat/keskiruskeat hiukset ja haluaisin vaalentaa niitä huomattavasti, blondit haluaisin. olen miettinyt kaupan garnierin vaalennusainetta, mutta pelkään että hiuksistani tulee oranssit tai keltaset. onko mitään neuvoja mitä pitäisi tehdä? pitäisikö jollain muulla kun vaalennusaineella vaalentaa? olen käynyt kampaamossa viime kesänä vaaleita raitoja ottamassa mutta ne kuluivat heti vaikka niiden olisi pitänyt kestää, ja kallistaki oli. olen kokeillut myös vaalennus suihketta, mutta sekään ei ole tepsinyt. | Hiuksista voi tulla ainoastaan silloin oranssit kun esim. (luonnon)mustahiuksinen värjää blondiksi. Mustissa hiuksissa on niin paljon pigmenttiä ettei blondi väri "pärjää" niiden kanssa. Mutta sun värisissä hiuksissa se ei ole mikään riski. Pigmenttiä on tarpeeksi vähän ja blondi väri kykenee hoitamaan tehtävänä tehokkaasti. Silloin on myös varaa valita blondi! Onko se kullanblondi, kylmä tuhkanblondi vai kiiltävä platina..
| |
| | |
04.03.12, 17:53
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) | En ymmärrä ajattelutapaasi Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elli Usasta Blondeja katselee miehet enemmän. Puhun kokemuksesta, olen blondi ja tyypillinen suometar. Ikä yli 50v mutta täällä tuskin saan kävellä rauhassa kadulla, käy kova flaksi vieläkin. Olen syntynyt seksikkääksi mutta jos värjäisin tukan tummaksi, menettäisin puolet vetovoimastani. I´m sorry girls. The truth is out there. | Minäkin olen seksikäs. Olen tummahiuksinen ja miehet kattelee muakin. Oon itse nuori joten hyväksyn ainoastaan jos joku nuori mies kattelee minua. Sitten on ne vanhat ukot jotka kattelee. Mitä ne oikeen kuvittelee. Päin vastoin kuin sulla, mua välillä raivostuttaa. Mitä mä hyödyn niiden katseista? Yksi asia mikä mulle merkitsee on se oma mies. Se yks ihminen koska minuakin on vain yksi kappale. Minulla on vähän eri arvot kuin sinulla. Perinne. Se on se .
| |
| | |
13.03.12, 15:21
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ottaen huomioon, mikä tämän ketjun alkuperäinen puheenaihe oli, tuollainen väittely
blondien ja brunettejen vetovoimasta tuntuu hiukan asiaankuulumattomalle. :)
| |
| | |
20.04.12, 17:06
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | Liian tummat.
Olen jo pitkään ollut musta hiuksinen ja nyt kesäksi haluaisin tumman ruskeat hiukset ja olenkin vaalentanut hiuksiani biozellin vaalennusjauheella. Aine tehosi melko hyvin ja osa hiuksista vaalenikin mustasta ruskeaksi eikä aine ollut niin vahva kuin "oikea" värinpoisto. Ongelmana kuitenkin on se että osa hiuksistani jäi vielä mustiksi eli nyt hiukseni ovat tummanruskean/vaaleanruskean/mustat...miten ihmeessä saan mustat kohdat hiuksistani pois (mieluiten ilman rajua värinpoistoa) ja kotikonstein? Olen ostanut pidennykset ja olisi kova hinku päästä niitä käyttämään ja saada omat hiukseni saman värisiksi! :)
HELP ME PEOPLE !
| |
| | |
25.04.12, 18:53
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) |
Oltiinpa viime kesänä kaverin kanssa oikein super-fiksuja ja filmaattisia mökillä ja päätettiin ryhtyä vaalennusprosessiin..
Lopputulos parilla värinpoistolla ja parilla blondauksella, sekä järvivedellä: Joo, väri oli kiva, tuli oikeasti tosi vaalea ja pidinkin sitä nelisen kuukautta.
En sitten tyhmänä tajunnut, että se kannattaa asteittain värjätä pois, vaan heitin päälle kerralla punaisen värin... Ei jestas :DDDD
Joo, tyhmästä päästä kärsii koko kuontalo.
Sen jälkeen vedin jonkun ruskean tapaisen siihen päälle ja annoin olla joulukuuhun asti. Joulukuussa sitten värjäsin uudestaan, kun halusin vähän eloa. Noh, paketissa luki Pehmeä Suklaa, tms, väri oli tumman musta.. Että näin...
Tukka on yhä aivan tajuttoman huonossa kunnossa, mutta menin silti pari päivää sitten kampaajalle laittamaan vaaleita raitoja... Lopputulos:
Puolet tukasta lähti ja kun on muutenkin ohuet, niin nyt ne on oikein superohuet.. siis teki mieli hakata päätä seinään ja ruveta itkemään.
Ja kun kampaaja vaatimalla vaati, että leikataanko iiiihan vähän, sanoin sitten, että no ota iiiiihan ihan vähän, siis maksimissaan neljä senttiä (hiukset oli tisseihin asti. Nyt ne yltää hyvä jos yli solisluiden... Ja ne on tosiaan ehkä just just kolmen sormen paksuset...
Ja kun vielä sanoin syyksi, etten halua, että leikkaa paljon, sen, että saisin pitkistä hiuksista kivan kampauksen päättäreille, niin eikö mitä!
Vissiin käy kampaajalla enää koskaan, kun lopputulos on kuitenki kerran tämä... -.-''
Nyt sit vedän kunnon kalkki/sinkki/priorin-kuurit tässä ja toivon, että kesän aikana edes vähän tuuheutuisi ja saisi vähän lisää elinvoimaa, niin voisi heittää sellaisen kivan pehmeän ruskeen värin tähän päälle...
| |
| | |
13.08.12, 12:13
|
#42 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja HEII!! Älkää viitsikö valittaa ja narista, kun värjäykset menee pieleen. Kuka käskee värjäämään? Äly hoi... | Aivan kukaan ei käske teitä värjäämään hiukset blondiksi/tummiin sävyihin. Jos menee pieleen ottakaa niskasta kiinni ja värjätkää vaikka takaisin, mutta aina pitää kantaa vastuu!
| |
| | |
13.08.12, 12:26
|
#43 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vanha vastaus, mutta: Jos olet kaiken tuon tehnyt itse hiuksillesi ja vaadit kampaajalta vaalennusraitoja, on kai aika todnäk. että tukka alkaa katkeilla. Ja jos se on ohut liru ja täysin kuollutta hamppua, ei sille voi tehdä mitään muuta kuin leikata huonoimpia pois. Sinkin ym. syönti vaikuttaa juuresta uuteen kasvavaan hiukseen, mutta sitä vanhaa se ei korjaa, nääs hius on kuollutta ainetta, eikä sen kuntoon voi vaikuttaa parantavasti teki mitä vaan.
| |
| | |
13.08.12, 22:10
|
#44 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Sanonvaan Ottaen huomioon, mikä tämän ketjun alkuperäinen puheenaihe oli, tuollainen väittely
blondien ja brunettejen vetovoimasta tuntuu hiukan asiaankuulumattomalle. :) | Aivan! Kaikki ovat mielestäni saman arvoisia. Hiusten värillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa?!?
| |
| | |
13.08.12, 22:22
|
#45 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijjaa Vai, että saavat blondit enemmän huomiota, kuin muut...Kumma homma, että mulla kävi toisinpäin. Blondit vaan haluaa uskoa niin. Eiköhän se ole se naama/kroppa, joka huomion kiinnittää, eikä hiusten väri :D |
Olin lapsena luonnon blondi, mutta se väri ei vaan sopinu mulle ja päätin sitte vaihtaa väriä. Sen jälkeen kun olin vaihtanut väriä miehet tulivat juttelemaan kaupungilla. O_O En voinut uskoa koko asiaa!?!? Entinen "paras kaveini" oli aina väittänyt, että miehiä kiinnostaa vain blondit. Se oli täyttä valetta, koska sain monia treffejä ja mies puolisia ystäviä.
| |
| | |
22.08.12, 10:07
|
#46 (linkki)
| | (Vierailija) |
Menee oranssiksi, uskokaa hyvällä
| |
| | |
11.09.12, 16:52
|
#47 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Aplari Menee oranssiksi, uskokaa hyvällä |
Olen samaa mieltä. Älkää tehkö hiuksillenne mitään, jos ette halua porkkana päätä, taikka lyhyitä hiuksia!! Ja sitte viittitte narista. Oma vika, Oma moka!!
| |
| | | | |