| |  | |
15.01.07, 10:07
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | karvojen poisto pysyvästi
oletteko poistattaneet ihokarvojanne pysyvästi? miten se tehdään? onko kallista? mistä kohdista olette poistattaneet karvat?
| |
| | |
16.01.07, 16:16
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
eikö kukaan ole poistanut karvoja pysyvästi?
| |
| | |
16.01.07, 17:45
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Karvat
Katso hakukoneelta esim, "Derma Clear".
Olen vasta aloittanut k.o. hoidon, joten en osaa vielä enempää kertoa.
| |
| | |
16.01.07, 18:30
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
kiitos tiedosta! taidan katso mikä on homman nimi!
| |
| | |
17.01.07, 01:58
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tutustu sairaala Laserin tarjoamaan diodi-laser menetelmään. Pysyvien tulosten takaamiseksi hoito joudutaan tekemään 6-8 kertaa, mutta jo muutama hoitokerta vähentää ja hidastaa karvojen kasvua. Kainaloiden laaserointi on mun paras investointi. Olen myös poistanut bikini-karvat, joka on kyllä aika kivuliasta. Mutta kuitenkin kivun ja vaivan arvoista.
| |
| | |
17.01.07, 08:14
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
kiitti. onko tuo kallista? täytyy katsoa missäpäin tuo paikka on.. kyllä poistatan useastakin paikasta karvoja.
| |
| | |
17.01.07, 09:00
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kai niillä jokin tehtävä ihokarvoillakin on ihmisen kehossa/iholla, ei nyt ihan samalla tavalla kuin hampailla, mutta jokin kuitenkin, miksi ne olisi muuten kasvaneet.
| |
| | |
17.01.07, 09:52
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
kun kasvavat häiritsevissä paikoissa, niin olisi mukavampaa kulkea ihmisten ilmoissa. navasta alaspäin on ilmestynyt karvoja, ja haluaisin niistä eroon. ja muutama haiven on huulissakin. ne olisin poistanut.. ei muuta. hormoonijuttuja kait.. | |
| | |
18.01.07, 09:49
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
tilasin jo pari aikaa karvojen poistoon. sanoi että vuoden aikana pitää käydä joka toinen kuukausi jos haluaa karvat kokonaan pois. en tullut kysyneeksi mikä oli hänen menetelmänsä..
| |
| | |
19.01.07, 13:29
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Valoimpulsilla lähtee pysyvästi
Itse olen poistattanut turhat karvat valoimpulsilla ja tulos on todella hyvä. Ei enää nyppimistä tai höyläämistä. Täällä kävin www.kauneushuonesj.fi paikka on turussa
| |
| | |
19.01.07, 14:33
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
kävitkö sinä hoidossa useamminkin? mistä poistatit karvat? jos saan tiedustella? itse aion sääristä ja bikinirajat ja jos jossain on muutama ylimääräinen haiven niin nekin poistan samalla. hinta on 200 euroa per tunti.
| |
| | |
27.01.07, 08:47
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
kävin nyt ensimmäisen kerran tuossa karvanpoistojutussa.. derma clear oli menetelmä. tunnin aikana sääret, bikinraja, ja sitten vielä kainalot. sanonko että kivutonta pääasiassa, jossain kohdissa nipsaisi, mutta onhan se sen väärti. En tiedä vielä montako kertaa pitää käydä ennenkuin kasvu loppunee kokonaan, 6-8 kertaa ainakin. täytyy sanoa että oikein nostaa itsetuntoakin tämä homma. suosittelen muillekin, jos varat antavat myöten.
| |
| | |
20.07.10, 21:32
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Kasvojen ihokarvojen poisto LOPULLISESTI ?
Olen 16-vuotias tyttö ja tarvitsen apua löytääkseni LOPULLISEN keinon saada ihokarvat pois ylähuulestani. Olen lukenut kaikenmaailman laser- ja valohoidoista, mutta toimivatko ne oikeasti ? Haluaisin löytää edes yhden ihmisen, joka voisi iloisesti sanoa, että kyllä se on mahdollista päästä kiusallisista ihokarvoista lopullisesti eroon. Eikö kukaan ole vielä päässyt hoidoissaan siihen pisteeseen, että karvat tosiaan ovat lakanneet kasvamasta takaisin vai ovatko kaikki jättäneet hoidon kesken ? Vielä toinen ongelma on, että olen myös lukenut ettei nämä laser-hoidot tehoa vaaleisiin karvoihin ? Ja, että kaikista parhaiten tehoaa tummiin karvoihin ja vaaleaan ihoon ? Jos tämä on totta niin enhän minä koskaan pääse näistä eroon ! En haluaisi koko loppuelämääni jarrutella tämäntakia vaan jatkaa elämääni hymyssä suin...
Voisiko joku auttaa minua ? :/ Please ?
| |
| | |
26.01.11, 15:52
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moi! Itse kanssa olen jo pitkään harkinnut poistaa ihokarvojani pysyvästi, ja mitä olen lukenut kaikkialta siitä niin haluaisin tehdä sen valoimpulssihoidolla, joka ei ymmärtääkseni ole läheskään niin kallista kuin laser hoito?
Osaisiko joku ihana ihminen suositella missä tälläisiä valoimpulssihoitoja tehdään tampereella, koska itse en ole löytänyt mistään..? Ja paljonko se maksaa noin suurinpiirtein?
| |
| | |
30.12.11, 22:52
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura Moi! Itse kanssa olen jo pitkään harkinnut poistaa ihokarvojani pysyvästi, ja mitä olen lukenut kaikkialta siitä niin haluaisin tehdä sen valoimpulssihoidolla, joka ei ymmärtääkseni ole läheskään niin kallista kuin laser hoito?
Osaisiko joku ihana ihminen suositella missä tälläisiä valoimpulssihoitoja tehdään tampereella, koska itse en ole löytänyt mistään..? Ja paljonko se maksaa noin suurinpiirtein? | Hinta riippuu alueesta, jonka haluat tehdä. Mitä pienempi alue sen pienempi hinta esim. kasvot maksaa valoimpulssihoidolla 65 €/ kerta. (En tiedä missä päin tampereella näitä hoitoja tehdään, mut kannattaa kattoo netistä, jos sielt löytyis).
| |
| | |
04.01.12, 18:08
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tehdäänkö poistoja Jyväskylän seudulla intiimialueille? Siis LOPULLISTA poistoa, ei mitään vahauksia..
| |
| | | | |