Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.01.07, 09:24   #1 (linkki)
Nessux
(Vierailija)

Nenän muotoilu

Vuosikausien pohdinnan tuloksena olen päättänyt leikkauttaa hyppyrinenäni, eli lyhennyttää rusto-osaa ja muotoiluttaa nenänpäätä sirommaksi. Leikkauksessa ei siis koskettaisi luuhun. Taustalla on rankat henkiset kärsimykset, vaikka itse hyväksyisin nenäni, niin muut eivät sitten millään...saan jatkuvasti kuulla siitä. En halua täydellistä nenää, ainoastaan vähemmän huomiota herättävän.

Nyt olisi edessä kirurgin ja sairaalan valinta. Vaihtoehtoina näyttäisivät olevan Hannu Lehtonen, Matti Pakkanen ja Rolf Nordström. Viroon en lähde, vaikka siellä hinta-laatusuhde saattaisi olla loppujen lopuksi paras. Nyt pyytäisin, että kaikki joilla on kokemuksia nenäleikkauksista näillä kirurgeilla kertoisivat kokemuksiaan. tai muutkin jotka jotain tietävät. Tai muistakin kirurgeista.

Olisin myös kiinnostunut nenäleikkauksesta toipumisesta. Kuinka pian voi mennä töihin niin että ulkonäkö on suht normaali? Huomasivatko läheisesi, että nenälle on tehty jotain? Olitko kaiken kaikkiaan tyytyväinen lopputulokseen/prosessiin vai kaduitko sitä jostain syystä? Paljonko leikkaus maksoi?

Vastaa viestiin

29.01.07, 14:00   #2 (linkki)
leikattu
(Vierailija)

Kyllä rustoakin hakataan ja muotoillaan puudutuksessa. Aika tyyristä on nykyään. Hinnat tuplaantuneet kymmenessä vuodessa. Maksetaan shekillä ennen operaatiota. Onneksi kävin jo vuosia sitten. Nenästä tuli kaunis. Puoli vuottakin saattaa vielä olla aamuisin hiukan turvonnut, mutta lähtee turvotus pois päivän mittaan. Mitään muita kohtia en ole muuttanut itsessäni, paitsi tietysti vinot hampaat piti posliinikuorilla kaunistaa.
  Vastaa viestiin
02.02.07, 18:41   #3 (linkki)
nessux
(Vierailija)

Onko nenäleikkauskokemuksia?
  Vastaa viestiin
04.02.07, 12:43   #4 (linkki)
ppphhhh
(Vierailija)

Olisin myös kiinnostunut nenäleikkauksesta toipumisesta. Kuinka pian voi mennä töihin niin että ulkonäkö on suht normaali? Huomasivatko läheisesi, että nenälle on tehty jotain?

Aikaa tarvitaan useita kuukausia (2-5) riippuu leikkauksesta. Sinusta saattaa ihan eri näköinen, et ihmiset eivät pakolla tunnista. (Sellaiset ei niin läheiset)
  Vastaa viestiin
29.03.07, 23:18   #5 (linkki)
mietteitä
(Vierailija)

Olen harkinnut myös nenäleikkausta.Siitä tulikin yllättävän vaikea operaatio.Silla tyhjästä on vaikea nyhjästä, suurelle voi tehdäkin jotain.Ja jotenkin olen kevyt rakenteinen niin minulla ei ole tukevaa kudosta, eli nenä voi mennä kasaan....ja kaikenlaista muuta ongelmia...mutta olen ottanut kuitenkin selvää lekureista. Lehtonen on kuulemma kokenut nenä leikkaaja, miinuksena: ottaa vain vähän joten lopputulos ei juuri huomaan.Yhtätyhjän kanssa. Pakkanen oli mielestäni varsin "epäilyttävä",eikä niin kokemustakaan haasteellisista nenäoperaatioista.Epäilys siitä että ei ottanut henkilökohtaisesti osaa asiassaan, käsitteli vain asiat pinnallisesti.En usko että näki minut ja nenäni haasteellisuuden. Sillä nördströmin mielipiteet nenästäni poikkesivat täysin. Hän on realistisempi. Mutta siitä en tiedä leikkaako hän itse. Jokatapauksessa kaikkien kohdalla iäkkyys painaa päälle ja näin ollen tarkkuus ja motoriikka kärsii. Ja tuon ikäiset miehet näkevät nuoremmat sukupolvet kauniina, heidän on vaikea sisäistää ongelmaa, jos piirteesi on suht ok. Kokemusrikkaan ja ammatti-ihmisen on vaikea myöntää ettei osaa, kompromissit ei tässä tapauksessa tulisi kuuloonkaan.
En siis ole löytänyt mieleistäni Plastiikkakirurgia lääkäriä suomesta, jolla olisi kokemusta haastavimmistakin nenäoperaatioista. Vai oisko jollain tähän sanottavaa??
  Vastaa viestiin
30.03.07, 09:17   #6 (linkki)
?=
(Vierailija)

^ Mikä nenässäsi sitten on vikana jos se ei ole liian iso?
  Vastaa viestiin
30.03.07, 16:41   #7 (linkki)
Jees.
(Vierailija)

Ise olin Siluetin nenäkurssilla leikattava, operaation teki Hannu Lehtonen yhdessä venäjältä tulleen nenägurun kanssa. Olen ihan tyytyväinen ja nenää pienennettiin juuri sopivasti, pienempi nenä kasvoissani olisi luonnottoman näköinen. Operaationi oli kokonaisvaltainen eli luuta ja rustoa pienennettiin ym. Eli ainakin Lehtonen pitää ammattitaitoaan ajantasalla.
  Vastaa viestiin
30.03.07, 17:00   #8 (linkki)
Jees.
(Vierailija)

jatkuu...

Sanoisin että ainakin kuukausi ellei ylikin meni että nenä oli suht ok, sairaslomaa ei niin pitkäksi ajaksi kyllä saanut, olisko ollut kolme viikkoa vaan. Mustelmat oli siihen mennessä tietty gone. Isoin ongelma oli arven näkyminen, värin saa aina peittoon mutta sitä leikkausrajaa ei oikein saa, no riippuu nenän mallista näkyykö vai ei. Nenä oli paketissa pari viikkoa ja se teki ihon pitkäksi aikaa paketin poiston jälkeenkin kamalaksi, ihoa kesi älyttömästi ja huokoset olivat tukossa. YÖK! Mulla taisi tulla teippauksista allergiaa ja jäi punoittavia jälkiä jotka tietty lähti sit pois. Lievää turvotusta oli kuukausia leikkauksen jälkeen mutta ei sitä huomaa kuin tunnustelemalla. Nykyään nenä on kovempi kuin ennen leikkausta mutta leikkauksen jälkeen se oli aivan kivi kova ja pienetkin iskut sattuivat mielettömästi ja hymyileminen oli vaikeaa kun ylähuuli ei liikkunut. Saattaa johtua siitä että minulle laitettiin rustosiirteitä nenän mallin muokkaamiseksi. Nyt kyllä kaikki toimii normaalisti.

Hintaa tuli kaiken kaikkiaan jotain 8000 e jos laskee aivan kaiken mukaan.
  Vastaa viestiin
30.03.07, 17:19   #9 (linkki)
öö?
(Vierailija)

Uteliaana kysyisin (ei toki ole pakko vastata) ap:ltä: miten nenä voi olla niin hyppyri, että muut siitä huomauttelevat, mutta samalla sen hyppyrin vois poistaa niin, ettei kukaan huomais mitään? Jos se hyppyri on niin huomiotaherättävä, että kaikki on sen huomanneet, eiköhän ne enemmin tai myöhemmin huomaa myös sen, että se on poistettu... Eri asia on tietysti ihmiset, jotka eivät ole nenääsi ennen nähneet.
  Vastaa viestiin
31.03.07, 12:38   #10 (linkki)
Järkeä
(Vierailija)

Kannattaa heti mennä kauneusleikkaukseen jos ympäristö ei tykkää jostakin ruumiinosasta. Parempi vielä, jos tekee heille toivomuslistan mahdollisista operaatioista.
  Vastaa viestiin
31.03.07, 12:50   #11 (linkki)
kata07
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Järkeä
Kannattaa heti mennä kauneusleikkaukseen jos ympäristö ei tykkää jostakin ruumiinosasta. Parempi vielä, jos tekee heille toivomuslistan mahdollisista operaatioista.
Turha kommentoida noin lapsellisesti. Et ilmeisestikään tiedä miltä tuntuu kun koko ikänsä on saanut kuunnella negatiivisia kommentteja ulkonäöstä.
Ymmärrän täysin, että tällaisessa tapauksessa ap haluaa asialle tehdä jotain. Ja miksi ei saisi tehdä, kun se kerran on mahdollista. Ap, onnea matkaan, mikäli leikkaukseen päädyt!
  Vastaa viestiin
31.03.07, 14:40   #12 (linkki)
hmmkll
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jees.
Sanoisin että ainakin kuukausi ellei ylikin meni että nenä oli suht ok, sairaslomaa ei niin pitkäksi ajaksi kyllä saanut, olisko ollut kolme viikkoa vaan. Mustelmat oli siihen mennessä tietty gone. Isoin ongelma oli arven näkyminen, värin saa aina peittoon mutta sitä leikkausrajaa ei oikein saa, no riippuu nenän mallista näkyykö vai ei. Nenä oli paketissa pari viikkoa ja se teki ihon pitkäksi aikaa paketin poiston jälkeenkin kamalaksi, ihoa kesi älyttömästi ja huokoset olivat tukossa. YÖK! Mulla taisi tulla teippauksista allergiaa ja jäi punoittavia jälkiä jotka tietty lähti sit pois. Lievää turvotusta oli kuukausia leikkauksen jälkeen mutta ei sitä huomaa kuin tunnustelemalla. Nykyään nenä on kovempi kuin ennen leikkausta mutta leikkauksen jälkeen se oli aivan kivi kova ja pienetkin iskut sattuivat mielettömästi ja hymyileminen oli vaikeaa kun ylähuuli ei liikkunut. Saattaa johtua siitä että minulle laitettiin rustosiirteitä nenän mallin muokkaamiseksi. Nyt kyllä kaikki toimii normaalisti.

Hintaa tuli kaiken kaikkiaan jotain 8000 e jos laskee aivan kaiken mukaan.
He siis laskuttivat täyden hinnan, vaikka olit kurssimateriaalina?
  Vastaa viestiin
02.04.07, 14:26   #13 (linkki)
Jolleri
(Vierailija)

Ei nyt kauheesti liity asiaan, mutta kyllä mun mielestä nenä on iso asia jos se vaivaa- niin se voi vaivata itseään tosi paljon. Itselläni on ollut tosi huono iho ja ette voi kuvitellakaan kuinka ahdistavaa sen kanssa varttuminen teininä oli. Onneksi ihon sain kohtalaiseen kuntoon ilman mitään leikkauksia ja nyt on ihana olla vähän normaalimman näköinen. Ihmiset osaa olla niin ilkeitä rumille ihmisille- semmoista tuijottelua tuli ihan kadullakin.

Tsemppiä nenäleikkaukseen. Toivottavasti tulee hyvää jälkeä ja pääset nauttimaan elämästäsi ilman komplekseja.

( turhat tissisuurennokset on asia erikseen..harvalla on on niin pienet/epämuodostuneet/muka rumat rinnat että niitä olisi oikeasti järkevä suurentaa. Tissit saa aina piiloon ja niihin saa toppauksilla fyllinkiä. Naama taas on aina esillä)
  Vastaa viestiin
03.04.07, 20:40   #14 (linkki)
chuxx
(Vierailija)

Itse olen nyt puoli vuotta suunnitellut meneväni nenäleikkaukseen ja keväällä olen nyt sitten menossa. Kävin Lehtosella, Laatukirurgiassa ja Nordströmillä konsultaatioissa ja täytyy sanoa että parasta palvelua sain Lehtoselta. Nordströmillä maksoin kaksisataa euroa siitä että näin itse herraa kaksi minuuttia valokuvien oton jälkeen. Hän vain kysyi että mitä nenälleni haluan tehdä ja totesi että kyllä onnistuu. Hänellä tosiaan ikä painaa ja muutenkin tuntui että oli ihan pihalla kaikesta. Laatukirurgian vastaanotto oli myös epämääräinen ja he lupasivat lähettää Margus Luhtin tekemän suunnitelman operaatiosta viikossa ja nyt on mennyt yli kuukausi ja eipä ole mitään kuulunut....toiseksi yksi nenäleikkauskuvista oli eräältä jenkkiläiseltä sivustolta. Lehtonen otti asiani heti vakavasti ja suunnitteli operaatiota kanssani tarkkaan. Olen itsekin kuullut että hän leikkaa liian vähän ja se vähän huolestuttaa mutta toisaalta minulla ei ole varaa lähteä ulkomaillekkaan, joten voin aivan hyvin mennä hänelle. Hän on kuitenkin kokenut nenäleikkausten tekijä...katsotaan nyt minkälaista jälkeä tulee..
  Vastaa viestiin
03.04.07, 21:17   #15 (linkki)
--
(Vierailija)

Itse olen käynyt Lehtosella ja hän leikkasi liian vähän. Ennemmin menisin Laatukirurgian Margus Luhtille, joka on myös kokenut nenäkirurgi ja tekee nenäleikkauksia Viron Hurja Muodonmuutos sarjaa, joten hänen työnsä jäljet ovat koko Viron kansalle telkkarissa nähtävillä, joten luulen, että muutos ei ainakaan ole huomaamaton. Toisaalta se, että et ole saanut vastausta on outoa (mutta voihan syy olla ihan inhimillisestä erehdyksestä). Ja potilasturva suomalaiselle Virossa on jäänyt minulle epäselväksi ja jos se on huononpi tai sitä ei ole vieran maan kansalaiselle niin se on tietenkin miinusta, mutta silti menisin enemmin Luhtille kuin Lehtoselle.
  Vastaa viestiin
03.04.07, 22:33   #16 (linkki)
turvaton
(Vierailija)

potilasturva

virossa leikatuille ei ole potilasturva oikeutta suomessa
  Vastaa viestiin
04.04.07, 07:22   #17 (linkki)
chuxx
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja --
Itse olen käynyt Lehtosella ja hän leikkasi liian vähän. Ennemmin menisin Laatukirurgian Margus Luhtille, joka on myös kokenut nenäkirurgi ja tekee nenäleikkauksia Viron Hurja Muodonmuutos sarjaa, joten hänen työnsä jäljet ovat koko Viron kansalle telkkarissa nähtävillä, joten luulen, että muutos ei ainakaan ole huomaamaton. Toisaalta se, että et ole saanut vastausta on outoa (mutta voihan syy olla ihan inhimillisestä erehdyksestä). Ja potilasturva suomalaiselle Virossa on jäänyt minulle epäselväksi ja jos se on huononpi tai sitä ei ole vieran maan kansalaiselle niin se on tietenkin miinusta, mutta silti menisin enemmin Luhtille kuin Lehtoselle.
mitä tarkoitat liian vähällä? MIllainen operaatio oli kyseessä? leikattiinko myös luuosaa vai vain nenänpäätä?
  Vastaa viestiin
04.04.07, 09:01   #18 (linkki)
kysymys_1
(Vierailija)

hmmm

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja chuxx
Itse olen nyt puoli vuotta suunnitellut meneväni nenäleikkaukseen ja keväällä olen nyt sitten menossa. Kävin Lehtosella, Laatukirurgiassa ja Nordströmillä konsultaatioissa ja täytyy sanoa että parasta palvelua sain Lehtoselta. Nordströmillä maksoin kaksisataa euroa siitä että näin itse herraa kaksi minuuttia valokuvien oton jälkeen. Hän vain kysyi että mitä nenälleni haluan tehdä ja totesi että kyllä onnistuu. Hänellä tosiaan ikä painaa ja muutenkin tuntui että oli ihan pihalla kaikesta. Laatukirurgian vastaanotto oli myös epämääräinen ja he lupasivat lähettää Margus Luhtin tekemän suunnitelman operaatiosta viikossa ja nyt on mennyt yli kuukausi ja eipä ole mitään kuulunut....toiseksi yksi nenäleikkauskuvista oli eräältä jenkkiläiseltä sivustolta. Lehtonen otti asiani heti vakavasti ja suunnitteli operaatiota kanssani tarkkaan. Olen itsekin kuullut että hän leikkaa liian vähän ja se vähän huolestuttaa mutta toisaalta minulla ei ole varaa lähteä ulkomaillekkaan, joten voin aivan hyvin mennä hänelle. Hän on kuitenkin kokenut nenäleikkausten tekijä...katsotaan nyt minkälaista jälkeä tulee..
Tarkoititko,että yksi kuvista,joka esitti nenäleikkauksen lopputulosta ei esitellytkään tosiasiassa Markus Luhtin kädenjälkeä,vaan oli kopsattu netistä??
  Vastaa viestiin
04.04.07, 22:48   #19 (linkki)
chuxx
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys_1
Lainaus:
Tarkoititko,että yksi kuvista,joka esitti nenäleikkauksen lopputulosta ei esitellytkään tosiasiassa Markus Luhtin kädenjälkeä,vaan oli kopsattu netistä??
Kyllä! Yksi kuvista oli napattu jenkkiläisen kasvokirurgiaan erikoistuneen kirurgin sivuilta ja tästä olen sataprosenttisen varma..muutenkin kuvat mitä minulle näytettiin oli kaukana ammattilaisen tekemistä leikkauksista...siis jälki ei ollut hyvää..sanokoot muut mitä sanoo niin minua ei ainakaan saatu vakuutettua Luhtin taidoista.
  Vastaa viestiin
05.04.07, 09:39   #20 (linkki)
kysymys_1
(Vierailija)

hmmmmmm

Lainaus:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys_1
Lainaus:
Kyllä! Yksi kuvista oli napattu jenkkiläisen kasvokirurgiaan erikoistuneen kirurgin sivuilta ja tästä olen sataprosenttisen varma..muutenkin kuvat mitä minulle näytettiin oli kaukana ammattilaisen tekemistä leikkauksista...siis jälki ei ollut hyvää..sanokoot muut mitä sanoo niin minua ei ainakaan saatu vakuutettua Luhtin taidoista.
Hmm...Saisinko kyseisen jenkkiläisen kasvokirurgin kotisivun osoitteen?Olen ajatellut käydä itsekin Laatukirurgian konsultaatiossa ja olisi mielenkiintoista verrata niitä tuloksia...Kun ainakin kyseisen yrityksen kotisivu mainostaa Luhtin ammattitaidon olevan huippuluokkaa...

Onko kukaan muuten käynyt leikkauttanut nenäänsä Christina's clinic -firman kautta?
  Vastaa viestiin
05.04.07, 14:52   #21 (linkki)
huomasin saman
(Vierailija)

kuvat ei omia

Virolaisen The Look -klinikan sivuilla ainakin on nenäleikkaus ennen-jälkeen -kuvia, jotka ovat peräisin amerikkalaisen plastiikkakirurgin sivuilta, siis hänen potilaitaan eikä mitään The Lookissa leikattuja. Katsokaa itse, Lookin sivut:

http://www.bodyprofile.info/kauneuskirurgia_nenaleikkaus.html

Lähetän uuden viestin, koska saa olla vain 1 linkki /viesti
  Vastaa viestiin
05.04.07, 14:54   #22 (linkki)
huomasin saman
(Vierailija)

jatkuu

Ja sitten Amerikkaan, näyttääkö "patient 2" tutulta:

http://www.facialsurgery.com/BAPgnt01xhm.html

muutkin The lookin nenäkuvien naiset löytyy tämän lääkärin potilaskuvista. Aika harhaanjohtavaa!
  Vastaa viestiin
05.04.07, 17:25   #23 (linkki)
kysymys_1
(Vierailija)

vielä...

Tuota noin...Markus Luht on siis leikannut Viron hurja muodonmuutos -televisiosarjassa?Tietäisikö kukaan linkkiä kyseisen (Viron) sarjan kotisivuille?Olen yrittänyt googlettaa mutta ei oikein onnistu.
  Vastaa viestiin
18.04.07, 15:28   #24 (linkki)
Neiti Nöpö
(Vierailija)

Pienestä Iso

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mietteitä
Olen harkinnut myös nenäleikkausta.Siitä tulikin yllättävän vaikea operaatio.Silla tyhjästä on vaikea nyhjästä, suurelle voi tehdäkin jotain.Ja jotenkin olen kevyt rakenteinen niin minulla ei ole tukevaa kudosta, eli nenä voi mennä kasaan....ja kaikenlaista muuta ongelmia...

Hei, kerro lisää konsultointikokemuksistasi. Itse olen pohtinut nenäleikkausta jo useita vuosia, ei ole kivaa kun sieraimet ovat turhan 'näkyvillä'. Mistään en ole kuitenkaan löytänyt tietoa pienen nenän suurentamisesta.
  Vastaa viestiin
18.04.07, 17:25   #25 (linkki)
tytteliini
(Vierailija)

Tässä ei kyselty mielipiteitä, mutta kerron slti oman näkemykseni. Jokainen meistä, ainakin minä tietää jonkun jolla on silmiinpistävä nenä. Ymmärrän siis täysin jos joku haluaa tehdä tämän toimenpiteen. Noita kuvia katsoessa tuli muutaman kohdalla mieleen, että tuolla oli ennestään nätti nenä, esim. sillä amerikkalaisen sivuston vaalealla naisella jolla oli ennen kyömy... Lehtonen muuten kuulostaa viisaalta kun leikkaa "varovaisesti", paljon mieluummin niin kuin liian pieni ja kasvoihin sopimaton nenä. Ja aluksi tuloshan saattaa vaikuttaa isommalta koska turvotusta voi olla kuukausien ajan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku