| |  | | |
17.06.08, 16:47
|
#76 (linkki)
| | (Vierailija) | vertailija/uusi nenä Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Uusi nenä Tosi kiva, kun kerroit Stålbergin leikkauksesta, huomenna menen hänen konsultaatioon ja ajatus on kirkkaana mielessä, kuvista odotan konkreettista suunnittelu apuneuvoa. | Vertailija: Se leikkaus maksoi silloin muutaman satasen päälle 5000€. Uusi nenä: toivottavasti konsultaatio selvensi tilannettasi!
| |
| | |
11.07.08, 16:29
|
#77 (linkki)
| | (Vierailija) | Kenelle mennä?
Lehtonen on jäänyt eläkkeelle... olen varannut ajan konsultaatioon Matti Pakkaselle kuukauden päästä. Mietin että pitäisikö käydä konsultaatiossa muidenkin luona. Vinkit olisivat tarpeen, tarkoitus on korjata "perunanenä", eli tehdä nenän päästä sirompi. Rustoleikkaus riittänee, en usko (näin maallikkona) että luuhun tarvitsee kajota. Ketkä siis oikeasti ovat Suomen parhaimmat nenäkirurgit tällä hetkellä?
| |
| | |
03.08.08, 20:15
|
#78 (linkki)
| | (Vierailija) | olin leikkauksessa toukokuusssa
Päädyin Lehtosen melkein viimeiseksi potilaaksi ja leikkauksen jälkeen oli kyllä kuukausi vaikeaa, turvotusta, liman vuotamista ja kipuja nenän päässä. Nyt heinäkuussa kaikki tuntuu olevan ok. Nenän pää ei enää arista, arpi on melkein huomaamaton ja tulokseen olen tyytyväinen. Minulla oli iso melkein pottunokka, nyt minulla on isohko ja ei ihan suora. Muutoksen huomaa jos vertaa kuvia ei minusta muuten.
Lehtonen teki hyvää työtä.
| |
| | |
07.08.08, 18:51
|
#79 (linkki)
| | (Vierailija) |
Menen ensi viikolla Pakkasen konsultaatioon Siluettiin, ja seuraavalla viikolla Ståhlbergille Klinikka 22:seen. Jännittää,,, mielenkiintoista tulee olemaan se, että millaista palvelua kummastakin paikasta saa ja millaista ratkaisua nämä eri kirurgit suosittelevat.
| |
| | |
14.08.08, 14:32
|
#80 (linkki)
| | (Vierailija) | yksi konsultaatio takana
Kävin Pakkasen konsultaatiossa... mies vaikuttaa erittäin pätevältä kirurgilta, ja hänellä oli mielestäni hyvä näkemys siitä että mitä nenälleni pitäisi tehdä. Luulin, että kyseeseen olisi tullut pienempi operaatio paikallispuudutuksessa, mutta kun nyt vaadittaisiinkin myös rustosiirteitä 4 kohtaan korottamaan nenän siltaa ja tukemaan väliseinää, tuleekin hommasta paljon suurempi anestesia-homma. Hinta-arvio n. 10 000 euroa... se on kyllä paljon rahaa, mutta olen valmis investoimaan itseeni. Käyn vielä ainakin Klinikka 22:ssa ennen kuin päätän kenelle menen operaatioon. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia sekä Pakkasen, että Shåhlbergin työstä.
| |
| | |
18.08.08, 14:28
|
#81 (linkki)
| | (Vierailija) | Oma kokemukseni
http://plastiikkakirurgia.info/kokemuksia-laatukirurgiasta-t2.html
Oman kokemukseni voi lukea täältä. Toimenpide tehtiin Laatukirurgiassa. :)
| |
| | |
19.08.08, 18:18
|
#82 (linkki)
| | (Vierailija) | halvempi Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja *Hunaja* Kävin Pakkasen konsultaatiossa... mies vaikuttaa erittäin pätevältä kirurgilta, ja hänellä oli mielestäni hyvä näkemys siitä että mitä nenälleni pitäisi tehdä. Luulin, että kyseeseen olisi tullut pienempi operaatio paikallispuudutuksessa, mutta kun nyt vaadittaisiinkin myös rustosiirteitä 4 kohtaan korottamaan nenän siltaa ja tukemaan väliseinää, tuleekin hommasta paljon suurempi anestesia-homma. Hinta-arvio n. 10 000 euroa... se on kyllä paljon rahaa, mutta olen valmis investoimaan itseeni. Käyn vielä ainakin Klinikka 22:ssa ennen kuin päätän kenelle menen operaatioon. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia sekä Pakkasen, että Shåhlbergin työstä. | Kannattaa käydä ainakin juttelemassa Klinikka 22:ssa, voit säästää monta tonnia ja lopputuloksessa ei välttämättä juuri eroa. | |
| | |
19.08.08, 19:27
|
#83 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kävin Klinikka 22:ssa tänään konsultaatiossa, ja totta tosiaan, hinta-arvio samasta leikkaussuunnitelmasta oli 60% halvempi kuin Siluetissa! Itse Stålberg vaikkutti myös varsin pätevältä tyypiltä, hänhän mm. leikkaa myös Siluetissa ja Eiran sairaalassa, ja leikkasi ennen myös Norströmin klinikalla. Eli ei paljon valinnan vaikeutta enää...
| |
| | |
09.11.08, 19:27
|
#84 (linkki)
| | (Vierailija) | onko ihan tervettä?
ite oon aatellu viime aikoina sierainten pienennystä,vaikka monet kehuu mua kauniiksi en silti oo täysin tyytyväinen sieraimiin.
| |
| | |
09.11.08, 20:30
|
#85 (linkki)
| | (Vierailija) |
Millaisia neniä olette leikkauttaneet? Mulla vähän siinä ja siinä, että kannattaako vai ei, ikääntymisen myötä voi ollakin, että kannattaa. Jos viitsitte niin googlatkaa vaikka kuvia samantyyppisistä nenistä.
| |
| | |
10.11.08, 12:05
|
#86 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onkohan muilla nenäleikatuilla turvotus kestänyt yli puolivuotta?
Olin ns. puolivuotistarkistuksessa ja lääkäri totesi nenästäni, että kyllä se näköjään vieläkin jaksaa turvottaa. :)
Kokeili nenääni ja sanoi sen tosiaan olevan turvoksissa. Huomattavasti pienempi kuitenkin se nenäni kuin ennen leikkausta.
Itse en ole huomannut turvotusta enää ollenkaan ja olen niin himskatin tyytyväinen nenääni. Ei tarvitsisi pienentyä enää yhtään...
Lääkäri kuitenkin pyysi, että tulisin puolen vuoden kuluttua näytille, että nenästäni voitaisiin tehdä sitten loppuarvio.
Vastuuntuntoinen lääkäri tämä Lehtonen. Kaikki nämä tarkastuskäynnit ovat olleet maksuttomia.
| |
| | |
10.11.08, 12:09
|
#87 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tuossa kun mainitsin uuden puolivuotistarkastuksen, niin se seuraava tarkastus on siis vuositarkastus. | |
| | |
30.12.08, 18:43
|
#88 (linkki)
| | (Vierailija) | Kertokaa kokemuksianne
Hunaja, joko olit leikkauksessa, olitko lopputulokseen tyytyväinen? Minä kävin konsultaatiossa Matti Pakkasella ja nyt ehkä menossa myös Antti Ryynäselle. Olisin tosi kiitollinen kaikista kokemuksista näistä tai muista kirurgeista. Minun tapauksessani on puututtava myös nenäluuhun (kyömy pois) joten kyseessä on isompi leikkaus kuin pelkkä ruston muotoilu. Onkohan toivoa, että kuukauden päästä leikkauksesta nenä olisi jo suht kunnossa (= ei näkyvästi turvoksissa)?
| |
| | |
31.07.11, 09:50
|
#89 (linkki)
| | (Vierailija) | hyppyri Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja öö? Uteliaana kysyisin (ei toki ole pakko vastata) ap:ltä: miten nenä voi olla niin hyppyri, että muut siitä huomauttelevat, mutta samalla sen hyppyrin vois poistaa niin, ettei kukaan huomais mitään? Jos se hyppyri on niin huomiotaherättävä, että kaikki on sen huomanneet, eiköhän ne enemmin tai myöhemmin huomaa myös sen, että se on poistettu... Eri asia on tietysti ihmiset, jotka eivät ole nenääsi ennen nähneet. |
Vanha ketju, mutta ihan pakko kommentoida.. Ärsyttää, että joku kyseenalaistaa toisen hyppyrit ja koot täällä. Eiköhän kirjoittaja juuri tuon hyvin erikoisen ison hyppyrinsä vuoksi haluakin leikkaukseen? Ei kukaan sinne mene muuten vain.. Tiedän itse kaksi ihmistä joilla on tuo ongelma, toisella on järjettömän iso hyppyri. Normaalinenäisen on vaikea ymmärtää ja kiinnittää edes huomiota toisten neniin.
| |
| | | | |