| |  | | |
07.02.07, 14:22
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Pidättekö rintsikoita yöllä?
Minulla näyttää olevan jonkinlainen fobia. Käytän AINA rintsikoita jopa nukkuessani. En koskaan oleskele ilman niitä, (paitsi suihkussa), enkä uskalla ottaa niitä pois, sillä pelkään et ne venyy. Kokokaan ei ole mikään suuri B-85. Mikä neuvoksi?
| |
| | |
07.02.07, 18:47
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja en uskalla Minulla näyttää olevan jonkinlainen fobia. Käytän AINA rintsikoita jopa nukkuessani. En koskaan oleskele ilman niitä, (paitsi suihkussa), enkä uskalla ottaa niitä pois, sillä pelkään et ne venyy. Kokokaan ei ole mikään suuri B-85. Mikä neuvoksi? | Ai pelkäät, että rintsikkasi venyvät, jos otat ne pois ;-) Anteeksi "ilkeyteni", mutta takana pitkä työpäivä, tajuton kiire ja nyt niin väsy, että saan hepulin näköjään ihan pienestäkin :-)
| |
| | |
07.02.07, 19:21
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
itse otan liivit aina heti pois kun tulen kotiin ja vaihadan kotiasun päälle.
| |
| | |
07.02.07, 20:53
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
No anteeksi ap, kyllä kirjoituksestasi saa todella täysin sen käsityksen, että pelkäät, että rintsikkasi venyvät, jos otat ne pois... :) :) :) Vähän oikolukua, pliiis...
Mutta vastaukseni: en käytä ikinä yöllä. En koe tarpeelliseksi ja olisi hyvin epämukavaa.
| |
| | |
08.02.07, 07:27
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Luin taannoin Marilynin elämänkerran: hän piti yöllä rintsikoita, koska pelkäsi muutoin riippurintoja ;)
| |
| | |
08.02.07, 08:14
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen 75 C ja pidän aina rintsikoita yöllä. Ja eipä roiku!
| |
| | |
08.02.07, 09:37
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
En pidä. Mihin ne nyt yöllä riipahtaisi kun ollaan vaakatasossa ja itse vieläpä usein mahallaan? 70E, ei roiku.
| |
| | |
08.02.07, 10:13
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pakko pitää, kokoni on 80 D ja hyvin epämiellyttävän tuntuinen jos nukkuu ilman rintsikoita, rinnat roikkuu kainalossa tai jossain muualla missä ei pitäis :) Ei mulla ihan nyt riippurinnat ole mutta kuiten sen verran että häiritsee.
Musta on iljettävän näköstä kun tosiaan jotkut ottaa rintsikat pois heti kun menee kotiin, pienet rinnat ei niinkään haittaa mutta jos ne on vähänkään roikkuvat niin ah kun seksikästä kun ne roikkuu tuossa navan yläpuolella paidan alla...nam....:P
| |
| | |
08.02.07, 10:14
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Luin joskus jostain naistenlehdestä, että kovin tukevien rintaliivien käyttö voisi estää rintojen alueen verenkiertoa ym. kuona-aineiden kiertämistä, ja siten vaikuttaa rintasyövän syntymiseen.
Kuulostaa tutulta luontaistuotehumpuukilta, mutta toisaalta voisi siinä jotain ajatusta olla. Itse käytin aikaisemmin d-kuppisena yöllä puuvillaisia, ilman kaaritukia olevia liivejä mutta lopetin niidenkin käytön. On se jotenkin vapaampi olo ilman niitä.
| |
| | |
08.02.07, 11:28
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
En pidä mitään vaatetta päällä nukkuessani, joten en voi kuvitellakaan, miten paljon rintsikat ahdistaisi. Kokoni on 75C, joten ei ole ongelmia sen kanssa, että riippuisivat kainalossa tms. Kotona saatan olla ihan hyvin ilman rintsikoita, varsinkin viikonloppuisin, kun ei tarvii pukea töihin sopivaa vaatetusta päälle.
| |
| | |
08.02.07, 11:46
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei tulisi mieleenikään nukkua kiristävillä rintsikoilla! Vaihdan kotiin tullessani aina olovaatteet ja otan rintaliivit pois. Saatan joskus jopa lähteä uloskin ilman rintsikoita. Poveni on sen verran kiinteä, että pelkkä napakka toppi riittää estämään hölskynnät ja venymiset. Kokoni on 75A enkä isompia haluaisi.
| |
| | |
08.02.07, 12:07
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | kyllä
Koko on 65/70D ja nukun aina kyljelläni joten sen oikein tuntee,että rinnat roikkuu joten yritän pitää yöllä urheilurintsikoita. Suunnitelmissa kyllä ostaa pari napakkaa toppia koska ei ole mielestäni hyvä käyttää rintsikoita yötä päivää...
| |
| | |
08.02.07, 12:14
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä taas olen kuullut, että rintojen olisi päinvastoin hyvä antaa olla ihan ilman mitään tukea (ts. rintsikoita) välillä. Näin kehon "omat rintaliivit" saavat harjoitusta, eivätkä veltostu.
En tiedä, onko asia näin, ainakaan jos on hyvin painavat ja isot rinnat. Kyllä siinä varmaan mennään silloin ihan fysiikan lakien mukaan :)
Itsellä 75B. Olen lähes aina kotona ollessani ilman liivejä, öisin aina.
| |
| | |
08.02.07, 15:41
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
pieni on kaunista. Sulla taitaa olla vääränkokoiset rintsikat sitten jos ne kiristää. Kun on sopivat rintsikat niitä ei edes tunne päällä.
| |
| | |
08.02.07, 16:21
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
En pidä rintsikoita nukkuessani, mutta muulloin kyllä.
Riisun ne nukkumaan mennessäni, kuten muutkin päiväkäytössä olevat vaatteeni ja puen aamulla, kun pukeudun muutenkin.
| |
| | |
09.02.07, 13:21
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
En pidä rintsikoita muuta kuin päivisin. Rintalihas treeni auttaa pitämään rinnat hyvässä kondiksessa. Rintaliivit tukee rintoja (ja selkää), eikä mielestäni vaikuta siihen että roikkuuko vai ei.
| |
| | |
09.02.07, 14:27
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Sanoohan sen järkikin
että jos on normaalin kokoiset tai vähän isommat rinnat ja nukkuu kyljellään niin rinnat roikkuu. Kyllähän minä tunnen sen ja jos näin roikkuvat joka yö kun nukun seuraavat 30 vuotta niin minkäköhän näköiset rinnat mulla on viiskymppisenä...Nukun aina kyljelläni. Toki rintalihasliikkeet auttavat ja niitä teenkin jonkun verran.
| |
| | |
09.02.07, 14:40
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Pikkupovi
En käytä rintsikoita öisin. Minusta on miltei päivän paras hetki, kun saa kuoriutua kaikesta ylimääräisestä ja pujahtaa vapaana "luonnonlapsena" peiton alle.
Päivisin käytän aina, vaikka pienirintainen olenkin. Olo on vain rintsikoilla paljon mukavampi, vaatteet istuvt paremmin ja saahan pienipovinen rintsikoista halutessaan vähän toppinkia kurvejansa korostamaan.
Joskus harvoin, jos rinnat ovat kuukautisten lähetymisestä johtuen oikein arat ja pinkeät käytän yölläkin rintsikoita oloa mukavoittamaan.
| |
| | |
09.02.07, 16:43
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
En käytä, kun on niin pieni rintavarustus.
Sen sijaan päivisin en ovesta ulos lähde ilman liivejä.
| |
| | |
04.03.07, 16:05
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
pako käyttää yölläkin.rinnat kokoa 85d ja ilman rintsikoita olo tuntuu tosi epämukavalta.öisin käytän joskus vanhoja kaarituettomia imetysliivejä tai tiukkaa toppia jotta rinnat ei roiku niin vapaasti.
| |
| | |
05.03.07, 14:11
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla ovat rinnat kokoa 85DD, enkä pidä rintaliivejä edes päivisin, jos olen kotona! En voisi kuvitellakaan nukkuvani rintaliivien kanssa, sillä nukun mieluiten ihan alasti, eivätkä rinnat ole koskaan häiritsevästi mihinkään riipahtaneet. Eivätkä ne riipu "pystyasennossakaan" ainakaan vielä, vaikka ikää on jo yli 30 vuotta. Voisiko asia olla niin kuin "kolikon toinen puoli" sanoo, että kehon omat rintaliivit saavat harjoitusta, kun välillä on ilmankin!?
Alkuperäisen kirjoituksessa oli kyllä hauska ajatusvirhe, siitä todella saa sen kuvan, että hän pelkää rintaliiviensä venyvän, jos ottaa ne pois :-)
| |
| | |
05.03.07, 14:16
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja en pidä itse otan liivit aina heti pois kun tulen kotiin ja vaihadan kotiasun päälle. | samoin, vaikka omaankin kunnon d. kupit. ei noi nyt kovin venyneiltä näytä. Roikkuu muutenkin ton kokoset.
| |
| | |
05.03.07, 14:49
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mutta joskus olen nukahtanut telkkua katsellessa ja herännyt yöllä täysissä vaatteissa. Ensimmäinen reaktio on silloin ollut, että rintsikat pois ja äkkiä.
| |
| | |
05.03.07, 15:04
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Siis te ketkä pidätte liivejänne yöllä niin minkäköhän näköiset liivinne mahtavat olla.. Liivithän tulisi pestä jokaisen käyttökerran jälkeen.. ja ihminen hikoilee yöllä aikalailla joten jos liivit on päällä niin alkavat varmasti haiskahtaa. Se tosin selittäisi sen miksi moni nainen tuoksahtaa ns ummehtuneelle. Yököttävä ajatus, että pitää liivejä öin ja päivin eikä pese välillä. Niin ja eihän se omaan nenään haiskahda mutta ehkäpä toisten.
Omat liivini ovat kokoa 70D/E Rinnat eivät roiku vaikka imetettykin on.
| |
| | |
05.03.07, 16:20
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Riipahtaa ne
kuitenkin, kun muutamia kymmeniä vuosia menee. Painovoima vie mukanaan, pidit rintsikoita tai et. Mutta taisi olla huumoria tuo aloitus.
| |
| | | | |