Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.07.11, 16:00   #101 (linkki)
Käytän yölläkin.
(Vierailija)

Kyllä naiset suosittelen että pitäisitte niitä rintaliivejä yölläkin. Ainakin sellaisille suosittelen ketkä haluavat pitää rinnat terhakkoina vielä vanhemmallakin iällä. Miettikäähän nyt itsekkin.

Yöllä kun hyöritte ja pyöritte sängyssä ja rintanne liikkuvat vapaina niin tottakai se on vaan ajan kysymys että ne pikku hiljaa venähtää. Kun taas rintaliivejä pitäessä rinnat ovat aina tuettuina rintakehää vasten ja liikkuminen on hyvin vähäistä, joten venymistä ei pääse tapahtumaan. Sama urheiluliiveissä.

On totta että se voi olla joistain ihmisistä epämukavaa nukkua rintsikat päällä, mutta sekin on vain tottumiskysymys. Itse tosin olen jo teini-ikäisestä asti käyttänyt liivejä yölläkin, joten minulla ei ole hirveästi totuttelusta ollut ongelmaa. Mutta uskon että ei se liian vaikeaa ole, kun pääsee vaan siitä henkisestä "en käytä!" itsepäisyysvaiheesta ohi ja hyväksyy, että muuten ne rinnat, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, tulee lerpahtamaan. Nimimerkillä rinnat ovat vielä tässäkin iässä mukavan terhakat ja pyöreät.

PS. Kannatan myös näitä rintaliiviliikkeiden custom rintsikoita, tukee täydellisesti!
  Vastaa viestiin
19.07.11, 16:08   #102 (linkki)
Herreguuud
(Vierailija)

[QUOTE=Käytän yölläkin.;10937041... muuten ne rinnat, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, tulee lerpahtamaan. [/QUOTE]

Montako sulla niitä sitten oikein on????
  Vastaa viestiin
19.07.11, 16:13   #103 (linkki)
alaston nukkuja
(Vierailija)

En pysty pitämään päälläni mitään muuta kuin peittoa, kun nukun. Myös aviopuolison kannalta on mukavaa, kun hän saa tuntea alastoman vartaloni vierellään ja vaikka katsella sitä. Päivällä rinnat saa pakattua liiveihin, jolloin ne näyttävät vaatteiden alla ihan riittävän hyviltä, jos ne aavistuksen riippuvatkin. Olen keski-ikäinen.
  Vastaa viestiin
19.07.11, 17:14   #104 (linkki)
Oletteko hulluja?!?
(Vierailija)

Rintojen veri ei kierrä jos rintsikoita pitää yölläkin ja se häiritsee lymfakiertoa myös ja saattaa aiheuttaa rintasyöpää!
  Vastaa viestiin
19.07.11, 18:18   #105 (linkki)
bettyboob's s'pore .
(Vierailija)

no bras....please .

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Käytän yölläkin. Näytä viesti
Kyllä naiset suosittelen että pitäisitte niitä rintaliivejä yölläkin. Ainakin sellaisille suosittelen ketkä haluavat pitää rinnat terhakkoina vielä vanhemmallakin iällä. Miettikäähän nyt itsekkin.

Yöllä kun hyöritte ja pyöritte sängyssä ja rintanne liikkuvat vapaina niin tottakai se on vaan ajan kysymys että ne pikku hiljaa venähtää. Kun taas rintaliivejä pitäessä rinnat ovat aina tuettuina rintakehää vasten ja liikkuminen on hyvin vähäistä, joten venymistä ei pääse tapahtumaan. Sama urheiluliiveissä.

On totta että se voi olla joistain ihmisistä epämukavaa nukkua rintsikat päällä, mutta sekin on vain tottumiskysymys. Itse tosin olen jo teini-ikäisestä asti käyttänyt liivejä yölläkin, joten minulla ei ole hirveästi totuttelusta ollut ongelmaa. Mutta uskon että ei se liian vaikeaa ole, kun pääsee vaan siitä henkisestä "en käytä!" itsepäisyysvaiheesta ohi ja hyväksyy, että muuten ne rinnat, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, tulee lerpahtamaan. Nimimerkillä rinnat ovat vielä tässäkin iässä mukavan terhakat ja pyöreät.

PS. Kannatan myös näitä rintaliiviliikkeiden custom rintsikoita, tukee täydellisesti!
en nyt muista tarkasti , mutta joka kirjoitti , etta Marilyn Monroe kaytti rintaliiveja nukkuessaan...!!! Oh my Gosh! Hanhan oli kuuluisa , kun kysyttiiin , etta olet nakuna aina nukkuessasi.....? Vastaus oli , eihan se ole niin , vaan Chanel 5,(parfyymi on ympari bodyani) eika mitaan muuta. Jokainen nainen jolla on kauniit kiinteat rinnat , maha , peppu nukkuvat egyptialaisessa puuvilla lakanoissa ilman mitaan.Ihana tunne siina pehmeydessa liikkua ja liikutta vartaloaan.
  Vastaa viestiin
19.07.11, 18:22   #106 (linkki)
ei tulis kuuloonkaan
(Vierailija)

Hyvä kun siedän päivälläkään, ts. käytän rintsikoita vain ihmisten ilmoilla enkä aina sielläkään jos on sellainen yläosa joka sallii olla ilman, esim. napakka tummavärinen t-paita. 70B on kokoni ja eivät rinnat pahemmin roiku nyt aikuisiälläkään (40+).

Tietysti isorintaisilla voi olla eri juttu, mutta tuskin käyttäisin sittenkään öisin.
  Vastaa viestiin
19.07.11, 19:18   #107 (linkki)
N51 v
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tulis kuuloonkaan Näytä viesti
Hyvä kun siedän päivälläkään, ts. käytän rintsikoita vain ihmisten ilmoilla enkä aina sielläkään jos on sellainen yläosa joka sallii olla ilman, esim. napakka tummavärinen t-paita. 70B on kokoni ja eivät rinnat pahemmin roiku nyt aikuisiälläkään (40+).

Tietysti isorintaisilla voi olla eri juttu, mutta tuskin käyttäisin sittenkään öisin.

Samat sanat. Kotona en käytä ollenkaan ja öisin nukun aina ihan alasti olin sitten melkein missä vaan.

Ihmisten ilmoille laitan rintsikat harkinnan mukaan, töihin tietysti on laitettava. Pienistä rinnoista on sentään joku hyöty. Vielä 51-vuotiaana voi kokeilla ettei kynä pysy rinnan alla - ei siis roiku.
  Vastaa viestiin
24.07.11, 18:42   #108 (linkki)
:::
(Vierailija)

En käytä. En käytä päivälläkään. Olen 44-vuotias ja rinnat pystyt ja nätit, kuppikokoa A. On mulla muutamat rintsikat lähinnä hifistelyä varten (sellaiset nätit, pitsiset, push-upit yms), mutta jatkuvassa käytössä ne kyllä ahdistaisivat hirveästi.

Suosittelen painonhallintaa ja rintalihasten treeniä kaikille.
  Vastaa viestiin
24.07.11, 19:34   #109 (linkki)
selim
(Vierailija)

Painonhallintaa....? Paino on 55 kg, pituus 168 cm ja kuppikoko 75 H. Minkäs sille voi, kun on tällaiseksi tehty?
  Vastaa viestiin
24.07.11, 21:15   #110 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ::: Näytä viesti
Suosittelen painonhallintaa ja rintalihasten treeniä kaikille.
Rintalihastreeni ja sitä tukemaan selkälihastreeni varmasti auttaa jonkun verran. Mutta jos on todella isot rinnat niin ei mitkään lihakset auta vaan tarvitaan hyviä rintaliivejä.

Mulla on 65B/C ja olen nyt treenannut monta vuotta yläkropan lihaksia. Jo muutenkin terhakat rinnat ovat vielä paremman muotoiset kun rintalihakset ovat kasvaneet. Itseasiassa mulla oli vielä 5 vuotta sitten kolho rintakehä ja rinnat olivat A-kupit. Nyt ne ovat siis pelkästään rintalihastreenin ansiosta mielestäni kasvaneet. Paino on pysynyt samana. Toki ikääntymiselläkin voi olla osansa. Muita muutoksia ei ole tapahtunut.
  Vastaa viestiin
24.07.11, 23:06   #111 (linkki)
Taas potaskaa
(Vierailija)

Muka liivit pestävä joka käyttökerran jälkeen. Alushousut tulee vaihtaa päivittäin mutta en tajua miksi liivit muka pitäisi vaihtaa. Tuskin kukaan hikoilee niin rajusti että rintsikat alkaisi haista!!! HALOO!!!??

Yöllä en käytä, haluan olla niin vähissä vaatteissa kuin mahdollista. Aluspöksyt ja ohut yläosa kesäisin ja talvella pehmeä yöpuku. Turhaa törmäilyä tuo rintojen venyminen nukkuessa ja muut uskomukset. Mikä on varmaa on se, että hautaan täältä ei mennä pystytisseillä jos vaan ikää ehtii tulla ennen kuolemaa. Tyhjäpäisten haihattelijoiden pelkoja jotka pelkää ulkomuotonsa pahenevan entisestään!

Meillä muilla ei ole vastaavia ongelmia...
  Vastaa viestiin
25.07.11, 16:32   #112 (linkki)
nes
(Vierailija)

Juu, aikamoista potaskaa tuo rintsien "haiseminen", tuskin kukaan vaihtaa petivaatteitakaan joka päivä ja silti tuskin haisevat!? Iltalehdessä juuri oli juttua nukkuma-asennon vaikutuksesta rintoihin. Selällään paras asento, kyljellään huono ja vatsallaan huonompi...

Itselläni rinnat d-kokoa ja vaikka normiasennossa (seisaallaan) ovat ihan kivat, niin kyljellään maatessa vähemmän terhakkaat :/ Jos ihminen viettää noin kolmasosan elämästään nukkuen, niin on kai sillä jo iso merkitys, millaista tukea rinnat yöllä saavat vai saavatko.
  Vastaa viestiin
25.07.11, 17:14   #113 (linkki)
6789
(Vierailija)

En käytä mitään vaatteita nukkuessa, kesällä on pelkkä lakana päällä, talvella täkki. Joskus 20 vuotta sitten nukuin vielä yöpaita päällä mutta kun kylkeä käänsi pitkin yötä, se oli lopulta tuhannen rullalla ympäri vartalon ja sitä sai pyöritellä takaisin. Lopetin koko vaatteen käytön, en omista yhtäkään yövaatetta. Ihanaa on nukkua toisen, lämpimän ihmisen kyljessä.

Miksi ihmeessä joku nukkuun pikkuhousutkin jalassa? Eikö sitä osastoakin ole hyvä "ilmata" välillä?
  Vastaa viestiin
25.07.11, 19:20   #114 (linkki)
Mietihän vähän
(Vierailija)

Talossa on lapsia ja nuoria. Jos joku heistä tulisi yllättäen makuuhuoneeseen ja äiti nukkuu alasti ilman pikkuhousuja, se tuskin olisi mukava tilanne kenellekään. Ehkä itse horotat lätty levällä näki kuka tahansa mutta toiset ajattelee pitemmälle. Se osasto kyllä saa tuuletusta tarpeeksi kun huolehtii hygieniasta. Uni lakanan alla sitä ei raikasta sen enempi!

Että ihmettele vaan miksi pikkuhousuja käytetään yöllä.
  Vastaa viestiin
27.07.11, 17:42   #115 (linkki)
6789
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietihän vähän Näytä viesti
Talossa on lapsia ja nuoria. Jos joku heistä tulisi yllättäen makuuhuoneeseen ja äiti nukkuu alasti ilman pikkuhousuja, se tuskin olisi mukava tilanne kenellekään. Ehkä itse horotat lätty levällä näki kuka tahansa mutta toiset ajattelee pitemmälle. Se osasto kyllä saa tuuletusta tarpeeksi kun huolehtii hygieniasta. Uni lakanan alla sitä ei raikasta sen enempi!

Että ihmettele vaan miksi pikkuhousuja käytetään yöllä.

Jos oikein luit niin minä käytän kyllä lakanaa/peittoa päälläni. En siis "horota lätty levällään" kuten sinä niin kauniisti asian ilmaisit. Meidän lapset on kyllä meidät vanhemmat nähneet pienestä pitäen alasti saunassakin moneen kertaan, että tuskin siitä hirveitä traumoja on noille tullut.
  Vastaa viestiin
27.07.11, 19:42   #116 (linkki)
6789:lle
(Vierailija)

Lakanat ja peitot ei aina pysy päällä eikä äiti varmaan harota römpsä ammollaan saunassa kuten nukkuessa saattaa käydä ettei ne kintut pysykään tiiviisti yhdessä tai isukki onkin juuri syömässä piirakkaa tai puskemassa mammaa niin, että palkeet paukkuu.

Noinkin välittömiä ihmisiä on, että antavat lastensa saada kaikennäköisen opin oman sängyn vieressä. Hmmphhh...

Ei varmaan varhaisteini menisi yhtään hämilleen äiskän patjalle levitetyistä hetuloista.
  Vastaa viestiin
27.07.11, 20:51   #117 (linkki)
sivumennen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 6789:lle Näytä viesti
Lakanat ja peitot ei aina pysy päällä eikä äiti varmaan harota römpsä ammollaan saunassa kuten nukkuessa saattaa käydä ettei ne kintut pysykään tiiviisti yhdessä tai isukki onkin juuri syömässä piirakkaa tai puskemassa mammaa niin, että palkeet paukkuu.

Noinkin välittömiä ihmisiä on, että antavat lastensa saada kaikennäköisen opin oman sängyn vieressä. Hmmphhh...

Ei varmaan varhaisteini menisi yhtään hämilleen äiskän patjalle levitetyistä hetuloista.
Joillakin on lukko makuuhuoneen ovessa. Itse asiassa jopa yöpaitaa käyttävät naiset ottavat paidan joskus pois aviovelvollisuuksien ajaksi. Sinä tietenkään et tee niin?
  Vastaa viestiin
27.07.11, 20:55   #118 (linkki)
:::
(Vierailija)

Painonhallinnalla tarkoitin sitä, että pysyttelee samassa painossa eikä jojoile. Siinä se nahka löystyy ja sinkuu ja tissit alkaa roikkua.

Tietysti jos on tosi isot rinnat niin ei siinä auta mikään muu kuin liivit, tai leikkaus.
  Vastaa viestiin
27.07.11, 22:34   #119 (linkki)
6789:lle
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sivumennen Näytä viesti
Joillakin on lukko makuuhuoneen ovessa. Itse asiassa jopa yöpaitaa käyttävät naiset ottavat paidan joskus pois aviovelvollisuuksien ajaksi. Sinä tietenkään et tee niin?

Meillä ei kukaan nuku lukkojen takana ja seksillekin on omat hetkensä silloin kun tietää varmuudella lasten nukkuvan ja ainahan sen kuulee jos joku olisi tulossa. Meillä seksikään ei ole velvollisuus vaan tapahtuu molempien halusta. ;) Ja se mitä teen tai en tee ei kuulu sinulle eikä kenellekään muulle. Mene seksipalstalle tyydyttämään halujasi udella toisten makuuhuonesaloja.
  Vastaa viestiin
31.08.11, 13:58   #120 (linkki)
xxx
(Vierailija)

siis mä olen 15-v ja rinnat on 75-80D-75E riippuu vähän rintsikoista (en ole käynyt missään ammattilaisella mittaamassa) ja kyllä, mulla roikkuu rinnat! en käytä öisin rintsikoita, jotain toppia yleensä kylläkin. en oo ottanut huomioon et tulis niskakipuja jos nukkuu kyljellään ilman rintsikoita, pitääpä panna merkille. ottaisin mieluusti milloin vain A-C kupin , kunhan ei roikkuisi. nuorenahan rintojen pitäisi olla suht pystyt. mutta voi miehiä, katseita ja kommentteja tulee tuntemattomiltakin aikuisilta miehiltä, ja eräänä kauniina päivänä olin pikkusisarusteni kanssa puuhamaassa, ja oikein kivaa oli kun siinä keski-iän ylittäneet miehet tuijottelee estottomasti ja taisi joku viheltääkkin.
  Vastaa viestiin
07.09.11, 02:58   #121 (linkki)
H-cupit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja äffä Näytä viesti
Kokoni on mallista ja merkistä riippuen E tai F, ja käytän koko ajan liivejä, myös nukkuessa. Syy on se, että rinnat ovat painavat ja usein arat. Esim. liivit riisuessani joudun ottamaan aina käsillä vastaan, sillä ilman liivejä oleminen oikeasti sattuu!

En ymmärrä ollenkaan tässä ketjussa olleita isorintaisten (D-kupista isompaan) kommentteja siitä, että heidän rintansa eivät roiku. Siis häh?! Jos rintojen koko ei ole silikonilla tai muulla vastaavalla aikaansaatu, niin ihan takuuvarmasti isot rinnat roikkuvat! Siitä nyt on kuitenkin vielä matkaa siihen, että omaisi varsinaiset riippurinnat. En tajua onko tässä takana riippurintaiseksi leimaamisen pelko vai mikä lie itsepetos. Kyllä se maan vetovoima pätee nuorenkin isorintaisen kohdalla.

Toinen juttu mikä jaksaa kummeksuttaa on yleinen uskomus siitä, että rintalihastreeni jotenkin kohottaisi isojakin rintoja. Paskanmarjat. Rinnoista on yli 80 % RASVAA, eikä se rasva siitä mihinkään häviä/kiinteydy treenaamalla! Toistuvalla penkkipunnerrustreenillä onnistuu isorintainen ainoastaan kasvattamaan itselleen "lihasläpät" kainaloiden kohdalle. Itselläni rinnoista tulee enemmän päärynänmuotoiset. Esteettinen kohottava vaikutus jää tässä rinnankoossa kyllä olemattomaksi.
Vihdoinkin kommentti jossa asiaa.
  Vastaa viestiin
07.09.11, 07:44   #122 (linkki)
roikkukoot
(Vierailija)

Rintsikoiden koko 85G tai 85H ja roikkuvat tietenkin ilman liivejä. Tai mikä nyt on roikkuvaa, mutta ei ne todellakaan mitkään terhakat ole.

Liivejä en pidä nukkuessa, ainoastaan imetysaikoina olen pitänyt, että saa vanulapulla suojattua maitosotkuilta. Silloin pehmeät toppimaiset imetysliivit käytössä.

Hyvä uni on minusta tärkeämpää kuin rintojen terhakkuus tai lymfakierto. Jos siis vapaat rinnat häiritsevät unta mutta liivit ei, niin ilman muuta unille liiveissä. Jos taas ilman liivejä nukkuu paremmin niin sitten petiin ilman liivejä.

Isorintaisena en ymmärrä että miten joku A-kuppi edes teoriassa VOISI roikkua? Onko sellainen mahdollistakaan? Paitsi ehkä jos on laihtunut rajusti ja iho on isomman kuppikoon jäljiltä löysää? Ja toisaalta en ymmärrä miten isot kuppikoot muka edes olisit ns. terhakoita, täytetläinen voi olla mutta eihän tämmöiset parin kilon mötköt voi sojottaa pilviin.
  Vastaa viestiin
22.10.11, 08:51   #123 (linkki)
karsinofoobi
(Vierailija)

Just oli juttua jossain lehdessä, että ei saa käyttää rintsikoita yöllä koska kun rintaliivit kiristää niin lymfakierto (imusolmukenesteet) ei pääse kiertämään vaan kuonaa kertyy rintoihin koko ajan eikä ne koskaan pääse puhdistumaan. Silloin on suurempi riski sairastua syöpään.. Yöllä ei saisi pitää rintsikoita ja mielellään kerran viikossa päivälläkin ne voisi jättää pois ainakin joksikin aikaa, niin puhdistuisivat rinnat ja imusolmukkeet.

Ei paljon kiinnosta se tissin terhakkuus siinä vaiheessa kun on tarvinnut tehdä rinnanpoisto :(
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku