Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.03.07, 13:12   #1 (linkki)
Kesäkynnet
(Vierailija)

Rakennekynnet

Olen miettimässä rakennekynsien ottamista koska omat kynnet ovat niin onnettomat...
Kumpia suosittelette geeli- vai arkyylikynsiä. Molempien plussat ja miinukset kuulisin mielläni että osaan tehdä oikean valinnan.
  Vastaa viestiin

24.03.07, 13:06   #2 (linkki)
charlott
(Vierailija)

akryylikynnet

minulla oli jokin aika sitten akryylikynnet,geelikynsistä ei kokemusta.
ainakin minulla akryylit halkeilivat kun hieman kopsautti vahingossa kynnen johonkin,mutta mielestäni akryylit ovat kuitenkin siitä hyvät että näyttivät minunkin pienissä ja ohuissa sormissa hyviltä koska näyttävät aika luonnollisilta ja ohuilta .näkemäni geelikynnet ovat olleet paksuja.akryylit ovat myös halvemmat kuin geelikynnet.miinusta rakennekynsissä on se että vaikka pidin niitä van muutaman kuukauden,omat kynnet olivat alla ihan hapertuneet ja pehmeät(yök)ja niitä kasvattelin ties kuin monta kuukautta takaisin ja kirosin:/
  Vastaa viestiin
24.03.07, 18:37   #3 (linkki)
cherry---
(Vierailija)

Etsi haulla keskustelu Akryyli vs geeli. Siellä on hyviä kommentteja.
  Vastaa viestiin
25.03.07, 01:48   #4 (linkki)
mimmiläinen
(Vierailija)

Eroja

Täältä löytyy rakennekynsien teko-ohjeita. Teksteistä voi jonkun verran päätellä massojen eroja. Tietysti makujahan on monia, yksi puhuu akryylin puoleen ja toinen geelin, mutta perusasiat löytyy parhaiten suomenkielellä alla olevan lainkin takaa.

http://www.kauneudenparatiisi.fi/?cat=30

Vastaa viestiin
25.04.09, 21:51   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2009
Geelikynnet joissa oma kynsi kasvaa alla ja säilyy hyvänä on kestävin...jos annat kasvaa liian kauan, kynsi voi kovassa käytössä mahdollisesti katketa geelirajan kohdalta, joten kolme viikkoa maksimi hoitoväli jos kynsi kasvaa hyvin! Rahat uppoaa hyvin tähän harrastukseen, niin hyvät on geelaukset pitää ja kaikkia ihania hileitä niihin upotella!
  Vastaa viestiin
25.04.09, 22:55   #6 (linkki)
kokemusta molemmista
(Vierailija)

akryylit

Mulla on ollut molemmat, akryylit ja geelit.

Ihan ehdottomasti mulle paremmat ovat akryylit, no doubt about it. Vaikkakaan eivät tosiaankaan ole geelejä halvemmat, päinvastoin! Geelit lienevät paljon yleisemmät (ja halvemmat) mutta mulla ne vaan eivät kestä. Olen kokeillut monen merkkisiä mutta ei, aina lähtevät ilmaantumaan reunoista. Geelien kanssa huoltovälini tosiaan on vain n. 3 vkoa mutta akryyleillä menee viisikin viikkoa ongelmitta. Molemmat sinällään voivat näyttää yhtä luonnollisilta (riippuu tekijästä) mutta mulle on sama tekijä tehnyt useammat geelit ja akryylit ja nyt ei tarvitse enää pähkäillä, tiedän että akryylit ovat mulle paljon paremmat.

Ja molempien alla menee omat kynnet ihan yhtä huonoiksi!
  Vastaa viestiin
29.04.09, 17:54   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2009
itsellä kokemusta vain akryyleistä. Eivät ole lohkeilleet ollenkaan ja helppo lakata kun lakka kuivuu nopeasti
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku