Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.09.08, 17:15   #51 (linkki)
elina järvinen
(Vierailija)

haluaisin tietää toimenpidepaikkoja sekä hintatiedusteluja
  Vastaa viestiin
29.09.08, 11:34   #52 (linkki)
rutut
(Vierailija)

saa pois helpommallakin tavalla, kemiallinen ihonkuorinta. Tiedä tuota tehdäänkö Suomessa. Siinä sivellään happoainetta ja sit kun vaikutusaika on menny, niin iho kesii viikon, jonka jälkeen se on sileä kuin vauvan peppu.
  Vastaa viestiin
29.09.08, 20:29   #53 (linkki)
Fiksumpi taas
(Vierailija)

Ei väkälangoilla ruttuja eikä ryppyjä korjata, vaan maan vetovoiman laskemia piirteitä. Mutta mitä itse toimenpiteeseen tulle, en sitä suosittelisi. Minulle tehtiin viime vuoden marraskuussa, eikä siitä ollut mitään haittaa, ei tosin mitään hyötyäkään. Kasvot pysyivät kohonneina jokusen viikon, ehkä, mutta pitemmän päälle ei muutosta havaitse. Ei tosin ollut kallis, Eirassa tehtiin ja yhden botox-ruiskeen kanssa oli hinta noin 1500€, sikäli kuin muistan.
  Vastaa viestiin
03.10.08, 12:58   #54 (linkki)
ihmettelijä x
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fiksumpi taas
Ei väkälangoilla ruttuja eikä ryppyjä korjata, vaan maan vetovoiman laskemia piirteitä. Mutta mitä itse toimenpiteeseen tulle, en sitä suosittelisi. Minulle tehtiin viime vuoden marraskuussa, eikä siitä ollut mitään haittaa, ei tosin mitään hyötyäkään. Kasvot pysyivät kohonneina jokusen viikon, ehkä, mutta pitemmän päälle ei muutosta havaitse. Ei tosin ollut kallis, Eirassa tehtiin ja yhden botox-ruiskeen kanssa oli hinta noin 1500€, sikäli kuin muistan.
Minusta on todella kallis, jos ei mitään hyötyä ollut. Tyhjästä ei kannata maksaa koskaan, vaikka olisi rahaakin.
  Vastaa viestiin
03.10.08, 18:24   #55 (linkki)
Erittäin fiksu vieläkin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä x
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fiksumpi taas
Minusta on todella kallis, jos ei mitään hyötyä ollut. Tyhjästä ei kannata maksaa koskaan, vaikka olisi rahaakin.
Voi herrasväki! En kait minä sitä olisi teettänyt jos olisin ETUKÄTEEN tiennyt, ettei siitä ole hyötyä. Nyt jälkikäteen ajattelen, ettei kovin paljoa harmita rahanmeno, kun se ei ollut tuon suurempi.
  Vastaa viestiin
04.10.08, 01:41   #56 (linkki)
noo.........
(Vierailija)

Minua olisi kyllä harmittanut maan perusteelisesti.
  Vastaa viestiin
04.10.08, 14:38   #57 (linkki)
Fiksufiksu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja noo.........
Minua olisi kyllä harmittanut maan perusteelisesti.
Olisko se sitten vaan luonnekysymys; minusta ei ole järkevää murehtia asioita, joihin en voi mitenkään vaikuttaa. Kuten nyt menneitä tapahtumia. Semmonen jälkeenpäin jaarittelu ikävystyttää ja on täysin turhaa.
  Vastaa viestiin
12.11.08, 23:04   #58 (linkki)
kohta kolmekymppinen
(Vierailija)

Hinta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vita nova
Väkäslangolla tehtävästä kasvojenkohotuksesta olen seurannut keskustelua BBC:n uutisoinnissa. Näyttää siltä, että kokeneet kirurgit ovat sitä mieltä, että vanhat konstit tässä tapauksessa(kin) ovat parempia, kuin pussillinen uusia.
Väkäslangoilla tehty kohotus on kyllä nopeatekoisempi mutta tuloksetkin kestävät vain vuoden, puolitoista.. joten, jos haluaa pikapikaa kasvot nuorekkaammiksi, menetelmä käy, mutta pian on edessä samat poskipussit ja rahanmeno.

Jaa-a, mutta eivätkös vanhat konstit ole vähintään yhtä kalliita, elleivät kalliimpia kuitenkin? Pitäisikö noihin kirurgeihin sittenkään luottaa..
  Vastaa viestiin
13.11.08, 19:33   #59 (linkki)
minunmielipide
(Vierailija)

Miksi kolmekymppinen tarvitsee kasvojen kohotusta, eiköhän se ole paljon vanhempien juttu, jos kenenkään. Ihminen on hyvä sellaisena kun on, joku paremmin säilyneenä, toinen vähän huonommin.
  Vastaa viestiin
27.01.09, 00:18   #60 (linkki)
tehty
(Vierailija)

väkälankakohotus

Ajattelin selvitä pienellä operaatiolla ja valitsin väkälankakohotuksen. Toipuminen kesti muutaman kuukauden. Minulla ei ongelmia langoista, mutta poskeen jäi kuoppa, joka poistui samalla kun teho hiipui. Mielestäni leikkaus on kallis ja vaikutusaika erittäin lyhyt. En suosittele....
  Vastaa viestiin
27.01.09, 12:25   #61 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Kaikkea ihmiset viittiiki itteensä laitattaa ollaksee ikinuoria. Hohhoijaa.
  Vastaa viestiin
27.01.09, 13:29   #62 (linkki)
Jullessential
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ziva
Kaikkea ihmiset viittiiki itteensä laitattaa ollaksee ikinuoria. Hohhoijaa.
Kiitos että osallistuit.
  Vastaa viestiin
28.01.09, 20:18   #63 (linkki)
Murmuti
(Vierailija)

Mulle tehtiin kans, kohotettiin raskaita kulmia. Muutama viikko kulunut ja kyllä eron huomaa, tosin olis noita vielä enempikin voinu nostaa. Kulmassa on pieni kuoppa, joka tosin on koko ajan pienempi.
Sanoisin että olen kohtalaisen tyytyväinen tulokseen, mikä kuoppa kokonaan häviää ja tulos pysyy edes pari vuotta.
  Vastaa viestiin
02.02.09, 20:24   #64 (linkki)
cdf
(Vierailija)

väkäsiä

eli kun vastaan tulee nainen ,vanhempi niin huomaa heti että jotain on tehty,,kyllä minua ainakin vaivais jos olisin sileänaamainen 5o vuotias,ja kaikki näkis ettei ole normaali rupsahds tullut.no kukin tääplää tyylilleen,,muut voi nauraa vapaasti
  Vastaa viestiin
02.11.09, 16:23   #65 (linkki)
Kasvojen kohotus
(Vierailija)

Kasvojen kohotus

Kasvojen kohotuksesta voi keskustella myös suomen ainoalla kauneuskirurgiaan erikoistuneella foorumilla.

Silikonit.info - Kauneusleikkauksista kiinnostuneiden kohtauspaikka
  Vastaa viestiin
07.11.11, 18:50   #66 (linkki)
Langoilla vai veitsellä?
(Vierailija)

väkäsilläkö?

Hei.
Onko tämä lankakohotus vielä miten suosittua vai menikö buumi jo ohitse hyödyttömänä( ??).
Olisin kiinnostunut kokeilemaan. Onko teillä ellit viimeaikaisia kokemuksia, tietoa asiasta. Ketkä mahtaa tehdä tätä. On ilmeisesti menetelmä kuitenkin kehittynyt, vai onko?
Vinkeistä kiitollinen elli.
  Vastaa viestiin
08.11.11, 17:50   #67 (linkki)
Liftattu
(Vierailija)

Silhouette lift, Serdev lift

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Langoilla vai veitsellä? Näytä viesti
Hei.
Onko tämä lankakohotus vielä miten suosittua vai menikö buumi jo ohitse hyödyttömänä( ??).
Olisin kiinnostunut kokeilemaan. Onko teillä ellit viimeaikaisia kokemuksia, tietoa asiasta. Ketkä mahtaa tehdä tätä. On ilmeisesti menetelmä kuitenkin kehittynyt, vai onko?
Vinkeistä kiitollinen elli.

Ovat uusimpia menetelmiä, joiden pitäisi olla parannettuja versioita tuosta
jo vissiin pitkälti poisjääneestä väkäslankakohotuksesta.

Itse kävin Serdev-liftissä n. 2 viikkoa sitten. Ulkomailla, koska Suomessa tätä ei ymmärtääkseni tehdäkään. Menetelmän on kehittänyt bulgarialainen professori Serdev. Sillä voidaan kohottaa
kasvojen eri osien lisäksi myös rintoja ja takamusta. Vaikutuksen luvataan kestävän 2-5 vuotta.

Toimenpide oli melko helppo. Voitanee tehdä paikallispuudutuksessakin, mutta minulla oli
lyhytkestoinen nukutus, ja viivyin sairaalassa yhden yön. Mustelmia ei tullut ollenkaan, mitä ihmettelen, koska saan niitä yleensä tosi helposti. Turvotusta oli hieman, mutta ei kovin häiritsevästi ja sekin hävisi muutamassa päivässä. Kipulääkettä tarvitsin vain operaatiopäivänä ja sitä seuraavana.

Lopputulos on ok. Ulkomuoto ei radikaalisti muuttunut, mutta alakasvot ja kaula ovat kiinteämmät. Muutos voi suurempikin, jos lähtötilanne on huonompi. Nyt vain toivon, että
tulos kestää tuon luvatun ajan.
  Vastaa viestiin
09.11.11, 14:05   #68 (linkki)
kosmetologi
(Vierailija)

Tämä menetelmä on jo ihan last season. Eli ei ottanut tulta alleen.
  Vastaa viestiin
09.11.11, 20:45   #69 (linkki)
liftattu
(Vierailija)

Paremminkin uusinta uutta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi Näytä viesti
Tämä menetelmä on jo ihan last season. Eli ei ottanut tulta alleen.

Jos tarkoitat, että Serdev-lift on last of season, taidat olla väärässä. Paremminkin aika lailla uusinta uutta. Mm. allaoleva lainaus on viime vuodelta:

"The Serdev Lift: Cosmetic Surgery's Next Big Innovation?

by Wendy Travis
03/25/10

Share

There are many ways to achieve a younger appearance today, and some are more invasive than others. The Serdev Lift is a procedure that is considered much less invasive than traditional face lift procedures, with much smaller incisions sites and a quicker recovery time. But can the Serdev Lift really erase years from your appearance? Check out the latest on this technique to find out.
  Vastaa viestiin
12.11.11, 16:13   #70 (linkki)
sf
(Vierailija)

uusimmassa sara lehdessä käyttäjä kertoo ettei tämä leikkaus onnistunut. samoin jossain toisessa kertoo asiantuntija että ei ole toimiva menetelmä ollenkaan.
  Vastaa viestiin
14.11.11, 08:49   #71 (linkki)
Liftattu
(Vierailija)

Siis väkälankakohotuksesta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sf Näytä viesti
uusimmassa sara lehdessä käyttäjä kertoo ettei tämä leikkaus onnistunut. samoin jossain toisessa kertoo asiantuntija että ei ole toimiva menetelmä ollenkaan.

Ko. Saran lukeneena täsmennän, että jutussa puhutaan nimenomaan väkäslankakohotuksesta.
Se on menneen talven lumia, koska osoittautui toimimattomaksi.

Silhouette- ja Serdev-lift ovat parannettuja versioita. Tähän astiset kokemukset niistä hyviä, mutta
tuo 5-10 vuoden kesto (luvattu Serdevissä) jää nähtäväksi.
  Vastaa viestiin
18.11.11, 06:31   #72 (linkki)
noup
(Vierailija)

Olin innostunut tuosta väkälankakohotuksesta, mutta lukemani perusteella vaikuttaa, että se oli vain yksi välivaihe,tekniikka joka parhaimmillaan toimi ,mutta epäonnistumisen riski ja vaikutuksen väheneminen suhteellisen nopeasti tekee siitä varsin riskialttiin
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku