| |  | |
30.08.07, 22:07
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Suoristuspermanentti
Hei! Onko kenelläkään ollut suoristuspermanenttiä? Kuivuiko hiukset suihkusta tullessa suoraksi, vai vaatiiko niiden suoraksi saaminen erityisiä toimenpiteitä? Minulla on suoristusrauta, mutta se vie hirveästi aikaa ja kuluttaa hiuksia kun sitä käyttää päivittäin ja haluaisin kuitenkin hiuksieni olevan suorat eikä tälläiset laineikkaat mitä ne ovat luonnostaan.
| |
| | |
01.09.07, 21:32
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2006
| chi-hiustensuoristus
Kokeile chi-hiustensuoristusta, todella mahtavat hiukset sen jälkeen! ( Myös suorat, entinen kiharapää)
| |
| | |
01.09.07, 23:51
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ystävälleni tehtiin suoristuspermanentti pitkiin hiuksiin. Todella ihanat hiukset, eikä yhtään kuivat.
| |
| | |
03.09.07, 18:07
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mullakin olisi halu suoristaa hiukseni, niissä kun on latvoissa ikivanhaa jämäpermistä noin 10 cm, en viitsisi noin paljoa leikatakaan. Tuo chi-suoristus on vaan niin h*mmetin kallis.
Kokemuksia ihan "tavallisesta" suoristuspermiksestä kellään?
| |
| | |
03.09.07, 19:48
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Tehoaako
Saako suoristuspermanentilla lievästi luonnonkiharasta tukasta täysin suoran?
| |
| | |
08.09.07, 20:51
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itselläni on tuo chi-suoristus, lukekaa kokemuksia "chi-suoristus"-otsikolla olevasta keskustelusta: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/keskustelu/t1534858
| |
| | |
12.09.07, 22:15
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Suorat hiukset ovat todella tyylikkään näköiset, jos ne ovat laadultaan karheat ja paksut.
Karheat hiukset kestävät myös paremmin suoristuskäsittelyn.
Minun tutulleni tehtiin sellainen käsittely, ja hiukset ovat aivan mahtavan kauniit ja hyväkuntoisen näköiset. | |
| | |
14.09.07, 16:01
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vanhan permiksen saa hyvin suoristettua, kun lotraat permisainetta hiuksiin niihin osiin jossa permistä on. kampaat hyvin suoraksi, annat vaikuttaa ( en osaa sanoa mikä aika on riittävä..) huuhtelet ja heität kiinnitysaineen perään. Tää on tärkeää, että hiussuomut sulkeutuu!! anna vaikuttaa, huuhtele laita hoitsikkaa ja se on siinä. Näin mä oon aikoinaan tehny ja suoristuneet on.
Luonnonkiharasta en osaa sanoa miten tää tehoaa.
| |
| | |
22.03.09, 17:00
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Apua
Apua!
mä haluun mun kauheen kikkaran käkkärät hiukset suoriksi ihan lopullisesti. onkohan sellanen mahollista.
hiukset alkaa kärsimään kun olen nyt melkeen 4 kk joka aamu suoristanut suoristusraudalla.
oon vähän ajatellut tota Chi-suoristusta mut se on aika kallis.. onkohan mitään muuta vaihtoehtoa :o
| |
| | |
02.04.09, 14:17
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Normaali suoristuspermanentti ei ainakaan itselläni pitänyt.. Omaan tosin korkkiruuvimaiset ja todella karheat luonnonkiharat. Chi-suoristuksesta olen kuullut positiivisempaa palautetta ja ehdottomasti kannatan sitä, taatusti pysyy paremmin kuin normaali suoristuspermis!
Itsellenikin sen hankin, kunhan saan tätä pehkoa kasvatettua taas vaihteeksi vähän pidemmäksi :)
| |
| | |
06.05.09, 18:53
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Hädässä
just sannoin äitille et haluaisin suoristuspermanentin.... aijotaan hannkii semmone mulle. mut äiti kyselee hintoi, paljon se suunnillee olisi?
| |
| | |
07.05.09, 09:25
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | maksoi
Turussa ainakin maksaa puolipitkät hiukset noin 120 euroa (chi-suoristus)
| |
| | |
10.08.09, 11:53
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | kertokaa
haluisin kans ton suoristuspermanentin, mutta tuo chi-suoristus on niin perhanan
kallis ja sen vertaa porukat ei suostuisi maksamaan, joten oisiko halvempaa vaihtoehtoa ?
| |
| | |
15.08.09, 12:48
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Käytä joskus suoristusrautaa, mutta suojaa ensin hiukset siihen tarkoitetulla suoja-aineella. Jos on hyvin luonnonkiharat, niin olen kuullut, ettei suoristuspermanentista oikein hyvä tule, ja kohta juuresta alkaa tietty työntämään kiharaa kun tukka kasvaa.
Mutta kannattaa keskustella hyvän ja ammattitaitoisen kampaajan kanssa, mitä mieltä hän on. Saattaa hyväkin tulla.
| |
| | |
15.08.09, 22:58
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja hädässä Apua!
mä haluun mun kauheen kikkaran käkkärät hiukset suoriksi ihan lopullisesti. onkohan sellanen mahollista. | Lopullinen suoristus ei ole mahdollista.
Suoristuspermanentilla tai CHI-suoristuksella voit saada suorat hiukset, mutta tyvikasvu on kiharaa eli käsittelyn joutuu uusimaan aika-ajoin.
Jossain vaiheessa kannattaa sopeutua siihen luonnonkiharaan hiukseen ja lopettaa sitä vastaan taistelu, sen saa näyttämään ihan ok:lta kunhan sitä kosteuttaa rutkasti ja käsittelee oikein. | |
| | |
20.12.10, 12:28
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moikka! (=
ystäväni teki kotona suoristuspermanenti, tuli todella nätit hiukset : )
itse laitan permiksen huomenna kotona, saas nähdä millainen tulee :)
| |
| | |
07.09.11, 17:47
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -permis- Moikka! (=
itse laitan permiksen huomenna kotona, saas nähdä millainen tulee :) | miten voi tehdä kotona suoristuspermanentin O::
| |
| | |
12.11.11, 20:55
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -permis- Moikka! (=
itse laitan permiksen huomenna kotona, saas nähdä millainen tulee :) |
miten onnistu? mistä ostit aineet? :)
| |
| | | | |