Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.08.07, 01:51   #1 (linkki)
pihlajanterttu
(Vierailija)

Klipsipidennys

Eli mistä Helsingistä löytyy itsekiinnitettäviä klipsipidennyksiä, joissa on klipsit valmiina? Dimora on ainoa paikka jonka tiedän, ja siellä moiselle ihanuudelle tulisi hintaa noin 240e, mikä on minun kukkarolleni liikaa. Eli löytyykö mistään halvemmalla? Keinokuituistakin voisin harkita, jos aidosta tehdyt ovat noin tolkuttoman hintaisia (sellaiset 150e voisin kyllä vielä maksaa). Iso kiitos sille joka osaa auttaa!
  Vastaa viestiin

31.08.07, 10:26   #2 (linkki)
clip in
(Vierailija)

Täällä: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/keskustelu/t1556441 oli mainittu joku Herstyle edulliseksi. Siellä keskustelua myös netistä tilaamisesta.
  Vastaa viestiin
31.08.07, 14:47   #3 (linkki)
ap.
(Vierailija)

Minäkin kyselen nyt, että missä mahtaa tuo Herstyle olla?
  Vastaa viestiin
12.09.07, 19:55   #4 (linkki)
upup
(Vierailija)

up
  Vastaa viestiin
16.09.07, 08:18   #5 (linkki)
nunnukka
(Vierailija)

Ainakin Kampissa olen nähnyt liukuportaiden vierellä, oisko toka tai kolmas kerros, klipsipidennyksiä myynnissä. Firma taisi olla juuri tuo Herstyle.
  Vastaa viestiin
21.09.07, 13:40   #6 (linkki)
Piiip
(Vierailija)

klipsipidennyksiä saa

Klipsipidennyksiä(aidosta hiuksesta) myyvät Helsingissä esim. Salon Mikael. Eteläinen Rautatiekatu 14.Tai kampaamo Soho, Lönnrotinkadulla.
Näitä löytyy todella monen värisiä, niin shokkivärejä kuin luonnollisia. Käykää siel kysymyssä tai soittakaa sinne! Auttavat varmasti teitä asiassa!
  Vastaa viestiin
27.05.08, 13:59   #7 (linkki)
pihlaa
(Vierailija)

kampissa ei ole...

Kampissa ei ole Herstyleä. Sekoitat varmaan Hairstoreen. :)
  Vastaa viestiin
23.11.08, 11:50   #8 (linkki)
tuutt
(Vierailija)

Hairium

Minä suosittelen lämpimästi Hairiumia! hairium.com sieltä Clip-On-Pidennyssetti. :) Itse olen käyttänyt kohta vuoden ja puolen vuoden välein ostanut uudet ja olen todella tyytyväinen. Voi pitää myös yön päässä, klipsit muovia niin eivät vahingoita hiuksia mitenkään mutta vaikka ponnarilla täytyy pitää etteivät sotkeennu. Värikarttakin löytyy Hairiumin sivuilta niin siitä voi ihan hyvin katsoa mikä on omien hiusten väriä lähinnä. :)
  Vastaa viestiin
29.12.08, 13:02   #9 (linkki)
sieltä ostin pidennykset
(Vierailija)

Herstyle on Kampissa

Olin lauantaina Kampissa ja siellä niitä Herstyle myyjiä oli pilvin pimein. Maksoin 200 euroa ja sain myös shampoon ja hoitoaineen, oli kuulemma opiskelija tarjous. vähän oli tyyris hinta mun kukkarolle vai onko oikeasti sen arvoiset? mielipiteitä?
  Vastaa viestiin
13.03.11, 00:40   #10 (linkki)
asdfgh
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pihlajanterttu;8445511 begin_of_the_skype_highlighting**************84455 11******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************84455 11******end_of_the_skype_highlighting
Eli mistä Helsingistä löytyy itsekiinnitettäviä klipsipidennyksiä, joissa on klipsit valmiina? Dimora on ainoa paikka jonka tiedän, ja siellä moiselle ihanuudelle tulisi hintaa noin 240e, mikä on minun kukkarolleni liikaa. Eli löytyykö mistään halvemmalla? Keinokuituistakin voisin harkita, jos aidosta tehdyt ovat noin tolkuttoman hintaisia (sellaiset 150e voisin kyllä vielä maksaa). Iso kiitos sille joka osaa auttaa!
Klipsipidennys.fi < luotettava paikka tilasin itse ja siellä on 40cm aitoa hiusta 96e
  Vastaa viestiin
09.09.11, 14:24   #11 (linkki)
KKK0
(Vierailija)

Klipsipidennys

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pihlajanterttu Näytä viesti
Helsingissä clip oneja myy myös
Cypershop rautatieasemalla,
Klipsipidennys.fi Ateneuminkujalla
En tiedä onko muita mut googlettamalla luulisi löytyvän.
Noilla molemmilla on hinnat paljon halvemmat ku dimoralla joka onkin todella ylihinnoiteltu paikka. Ja tarkista vielä paljon siinä pidennyksessä on hiuksia siis grammoina että voit paremmin vertailla hintoja.
  Vastaa viestiin
09.09.11, 15:32   #12 (linkki)
Herstyler hater
(Vierailija)

Herstyler

Herstyler ei myy aitoahiusta vaan jotain sekoitetta vaiks väittävät että se on aitoa. Ja tuo hinta 200e on ihan liian paljon...
  Vastaa viestiin
10.09.11, 19:59   #13 (linkki)
tyytyväinen.
(Vierailija)

Tilasin 3.9. 190g Glam Timen klipsipidennyksiä ja paketti tupsahti postiluukkuun 6.9.
Hyvät hiukset ja erittäin nopea palvelu!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku