Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.09.07, 20:41   #1 (linkki)
tuleva räpsytin
(Vierailija)

Ripsien pidennys

onko kokemuksia jan kuinka kauan pysyivät myös hinta olisi kiva tietää
  Vastaa viestiin

28.10.07, 16:30   #2 (linkki)
Räpsyripsi
(Vierailija)

Xtreme Lashes ripsienpidennys

Xtreme Lashes yksittäiset ripsienpidennykset ovat aivan ihanat! Niistä ei näe ulkoa päin, että ripset eivät ole aidot, koska nuo ripset liimataan yksitellen omiin ripsiisi kiinni. Ensimmäisellä kerralla ripsiä laitetaan suuri määrä, jonka jälkeen niitä huolletaan 2-4 viikon välein. Nämä ripset kestävät niin kauan, kuin oma luonnonripsesikin elää (max 2kk). Ensimmäinen laittokerta on hiukan kalliimpi, koska ripsiä laitetaan huolellisesti n. 3 tuntia ja tuo eka kerta sisältää yhden ilmaisen huoltokerran. Myöhemmät huollot maksavat 50 euroa. Ja voit unohtaa ripsivärin kokonaan. Suosittelen lämpimästi.
  Vastaa viestiin
28.10.07, 18:22   #3 (linkki)
tietoa?
(Vierailija)

Mahtaisikohan tuollaiset sopia herkkäsilmäiselle piilolinssien käyttäjälle?
  Vastaa viestiin
28.10.07, 20:48   #4 (linkki)
Miranna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tietoa?
Sopii kyllä. Todella harvoin yleensäkään ne aiheuttavat minkäänlaisia allergisia reaktioita. Tosin laiton aikana pitäisi piilolinssit ottaa pois.
Ja jos silmäsi vuotavat paljon niin se heikentää ripsien pysyvyyttä.
  Vastaa viestiin
28.10.07, 21:21   #5 (linkki)
Tyyristyllerö
(Vierailija)

Silmälasien kanssa?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miranna
Lainaus:
Sopii kyllä. Todella harvoin yleensäkään ne aiheuttavat minkäänlaisia allergisia reaktioita. Tosin laiton aikana pitäisi piilolinssit ottaa pois.
Mitenpä sitten lasienkäyttäjillä tämä homma toimii? Meinaan, jos laittaa pidennykset ja joutuu käyttämään silmälaseja...siis eikö ne sitten hankaa laseihin....??? Se voi olla aika paha juttu...
  Vastaa viestiin
31.10.07, 21:35   #6 (linkki)
Mimmmi
(Vierailija)

Eivät hankaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyristyllerö
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miranna
Lainaus:
Mitenpä sitten lasienkäyttäjillä tämä homma toimii? Meinaan, jos laittaa pidennykset ja joutuu käyttämään silmälaseja...siis eikö ne sitten hankaa laseihin....??? Se voi olla aika paha juttu...
Minulla on ripsienpidennykset ja käytän välillä silmälaseja ja välillä piilareita. Kumpienkaan kanssa ei ole ollut ongelmia. Ripsienpidennys helpottaa elämää niin paljon, kun ei tarvitse laittaa välttämättä meikkiä.
  Vastaa viestiin
01.11.07, 10:07   #7 (linkki)
näkymättömät ripset
(Vierailija)

Hinta ?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpsyripsi
Xtreme Lashes yksittäiset ripsienpidennykset ovat aivan ihanat! Niistä ei näe ulkoa päin, että ripset eivät ole aidot, koska nuo ripset liimataan yksitellen omiin ripsiisi kiinni. Ensimmäisellä kerralla ripsiä laitetaan suuri määrä, jonka jälkeen niitä huolletaan 2-4 viikon välein. Nämä ripset kestävät niin kauan, kuin oma luonnonripsesikin elää (max 2kk). Ensimmäinen laittokerta on hiukan kalliimpi, koska ripsiä laitetaan huolellisesti n. 3 tuntia ja tuo eka kerta sisältää yhden ilmaisen huoltokerran. Myöhemmät huollot maksavat 50 euroa. Ja voit unohtaa ripsivärin kokonaan. Suosittelen lämpimästi.
Kerroit huollon hinnan, mutta mitä ripsien laittaminen maksoi ja missä laitatit ?
  Vastaa viestiin
01.04.09, 09:13   #8 (linkki)
maikki86
(Vierailija)

missäpäin?

kouvolassa, missähän päin täällä on kyseisiä paikkoja missä voisi käydä?
  Vastaa viestiin
25.08.09, 16:20   #9 (linkki)
kauhulla ystävänsä ripsettömyyden nähnyt
(Vierailija)

Kaikkea mainostetaan niin hyvänä

Minun ystäväni laitatti ko. ripset, maksoivat 140,- pysyivät ok. noin 3-4 viikkoa MUTTA sitten kun alkoivat lähtemään niin siinä lähti tosiaan omaripsi mukana. Nyt hänelle EI ole kasvanut omien lähteneiden ripsien tilalle omia uusia vaan kummassakin
silmässä ripsien välillä on "lovia" ja ystäväni on terve nuori nainen, että se niistä pidennyksistä.
  Vastaa viestiin
19.05.10, 11:28   #10 (linkki)
vierailija
(Vierailija)

Vastauksia ripsikyselyihin! :)

Lotta Eloranta tekee Kouvolassa ripsienpidennyksiä EXTREME LASHESILLA!
Ensimmäinen täysistutus maksaa 90e ja sen jälkeen huollot 45e!
Pysyvät mielettömän hyvin, eikä tarvitse pelätä että vahingottaisi omaa ripseä, koska osaa laittaa ripset oikein!
Jos ripset ovat väärin laitettu se aiheuttaa ripsikatoa... mutta kun liimataan yksi pidennys per yksi ripsi mitään vahinkoa Ei synny!!
Suosittelen kaikille lämpimästi!
  Vastaa viestiin
02.08.11, 22:39   #11 (linkki)
vierailija
(Vierailija)

ripsistä!

sellanen ku lashbar, tekijä tais olla suvi, tekee ripsipidennyksiä kouvolassa. ite oon tykänny, ripset on hyvännäköset, tuuheat ja siistit ja hinnatki kohtuulliset. raaskii huollattaakin ku ei oo mitää satasta per kerta. suosittelen!
  Vastaa viestiin
06.08.11, 21:50   #12 (linkki)
melise
(Vierailija)

Olen laitattanut valitettavasti kerran. Olivat xtreme-lashes. Eli yksi ripsi kerrallaan liimattiin omiin ripsiin tyveen kiinni. Tulos oli erittäin luonnollinen ja huomaamaton vaikka c-kaari ripset laitettiin. Se oli ihan hyvä juttu sinänsä,mutta kun ripset lähtivät sitten yksi kerrallaan luonnollisuus oli kaukana..isoja lovia. Ja lopulta kun kaikki olivat lähteneet omani näyttivät erittäin rajusti katkenneen tai vaurioituneen,sillä omani olivat myös pitkät todella..ja vielä tänäkijn päivänä omani ovat lyhyet tyngät tuon käsittelyn jälkeen. Kaikki ihmetelleet mitä mun kauniille omille aidoille ripsille kävi. Laitatin pidennykset koska ajattelin että ei tarvitse maskaraa sitten käyttää. Tällainen varoitus vaan mun kokemuksista. Kauniit on jos laitattaa koko ajan uusia eikä välitä että omat menee pilalla..Kaipaan omiani ja kadun koko hommaa!!!!
  Vastaa viestiin
08.08.11, 14:33   #13 (linkki)
starryeyes
(Vierailija)

Mulla on ollut pidennykset kaksi kertaa. Hinta 100 euroa. Ihan kivat ja nätit, mutta alkavat rapista pois kahden viikon kuluttua. Eli liian hintavaksi tulee huollattaa 2-3 viikon välein. Joskus otan varmaan uudestaan pidennykset, mutta nyt pidän vähän taukoa.
  Vastaa viestiin
09.08.11, 10:53   #14 (linkki)
ripset
(Vierailija)

Mä otin keväällä Tallinnassa ripsien pidennykset. Ripset pysyi kolme viikkoa hyvinä, sitten alkoi putoilla. Ripset maksoi Tallinnassa noin 60 e. Ripset oli todella tuuheat, mutta pidennykset oli vain keskellä silmää, olisin kavannut niitä lisää silmän ulkonurkkaan. Pidennykset oli myös aika pitkät.

Olen käynyt huollossa pari kertaa Riihimäellä ja huolto on maksanut 40 e kerta. Ekan huollon jälkeen ripset oli todella upeat. Tokan kerran jälkeen en ollut niin tyytyväinen ja kolmas huolto on tulossa ihan pian.

Ripset pysyy hyväkuntoisina noin 2 viikkoa. Minulla on vain ollut ongelmana se, että ripsien huoltoon on ollut vaikea saada aikaa ja huoltoväli on ollut melkein 4 viikkoa.

Kun rupesin kyselemään huoltoa kotimaan kamaralta, niin soitin moneen paikkaan, ennen kuin sain ajan Riihimäeltä. Muutamissa paikoissa sanottiin, ettei oteta uusia asiakkaita ollenkaan ja sitten sinne mihin sai huotoaikoja, ne meni todella pitkälle. Nytkin olen varannut seuraavan hullon ajan edellisestä poistuessani ja silti menee melkein 4 viikkoa.... Hankalaa ja hintavaa :D

Minä käytän silmälaseja ja piilolinssejä. Jos ripset osuu silmälaseihin, niin silloin vain täytyy siirtää vähän laseja kauemmaksi silmistä. Tietenkin pidennykset kannattaa valita sopivan mittaisikis, ettei hankaa koko ajan laseihin.
Piilolinssien kanssa ei ole ongelmia, jos saat silmän niin auki, ettei tarvitse vetää ripsistä. Minulla on ollut tapana laitaa piilarit silmiin niin, että painan sormella yläripset luomea vasten ja sitten nostan ripsistä silmää auki. Nyt on pitänyt opetella vetämään silmä riittävän auki alaripsistä.
  Vastaa viestiin
10.08.11, 05:53   #15 (linkki)
extremelashes
(Vierailija)

Itse otin ripset lähes puolitoista vuotta sitten ja juuri extremelashes merkkiset jotka joku muukin otti tässä ketjussa. Ovat luonnolliset ja kauniit niin pitkinä kuin lyhyinäkin. Tosi kalliiksi on tullut ja huoltoväli on välillä alle 3 vkoa. Laittajastakin on kiinni kauan ne pysyy. Pari kertaa on aloittelija laittanut niin huonosti, että alle viikossa on tippunut suurin osa ripsiä pois. Nykyisin varaan vain samalle laittajalle.

Vaikka kuka sanoo mitä niin kyllä omat ripset ovat lyhentyneet ja ns ohentuneet. Toki jos ottaa pidennykset pois voi muutamassa kuukaudessa oma ripsi vahvistua normaaliksi. Olen ajatellut et otan pidennykset pois mutta pitäisi pari kk malttaa olla tyngillä ja heikoilla ripsillä. En pysty siihen ja siksi olen jäänyt tähän koukkuun ja ihan hiton kallista on. Välillä kyllä kaipaan niitä aikoja kun pystyi suihkussa suihkuttamaan vettä suoraan naamaan ja saunassa hieroa silmiä ja uidessa sukeltaa ja aamulla pyyhkiä rähmät pois silmistä...nyt joutuu varomaan koko ajan.
  Vastaa viestiin
11.08.11, 10:17   #16 (linkki)
utelias
(Vierailija)

Onko teillä pidennykset vain yläripsissä vai myös alaripsissä?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku