Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.09.07, 15:49   #1 (linkki)
silikoonia tissiin
(Vierailija)

Rintojen suurennusleikkaus, hinta?

Olen harkinnut puolivakavissani rintojen suurennusleikkausta ja katsellut hintojakin. Haluaisin kuitenkin kuulla teiltä, jotka olette kyseisen operaation läpi käyneet, että paljonko siihen lopulta upposi rahaa. Kertokaa toki kokemuksianne muutenkin. Kiitos.

Ps. En halua tästä mitään väittelyä siitä, miten turhaa on suurentaa rintojaan plastiikkakirurgian avulla, vaan vastauksia kysymykseeni.
  Vastaa viestiin

25.09.07, 16:41   #2 (linkki)
kmm
(Vierailija)

Mun työkaverill etehtiin suoliuospusseilla rintojen suurennus,
ja kun omaa rintakudosta oli tosi vähän, operaatio tuli maksamaan hänelle
( kun toim.piteen tehnyt kirurgi oli isänsä kaveri ) noin 15.000 markkaa.
siis markka-aikana.
Ja siltikin kuppikoko suureni vain kahdella, eli A:sta C:hen,
ei siis isoja rintoja halunnutkaan.

Tuskallinen operaatio oli,kuulemma.
  Vastaa viestiin
25.09.07, 16:42   #3 (linkki)
kmm
(Vierailija)

SIIS suolaliuospusseilla. Sorry ,kirotushärö...
  Vastaa viestiin
26.09.07, 01:45   #4 (linkki)
agahhehsge
(Vierailija)

Mikset odottaisi ja katselisi jotain uudenaikaisia hoitomuotoja, hiljattain näin jonkun jutun uudesta menetelmästä jossa kerätään verestä kantasoluja ja käsitellään niitä jotenkin ja asennetaan ne solut takaisin kehoon sopivaan kohtaan jossa ne muodostavat uutta rasvakudosta. Eli saisi isommat rinnat ilman terveysriskejä tai silikonien uusimisia. Muitakin uusia menetelmiä varmaan on, joten eikö olisi viisaampaa katsella rauhassa sellaisia eikä tyytyä vanhanaikaisiin silikoneihin ongelmineen?
  Vastaa viestiin
09.10.07, 12:09   #5 (linkki)
aasta ceehen
(Vierailija)

silikonit

Täällä todella tyytyväinen silikonitissi ! Parjatkoon muut mitä tahtoo. Puoli vuotta sitten Jyväskylässä operaationi tuli maksamaan muutamaa euroa vaille 5000. Toimenpide ja toipuminen menivät tosi hyvin, eikä mitään ongelmia ainakaan vielä. Kokoa valitessa kannattaa pysyä kohtuudessa jos haluaa näyttää luonnolliselta. Uskokaa tai älkää, näitä mun tissejäni ette uskoisi silikoneiksi, eivät ole "liian" isot eivätkä liian pyöreät... ihan luomun näköiset! minä itte ja mieheni olemme tosi tyytyväisiä.
  Vastaa viestiin
09.10.07, 13:02   #6 (linkki)
Katso paljon kokemuksia kerralla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja silikoonia tissiin
Olen harkinnut puolivakavissani rintojen suurennusleikkausta ja katsellut hintojakin. Haluaisin kuitenkin kuulla teiltä, jotka olette kyseisen operaation läpi käyneet, että paljonko siihen lopulta upposi rahaa. Kertokaa toki kokemuksianne muutenkin. Kiitos.

Ps. En halua tästä mitään väittelyä siitä, miten turhaa on suurentaa rintojaan plastiikkakirurgian avulla, vaan vastauksia kysymykseeni.
Tuolla on kymmeniä kokemuksia ja kirjoittajia, jotka ovat jo ottaneet.
http://groups.msn.com/silikonitytot
  Vastaa viestiin
09.10.07, 15:32   #7 (linkki)
n39
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aasta ceehen
Täällä todella tyytyväinen silikonitissi ! Parjatkoon muut mitä tahtoo. Puoli vuotta sitten Jyväskylässä operaationi tuli maksamaan muutamaa euroa vaille 5000. Toimenpide ja toipuminen menivät tosi hyvin, eikä mitään ongelmia ainakaan vielä. Kokoa valitessa kannattaa pysyä kohtuudessa jos haluaa näyttää luonnolliselta. Uskokaa tai älkää, näitä mun tissejäni ette uskoisi silikoneiksi, eivät ole "liian" isot eivätkä liian pyöreät... ihan luomun näköiset! minä itte ja mieheni olemme tosi tyytyväisiä.
Onko sinulla lapsia,eli oletko imettänyt?

Itse olen alkanut säästämään rahaa. Tarkoitus olisi noin vuoden päästä ottaa silikonit.
  Vastaa viestiin
09.10.07, 17:13   #8 (linkki)
aasta ceehen
(Vierailija)

Juu olen synnyttänyt ja imettänyt monta lasta. Nuorempana olinkin tyytyväinen aa-tisseihini, mutta kun niistä ei ollut enää mitään jäljellä...
  Vastaa viestiin
12.11.07, 00:41   #9 (linkki)
Cutee
(Vierailija)

AAsta pitäis päästä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aasta ceehen
Missä paikassa Jyväskylässä kävit? Osaisitko suositella kirurgia? =)
  Vastaa viestiin
12.11.07, 01:17   #10 (linkki)
minä myös
(Vierailija)

En ole tuo edellinen, mutta itse suurennutin tuohon hintaan rintani AAsta Bhen Jyväskylän KL-sairaalassa, kirurgi oli Asko Salmi. Hän leikkaa myös Nodrströmin klinikalla rintoja, mutta silloin maksat samasta leikkauksesta ja saman kirurgin työstä yli 6000 euroa. Jyväskylässä on toinenkin samanhintainen paikka (n. 5000 ekeä), johon monet ovat olleet tyytyväisiä, nimeä en muista, mutta siellä leikkaa Jussi Rintamäki (siinä on nimi ammattia myöten :) ).
  Vastaa viestiin
12.11.07, 10:54   #11 (linkki)
onneksi
(Vierailija)

mulla on luomut C-tissit, ei menneet miksikään kahden lapsen vuoksi. Olen aito, olen luomu.
  Vastaa viestiin
12.11.07, 10:59   #12 (linkki)
Edelliselle pahanmielentuottajalle
(Vierailija)

Onko pakko tulla loukkaamaan meitä pienirintaisia ja kehumaan isoilla rinnoilla. Minusta kommenttisi ei kuulu tänne. Pidä rintasi, mutta anna niiden, joilla ei isoja rintoja ole, laitattaa silikonit.

Me itse kun emme voi rintojemme kokoon vaikuttaa. Joten isorintaiset pysykää pois tälläisistä keskusteluista.
  Vastaa viestiin
12.11.07, 11:36   #13 (linkki)
Harmi vaan
(Vierailija)

Pienirintaiset kun laittaa silikonipallot niin keskelle rintalastaa jää sileä, leveä alue, sitten tulee äkkipyöreät pallot jotka näyttää olevan enmmän kainaloissa kuin rintojen paikalla. Ääriviivat myös erottuu helposti, että pallot on pantu puseron alle.

Silikonitissit ei tee luonnollista liikettä vaan törröttävät paikallaan mutta jos joku sellaiset haluaa niin ei mitään sitä vastaan. Omat rahansahan tuhlaavat. Rintakudos veltostuu myös joskus silikonien kanssa ja pallot alkaa riippumaan nahkapussien kärjessä. Näytettiin kerrn yhdessä reportaasissa. Eli niitä pitää sitten joskus vielä nostella ylös ja kohotella nahkoja. Hintaa tulee lisää vuosien saatossa. Vähän aikaa ne aina nöpöttää mutta kropan toiminta jatkuu eikä pysähdy silikonienlmestymiseen kuvioihin.
  Vastaa viestiin
12.11.07, 11:46   #14 (linkki)
laittanut
(Vierailija)

No mutta onhan se hyvä, että sullekin riittää riemua ja hyvää joulumieltä kun funtsit, miten rumilta me silikonirintaiset näytämme palloinemme ja roikkusilikoneihimme ja voit googlettaa lisääkin mielihyvää esim. silikonitieto.netistä - näin vinkkinä vaan, että siellä voidaan ottaa mielipiteesi isommalla ilolla vastaan kuin tässä ketjussa. Hauskaa päivänjatkoa ja jatkukoon ilomieli ja hyvä tahto!
  Vastaa viestiin
12.11.07, 12:24   #15 (linkki)
voi,voi
(Vierailija)

olet myös ilkeä ja itseäsi täynnä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja onneksi
mulla on luomut C-tissit, ei menneet miksikään kahden lapsen vuoksi. Olen aito, olen luomu.
  Vastaa viestiin
12.11.07, 12:35   #16 (linkki)
yhyy
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja laittanut
No mutta onhan se hyvä, että sullekin riittää riemua ja hyvää joulumieltä kun funtsit, miten rumilta me silikonirintaiset näytämme palloinemme ja roikkusilikoneihimme ja voit googlettaa lisääkin mielihyvää esim. silikonitieto.netistä - näin vinkkinä vaan, että siellä voidaan ottaa mielipiteesi isommalla ilolla vastaan kuin tässä ketjussa. Hauskaa päivänjatkoa ja jatkukoon ilomieli ja hyvä tahto!
No onpas hirveää jos joku sanoo suoraan miten asia on... Taisi osua ja upota, kun kerta tuli jo noin paha mieli!
  Vastaa viestiin
12.11.07, 12:46   #17 (linkki)
: D: D:D
(Vierailija)

Kyyti ei parane vaikka Ladaan laittais Ferrarin ratin!
  Vastaa viestiin
12.11.07, 12:53   #18 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Nykyään laitetaan silikoneja myös rintalihasten alle (ellen nyt ole väärin ymmärtänyt) eikä siis suoraan rintoihin. Silikonit pysyy paremmpin paikoillaan siellä lihasten alla eikä tee niin selvää palloa rintoihin. Voihan sinne rintoihin laittaa pisaranmallisetkin eikä pyöreät silikonit.

Itselläni on pienet mutta en ehkä kuitenkaan hommaa silikoneja koska A) ei ole rahaa B) ei ole rahaa uusimiseen C) yritän kuitenkin hyväksyä itseni pienirintaisena ym. muine vikoineni.

Mua ei häiritse toisten silikonit eikä silikonittomuus.
  Vastaa viestiin
12.11.07, 13:40   #19 (linkki)
hmmmmmmmm
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja : D: D:D
Joo, tätä ei ole kuultukaan näillä palstoilla kuin 197 589 kertaa. Et keksisi jotain omaperäistä sanottavaa?
  Vastaa viestiin
12.11.07, 13:44   #20 (linkki)
laittanut
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yhyy
Lainaus:
No onpas hirveää jos joku sanoo suoraan miten asia on... Taisi osua ja upota, kun kerta tuli jo noin paha mieli!
Ei tullut paha mieli. Ihmettelen vain, mitä ihmeen itsetunnonkohotusviikkoa sinäkin elät, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa ap:n kysymyksiin, tulet vaan vouhottamaan ja haukkumaan tänne ihmisiä?

Itse olen oikein tyytyväinen silikonirintoihini.
  Vastaa viestiin
12.11.07, 13:47   #21 (linkki)
laitettu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maarit76
Nykyään laitetaan silikoneja myös rintalihasten alle (ellen nyt ole väärin ymmärtänyt) eikä siis suoraan rintoihin. Silikonit pysyy paremmpin paikoillaan siellä lihasten alla eikä tee niin selvää palloa rintoihin. Voihan sinne rintoihin laittaa pisaranmallisetkin eikä pyöreät silikonit.

Itselläni on pienet mutta en ehkä kuitenkaan hommaa silikoneja koska A) ei ole rahaa B) ei ole rahaa uusimiseen C) yritän kuitenkin hyväksyä itseni pienirintaisena ym. muine vikoineni.

Mua ei häiritse toisten silikonit eikä silikonittomuus.
Aika suuri osa Suomessa laitetuista on näitä rintalihaksen alle laitettuja, ja on ollut näin jo pitkään. On myös olemassa puolivälimahis, jossa implantin yläosa laitetaan rintalihaksen alle, näin tulee luonnollisempi lopputulos, jos ihminen on laiha (itselleni tehtiin näin juuri BMI19:sta takia). Lisäksi Suomessa laitetaan hyvin vähän näitä virolaisten ja jenkkien suosimia palloimplantteja, vaan nimenomaan näitä pisaranmallisia ne ovat Suomessa laitettuina miltei aina.
  Vastaa viestiin
12.11.07, 13:54   #22 (linkki)
: D:D :D
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmmmmmm
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja : D: D:D
Joo, tätä ei ole kuultukaan näillä palstoilla kuin 197 589 kertaa. Et keksisi jotain omaperäistä sanottavaa?

En! Käytin lainausta ja se saa luvan riittää.
  Vastaa viestiin
12.11.07, 13:55   #23 (linkki)
Ole varovainen
(Vierailija)

Lainaus:
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja yhyy
Lainaus:
Ei tullut paha mieli. Ihmettelen vain, mitä ihmeen itsetunnonkohotusviikkoa sinäkin elät, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa ap:n kysymyksiin, tulet vaan vouhottamaan ja haukkumaan tänne ihmisiä?

Itse olen oikein tyytyväinen silikonirintoihini.
Muista varoa uusien tissiesi kanssa ettet lennä juostessa mahallesi...

Vastaa viestiin
12.11.07, 14:02   #24 (linkki)
laitettu
(Vierailija)

Ei ne mitkään uudet ole, laitettu vuosia sitten, ja niillä on juostu, tanssittu jazzia, joogattu, hiihdetty, luisteltu... miksi B-kuppinen muka kaatuisi vatsalleen, eikö ennemmin sinä C-kuppinen, kun sulla on tuota etumusta enemmän kuin minulla?
  Vastaa viestiin
12.11.07, 14:04   #25 (linkki)
Ole varovainen
(Vierailija)

En ole ilmoittanut mittojani täällä!!! :0

Älä sotke kommentoijia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>