Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.10.07, 12:34   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Eila Hellgren

Hei! Kysyin, oletteko käyneet Eila Hellgrenillä missään vartalohoidoissa tai muissa hoidoissa?
Olisin kiinnostunut, mutta haluaisin kuulla mielipiteitänne ensin.
  Vastaa viestiin

15.10.07, 13:52   #2 (linkki)
ulkomailta Elli vaan
(Vierailija)

Oikein kiinnostunut

Kavin Eila Hellgrenilla vuonna 72 kun hanella oli salonki Kalliossa, joku 3 Linja tms. Taytyy sanoa, etta oli paras kosmetologi, jolla olen koskaan kaynyt. Ja olen kaynyt muutamilla, jopa plastiikkakirurgin leikattavana. Nama ulkomailla asuessani.
Onkohan Eila Hellgren jo elakkeella ja muut hoitavat hoitolaa?
Eila itse oli mahtava, ammattitaitoinen ja avulias. Mieleen on jaanyt ja kunhan Suomeen takaisin tulen, kayn hoidossa, jos Eila itse tekee.
  Vastaa viestiin
15.10.07, 14:12   #3 (linkki)
Priska
(Vierailija)

Olen ollut aikoinani pari kertaa turvehaudehoidossa (oli joskus cityshoppari-kortissa joku tarjous tuonne hoitolaan). Oli silloin jo melko kallis mutta aivan ihana hoito. Hoitaja oli oikein miellyttävä eikä tiloissakaan ollut valittamista. Ainoa haittapuoli noissa turve- ja mutahoidoissa on se, että ne pitää käydä suihkussa huuhtomassa ja tuntuu että aina jää jonnekin takaselkään joku klöntti, jota ei huomaa tai johon ei ylety.

Varmasti menisin ko. hoitoon vieläkin, jos se ei olisi niin hirmu kallista. En yksinkertaisesti raaski panostaa kuitenkaan yli satasta pelkästään hyvään olooni, niin ihanaa kuin se onkin.
  Vastaa viestiin
16.10.07, 09:25   #4 (linkki)
Sataset menee
(Vierailija)

Onkohan tuo hoito tieteellisesti tutkittua? Turvetta naamaan, hello?
  Vastaa viestiin
16.10.07, 11:41   #5 (linkki)
Priska
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sataset menee
Onkohan tuo hoito tieteellisesti tutkittua? Turvetta naamaan, hello?
Tutkimuksista en tiedä, mutta mukavalta tuntui. Olen käyttänyt kotisaunassa Lumenen turvevoidetta kasvoille ja kroppaan, mutta eihän se nyt tunnu ollenkaan samalta kuin olla ensin tunti hierottavana ja sitten toinen tunti ihanasti kuumiin kääreisiin muumioksi käärittynä ;)

Minä tykkäsin.
  Vastaa viestiin
13.03.08, 15:55   #6 (linkki)
Pauliina48
(Vierailija)

Eila Hellgren

Olen käynyt Eila Hellgrenilla vuosia mutta koen nykyään hinnat aivan käsittämättömäksi. Lisäksi sama hoitajaparka juoksee eri huoneitten välillä ja jättää hoidettavansa ikuiseksi tuntuvaksi ajaksi naamioitten alle. Noihin hintoihin odottaisi saavansa jo huippupalvelua. Eilalla on ollut aivan huippu kosmetologi Tuula Vainikainen jota voin suositella sydämestäni. Jos vain jaksaa rentoutua tuntikaupalla naamioitten alla ja rahaa löytyy kukkarosta.
  Vastaa viestiin
13.03.08, 16:45   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Tuntuu että tekevät rouville rentoutushoitoja, ja mikäs siinä on rentoutuessa mutta niiden palveluiden toivoisi jotain tehoavankin... Itselläni on vähän pettynyt kokemus ko. paikasta, en nyt viitsi tässä enempää selittää mutta mulle tuli sellainen olo että myyvät mielikuvia, eivät todellisia tehokkaita hoitoja jotka tuottavat tuloksia.
Rahan meno ei mua nyt niin paljon kirpaissut, mutta olin pettynyt kun en koe saaneeni hoidoista sitä mitä luvattiin.
  Vastaa viestiin
18.02.09, 19:27   #8 (linkki)
Joku vain
(Vierailija)

Eivät välitä muusta kuin rahasta

Jotenkin välinpitämätön fiilis on koko firmassa, mitä mielestäni osoittaa se, että EH:n nettisivuilla lukee ainakin jo neljättä vuotta, että uudet nettisivut ovat työn alla. Ei nettisivujen tekeminen voi noin kauan kestää!! Minusta on nykyaikaa, että firman nettisivut ovat kunnossa, niiden kauttahan monet saavat ensi tietoja yrityksestä ja päättävät, ostavAtko yrtiyksen palveluja vai eivät. Kahdesti olen kysynyt heiltä asiasta: eka kerran messuilla kolme vuotta sitten vastauksen, että "yksi kuva vielä odottaa Eilan hyväksyntää". Toiseen sähköpostitse lähetettyyn viestiin pari vuotta sitten en saanut mitään vastausta. Kahdesti olen käynyt kasvohoidossa Itäkeskuksen pisteessä, jossa hoitotilat mielestäni aika pienet ja hoitohuoneen ikkunasta ankea näkymä vastapäisen talon seinään. Enää en mene, johtuen juuri tuosta nettisivujen "työn alla olemisesta" ja tylystä asenteesta asiaa kohtaan.
  Vastaa viestiin
18.02.09, 22:58   #9 (linkki)
olen käynyt monessa eri hoitolassa
(Vierailija)

mutta EH:ssa olen mielestäni saanut parhaimmat hoidot ja ohjeet ihoni hoitamiseen.
  Vastaa viestiin
20.02.09, 16:52   #10 (linkki)
tiedetään kyllä
(Vierailija)

Nythän otetaan päällekkäin asiakkaita. Yksi istuu naamiossa ja sillä aikaa jollekkin tehdään manikyyri tai säärikarvojen poisto ym. Kun kerran maksaa suuren hinnan hoidosta, niin silloin pitää keskittyä yhteen asiakkaaseen kerrallaan, eikä hypätä siellä ja täällä. Sama juttu se on monissa kampaamoissa.
  Vastaa viestiin
21.02.09, 23:13   #11 (linkki)
Juupa...
(Vierailija)

minä olen kyllästynyt sellaisiin kampaamoihin, joihin otetaan asiakkaita päällekkäin. Kerrankin olin tilannut ajan eräästä kampaamosta hyvissä ajoin hiusten leikkuuseen ja -värjäykseen, mutta kuinka ollakkaan kyseinen kampaaja sanoi kun menin paikalle, että hän ei kerkeä kuin leikata....tulee toinen asiakas. Siinä minä ihmettelemään, että olinhan tilannut molemmat palvelut samalla kertaa. Laittoi sitten apulaisen hoitamaan värjäyshommat ym. loppuun ja itse touhusi taustalla toisen- ja kolmannen asikkaan kanssa. Päätin, että en ikinä enää astu tähän paikkaan ja se pitää. Yksi kerta riitti. Minulle oli vielä suositeltu tätä kampaajaa.
  Vastaa viestiin
24.02.09, 14:41   #12 (linkki)
Kira85
(Vierailija)

Eila Hellgren pelasti ihoni. Mulla oli todella paha akne nuorena, ja kuulin opettajaltani Eila Hellgrenistä. Olen käynyt siellä vuodesta 2000 ihonpuhdistuksessa, rikkikuorinnassa ja nyt valoimpulssihoidoissa että loputkin aknearvet lähtee. Jos olisin vain syönyt aknelääkkeet, mutten käynyt Hellgrenin hoidoissa, ihoni olisi todella arpinen. Kallista se on, mutta se vaikuttaa koko loppuelämän hyvinvointiin, miltä kasvot näyttää, joten ei kaduta!
  Vastaa viestiin
24.02.09, 15:03   #13 (linkki)
Nainen123
(Vierailija)

Suosittelen lämpimästi

Minulla on myös vain hyvää sanottavaa Eilasta! Hän on ammattitaitoinen, työlleen omistautunut ja luova. Minä olen nimenomaan saanut sellaisen kuvan, että hän todellakin välittää työnsä lopputuloksesta, eikä vain siitä, että saa rahat kouraan. Hän tekee itse töitä edelleenkin - onneksi!

Vastaa viestiin
27.02.09, 22:11   #14 (linkki)
ongelma iho
(Vierailija)

OLISIKO JOKU HYVÄ VAIHTOEHTO EILAN TILALLE ?

Olen ollut tyytyväinen Eilaan, mutta nyt tuntuu, että pallo on hukassa, eka määrää jotain koti hoitoa, mutta siiten sanoo, että ei alotetakkaan kun ensikerralla, koska aineet loppu seuraavalla kerralla kysyn taas, että aloitetaanko, taas vastaus: ei vielä. Koitihoidon tuotteet jatkuvasti loppu. Minulla on erittäin huono iho, mutta onko Hellgren ainut vaihtoehto? En välitä mistään öljyn levittelystä kasvoilleni.
Onko vastaavaa jossa olisi yhtä paljon tietoa, hyvät aineet, mutta johdonmukainen palvelu ?
  Vastaa viestiin
23.03.09, 13:44   #15 (linkki)
Vaihtaisin jos voisin
(Vierailija)

Ristiriitaisia tuntemuksia

Olen käynyt EH:lla vuodesta 2002. Välillä olen saanut Eilalta itseltään erinomaista ja yksilöllistä palvelua ja välillä taas palellut filtin alla ja odottanut, että pääsen pois. Pahin kerta oli se, kun minut laitettiin hoito/toimistohuoneeseen, jossa seinän takana joku talousihiminen tasasi tilejä puhelimessa koko pitkän hoidon ajan. Tämän jälkeen pidin pitkän tauon ja vaihdoin seuraavaan sessioon hoitojen tekijää.

...Valitettavasti kuitenkaan en tiedä iholleni parempaa hoitoa ja tuotteita kuin EH:lta saa. Jos joku tietää, kertokaa ihmeessä. Palvelu siellä on aika kamalaa.
  Vastaa viestiin
23.03.09, 20:17   #16 (linkki)
valaiskaa
(Vierailija)

Mitä ne ihmetuotteet ovat? Onko heillä siellä sitten oma tuotesarja vai? Mikä tekee tästä paikasta uniikin...?
  Vastaa viestiin
28.07.09, 11:55   #17 (linkki)
koettu ja hyväksi havaittu suola
(Vierailija)

ssssss

ymmärtääkseni EH-merkin alla on hyväksihavaittuja tuotteita, joiden tuotanto on alkuperäisen merkin alla loppunut. Näitä olen ostanut, kun on sanottu, että sama vanha tuote, mutta nyt vain EH-merkin alla.
Aivan loistava tuote on Badezalt eli kylpysuola. Se on hapan suola, joka on aivan ihmeaine iholle. Puhdistaa, vaalentaa pigmenttikeräytymiä, auttaa säilyttämään koskeustasapainon, parantaa ihottumaa... Kuiville kantapäille haudehoitona loistava. Hinta sopiva. Minulla ei ole tuon pesusuolan käytön aloittamisen jälkeen ihonhoito ollut koskaan helpompaa - eikä halvempaa. Suosittelen monen vuoden kokemuksella! Kun menet Hellgrenin hoitolaan ja kysyt sitä suolaa, tietävät kyllä mistä puhut. Taatusti eniten myyty artikkeli valikoimassa!
  Vastaa viestiin
27.12.09, 22:51   #18 (linkki)
Myy
(Vierailija)

Sain Hellgrenin hoitolaan lahjakortin...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen Näytä viesti
Hei! Kysyin, oletteko käyneet Eila Hellgrenillä missään vartalohoidoissa tai muissa hoidoissa?
Olisin kiinnostunut, mutta haluaisin kuulla mielipiteitänne ensin.

Sain siis lahjakortin ja mietin nyt mitä hoitoa kannattaa ensikertalaisen kokeilla? Koko touhu on minulle uutta, olen kolmekymppinen ilman mitään suurempia iho-ongelmia tai vastaavia syitä käydä hoitolassa...
  Vastaa viestiin
20.03.10, 19:01   #19 (linkki)
Sirkku
(Vierailija)

Hoito

Koin ensimmäisen kerran elämässäni hoidon, joka tuntuu ja näkyy. Ainakin Hämeenlinnan hoitolan tilat miellyttävät. Eikä mitään ihme poppakonsteja, jotka kirvelee ja kutisee pitkään. Suurkiitos Eilalle, tulen toistekin!
  Vastaa viestiin
13.06.10, 09:42   #20 (linkki)
Hinta
(Vierailija)

JennyT

EH kotisivuilla ei ole hoidoista hintoja? Onko teillä tietoa ihan perus ihonpuhdistuksen hinnasta?
  Vastaa viestiin
13.06.10, 10:44   #21 (linkki)
Nooratäti
(Vierailija)

Eila Hellgren

Aulangon kylpylässä on Hellgrenin hoitola. Siellä maksaa jalkahoito 90 e !! Tajuttoman kallis hinta. En käsitä mitä siinä voi olla niin erinomaista kun normisti kosmetologilla jalkahoito on 45 - 55 e. Ilmeisesti "kylpylälisä"
  Vastaa viestiin
21.06.10, 15:01   #22 (linkki)
vierailija
(Vierailija)

Eila on alansa grand old lady! Uskomaton ammattilainen. Ja se, että edelleen tekee itse hoitoja kertoo siitä miten vihkiytynyt hän on asiaansa. Hänen avullaan ja neuvoillaan olen saanut terveen ihoni takaisin. Ihon, jonka olen itse kaikenlaisilla kosmeettisilla aineilla vuosien varrella pilannut. Nyt vasta olen tajunnut ettei ihoni kaipaa kosteusvoidetta. Puhdistaminen riittää. Kosteutus tulee sisältäpäin. Näin kaikki ihon kerrokset pysyvät kunnossa. Tähän ei päältäpäin lisätyllä voiteella ikinä päästä. Suosittelen Eila Hellgrenin idelogiaa lämpimästi. Hän tosiaan tietää mistä puhuu!
  Vastaa viestiin
14.10.10, 07:54   #23 (linkki)
Kokemus
(Vierailija)

Palvelussa parantamisen varaa

Suosittelen kasvohoitoa, vaikka hinta hoidolle ja hoitotuotteille on suolainen. Itse haen meine base suolaa, aknichtolia ja muita tarvitsemiani hoitotuotteita joko verkkokaupoista tai suoraan Saksasta. Hinnat siellä toista sataa prosenttia halvemmat kuin EH:lta ostettuna.

Palvelussa todellakin on parantamisen varaa ja useita asiakkaita hoidetaan samaan aikaan, mikä tuolla hinnalla tuntuu käsittämättömältä.

Ladusta osataan rahastaa.
  Vastaa viestiin
15.12.10, 16:42   #24 (linkki)
44 v
(Vierailija)

Tuotteet ja palvelu

Sain ohjeeksi viikon ajan käyttää kasvojen sekaiholle vain puhdistusgeeliä ja mineraalisuolaa ja hätätilanteessa kosteuttavaa merivettä. Kasvoja kiristi ja punotti mutta viikon kuluttua iho tuntui pehmeältä ja paljon paremmalta. Päivisin laitoin kuitenkin värillistä hoitovoidetta. Päätin alkaa käyttää tuotteita mutta palvelu ei ole ollut mitään kehuttavaa. Ensimmäisellä käyntikerralla hoitajalla oli hieman "kiire" kun asiakas odotti hoitolan puolella. Sain muutamia näytepusseja ja ohjeistuksen että tuotteita saa myös netin kautta. Toisella kerralla samanlaista kiireen tuntua, eikä kumpikaan myyjä ennättänyt paneutua asiaan. Onneksi netistä löytyy tietoa ja tuotteita. Mineraalisuolaa olen tilannut suoraan Saksasta, josta sitä saa huomattavasti edullisemmin. Tuotteita suosittelen :)
  Vastaa viestiin
08.03.11, 21:45   #25 (linkki)
Nainen_49
(Vierailija)

Suosittelen!

Kävin jo nuorena Eila Hellgrenin hoitolassa. Hän on tehnyt ihonhoidosta elämäntehtävänsä, aivan huippuammattilainen. Yksinkertaista ja tehokasta hoitoa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku