| |  | | |
06.07.11, 12:17
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Miettikää vähän naiset
Ensinnäkin Eila Hellgren on Suomen maan paras kosmetologi. Hän on ottanut elämäntehtäväkseen, että suomalaiset naiset näyttävät kauniilta ja terveiltä!
Jos olette yhtään kokeilleet ja ymmärtäneet Eilan hoitoja, tiedätte, että päihitätte kanssasisarenne ihon kunnossa ja hyvinvoinnissa.
Itse olen viisissäkymmenissä ja jatkuvasti minua luullaan nelikymppiseksi. Ihoni on kaunis ja rypytön. Kiitos siitä kuuluu Eilan hoidoille ja hoitoaineille, joiden pakkaukset ovat isoja, riittoisia ja tuotteet tehokkaita.
En ymmärrä narinaa kalliista hoidoista ja tuotteista. Laskekaa mitä maksatte markettien voiteista, joita lutraatte purkkitolkulla. Entä paljonko vaaluu rahaa viineihin, siidereihin, pullaan, makeisiin, heräteostoksiin, joita kadutte.
Hei, satsatkaa itseenne! Ihmisen olemus on se, mikä vakuuttaa - tai sitten ei!
| |
| | |
12.07.11, 00:14
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) |
Uskon EH:n tuotteisiin ja ideologiaan, mutta mikä ihmeessä maksaa niin paljon etenkin kun olo hoidon aikana ei ole kauhean hekumallista. Olin kasvohoidossa ystäväni kanssa. Molempien kasvohoidot maksoivat 180 euroa ja kahden tunnin ajasta molemmilla odottelua kesti yhteensä 1 tunnin verran (15 min, 30 min, 15 min). Odottelu suututti niin, että meinasin heittää viltit nurkkaan. Kosmetologin palvelu itsessään oli moitteetonta.
Tulimme kasvohoitoon yhdessä. Minut haettiin ensin hoitoon. Ystäväni odotti ihmeissään odotustilassa 15 minuuttia, kunnes minun hoitajani tule hakemaan myös hänet hoitoon. MEITÄ HOISI SIIS SAMA KOSMETOLOGI.
Mutta ainakin kaksi ellei kolme asiakasta samaan aikaan eri huoneissa ja sitten vielä joku akka puhui käytävällä kovaan ääneen perheasioitaan. Kyllä oli kaukana fiilikset rentouttavasta kauneushoitolahoidosta.
Jatkan tuotteiden tilaamista netistä.
| |
| | |
12.07.11, 00:33
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | 180 euroa kasvohoito/ sisältää 1 tunti odottelua
Uskon EH:n tuotteisiin ja ideologiaan, mutta laskutus on aivan törkeää. Sinua laskutetaan siitä, että makaat pedissä odottamassa, että hoitaja ehtii tulemaan toisesta huoneesta takaisin luoksesi.
Menin hoitoon ystäväni kanssa. Tilasimme kahden tunnin kasvohoidot.
Kasvohoidon sanottiin maksavan noin 200 euroa (meiltä yhteensä siis 400), mutta ajattelimme, että kyllä sen täytyy olla sen arvoista.
Ystävääni ja minua hoisi sama henkilö. Tätä ei kerrottu etukäteen. Vaan asia selvisi vasta kun minua hoitanut kosmetologi kutsui orpona odotustilaan odottamaan jääneen ystäväni viereiseen huoneeseen. Kahden tunnin ajasta meillä molemmilla odottelua kesti 1 tunnin verran (15 min, 30 min, 15 min). Suututti niin, että meinasin heittää viltit nurkkaan. Käytännössä maksoin heidän tilavuokraansa siellä tunnin. Samalla maksulla olisin Simonkentästä saanut jo paremman pedin ja rauhaisan tilan.
Kosmetologin palvelu itsessään oli moitteetonta. Mutta kaksi asiakasta samaan aikaan eri huoneissa ja sitten joku kovaääninen rouva puhui käytävällä isoon ääneen perheasioitaan. Kyllä oli kaukana fiilikset rentouttavasta kauneushoitolasta.
Hoidot maksoivat lopulta 180 euroa. Se mistä summa koostui ei kerrottu. Ystävälleni ja mulle tehtiin eri juttuja kuitenkin. Firma sai 360 euroa kahdesta tunnista. Not bad! Ihmettelen vaan, että kuinka ihmeessä he kehtaavat. Ei sillä, olin maksamassa hoidosta sen 200, mutta firman toiminta rahaa vastaan antoi lähinnä vain pahan ja surullisen mielen.
| |
| | |
12.07.11, 00:47
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | tuli kaksi kertaa sama tarina :)
Luulin, että alkuperäinen viesti ei lähtenyt. Nyt sitten olen naputellut asiat kahteen kertaan. Sori lukija!
| |
| | |
02.09.11, 23:12
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Eila Hellgren - KYLLÄ
Kävin Eila Hellgrenillä ja itse sain hyvää palvelua. Minusta se on ihan okei, että hoitaja laittaa minulle naamion, jonka hoitoaika on 15-20minuuttia ja käy sillä välillä hoitamassa toista asiakasta. Pitäiskö hoitajan istua vieressäni tyhjän panttina se 20 minuuttia kun aine tehoaa? Ainakin saa itse rauhassa maata siinä eikä niin että toinen istuu hiljaa vieressä. Kuinka kiusallista?
Minulle itse Eila teki ihonpuhdistuksen, kertoi ohjeet että miten ja millä tavoin hoidan ihoani ja pyysi vielä viikon sisään minut käymään siellä, että voisi katsoa ihoani.. ja samalla sain uudet hoito-ohjeet.
Eila välittää aidosti ihmisten ongelmista!!!
| |
| | |
24.11.11, 13:15
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) | Eila Hellgren
Onko kellään kokemuksia tältä syksyltä Eila Hellgrenin hoitolasta Itäkeskuksessa?
| |
| | |
06.01.12, 10:49
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ainokainen Hei! Kysyin, oletteko käyneet Eila Hellgrenillä missään vartalohoidoissa tai muissa hoidoissa?
Olisin kiinnostunut, mutta haluaisin kuulla mielipiteitänne ensin. | Se täällä mainittu suola tekee ihmeitä. Ihosta tulee silkin sileä. Muutos näkyy ja tuntuu :) Suosittelen !
| |
| | |
08.03.12, 14:36
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | Eila Hellgren
Kieltämättä hinnat niin hoidoissa kuin ihonhoitotuotteissakin on välillä ihan huimaavat. Eikö ne ole muuallakin aika korkeita? EH:n hoidoista ja tuotteista tietää, että ne ovat laatuluokkaa. Kieltämättä joskus henkilökunnan kiire pistää vihaksi...
| |
| | |
20.05.12, 11:23
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | Eila Hellgren Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ansu Kieltämättä hinnat niin hoidoissa kuin ihonhoitotuotteissakin on välillä ihan huimaavat. Eikö ne ole muuallakin aika korkeita? EH:n hoidoista ja tuotteista tietää, että ne ovat laatuluokkaa. Kieltämättä joskus henkilökunnan kiire pistää vihaksi... |
Tekeekö Eila vielä hoitoja Cygnauksenkadulla, vai onko jo eläkkellä. Tekeekö Tuula Vainikanen vielä Eila Hellgren hoitolassa töitä.
| |
| | | | |