Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.06.10, 17:29   #26 (linkki)
Maaria333
(Vierailija)

värinpoisto värjäämättömiin hiuksiin:D

itse haluaisin kuivat ja karheat hiukset ja olisin valmis tekemään lähes mitä vain jotta sellaiset saisin. Osaako kukaan siis sanoa mitä tapahtuisi jos tekisin värinpoiston ihan kaupasta saatavalla värinpoistoaineella, vaikka hiuksissani ei ole kuin vähän sävyteshampoota.

Saisinko niin hiukseni kuivumaan? olen siis oikeasti aivan tosissani. häiritsee nämä mielestäni ällöttävät hiukset sen verran paljon elämää:D voisiko oma luonnollinen värini vaalentua siitä? ja mikä olisi pahinta mitä hiuksilleni voisi tapahtua?
  Vastaa viestiin
01.07.10, 10:41   #27 (linkki)
Anteeksi nyt.....
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maaria333 Näytä viesti
itse haluaisin kuivat ja karheat hiukset ja olisin valmis tekemään lähes mitä vain jotta sellaiset saisin. Osaako kukaan siis sanoa mitä tapahtuisi jos tekisin värinpoiston ihan kaupasta saatavalla värinpoistoaineella, vaikka hiuksissani ei ole kuin vähän sävyteshampoota.

Saisinko niin hiukseni kuivumaan? olen siis oikeasti aivan tosissani. häiritsee nämä mielestäni ällöttävät hiukset sen verran paljon elämää:D voisiko oma luonnollinen värini vaalentua siitä? ja mikä olisi pahinta mitä hiuksilleni voisi tapahtua?

....mutta viiraako sulla??? Miksi helkkarissa haluaisit tuhota hyväkuntoiset, terveet hiukset ja oikein HALUAISIT huonokuntoiset, kuivat hiukset???? No, tämä oli varmaan jotain sellaista huumoria joka ei minulle mennyt jakeluun......

Ja asiaan; Itse tein taas eilen värinpoiston kun halusin tummanvaaleasta, TODella sameanvärisestä kuontalostani kirkkaamman. Tälläsin päähäni Cameleon värinpoiston jonka annoin vaikuttaa puolisen tuntia (tässä ajassa vaalensi aivan riittävästi, koska jo lähtötilanne oli vaaleahko. Värinpoistoa on siis turha pitää hiuksissaan 45 minuuttia jos väriä näyttää lähteneen tarpeeksi jo esim. puolessa tunnissa). Sen jälkeen laitoin perään Garnierin Truly Blonde-sävyn 10.13 kirkas tuhkanvaalea, kulta. Hiuksista tuli hyvin vaaleat, eivät kellerrä, ja kunto pysyi täysin samana kuin ennen käsittelyä. VOI olla että hiuslaatuni on harvinaisen kestävä, mutta itselläni eivät nuo värinpoistot + sen päälle värjäykset ole koskaan vaurioittaneet hiuksiani. Toki hiukseni ovat kuivahkot (ovat luonnonkiharat joten silläkin osasyytä asiaan), mutta sekin asia on hoitunut hyvillä hoitoaineilla ja sillä, etten koskaan käytä fööniä enkä mitään suoristusrautoja ym.
  Vastaa viestiin
15.01.11, 16:04   #28 (linkki)
SipuliDaa-
(Vierailija)

Siis ?

Eikai toi nyt Blondaa hiuksia vai tuleeko ihan alkuperäinen väri ?
  Vastaa viestiin
14.04.11, 08:48   #29 (linkki)
nelli11
(Vierailija)

iso ongelma!!!!!

kertokaa mielipiteenne! noin vuosi sitten vedin pääni kaljuksi, koska halusin oman värini takaisin. oma väri olikin aivan liian harmaan ruskea, joten aloin vaalentaa sitä pikkuhiljaa.
viikko sitten ajattelin taas värjätä tyvikasvuni pois, joka järkytyksekseni muuttuikin oranssiksi! kun ainetta jäi vielä purkkiin, testasin että lähtisikö oranssi väri pois toisella värjäyksellä..mutta ei! ja siis kyseessähän ei ollut värinpoisto.
noh siitä tipun oranssina mietin mitä ihmettä teen kuontalolleni ja päädyin siihen, että värjään hiukseni maatien ruskeaksi(lähelle omaa väriäni). lopputulos oli aivan järkyttävä ja mietin jo kuumeisesti, vedänkö tummanruskeaksi vai takaisin blondiksi. tarkoituksena oli värjätä kuitenkin kesäksi blondi tukka.
päädyin kuitenkin siihen, että tämä harmaan ruskea väri lähtee helpoten nyt, kun ei ole vielä tummanruskea, joten tein kaverini avustuksella värin poiston. tiesin jo heti hommaan ryhtyessäni, että hiukseni tulevat kärsimään todella paljon toimenpiteestä. kun värinpoisto oli tehonnut, jäi päähäni oranssia, joka kuitenkin lähti tuhkanvaalealla poijes.
hiuksista tuli siis todella todella blondit ja elottomat... ei tunnu yhtään omalle. mietin jo tässä pitäisikö vetää parin viikon päästä enemmän luonnollisemmaksi blondiksi(menettävätkö hiukset lopullisesti elämänsä) vai ruskeaksi? auttaisiko ruskea väri näiden haituvieni kanssa, tulisiko niistä edes vähän elinvoimaisemmat??
kiitos ja kumarrus, jos joku auttaisi ongelmassani!
  Vastaa viestiin
27.08.11, 15:40   #30 (linkki)
vieras5
(Vierailija)

ku mulla on nyt punaset hiukset nii haluaisin blondit nii tulleeko niistä iha oranssit jos ottaa värinpoiston ja laittaa blondi värin päälle?
  Vastaa viestiin
25.03.12, 20:12   #31 (linkki)
Melli
(Vierailija)

Mulla on nyt tämmöset mustanruskeet hiukset ja haluisin takas punaruskeet jotka mulla oli kesällä.
Ite oon oikeesti blondi. Aattelin et ottaisin värinpoiston,kun tää ei haalistu yhtään.
Mut sit oon taas miettiny,et meneekö nää ihan hirveeseen kuntoon ja ihan elottomaks.
Mut voisin toisaalta ottaa vaan tänne alle värinpoiston ja sitte päälle jättäisin mustan.
Ja sitten,semmonenki ois että oottaisin että hiukset kasvaa.
En nyt sit tiiä mitä teen.
  Vastaa viestiin
03.04.12, 16:16   #32 (linkki)
kokenut ..
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aioli Näytä viesti
Se tässä ihmetyttääkin, että kyseessä oli vuosikausia alalla ollut, kokenut ja suosittu kampaaja. Tietysti hius reagoi yksilöllisesti, mutta näin iso heittoo tuntuu kohtuuttomalta. Mitenhän määritellään, milloin korjaustyö ilman eri korvausta on paikallaan?

Värinpoisti on hiuksille tod stressaava.Vain hätätilanteessa.
  Vastaa viestiin
03.04.12, 23:45   #33 (linkki)
rekisteröimätön värjääjä
(Vierailija)

Tein itse

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut .. Näytä viesti
Värinpoisti on hiuksille tod stressaava.Vain hätätilanteessa.

Tein elämäni ensimmäistä kertaa värinpoiston itse ja se onnistui kyllä hyvin. Takana useita värjäyksiä ja raitoja. Kampaajalla olin käynyt ja kerroin haluavani värinpoiston ja mikä väri päälle. Tulokseen olin todella pettynyt. Ei tehnyt värinpoistoa, vaan laittoi vain liian vaaleita raitoja tumman tukan päälle. Todella wt-efekti tuli. Kaupasta ostin jotain vähän kalliinpaa värinpoistoainetta parisen viikkoa tuon kampaamokäynnin jälkeen. Onnistui yllättävän hyvin tuo poisto. Vähän tuli keltaisuutta, mutta taittui nopeasti sävytteellä. Väri on hieman omaa väriä punertavammansävyinen, ei niin viileä, mutta luonnolliselta näyttää. Raidat toki pysyivät, mutta eivät näytä nyt niin pahalta, koska perusväri vaaleampi.

Kerran aikaisemmin on tehty kampaajalla värinpoisto ja silloin hiustenväriksi jäi melko oranssi. Oli kauhea.

Omien hiusten laatu ei ole kärsinyt värinpoistosta mitenkään sen enempää kuin värjäyksestäkään. Tosin hiukset ovat hyväkuntoiset eikä mitään hamppua.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku