Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maaria333 itse haluaisin kuivat ja karheat hiukset ja olisin valmis tekemään lähes mitä vain jotta sellaiset saisin. Osaako kukaan siis sanoa mitä tapahtuisi jos tekisin värinpoiston ihan kaupasta saatavalla värinpoistoaineella, vaikka hiuksissani ei ole kuin vähän sävyteshampoota.
Saisinko niin hiukseni kuivumaan? olen siis oikeasti aivan tosissani. häiritsee nämä mielestäni ällöttävät hiukset sen verran paljon elämää:D voisiko oma luonnollinen värini vaalentua siitä? ja mikä olisi pahinta mitä hiuksilleni voisi tapahtua? |
....mutta viiraako sulla??? Miksi helkkarissa haluaisit tuhota hyväkuntoiset, terveet hiukset ja oikein HALUAISIT huonokuntoiset, kuivat hiukset???? No, tämä oli varmaan jotain sellaista huumoria joka ei minulle mennyt jakeluun......
Ja asiaan; Itse tein taas eilen värinpoiston kun halusin tummanvaaleasta, TODella sameanvärisestä kuontalostani kirkkaamman. Tälläsin päähäni Cameleon värinpoiston jonka annoin vaikuttaa puolisen tuntia (tässä ajassa vaalensi aivan riittävästi, koska jo lähtötilanne oli vaaleahko. Värinpoistoa on siis turha pitää hiuksissaan 45 minuuttia jos väriä näyttää lähteneen tarpeeksi jo esim. puolessa tunnissa). Sen jälkeen laitoin perään Garnierin Truly Blonde-sävyn 10.13 kirkas tuhkanvaalea, kulta. Hiuksista tuli hyvin vaaleat, eivät kellerrä, ja kunto pysyi täysin samana kuin ennen käsittelyä. VOI olla että hiuslaatuni on harvinaisen kestävä, mutta itselläni eivät nuo värinpoistot + sen päälle värjäykset ole koskaan vaurioittaneet hiuksiani. Toki hiukseni ovat kuivahkot (ovat luonnonkiharat joten silläkin osasyytä asiaan), mutta sekin asia on hoitunut hyvillä hoitoaineilla ja sillä, etten koskaan käytä fööniä enkä mitään suoristusrautoja ym.