Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.11.11, 12:37   #76 (linkki)
Eräs entinen kalju
(Vierailija)

Miten teidän kävi?

Lueskelin tässä ketjua ja muistelin n. kolmen vuoden takaista omaa kaljuuntumisepisodiani. Mulla oli peräkkäin kahdesti sinettipidennykset, ja niiden seurauksena takaraivolla ja pään sivuissa kaljut läntit ja harvat haituvahiukset/ siili. Oli kyllä äärimmäisen masentavaa, ja se takaraivon läntti oli kutiseva ja ärtynyt.

Pidin irtopidennystä takaraivolla peittääkseni läntin, ja sivuilla klipsipidennyksiä (jotka saa siis irti). Kuitenkin klipsipidennyksetkin (ja se lisäke) rasittivat hiuksia. Kun takahiukset olivat kasvaneet sen verran, ettei läntti enää niiden alta näkynyt, lopetin pidennysten käytön.

Siitä on nyt noin kaksi vuotta. Mulla ei tätä nykyä ole yhtäkään kaljua kohtaa päässä jäljellä!!! En käyttänyt mitään lisäravinteita tai lääkkeitä, mutta olen pyrkinyt syömään luonnollista, suomalaista monipuolista ruokaa ja elänyt muutenkin hyvin terveellistä elämää. En pidä hiuksia koskaan tiukasti kiinni, ja jos kaipaan "lisätuuheutta", niin teen nutturan, johon laitan sellasen donitsimallisen pidennyksen osaksi. Niin tulee tosin tehtyä aika harvoin, koska olen vihdoin sinut oman tukkani kanssa.

Kehotan kaikkia heikkohiuksisia suomalaisia välttämään pidennyksiä, kuin ruttoa. On ihanaa olla pitkätukkainen prinsessa, mutta riski on aika iso, jos kampaaja ei olekaan asiantunteva (tai oma hiuslaatu on vaan heikko). Myös te, jotka käytätte irtoklipsipidennyksiä, älkää uskoko myyjiä, jotka sanovat, että voitte nukkua ne päässä, uida ne päässä, jne. Sitä tukkaa lähtee myös niiden kanssa pois. Satunnaiset juhlakampaukset, joissa on irto-osia, tuskin ketään kaljuunnuttavat, varmaan se on se jatkuva käyttö.
  Vastaa viestiin
30.12.11, 12:41   #77 (linkki)
Martsu
(Vierailija)

Hiustenpidennykset

Edelliselle kirjoittajalle:

Hiustenpidennyksistä on todella kuvailemaasi haittaa, kahdella kaverillani meni omat hiukset periaatteessa kokonaan pilalle 1-2 vuoden käytön aikana! Toisella hiuksia katkeili parin sentin mittaisiksi, toisella tämän lisäksi lähti myös juurineen irti hiuksia.. Toinen kävi kampaajalla, toinen kävi tekijän kotona lehti-ilmon perusteella.

Silti en kehottaisi välttämään pidennyksiä kuin ruttoa. Itse olen ns. addikti :), käyttänyt nyt 4 vuotta samaa paikkaa ja samaa tekijää ja ei ole ollut mitään em. ongelmia. Tekijöissä on todella eroa. Vaikka kampaajalla olisikin joku koulutus asiaan olen huomannut ettei se välttämättä kerro ammattitaidosta. Oma tekijäni on 100% erikoistunut ja eron kyllä huomaa.

Hiuksen laatu ja varsinkin kiinnitys ja menetelmä ovat ratkaisevassa asemassa pidennyksissä. Myöskään hinta "prinsessahiuksista" ei valttämättä ole valtava pitkässä juoksussa kun laatuhiusta voi käyttää pitkään. Hyviä tekijöitä vain tuntuu olevan vähemmän.
  Vastaa viestiin
08.04.12, 13:56   #78 (linkki)
Ani
(Vierailija)

Hiustenpidennyksestä

Hei!!! Peruukki vaan päähän lisähiuksia havittelevalle. Ei ne pidennykset ole omaa hiusta kuten ei myöskään peruukki. Peruukissa ei ainekaan ole kaljuuntumisriskiä ja muutenkin halvempi vaihtoehto. Olen nähnyt kaksi kaljuuntumistapausta jotka johtuivat hiustenpidennyksistä.
  Vastaa viestiin
26.04.12, 09:27   #79 (linkki)
pälvikaljua
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ani Näytä viesti
Hei!!! Peruukki vaan päähän lisähiuksia havittelevalle. Ei ne pidennykset ole omaa hiusta kuten ei myöskään peruukki. Peruukissa ei ainekaan ole kaljuuntumisriskiä ja muutenkin halvempi vaihtoehto. Olen nähnyt kaksi kaljuuntumistapausta jotka johtuivat hiustenpidennyksistä.

Ei peruukilla hautominenkaan ole paras mahdollinen ratkaisu.Onko kellään kokemusta hiuslasereista? Ja jos on niin misssä ja miten ja hinta?Onko laserkammoista mitään apua ja kuinka niitä käytetään?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku