| |  | | |
21.01.08, 18:40
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Onko kukaan ollut Hollywood Smile hampaiden valkaisussa???
Ootteko olleet Hollywood Smile hampaiden valkaisussa? www.hampaidenvalkaisu.fi Ihmettelen miten niiden hinnat voivat olla 270€ kun hammaspulssissakin Zoom-hoito maksaa n. 500€? Onko tulokset yhtä hyviä? Olen tosi kiinnostunut menemään ja haluan ensin kysellä kokemuksia.. Oliko hoidon tasossa huomautettavaa/henkilökunta ammattitaitoista ja jälki kaunista? ...vai johtaako vain edullinen hinta harhaan.... Sivuilla on kyllä suosittelijoina nättejä valkohampaisia tyttöjä, mutta silti... =) | |
| | |
22.01.08, 09:24
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja kaputt Ootteko olleet Hollywood Smile hampaiden valkaisussa? www.hampaidenvalkaisu.fi Ihmettelen miten niiden hinnat voivat olla 270€ kun hammaspulssissakin Zoom-hoito maksaa n. 500€? Onko tulokset yhtä hyviä? Olen tosi kiinnostunut menemään ja haluan ensin kysellä kokemuksia.. Oliko hoidon tasossa huomautettavaa/henkilökunta ammattitaitoista ja jälki kaunista? ...vai johtaako vain edullinen hinta harhaan.... Sivuilla on kyllä suosittelijoina nättejä valkohampaisia tyttöjä, mutta silti... =) |
Ei ole yhtä hyviä. Laserilla tulee paljon valkoisempi hymy kuin Zoomilla. Hollywood Smile on voittanut jokaisen lehden järjestämän valkaisutesti johon se on osallistunut. Viimeisin oli muistaakseni Kauppalehden tai Taloussanomien erikoisnumerossa.
| |
| | |
28.01.08, 16:28
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Mua ärsyttää ne niitten nettisivut
näyttää tosi mainostukselta ja yltiökehumiselta omaa tuotetta ameriikan tyyliin, mutta prkles kun koitat kaivaa sieltä sivuilta tietoa voiko ko käsittelyn tehdä juurihoidetuille hampaille, niin ei ole sitä tietoa missään!
Itse menisin tuonne heti jos saisin vaan tietoa etukäteen miten juurihoidot vaikuttaa lopputulokseen ja hintaan. Grr...
| |
| | |
29.01.08, 20:49
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Et ole ajatellut käyttää palautelomaketta? En osaa tuohon vastata, mutta kaipa ne osaavat.
| |
| | |
04.02.08, 01:29
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Juurihoidetut
Yleensa tuo valkaisu tehdaan vain etuhampaisiinm eli yla- ja alaleuan 8 keskimmaista hammasta. Yleensa kai nuo juurihoidot on takahampaissa? Tai siis yleisesti ne takahampaat reikiintyy helpommin... Itsellani on juurihoidettuja hampaita ja en edes koskaan miettinyt voisiko silla olla jotain tekemista valkaisun kanssa. Olen valkaissut Boccan kristallivalkaisussa hampaat ja tulos oli uskomattoman hyva.
| |
| | |
05.02.08, 06:11
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Siis mita, kaikkia hampaita ei valkaista?! Onko toi ihan yleinen kaytanto? Kyllahan ne takahampaatkin suusta joskus pilkottaa, nayttaa ihan poljalta jos onkin ihan eri variset.
| |
| | |
05.02.08, 15:12
|
#7 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hunaja** Yleensa tuo valkaisu tehdaan vain etuhampaisiinm eli yla- ja alaleuan 8 keskimmaista hammasta. Yleensa kai nuo juurihoidot on takahampaissa? Tai siis yleisesti ne takahampaat reikiintyy helpommin... Itsellani on juurihoidettuja hampaita ja en edes koskaan miettinyt voisiko silla olla jotain tekemista valkaisun kanssa. Olen valkaissut Boccan kristallivalkaisussa hampaat ja tulos oli uskomattoman hyva. | Juurihoidettuja hampaita on hyvin usein myös edessä, eikä syynä ole pelkästään huono hoito. Esimerkkinä vaikka loukkaantuminen, hammas saa kovan iskun ja murtuu....samalla juuri voi vahingoittua helposti.
| |
| | |
11.02.08, 04:59
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Satu Tuomisto suosittelijana
Tuore Miss Suomi Satu Tuomisto on käynyt Hollywood Smilen valkaisussa ennen Miss Suomi -kilpailua.
http://www.hollywoodsmile.fi/drSmile.html | |
| | |
13.02.08, 09:52
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Katteetonta. Lainaus: |
Ei ole yhtä hyviä. Laserilla tulee paljon valkoisempi hymy kuin Zoomilla. Hollywood Smile on voittanut jokaisen lehden järjestämän valkaisutesti johon se on osallistunut. Viimeisin oli muistaakseni Kauppalehden tai Taloussanomien erikoisnumerossa.
| Jännä juttu, ettei mistään kunnollisesta lähteestä löydy yhtään ainoaa todistetta tuolle väitteelle. Ei hammaslääketieteellisistä eikä taida löytyä linkkejä noihin "jokaisen lehden järjestämään" valkaisutesteihinkään.
Lotsa talk about nothing... Tyhjiä ja katteettomia lupauksia.
| |
| | |
13.02.08, 10:16
|
#10 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Minustakaan nettisivut eivät olleet kovin vakuuttavat.
| |
| | |
13.02.08, 17:28
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Tervettä epäilyä kehiin. Lotsa talk about nothing... Tyhjiä ja katteettomia lupauksia. | Kaikki lehdet ovat täynnä tuoreen Miss Suomen kuvia. Kävi valkaisemassa ennen kisaa.
Tässä loistava esimerkki.
http://www.iltalehti.fi/missit/200802117232239_mm.shtml | |
| | |
13.02.08, 17:33
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Hollywood Smilen teho näkyy
http://www.iltalehti.fi/missit/200802117232239_mm.shtml
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
| |
| | |
13.02.08, 18:41
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Pyh!
Ensinnäkään yksikään tuollainen kuva ei ole todiste, koska emme tiedä kuinka monta kertaa kyseinen missi on hampaansa valkaissut ja miten, emmekä tiedä minkä värinen hammasluu hänellä on luonnostaan.
Aika heikoilla on menetelmä, jonka todistusaineistoa ovat lehtikuvat. Säälittävää!
| |
| | |
14.02.08, 08:09
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toi laaservalkaisu tehoaa ja siksi se on niin suosittu. Mä valitsin Helsingin Hollywood Smilen kaverin suosituksen perusteella. Parempia todisteita aidot lehtikuvat ja lehtien testit ovat kuin laitevalmistajafirmojen maksamat feikkiraportit, joita lähes kaikki noi firmat käyttää markkinoinnissaan. Noi julkkikset ovat valkohampaisia luonnossakin, joten eiköhän hoito ole silloin tehonnut. Tietenkin sun pitää todeta ettei tälläkään mielipiteellä ole tieteellistä painoarvoa. Mä ostankin palvelut kokemusten perusteella, enkä tiederaporttien. Tekniikanmaailmakin testaa mieluummin itse, kuin julkaisee tutkimusraportteja, joiden puolueettomuuteen ei kuitenkaan voi luottaa.
| |
| | |
14.02.08, 13:01
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valkaisussa käynyt Parempia todisteita aidot lehtikuvat ja lehtien testit ovat kuin laitevalmistajafirmojen maksamat feikkiraportit, joita lähes kaikki noi firmat käyttää markkinoinnissaan. | Heh. Kuka täällä nyt laitevalmistajien maksamista feikkiraporteista on kiinnostunut? Ne ovat ihan yhtä huonoja todisteita kuin lehtikuvat tai lehtien testit. Lainaus: |
Noi julkkikset ovat valkohampaisia luonnossakin, joten eiköhän hoito ole silloin tehonnut.
| Ei taida kaaliin upota, että lähtökohdilla on merkitystä siihen, miten tehokas hoidon tulos on. Lainaus: |
Tietenkin sun pitää todeta ettei tälläkään mielipiteellä ole tieteellistä painoarvoa.
| Ei tarvitse. Se on mielipide ja itsekin tiedät, ettei sillä ole, kuten sanot. Lainaus: |
Mä ostankin palvelut kokemusten perusteella, enkä tiederaporttien.
| Sinun onneksesi markkinoiden tarjontaa hallitsevat kuitenkin tiederaportit, koska voipi olla, että pelkän kokemuksen perusteella ostetun hampaidenvalkaisun jälkeen olisit hampaaton - se on katsos vain yksi kokemus, kun tarvitaan siihen, että homma menee metsään. Laservalkaisu ei liene vaarallinen, koska se on markkinoilla edelleen, mutta tuo asia ei sen tehoa todista... Lainaus: |
Tekniikanmaailmakin testaa mieluummin itse, kuin julkaisee tutkimusraportteja, joiden puolueettomuuteen ei kuitenkaan voi luottaa.
| Jep, et taida tajuta mitään puolueettomuudesta, kun nostat TM:n esimerkiksi. Luepa hiukan uutisointeja, niin voisit ehkäpä tietää mm. sen, että TM on tunnettu siitä, että sen "testit" ovat sponssattuja... | |
| | |
14.02.08, 15:18
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Et tuolla loukkaustyylilläsi pisteitä kerää. Mikä minusta tekee idiootin jos olen eri mieltä kanssasi? Tyytyväinen asiakas olen ja sain haluamani kohtuulliseen hintaan. En pidä itseäni idioottina jos kuuntelin kaverini suositusta ja tein oikean päätöksen. Puhun sentään omasta kokemuksestani.
| |
| | |
14.02.08, 15:19
|
#17 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Mua hämäsi se, että tällä sivulla oleva "ennen-jälkeen" -kuva on aivan selvästi manipuloitu erilaista valaistusta käytämällä!
http://www.hollywoodsmile.fi/LaserSmile.html
Jos katsotte vain ikenien väriä, huomaatte, että "ennen" -kuvassa on käytetty keltaista valoa ja "jälkeen" -kuvassa kirkkaan valkoista. Vai onko laservalkaisu kirkastanut ikenetkin... I don't think so.
Tällainen tosi räikeä totuuden vääristely ei herätä luottamusta yhtään.
| |
| | |
14.02.08, 15:36
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valkaisussa käynyt Et tuolla loukkaustyylilläsi pisteitä kerää. Mikä minusta tekee idiootin jos olen eri mieltä kanssasi? Tyytyväinen asiakas olen ja sain haluamani kohtuulliseen hintaan. En pidä itseäni idioottina jos kuuntelin kaverini suositusta ja tein oikean päätöksen. Puhun sentään omasta kokemuksestani. | En minä pisteitä kerääkään... Erimielisyys ei suinkaan tee idioottia, vaan perusteluiden typeryys. Mutta tuskin sinä eroa ymmärrät.
Hyvä, jos hampaasi ovat valkoiset ja olet tyytyväinen. Koita kuitenkin tajuta, ettei yksi kokemus kerro yhtään mitään menetelmän yleisestä tehokkuudesta tai paremmuudesta.
| |
| | |
14.02.08, 16:28
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kysymys ei ole enää yhdestä kokemuksesta vaan useasta. Useat kaverini ovat käyneet laservalkaisussa ja aina on tullut valkoista jälkeä. En myöskään usko kaikkien lehtien testien valehtelevan.
http://static.iltalehti.fi/missit/tuomistomolaytysSH_mm.jpg
Myös Miss Suomen hymy näyttää hyvin valkoiselta.
| |
| | |
14.02.08, 20:10
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valkaisussa käynyt Kysymys ei ole enää yhdestä kokemuksesta vaan useasta. Useat kaverini ovat käyneet laservalkaisussa ja aina on tullut valkoista jälkeä. En myöskään usko kaikkien lehtien testien valehtelevan.
http://static.iltalehti.fi/missit/tuomistomolaytysSH_mm.jpg
Myös Miss Suomen hymy näyttää hyvin valkoiselta. | Eli et tajua, ettei tuo kuva todista yhtään mitään, koska emme tiedä missin hampaiden lähtökohtaista väriä? No ylläri...
Minullakin ovat kaverit käyneet erilaisissa valkaisuissa, ja tyytyväisimpiä ovat olleet ihan hammaslääkärillä valkaisunsa hankkineet. Lisäksi heidän turvanaan ovat tieteelliset tutkimukset siitä, että toimenpide on turvallinen JA tehokas. Samaa ei voi sanoa laserista.
| |
| | |
14.02.08, 21:05
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eli olitkin kilpailevan menetelmän maahantuoja. Kilpailijan haukkuminen ei ole kovin tyylikäs tapa toimia.
| |
| | |
14.02.08, 22:19
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valkaisussa käynyt Eli olitkin kilpailevan menetelmän maahantuoja. Kilpailijan haukkuminen ei ole kovin tyylikäs tapa toimia. | Enkä ole... Miksi ihmeessä niin kuvittelet? Tuon logiikan mukaan minun tarvinnee päätellä, että sinä olet Hollywood Smilen maahantuoja; hopottaminen keskustelupalstalla vasta tyylitöntä onkin...
| |
| | |
15.02.08, 02:55
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Zoom mainostaa samoin argumentein hoitojaan ja sitä kohtaan tuolta kirjoittajalta ei ole tullut mitään kritiikkiä. Jokainen jolla on aivot päässä ymmärtää tuon laservastaisen kirjoittajan motiivit.
Kallis Zoom ei myy, koska häviää järjestään kaikki valkaisutestit Hollywood Smilelle.
Zoomin tekniikka on vanhanaikainen ja hammaskiillettä syövyttävät aineet ovat hampaan pinnassa paljon pidemmän aikaa kuin Hollywood Smilen valkaisussa. Mitä pidempään syövyttävät aineet ovat hampaan pinnassa, sitä enemmän suojaava hammaskiille kuluu. Tuo kirjoittaja tarjosi väärää tietoa hänen menetelmänsä turvallisuudesta. Syövyttävä aine pitkän aikaa hampaan pinnassa ei ole turvallinen hammaskiilteelle, vaikka näin tämä Zoom-käyttäjä koittaa valheellisesti esittää. Juuri tuosta syövyttävän aineen vaikutuksesta hammaskiilteeseen on useita tutkimuksia.
| |
| | |
15.02.08, 06:49
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tärkeintä noissa valkaisuissa on valkoinen lopputulos. Hollywood Smilella sen saa, kun taas Zoomilla lopputulos jää ihan paskaisen näköiseksi. Kumpaakin olen kokeillut ja ihmettelen miten vitussa tota Zoomia joku kehtaa myydä.
| |
| | |
15.02.08, 07:04
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Piti vielä kertoa tästä Zoom-kokemuksestani. Kävin aluksi siellä ja valkaisu sattui niin saatanasti. Tulos oli kirjava kuin seepran raidat. Kysyin hammaslääkäriltä mistä vitusta noi raidat hampaisiin ilmeistyi. Lääkäri änkytti joskus noin käyvän. Sanoi ettei Zoom pysty parempaan hampaitteni kanssa. Jouduin kärsimään pari kuukautta seeprahampaineni ja varasin ajan Hollywood Smileen. Kerroin samalla niille mitä oli Zoomissa käynyt. Pyysivät tulla näyttämään. Menin ja sanoivat että raidat saa pois. Ei ollut kuulemma eka kerta kun hoitavat samaa vaivaa. No siinä valkaisivat laserilla ja raidat lähtivät ja myös hampaista tuli huomattavasti valkoisemmat kuin Zoomilla. Vituttaa edelleen Zoomin suuri hinta ja huono lopputulos.
| |
| | | | |