Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.01.08, 14:22   #1 (linkki)
jarlo
(Vierailija)

Korvikset miehelle

Terve, olen ajatellut jonkin aikaa hankkia korvikset, tuli pari kysymystä mieleen. Onko mahdollista kokeilla jonkinlaisia "leikki" korvakoruja ennenkuin tekee reijät varmistakseen että ei näytä ihan pelleltä sitten? Paljonko suunnilleen maksaa (korut + reijänteko)? Ja mitä mieltä olette, vasempaan korvaan vai molempiin?
  Vastaa viestiin

01.02.08, 11:56   #2 (linkki)
Pimpelipompeli
(Vierailija)

H&M:llä löytyy ainakin magneettikorvakoruja ja pysyy esim. rengaskin korvassa ilman että se menee läpi. Jos miehellä korvakoru täytyy olla niin sitten nappi ja vaan yhteen korvaan.Nuoremmille sopii molempiinkin. Eikös ne korvakorut miehellä ole vähän 80´s paitsi jollain gangstaräppäreillä...
  Vastaa viestiin
01.02.08, 12:44   #3 (linkki)
homppeleilla on
(Vierailija)

korvis. Ei ukoilla yleensä ole kuin toinen korvis vaan.
  Vastaa viestiin
01.02.08, 13:00   #4 (linkki)
ahhahhahhhhaahaahik*
(Vierailija)

Missä maailmassa täällä eletään...??
" ei ukoilla ole kuin toinen korvis vaan "....outoo.
Kun katsoo kaupunkimaisemaa, niin joka toisella vastaantulevalla äijällä
on joko kummassakin korvis ( renkaat useimmiten )
tai sitten toisessa enemmän, toisessa vain yksi.

Suht normaaliahan tää oli jo 80-luvun lopulla,
ei siinä ole mitään ihmeellistä enää.

Korut ja reiät "ammuttuina" on n. 20-30 e / pari
( nää tulee yleensä sillä vakionapilla )
ja lävistettyinä sitten enempi, koruista tietenkin riippuu myös hinta.
Eiköhän hinnastokin löydy jokaisen lävistyksiä tekevän firman nettisivuilta suoraan...
googleta lävistykset.
  Vastaa viestiin
02.02.08, 14:39   #5 (linkki)
jen_ ei kirj.
(Vierailija)

H&M:lta miesten osastolta saattaisi tosiaan löytyä noita magneettikorviksia, ainakin niitä on ollut myynnissä.

Minun mielestäni korvis kummassakin korvassa näytää huomattavasti paremalta kuin se, että koru olisi vain toisessa korvassa. Aikoinaan kai miehillä oli yleisempää vain toisen korvan rei'itys, mutta nykyään sitä näkee enää harvoin. Itse korusta sen verran, että napit ovat modernimman näköiset kuin renkaat. Esimerkiksi Becksillä ja Diddyllä on aina kivellä varustetut napit korvissaan - ei mitään renkaita vuonna 2008, kiitos ;)

Kaikkein tärkeintä tietysti on, että korvikset ylipäätään sopivat tyyliisi - ja pakko sanoa - ikääsi. Mutta jos mitään tyyliristiritaa ei pääse syntymään, minä henk.koht. kyllä näytän vihreää valoa miesten korviksille.

Sen varalle, että kommenttini osataan laittaa oikeaan kontekstiin: Olen 23-vuotias nainen. Olen sen verran muotifriikki, että minun voisi luulla pitävän miesten korviksia mauttomina, mutta olen ollut aina sen verran heikkona hip hop -tyylisin poikiin, että tuo korvisjuttu on mielestäni ihan kiva. :)
  Vastaa viestiin
14.02.08, 12:29   #6 (linkki)
Somna
(Vierailija)

Turussa ainakin Brahen-centerissä yhteen korvaan (reikä+koru) 5e ja molempiin 9e. Eli aika halpaa...
  Vastaa viestiin
14.02.08, 12:31   #7 (linkki)
Somna
(Vierailija)

...niin ja kyllä pakko myös sanoa että korvakoru miehellä on aika vetävä.. ja ehdottomasti oikeaan korvaa!
  Vastaa viestiin
15.02.08, 01:41   #8 (linkki)
ei kirj.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Somna
...niin ja kyllä pakko myös sanoa että korvakoru miehellä on aika vetävä.. ja ehdottomasti oikeaan korvaa!
Ihan mielenkiinnosta: miksi ihmeessä juuri oikeaan?
  Vastaa viestiin
15.02.08, 10:04   #9 (linkki)
Tosiasia
(Vierailija)

Toi oikeen korvan juttu on vanhan ajan homofobiaa.
Ennen ( silloin 70-80-luvuilla joskus ) oli homoilla vasemmassa korvassa rengas,
muilla oikeessa.
  Vastaa viestiin
16.02.08, 15:14   #10 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2008
Hanki pois:D

Isälläni on toisessa korvassa korvakoru, ei ole katunut.
Korvakorun reiän ottaminen maksaa 5-15e, eli ei ole mikään iso hankinta, ja peruskorvis kultakaupasta lähtee mukaan alle kympillä. Yleensä nämä magneettikorut eivät anna todenmukaista kuvaa siitä, mille se näyttää.
Entäpä jos kokeilet kuvankäsittelyohjelmalla, miltä näyttäisit?

Minä suosittelisin siis ottamaan suosiolla reiän ja katsomaan, mille homma näyttää. Ainahan reiän saa kasvatettua umpeen (eikä siitä jää arpea), jos homma näyttää huonolta.

Isälläni koru on ollut kohta 15 vuotta, pelkkää positiivista palautetta on tullut:)
  Vastaa viestiin
21.03.08, 21:32   #11 (linkki)
Tahtoo
(Vierailija)

Itsekin olen laittamassa elämää uusiksi ja ensimmäiseksi irtisanoin itseni töistä, koska työ ei vastannut yhtään sitä, mitä haluan tehdä. Samalla ajattelin ottaa itselleni korvikset (1 per korva) ja erään symbolisen tatuoinnin kyynärvarteen. Perhana, tähän asti olen elänyt niin säädyllistä ja "yhteiskuntakelpoista" elämää, että jää oma elämä elämättä. Joo, ja ikää on kohta 35, niin luulisi, että saan tehdä mitä itse haluan! Niih.
  Vastaa viestiin
21.03.08, 21:35   #12 (linkki)
yksi tai useampia
(Vierailija)

korvis/korviksia miehellä on todellinen "turn off", imho.
  Vastaa viestiin
23.03.08, 15:54   #13 (linkki)
Ilman vai kanssa
(Vierailija)

Eipä tuota kysyntää ole hirveästi ollut ilman korviksiakaan! Tästä voinen vetää sen johtopäätöksen, että ei nuo voi ainakaan miestä huonontaa. Korkeintaan yksi asia lisää henkilökohtaiseen "turn off"-listaani ;-)
  Vastaa viestiin
26.03.08, 08:44   #14 (linkki)
miehinen mies
(Vierailija)

ilman korviksia on minun makuuni-tai jos on ihan pakko, niin vain ja ainoastaan sitten vain yksi!! ja vasempaan... ;)
  Vastaa viestiin
27.03.08, 23:16   #15 (linkki)
Korvarenkaat hankittu
(Vierailija)

Itse sain tänään postissa netistä tilatut korvarenkaat ja nyt pitää vielä käydä ottamassa reiät korviin. Jos ei näytä hyvältä tai tunnu hyvältä, niin saahan nuo ottaa pois. Itse ainakin olen kokeilunhaluinen tämän asian suhteen ja kohta saapastelen renkaat korvissa. Ei se ole muilta pois, jos minä 30+ miehenä haluan kokeilla korviksia! Jos se on jollekin naiselle "turn-off" niin sitten minä en ole häntä varten.
  Vastaa viestiin
28.03.08, 09:02   #16 (linkki)
kerro mulle mitä miehen pitää olla....
(Vierailija)

Jos mies on miehen näköinen, siis tosi uros tai muuten sellanen söpöliini,
niin korvikset ne vasta sopiikin !
Stadissakin tulee kokoajan vastaan mitä komeampia uroita,
enkä kyllä ekana katso onko korviksia,
mutta panen nekin merkille, jos sattuu olemaan.

Edelliselle; olet TÄYSIN OIKEASSA kun sanot,
että jos korvikset on jollekin turn-off, et ole häntä varten....
ei kai se VOI olla korviksista kiinni ?!
Sellaiset naiset ei ole tavanneet tod.näk. kuin noita keski-ikäisiä ukottuneita äijänretaleita joilla killuu se onneton pikku rengas juuri vasemmassa korvassa,
kuten tämä vanhanajan "homokoodi" sanoo....
  Vastaa viestiin
31.03.08, 15:05   #17 (linkki)
Kumpi
(Vierailija)

Mitäs mieltä olette siitä, kummat on paremmat korvikset ekaksi miehelle: kultasepältä saatavat hoitotappikorvikset vai lävistäjältä hankittavat renkaat pallolla?
  Vastaa viestiin
01.04.08, 11:07   #18 (linkki)
Nen

Rekisteröitynyt: 12/2007
Itse pidän kovasti korviksista miehellä. Myöskin venytetyt korvareiät on hot hot! Ja ehdottomasti pallolliset renkaat alkuun. Tapit on todella huono vastalävistetyille, todella vaikea putsata!

Tahdon vielä sanoa että OTTAKAA EHDOTTOMASTI KORVALÄVISTYKSET OIKEASSA LIIKKEESSÄ - ei todellakaan lävistyspyssyllä!
Mielummin maksaa vähän ekstraa ammatittaidosta. Koruliikkeissä ja vaikka millä puoskareilla yleensä ei ole työtilojen tai lävistämisen hygieniasta mitään tietoa, saati sitten edes autoklaavia. Lävistyspyssyjä ei edes voi autoklaavata koska ne sisältävät muoviosia. Turvotus ja arpeutuminenkin on suurempaa ammutulla kun se korun pää joka lävistää korvan on niin onnettoman tylsä verrattuna lävistysneulaan (erona siis että neula on ontto ja leikkaa tiensä siististi läpi, kun taas ammuttu koru runnoo kudosta pois tieltään ja aiheuttaa enemmän turvotusta ja kipua. Tietty koruliikkeidin tautiriskikin tulee bonuksena. Eiköhän anneta oikeiden lävistysammattilaisten tehdä myös korvareiät ja antaa neuvoja parantumisvaiheeseen :) Ja onhan se kivaa saada heti mieleiset korvikset ettei tarvitse pitää niitä kultasepän glitter-nappeja.
  Vastaa viestiin
02.04.08, 17:01   #19 (linkki)
Akkamainen mies
(Vierailija)

No nyt on täällä sitten yks uus akkamainen mies. Kävin juuri lävistyttämässä molemmat korvat ja niissä roikkuu tuommoset titaaniset pallorenkaat. Ihme ja kumma, mutta tunnen itseni edelleen heteroksi! Voi näitä aikoja ;-)
  Vastaa viestiin
02.04.08, 19:56   #20 (linkki)
Jepau !
(Vierailija)

Löytyihän täältä sitten ihan OIKEA mieskin, ei mikään Becks tai P.Diddy-neiti....
Onnittelut uusista korviksistasi,
oli varmaan hyvä fiilis kun uskalsit lävistyttää ;o) Ja uskon,
että myös näyttää hyvältä !!!
  Vastaa viestiin
03.04.08, 14:39   #21 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Hieno asenne

Itsehän sitä tosiaan päättää, miltä haluaa näyttää. Tunnen tässä itseni konservatiiviseksi, kun en oikein ymmärrä näitä kasvolävistyksiä (miehillä enkä naisilla). Korvalävistykset on monilla naisilla, miksei miehilläkin. Tuskin mitään pitkiä roikkuvia tätikorviksia miehet laittavatkaan. Onneks olkoon vaan uusille korviksillesi! Jokainen aatelkoon mitä tahtoo. =)
  Vastaa viestiin
09.06.08, 23:20   #22 (linkki)
Korvismiesh
(Vierailija)

Korviksesta

Niih,Kyllä Tuo Korvis Vasempaan Korvaan Olisi Hyvä,Tietenkin jos haluat pokata tyttöjä,Molempiin korviin olisi aihetta,itselläni on vasurissa,ja olen ylpeä siitä. ei korvista tarvitse pelätä. alkunipsaus se vähän sattuu,mutta ei se sua muuta,saman näköinen olet kuin aina,Ja niistä korviksen muodoista,ehdoitan kultanappia tai jotain sinnepäin,renkaat ovat hirveät.
  Vastaa viestiin
10.06.08, 03:18   #23 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2007
Sijainti: 東京
Mutta: eilen Harrison Ford oli Japanin TVn yhdessä viihdeohjelmassa vieraana - on täällä markkinoimassa uutta Indyä. Hänellä oli vasemmassa korvassa korvakoru, ja Harrisonhan nyt taatusti on macho hetero-mies. USAssa ei näköjään ainakaan vasemman korvan korvikseen miehillä liity mitään tuollaisia merkityksiä.
  Vastaa viestiin
10.06.08, 10:52   #24 (linkki)
Tämä nainen
(Vierailija)

Heh, minulle mies korvisten kanssa on turn off... :D :D Nuoruudessa minunkin miehelläni oli korvis, mutta ei onneksi enää kun me aloimme seurustelemaan. Minä tykkään että mies on mies ja nainen nainen, ei mitään sekoituksia mies meikkeineen ja koruineen, mutta ehkä olenkin vähän vanhanaiainen.
  Vastaa viestiin
11.06.08, 11:10   #25 (linkki)
GGG

Rekisteröitynyt: 06/2008
Jotenkin tää miesten korvien reijittäminen tuli ja meni sillon 80-luvulla ja omasta mielestäni saa jäädäkkin sinne. Toivon kaikkien miesten puolesta (ja itseni) ettei miestenkorvismuoti tee comebackia!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku