Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.10.10, 08:21   #76 (linkki)
Zzzz
(Vierailija)

Muutama vuosi takaperin lävistysliikkeessä otetut titaaniset BCR:t reikineen maksoi noin 50€. Silloin nuo olivat vielä muotia, mutta nyt miesten korvikset ovat lähes hävinneet katukuvasta. Itse pidän renkaita aina silloin tällöin, mutta pakko myöntää, että naisilla nuo korvikset näyttää paremmilta - jopa seksikkäiltä.
  Vastaa viestiin
16.11.10, 22:07   #77 (linkki)
Radien
(Vierailija)

Itsekin otin vasempaan korvaan reiän vasta viikko takaperin enkä ole yhtään epäröinyt.
Ei sattunut. Ammattimies asialla. Ja hintaa vain ainoastaan 4 euroa :)
  Vastaa viestiin
05.02.11, 18:29   #78 (linkki)
erkkimäkynen
(Vierailija)

Meidän paikallises koruliikkees korvis ja reikä maksaa vaivaset viis euroa! Ja jos sitte näyttää urpolta, nii ottaa sen korviksen pois korvasta sen ekan kuukauden sisällä ku sitä pitää pitää kokoajan, nii kyll se sit menee umpeen =D
  Vastaa viestiin
23.02.11, 19:01   #79 (linkki)
Tytteli
(Vierailija)

Nyt alkaa tämä keskustelu mennä jo lastentarhan puolelle. ;) Onko vihreä vieläkin pelkkä poikien väri ja punainen tyttöjen? Jokainen saa tehdä mitä huvittaa, jos se laillisena pysyy ja vaimo sen sallii. Itse pidän siitä jos miehillä on korvakorut, ei väliä onko se pelkästään toisessa vai molemmissa. Taitaa olla jo ketjun kirjottaja ottanut korvakorun, hyvä niin. :)
  Vastaa viestiin
17.08.11, 15:00   #80 (linkki)
Mersii111
(Vierailija)

Vasen on Straight, oikea Gay

Kyllä sillä edelleenkin voidaan viestittää suuntautumista. Oikea on homojen puoli, vasen heterojen ;). Tää on vaan niin himisten päähän pinttynyt asia, vaikkei sillä toisten mielestä mitään merkitystä olisikaan. Molemmissa korvissa ei taas viestitä mitään.
  Vastaa viestiin
17.08.11, 23:11   #81 (linkki)
BB
(Vierailija)

Mun miehella on kolme rengasta vasemmassa korvassa, eika oo koskaan tullu mieleen epailla hanen seksuaalista suuntautumistaan. Eikohan naa "kummassa korvassa" -jutut oo aika kasarimeininkia... Mies on kans kaljuksi ajeltu ja tatuoitu, naakin ilmeisesti joillekin naisille "turn off". No mulle on "turn on", eli vakka on kantensa valinnut. Hyva nain!
  Vastaa viestiin
18.08.11, 13:58   #82 (linkki)
jääny jälkeen nykymenosta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BB Näytä viesti
Mun miehella on kolme rengasta vasemmassa korvassa, eika oo koskaan tullu mieleen epailla hanen seksuaalista suuntautumistaan. Eikohan naa "kummassa korvassa" -jutut oo aika kasarimeininkia... Mies on kans kaljuksi ajeltu ja tatuoitu, naakin ilmeisesti joillekin naisille "turn off". No mulle on "turn on", eli vakka on kantensa valinnut. Hyva nain!

Ei ole ollenkaan muodin mukana sun ukkos. Kaljuksi varmaan päänsäkin ite ajelee. Kalju ei oo ollu muodissa moneen vuoteen, mutta täällähän ollaankin monta vuotta maaaiolman menosta jäljessä. Keilapäitä ei oo mukavaa katella varsinkaan kotona. Heiluu nahkapää eikä sitä voi olla huomaamatta,hyi! Onneks on vielä tukallisia.
  Vastaa viestiin
30.08.11, 13:34   #83 (linkki)
tatuoitu tyttö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jääny jälkeen nykymenosta Näytä viesti
Ei ole ollenkaan muodin mukana sun ukkos. Kaljuksi varmaan päänsäkin ite ajelee. Kalju ei oo ollu muodissa moneen vuoteen, mutta täällähän ollaankin monta vuotta maaaiolman menosta jäljessä. Keilapäitä ei oo mukavaa katella varsinkaan kotona. Heiluu nahkapää eikä sitä voi olla huomaamatta,hyi! Onneks on vielä tukallisia.

hmm...ehkäpä itse olet hieman jäänyt jälkeen nykymenosta, tai liikut varmaan jossakin tosi konservatiivisissa piireissä.. omalla miehellä lähes koko keho tatuoitu, myös kalju ja korviksiakin löytyy toisesta korvasta kolme..mielelläni katselen, ja tuntuu muutkin naiset katselevan:) osaa myös käyttäytyä ja pukeutua:) ja kalju on tosi turn on, enemmän huvitta jotkut haivenhiuksi miehet. No kukin tavallaan
  Vastaa viestiin
30.08.11, 13:46   #84 (linkki)
"asennetta" rahalla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tatuoitu tyttö Näytä viesti
hmm...ehkäpä itse olet hieman jäänyt jälkeen nykymenosta, tai liikut varmaan jossakin tosi konservatiivisissa piireissä.. omalla miehellä lähes koko keho tatuoitu, myös kalju ja korviksiakin löytyy toisesta korvasta kolme..mielelläni katselen, ja tuntuu muutkin naiset katselevan:) osaa myös käyttäytyä ja pukeutua:) ja kalju on tosi turn on, enemmän huvitta jotkut haivenhiuksi miehet. No kukin tavallaan

Tatuoinnit kertovat huonosta itsetunnosta ja muodin perässä juoksemisesta.Kymmenen vuoden kuluttua ukkos on jäänne menneisyydestä ja näyttää vielä enemmän wannabee pelleltä kuin nyt.Tosiaankin kukin tyylillään...
  Vastaa viestiin
30.08.11, 15:05   #85 (linkki)
tatuoitu tyttö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja "asennetta" rahalla Näytä viesti
Tatuoinnit kertovat huonosta itsetunnosta ja muodin perässä juoksemisesta.Kymmenen vuoden kuluttua ukkos on jäänne menneisyydestä ja näyttää vielä enemmän wannabee pelleltä kuin nyt.Tosiaankin kukin tyylillään...

..voihan olla noinkin, tosin samat kuvat hänellä olleet jo sen kymmenen vuotta. Kaikki eivät niinkään hyppää sen muodin perässä, enemmän genre juttuja. edelleen, pidän tästä tyylistä, siihen ei paljoa sinun tai muiden mielipiteet vaikuta:D
  Vastaa viestiin
30.08.11, 16:07   #86 (linkki)
xxx
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tatuoitu tyttö Näytä viesti
..voihan olla noinkin, tosin samat kuvat hänellä olleet jo sen kymmenen vuotta. Kaikki eivät niinkään hyppää sen muodin perässä, enemmän genre juttuja. edelleen, pidän tästä tyylistä, siihen ei paljoa sinun tai muiden mielipiteet vaikuta:D

Joo pääasia on jos sinä tykkäät. Kaikki tatskojen laittajat viimeisen 15 vuodena aikana ovat trendipellejä.Ennen oli miehet rautaa, nyt pitää lisukkeilla yrittää olla niin äijää .Vaikka laittaisitte sata kuvaa ja läväriä, niin ei se sisäinen nössö siitä miksikään muutu.
  Vastaa viestiin
30.08.11, 16:21   #87 (linkki)
Däng
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx Näytä viesti
Joo pääasia on jos sinä tykkäät. Kaikki tatskojen laittajat viimeisen 15 vuodena aikana ovat trendipellejä.Ennen oli miehet rautaa, nyt pitää lisukkeilla yrittää olla niin äijää .Vaikka laittaisitte sata kuvaa ja läväriä, niin ei se sisäinen nössö siitä miksikään muutu.
Pääsääntöisesti kukaan muu ei ole väittänytkään, että tatuoinnit tai lävistykset tekisivät äijän tai koviksen. Nämä puheet tulevat lähinnä niiltä, joidenka mielestä kaikkien tulee käyttäytyä ja pukeutua konservatiivisesti ja saman muotin mukaan. Niin kauan kuin ei vahingoita toisia ihmisiä, niin on aivan sama mitä omalle vartalolleen tekee eikä se ole muilta pois. Vaikka olisi (ja olen) kuinka nössö.
  Vastaa viestiin
30.08.11, 16:37   #88 (linkki)
tatuitu tyttö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Däng Näytä viesti
Pääsääntöisesti kukaan muu ei ole väittänytkään, että tatuoinnit tai lävistykset tekisivät äijän tai koviksen. Nämä puheet tulevat lähinnä niiltä, joidenka mielestä kaikkien tulee käyttäytyä ja pukeutua konservatiivisesti ja saman muotin mukaan. Niin kauan kuin ei vahingoita toisia ihmisiä, niin on aivan sama mitä omalle vartalolleen tekee eikä se ole muilta pois. Vaikka olisi (ja olen) kuinka nössö.
tykkään! ainakin joku ymmärsi pointtini, kyse ei tosiaankaan ole siitä kuinka "kovalta" tai nössöltä näyttää, vaan henkilökohtaisista kauneus/komeus mieltymyksistä. Sitäpaitsi yleensä tatuoinnit tehdään kyllä itselle, eikä niinkään muiden mieliksi.
  Vastaa viestiin
06.09.11, 23:25   #89 (linkki)
typerää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tatuitu tyttö Näytä viesti
tykkään! ainakin joku ymmärsi pointtini, kyse ei tosiaankaan ole siitä kuinka "kovalta" tai nössöltä näyttää, vaan henkilökohtaisista kauneus/komeus mieltymyksistä. Sitäpaitsi yleensä tatuoinnit tehdään kyllä itselle, eikä niinkään muiden mieliksi.

ja "henkilökohtaiseen" mielipiteeseen vaikuttaa muoti ja muodin perässä juoksijat ottavat tyhmyyksissään tatskoja jotka sitten seuraavat hautaan asti. Henkilön ÄO:n pystyy melkeinpä laskemaan tatuointien määrästä
  Vastaa viestiin
16.09.11, 20:57   #90 (linkki)
voi voi
(Vierailija)

Homojen hommaa
  Vastaa viestiin
17.09.11, 13:47   #91 (linkki)
real
(Vierailija)

Tatskat,lävärit,korvikset miehillä..kaikilla pönkitetään onnetonta itsetuntoa.Ei sovi oikeille miehille.
  Vastaa viestiin
04.10.11, 18:24   #92 (linkki)
Curious
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja real Näytä viesti
Tatskat,lävärit,korvikset miehillä..kaikilla pönkitetään onnetonta itsetuntoa.Ei sovi oikeille miehille.
Haluaisitko kertoa ehkä enemmän, millä tavalla noilla edellä mainituilla tavoilla pönkitetään juuri onnetonta itsetuntoa? Onko tästä tehty kenties tutkimuksia, jotka tukevat väitteitäsi? Mitä puolestasi tarkoitat oikealla miehellä?
  Vastaa viestiin
04.10.11, 19:18   #93 (linkki)
nea
(Vierailija)

vastaus

moi kannattaa kokeilla leikki korviksii ja kannattaa kysyy kavereilta et näytätkö pelleltä mun mielest ainaki
  Vastaa viestiin
06.10.11, 16:10   #94 (linkki)
Stig Ombord
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nea Näytä viesti
moi kannattaa kokeilla leikki korviksii ja kannattaa kysyy kavereilta et näytätkö pelleltä mun mielest ainaki
Laitatko oman kuvasi johonkin yleisesti nähtäville, niin arvostellaan samalla sinun ulkonäköäsi... Just my 2 cents...
  Vastaa viestiin
06.10.11, 16:25   #95 (linkki)
Tatuoimaton tyystin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tatuitu tyttö Näytä viesti

Hei vaan!
Tästä "tatuoidun tytön" viestistä on jo aikaa mutta kysyn silti. Kerrot että yleensä ne kuvat tehdään itselle. Miksi niitä näkee kuitenkin tavattoman paljon niskassa, lapaluun päällä, selässä, ristiselässä j.n.e. Ei kaiketi voi olla suurta huvia tutkia itseään peilin kautta vai onko sinä jokin syvempi juttu tietää sen olevan olemassa jossakin?
  Vastaa viestiin
08.11.11, 22:22   #96 (linkki)
joujoukorvis
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tatuoimaton tyystin Näytä viesti
Hei vaan!
Tästä "tatuoidun tytön" viestistä on jo aikaa mutta kysyn silti. Kerrot että yleensä ne kuvat tehdään itselle. Miksi niitä näkee kuitenkin tavattoman paljon niskassa, lapaluun päällä, selässä, ristiselässä j.n.e. Ei kaiketi voi olla suurta huvia tutkia itseään peilin kautta vai onko sinä jokin syvempi juttu tietää sen olevan olemassa jossakin?
idiootti.
  Vastaa viestiin
08.11.11, 22:47   #97 (linkki)
Korvishemmo
(Vierailija)

Korviksia

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nea Näytä viesti
Ehkä miehelle voisi sopia jokin muu läväri paremmin kuin korvis. Ainakin Savanni.com myy myös tyylikkäitä tekolävistyskorviksia, jos ei halua oikeita ottaa. Ne on ihan kivoja.

Täältä niitä löytyy...
  Vastaa viestiin
10.11.11, 17:55   #98 (linkki)
qqqq
(Vierailija)

Herätkää. Nyt eletään jo vuotta 2011. Itse olen 18v miehenalku ja minulla on molemmissa korvissa korvakorut + yksi pieni tatuointi kädessä. En silti kuvittele olevani "kova jätkä", ja ihan kohillaan on itsetunto ilman korujakin. Olen myöskin täysin hetero, eli seksuaalisuutta todellakaan ei voi päätellä koruista. Minun puolesta ihminen saa näyttää ihan miltä itse tykkää.
  Vastaa viestiin
15.11.11, 19:47   #99 (linkki)
h2o
(Vierailija)

Yksikään normaali hetero mies ei pidä korvista
  Vastaa viestiin
16.11.11, 00:42   #100 (linkki)

Käyttäjän Romycat avatari

Rekisteröitynyt: 12/2009
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja h2o Näytä viesti
Yksikään normaali hetero mies ei pidä korvista

Yksikään normaali mies (oli sitten homo tai hetero) ei kehtaa väittää tuollaista.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku