Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.10.10, 20:55   #51 (linkki)
ikivanha sanonta
(Vierailija)

Donna baffuta, sempre piaciuta!
  Vastaa viestiin
29.10.10, 19:01   #52 (linkki)
häärä
(Vierailija)

Luinpa jostain, että kannattaisi laittaa ujosti talkkia iholle ennen vahaliuskaa, tällöin vaha tarttuu vain karvoihin, eikä iho punoita niin paljoa. Itsellä on tosin vielä testaamatta tämän toimivuus, mutta aion kyllä palkkapäivän koittaessa marssia kauppaan hakemaan sekä liuskoja että talkkia.
  Vastaa viestiin
14.03.11, 12:58   #53 (linkki)
teini
(Vierailija)

kiitos

Sain paljon apua viiksieni suhteen, sillä minua koko ajan niistä pilkataan. Kiitoksia! :)
  Vastaa viestiin
21.03.11, 20:54   #54 (linkki)
apua
(Vierailija)

APUAAA!!

HEI NYT AUTTAKKAA JOOKO!!!!!
Nyt tartteis apuu...
Itsellänikin on sama ongelma, nämä kiusalliset "viikset". Olen vasta 16v. tyttö joten nää häirihtee kyllä tosi paljo! Noo kerran ajattelin että nyt en enää kestä ja otin höylän käteen ja sheivasin näitä karvoja pois. Muutaman minuutin jälkeen alko jo kaduttaa tai oikeestaan pelottaa/ahdistaa että voiko nää karvat tulla samanlaisina ja yhtä pahoina hyvin näkyvinä mustina pisteinä niinku miehillä aluksi takaisin??? Eli kertokaa ihmiset voiko ne karvat tulla siis mustina näkyvinä pisteinä takas ettei niitä saa siitä siinä alku vaiheessa pois? Vai tuleeko ne takas sillee et niitä voi sitten höylätä pois ennen kun niitä huomaakaan?? Oon tosi kiitollinen jos joku auttaa ja äkkiä!
  Vastaa viestiin
19.09.11, 20:50   #55 (linkki)
Kauan apua jo tarvittu
(Vierailija)

Viikset

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja teini Näytä viesti
Sain paljon apua viiksieni suhteen, sillä minua koko ajan niistä pilkataan. Kiitoksia! :)

Hei, olen vasta 13 vuotias tyttö, ja minulla on ollut jo muutaman vuoden tummat viikset ylä-huulella... Luokkani pojat ja muutama tyttö ovat huomauttaneet siitä, ja on tullut ahdistunut olo. Sain tänään koulukuvat ja omassa kuvassani ja kaverikuvassa näkyi minun viikseni selvästi. Häpeän itseäni! Miten sinä olet toiminut ? Kiitos jos vastaat, tai edes joku. (:
  Vastaa viestiin
04.03.12, 09:33   #56 (linkki)
bööö
(Vierailija)

bööö

Mullakin kasvaa viikset poistelen niitä joillai vahaliuskilla Jaa oon 13.
  Vastaa viestiin
26.03.12, 19:03   #57 (linkki)
viiksi
(Vierailija)

:)

Heips, haluaisin jakaa oman viiksi-kokemuksen teidän kanssa :D minä oon jo vuosia kans kärsinyt hennosta karvasta ylähuulen yläpuolella. Tietyssä valossa karvoja ei huomaa ollenkaan, mutta esimerkiksi näin keväällä kun naama on muutenkin kalmankalpea ja aurinko heijastaa hangilta tummimmat karvat oikein loistavat naamasta! Mulla on siis vaalean karvan lisäksi tummia karvoja myös, mutta tosiaan ne ovat tosi ohuita ja näkyvät vain tosi läheltä naamaa. Mutta silti,
Karvat on vienyt mun itsetunnon välillä tosi alas, kun itsestä tuntuu että ne oikein paistavat naamasta. Muutamalta kaverilta oon kysynyt että näkyykö mun viikset ja ne on kyllä nauranut mulle päin naamaa että eihän sulla mitään viiksiä oo. Mutta onhan mulla kun ollaan sit tutkittu tarkemmin. Poikaystävää tämä asia ei tunnu haittaavan kun eivät karvat niin "kovia" ole. Kyllähän tuota joskus on kuullut kommenttia että "leikkaatko noi viikset" mutta vitsillä ne on sanottu. Mut eihän se silti kivalta ole tuntunut.

Joskus 17-vuotiaana ekan kerran ne huomasin ja rupesin sitten sheivaamaan. Sheivaaminen ei mun mielestä muistaakseni mitenkään kiihdyttänyt karvakasvua, ja kesän tullessa viikset aina "unohtuivat" kun iho ruskettui ja karvat myös vaaleni samalla. Olen myös käynyt vahaamassa kosmetologilla niitä. Tämä oli minusta ihan hyvä keino mutta sitten kyllästyin aina varaamaan ajan viiksien vahaukseen ja se tuntui jo tosi nololta aina soittaa että "hei, täällä se viiksekäs nainen taas soittelee".
No, kyllästyin siis kokonaan viiksiini ja niiden poistamiseen ja uusista karvoista huolehtemiseen.. aloin miettimään vaalennusta. Helppoa ja mukavaa, ja kaiken lisäksi sen saisi tehdä kotona rauhassa. Tilasin netistä Jolen-merkkistä vaalennusvoidetta eBayn kautta. Olen käyttänyt sitä nyt muutaman kerran ja tulokset on todella hyviä näille ohuille ja hieman tummemmille karvoille!! Viikset hävisivät hetkessä (pidin tuotetta n.10min huulella). Vaalennus onnistui jopa liian hyvin koska vaaleimmista karvoista tuli todella vaaleita =D
Suosittelen kaikille sheivaamiseen kyllästyneille vaalennusta, helppo homma tehdä ja äkkiä ohi. Eikä minulla iho kärsinyt yhtään vaalennuksen takia. Pientä kihelmöintiä oli kun vaalensin mutta ihan normi sen jälkeen, toisin kuin vahauksessa ihoni saattoi punoittaa parikin päivää. Nyt odotellaan miten pitkään vaaleus pysyy ylähuulen päällä.. :) tsemppiä kaikille viiksekkäille siskoille!
  Vastaa viestiin
27.03.12, 16:02   #58 (linkki)
Classic
(Vierailija)

Olen lähes 60-kymppinen

ja olen miettinyt, että tukkia harvenee ja viikset vahvistuu.

Vanheminen ei ole mukavaa!
  Vastaa viestiin
03.04.12, 16:30   #59 (linkki)
antimadonna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja viiksivenla Näytä viesti
http://thesuperficial.com/2009/02/madonna_has_chin_hair_so_hot.php

Madonnalla kasvaa partaa myös! Jee! Laatukamuja meillä karvaisilla naisilla.

kauhee akka !
  Vastaa viestiin
04.04.12, 10:00   #60 (linkki)
moust
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja thinker-75 Näytä viesti
Tässä iän karttuessa olen huomannut että karvoja alkaa kasvaan ei toivotuille alueille. Navan ja nännipihojen ympäriltä olen jo tovin nyppinyt yksittäisiä karvoja. Kuten leuasta yhtä. Nyt olen huomannut tietyssä valossa että ylähuulen päälle alkaa kasvaan eli tummumaan ihokarvat. Onko mitään hyviä kotikonsteja tiedossa niiden poistamiseen?
viiket naisella on ehkä pahinta kainalokarvojen ja huonon hygienian lisäksi mitä tiedän
  Vastaa viestiin
27.04.12, 19:59   #61 (linkki)
si
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ikivanha sanonta Näytä viesti
Donna baffuta, sempre piaciuta!

Chiariamo che la peluria sul labbro superiore l'hanno tutte le donne,chi più chi meno.Cmq il detto deriva secondo me,dall'impossibilità o comunque dalla difficoltà che una volta avevano le donne per depilarsi e quindi si cercava di addolcire la cosa con questa frase,che tra l'altro ha anche un altro senso,che gli "antichi"solevano dare.
Donna non depilata=brava ragazza,con sani valori
Donna depilata=ragazza facile
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku