Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.12.10, 17:04   #26 (linkki)
the1johan
(Vierailija)

Suosittelen Marja Entrich, www.marjaentrich.fi. Suomessa valmistettu biologinen shampoo.
  Vastaa viestiin
28.12.10, 15:52   #27 (linkki)
gigi3
(Vierailija)

Idea Toscana shampoo

Joku taisikin jo mainita tuotteen, mutta pakko mainita että mielestäni paras silikoniton shampoo on ehdottomasti Idea Toscanan Prima Spremitura sarjan uusi luonnonmukainen ja neitsytoliiviöljyä sisältävä shampoo. Aivan ihanan tuntuiset hiukset pesun jälkeen ja päänahka paremmassa kunnossa kuin koskaan. www.primaspremitura.fi
  Vastaa viestiin
07.01.11, 11:18   #28 (linkki)
Selja_77
(Vierailija)

silikoniton hoitoaine

Meillä on tykätty näistä :

http://www.iherb.com/Nature-s-Gate

Reilun 500 ml kokoinen pullo Aloe Vera -hoitoainetta maksaa noin 3,5 euroa .
Aloe Vera -hoitiksessa aivan ihana hubbabubbamainen tuoksu , jos pidät esim Lushin Rockstar-saippuasta, tykkäät tästäkin :)
Aivan ylihyvä inci tässä hoitiksessa eikä silikoneja tms . Jättää hiukset sileiksi ja helpoiksi käsitellä.

Iherbissä on muitakin loistavia shampoita / hoitoaineita.

Postikulut USA:sta Suomeen noin 3 euroa ja toimitus kestää yleensä 8vrk.

Ekaa kertaa tilaavat saavat viiden dollarin alennuksen tilauksestaan alennuskoodilla UXO018
( UXOnollayksikahdeksan ) .

Tigin Moisture Maniac on myös hyvä silikoniton hoitoaine :)
  Vastaa viestiin
09.01.11, 22:44   #29 (linkki)
Kyseenalaistava
(Vierailija)

Humpuukia

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeilisin minäkin Näytä viesti
Tätä on kyselty ennenkin, mutta en löydä ketjua. Kertokaa silikonittomien shampoiden merkkejä ja ostopaikkoja! Itse en ole löytänyt mitään, mutta haluaisin kokeilla. Hiukseni ovat laadultaan aika ohuet, mutta hiuksia on paljon, vaalennetut ja puolipitkät, herkkä päänahka. Linkkivinkkejä?
Jotkut haukkuvat markettien shampoot huonoiksi juuri niissä olevan silikonin takia, mutta olen kuullut totuuden ihan yhden kampaajan suusta: melkein kaikissa shampoissa ja hoitoaineissa on silikonia, ja arvatkaapa miksi? Koska juuri silikoni tekee hiuksista tuuheamman ja paksumman näköiset, sitä juuri kampaamojen shampoissakin on.
Herkälle päänahalle sopii varmaan parhaiten jokin tuoksuton apteekin shampoo....
  Vastaa viestiin
10.01.11, 04:04   #30 (linkki)
sasae eik.
(Vierailija)

Tottakai kampaajat puolustelevat niitä ylihinnoiteltuja shampoitaan. Totuus nyt kuitenkin on, että ainakin meille ohuella, liukkaalla hiuslaadulla varustetuille silikoni ei tuo kauneinta lopputulosta, vaan lässäyttää hiukset ennen puoltapäivää.

Sitäpaitsi markkinoilla on valtavasti hyviä hiustuotteita, joissa ei ole silikonia, ja ne vaan näyttävät lisääntyvän. Niilläkin saa upean kiillon ja parempikuntoiset hiukset pidemmän päälle kuin silikonimössöillä.
  Vastaa viestiin
13.01.11, 17:09   #31 (linkki)
Minulla näin.
(Vierailija)

Minun hiuksistani tulee silikonittomilla shampoilla sellaiset ryhdittömät ja vetelän tuntuiset hiukset, ihan merkistä riippumatta, vaikka hiuslaatuni on karhea. Silikonia sis. tulee taas ryhdikkäät ja hyvän näköiset, vaikka tiedän, että ei vissiin pidemmän päälle ole hyväksi. Mutta ei minun hiukseni ole ainakaan vielä kärsineet vaikka vuosia olen käyttänyt. Ei edes normaalia suurempaa hiuskatoa ole ollut. Mutta jokainen tekee oman harkintansa mukaan ja mikä on hyväksi omille hiuksilleen. Minulla vain näin.
  Vastaa viestiin
03.03.11, 00:16   #32 (linkki)
JuZZ0o
(Vierailija)

iHerb

Kannattaa ostaa iHerbistä, siellä Shampoot 100% luonnollisista ainesosista
Suosittelen lämpimästi kyseistä puljua, Itse ostanut noin vuoden tuotteita sieltä ja en ole kuullut moitteita

esim. tämä aivan mahtava värjätyille hiuksille:
Aubrey Organics, Rosa Mosqueta, Nourishing Shampoo, 11 fl oz (325 ml) - iHerb.com

05.01.12, 09:31   #33 (linkki)
tehomimmi
(Vierailija)

Idea Toscana

Idea Toscana Shampoo apteekista tai www.ideatoscana.fi
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: