| |  | |
04.03.08, 19:55
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Tuoksut ja meikit halvalla!
Miksi ostaa suomesta kiskurihinnoilla, kun voit tilata ilman toimituskuluja ulkomailta?
http://www.strawberrynet.com/main.aspx?src_affiliate=4489
| |
| | |
05.03.08, 08:58
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Eikös siihen tuu tullimaksut päälle...?
| |
| | |
05.03.08, 09:44
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onko joku kokeillut? Vaikuttais aika halvalta, ainakin tuoksut. Tuleeko tullit päälle ja mitähän ne suurin piirtein on?
| |
| | |
05.03.08, 12:46
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
"Tullimaksun suuruus riippuu siitä, mitä paketissa on ja minkä arvoista tavara on. Eri tuotteille on eri tariffit. Kun kirjoja tilataan internetin kautta, niistä ei tarvitse maksaa tullia. Myös kosmetiikkaa voi tilata tullitta. "
http://www.taloussanomat.fi/omatalous/2008/02/28/Tullimaksut+yll%E4tt%E4v%E4t+nettitilaajan/20086109/322
| |
| | |
05.03.08, 14:02
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tullin sivuilta löytyi hyvin tietoa. Kosmetiikan tullimaksu on 0, mutta arvonlisäveroa pitää maksaa 22% lähetyksen arvosta. Tämän lisäksi pitää ilmeisesti täytellä lippulappusia tullille tilaamastaan tavarasta. On siis vähän siinä ja siinä, viitsiikö alka tilaamaan vaikka tuolta vähän halvemmalla saa. :)
| |
| | |
05.03.08, 15:38
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Jep, kuulostaa aika työläältä eikä välttämättä tule yhtään halvemmaksikaan :(
| |
| | |
05.03.08, 16:12
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
olen tilannut strawberrynetistä tosi monta kertaa ja olen tyytyväinen. tilaukset ei mene tulliin kunhan jäävät muistaakseni alle 50eur.. en ole aivan varma tästä rajasta, ehkä joku vielä selventää. Joten kun postimaksuja ei tule, voi tilata vaikka kaikki erikseen. Lisäksi mitä usemmin tilaat sitä enemmän strawberrynet antaa alennusta.. hyvä ja halpa kauppa, suosittelen!
| |
| | |
05.03.08, 17:19
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä meinaan tilata, vaikka 40-45e voidepurkin silloin tällöin.......sama tuote näköjään maksaa Suomessa 70-80e paikkeilla.
| |
| | |
06.03.08, 09:17
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
*lux*, entä se arvonlisävero? Jouduitko maksamaan vai tarkoitatko että eivät tullaa ollenkaan pakettia jos on arvo on tarpeeksi alhainen?
| |
| | |
06.03.08, 11:08
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Milanalle
Jos paketin arvo ei mene yli tuon 50eur (niin kuin sanoin aikaisemmassa viestissäni, en ole ihan varma tästä rajasta) niin paketti ei mene tulliin etkä joudu myöskään maksamaan alv:tä. Kannattaa varmistaa tuo raja vielä tullilta koska itse en ole tilannut sieltä mitään yli 40eur ja olen aina hakenut pakettini postista.
| |
| | |
06.03.08, 11:43
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ok, kiitos selvennyksestä! :) Nythän tuo tilaaminen alkaa taas tuntua houkuttelevalta vaihtoehdolta...
| |
| | |
06.03.08, 12:30
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Heip!
Minä ajattelin tilata hajuvettä,joka maksaa 53 euroa,meneeekö tullia? Sit se ei kannata...Ja tätä parfyymiä ei ole pienempää ja halvempaa...
| |
| | |
06.03.08, 12:56
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
mieluummin EU-alueelta, niin ei tarvi maksaa mitään tulleja ja alveja. Esim. lookfantasticilta.
| |
| | |
22.06.08, 20:27
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Käytännössä näin Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja *lux* Jos paketin arvo ei mene yli tuon 50eur (niin kuin sanoin aikaisemmassa viestissäni, en ole ihan varma tästä rajasta) niin paketti ei mene tulliin etkä joudu myöskään maksamaan alv:tä. Kannattaa varmistaa tuo raja vielä tullilta koska itse en ole tilannut sieltä mitään yli 40eur ja olen aina hakenut pakettini postista. | Kosmetiikasta ei tosiaan joudu maksamaan tullia, mutta alv:n 22 % kyllä. Käytännössä tulli ei kuitenkaan puutu lähetyksiin, joiden alv-osuus on alle 10 euroa eli kun lähetys jää alle 45 euron niin ylimääräisiä kuluja ei tule ja paketin voi rauhassa noutaa postista.
Mikäli Strawberrynet.com:sta tilaa hajuvesiä, on huomioitava, että koska ne sisältävät alkoholia, ne kuljetetaan erikseen ja tästä syystä Strawberrynet lätkäisee päälle muistaakseni n. 10 euron lisämaksun. Joten hajuvettä ostettaessa ostoksen on oltava n. 35 euron luokkaa, mikäli ei halua maksaa alv:tä. | |
| | |
22.06.08, 21:52
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Tigi Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja *lux* Jos paketin arvo ei mene yli tuon 50eur (niin kuin sanoin aikaisemmassa viestissäni, en ole ihan varma tästä rajasta) niin paketti ei mene tulliin etkä joudu myöskään maksamaan alv:tä. Kannattaa varmistaa tuo raja vielä tullilta koska itse en ole tilannut sieltä mitään yli 40eur ja olen aina hakenut pakettini postista. | Kosmetiikasta ei tosiaan joudu maksamaan tullia, mutta alv:n 22 % kyllä. Käytännössä tulli ei kuitenkaan puutu lähetyksiin, joiden alv-osuus on alle 10 euroa eli kun lähetys jää alle 45 euron niin ylimääräisiä kuluja ei tule ja paketin voi rauhassa noutaa postista.
Mikäli Strawberrynet.com:sta tilaa hajuvesiä, on huomioitava, että koska ne sisältävät alkoholia, ne kuljetetaan erikseen ja tästä syystä Strawberrynet lätkäisee päälle muistaakseni n. 10 euron lisämaksun. Joten hajuvettä ostettaessa ostoksen on oltava n. 35 euron luokkaa, mikäli ei halua maksaa alv:tä. | Ihan pikku juttu, vaikka ei vaikuta perusasiaan; hajuvedet kuljetetaan erikseen, koska ne ovat nesteitä. Liittyy siihen samaan sääntöön, jonka takia lentokoneen matkustamoon ei saa ottaa nesteitä isommissa kuin desin pakkauksissa. Lopputulos on sama. | |
| | |
23.06.08, 12:52
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito.htm&sClickId=Google-C4-FI
Nopea ja luotettava toimitus. Voi maksaa laskullakin. Ei tullia. Olen tilannut sekä hajuvettä että piilolinssejä.
| |
| | |
23.06.08, 12:54
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
http://www.parfyymi.fi/Default.aspx
En ole tilannut mutta vaikuttaisi aika edulliselta.
| |
| | |
26.06.08, 13:30
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | ei alvia eikä tullia
Itse olen vuoden verran tilaillut strawberry.netistä. Ensimmäisellä kerralla jouduin tullipostista hakemaan paketin koska tyhmyyksissäni olin tilannut yli 50 eurolla, tämä tyhmyys maksoi minulle ALV in verran ei mitään muita tullimaksuja. Eli jos tilaat alle 50 eurolla et maksa mitään muita maksuja.
| |
| | |
27.12.08, 23:19
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Tulleista yms
Mä olen tilannut useamman kerran tosta putiikista erilaisia tuotteita.
Mikäli hinta jää alle ton 45 euroa niin ei mene ALV:a! Hajuvesissä tulee hinnan päälle alle 4 euroa toimitusmaksua.
Strawberrynetissä ei ole posikuluja muuten ollenkaan, voi tilata vaikka jokaisen tuotteen erikseen ja näin ollen jos tuote hinta alhainen jää ALV pois.
Mä olen tilannut useamman ripsarin, rajauskyniä, puuteria ja hajuvesiä. Kaikki erillisillä tilauksilla!
Helppoa kun heinänteko!
| |
| | |
04.01.09, 19:49
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Quum.eu
Miksi tilata Strawberrynetistä ja miettiä tullimaksuja kun virosta voi tilata samat
tuotteet ja samoilla hinnoilla, eikä tarvi miettiä tullimaksuja.
Ps joulutarjouset oli tismalleen samat molemmissa.
| |
| | |
05.01.09, 15:57
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | virosta
No parfyymeissä ainakin Strawberrynetin hinnat olivat lempparini Diorin Porfofinon kohdalla selvästi alemmat kuin Quum:lla. Strawberryllä kannattaa ottaa hinnaksi dollarit sopivana päivänä ja nytkin kun dollari/eur on 1,35, tulee Hongkongin hinnat edullisemmaksi kuin Eestin hinnat. Sama linja pätee osapuilleen muihinkin tuotteisiin.
Viime viikolla vastaava kurssi oli 1,41 joten olisi tullut dollareissa ostettuna estistä halvemmaksi.
Millainen on toimitusaika Virosta ?
| |
| | |
11.03.09, 07:42
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Tarkennus Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Bimbette Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Tigi Lainaus: |
Mikäli Strawberrynet.com:sta tilaa hajuvesiä, on huomioitava, että koska ne sisältävät alkoholia, ne kuljetetaan erikseen ja tästä syystä Strawberrynet lätkäisee päälle muistaakseni n. 10 euron lisämaksun. Joten hajuvettä ostettaessa ostoksen on oltava n. 35 euron luokkaa, mikäli ei halua maksaa alv:tä. | Ihan pikku juttu, vaikka ei vaikuta perusasiaan; hajuvedet kuljetetaan erikseen, koska ne ovat nesteitä. Liittyy siihen samaan sääntöön, jonka takia lentokoneen matkustamoon ei saa ottaa nesteitä isommissa kuin desin pakkauksissa. Lopputulos on sama. | Älä nyt naurata. Hajuvedet rahdataan erikseen siksi, että ne sisältävät alkoholia ja ovat siis palovaarallisia. Nuo nestesäännökset tulivat aivan eri asiana henkilömatkustamiseen vasta tässä viime vuosina, mutta palovaarallisten aineiden rahtirajoitukset ovat pysyneet muuttumattomina vuodesta miekka ja kirves.
| |
| | | | |