Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.03.08, 22:24   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2008
Rintojen suurennus macrolanella

Haluan kertoa kaikille niille, jotka ovat kärsineet samasta kuin minä. Eli liian pienistä rinnoista.
Kävin vähän yli viikko sitten tekemässä rintojen suurennuksen uudella Macrolane ruiskuilla.
Eli on saman valmistajan tuote, kuin Restylane (kasvoihin laitettava), mutta nimenomaan laajoihin
alueisiin kehitetty tuote Ruotsissa. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Ensimmäiset kaksi yötä oli
aika tuskaa, mutta nyt viikon jälkeen ei mitään ja rinnat ovat luonnolliset, ei liian isot vaan
normaalit. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Suosittelen kaikille, jotka eivät halua silikoneja ja
pelkäävät sitä lopputulosta silikoneista. Tässä ei mitään rajaa luonnollisen rinnan ja ruiskutetun
aineen välillä ja hieromalla itse, saat koko ajan niitä pehmeäksi. Helsingin alueella näitä tekee ensimmäisenä Westendin Esteettinen Klinikka. Nettisivuilla ei ole tästä vielä mitään, mutta asiantuntevaa neuvoa saa soittamalla heille. Kerron mielelläni lisää myös, jos haluatte tietää.
Eli iloisin mielin menen alusvaateostoksille (ja on tullut kyllä nyt ostettua!!!!)
  Vastaa viestiin

08.03.08, 14:43   #2 (linkki)
sfghsi
(Vierailija)

Kuinka paljon sun rinnat kasvo, eli mistä kuppikoosta mihin? Onks se rintojen koko lopullinen vai pieneneekö rinnat taas takasin ku aine haihtuu? Eli pitääks sitte käydä puolen vuoden välein ruiskuttamassa ainetta uudelleen jos haluaa pitää isommat rinnat?
  Vastaa viestiin
08.03.08, 15:54   #3 (linkki)
hipsuliisa
(Vierailija)

Mitä maksoi

Mitä kyseinen operaatio maksoi? Mitä itse toimenpiteessä tehdään? Mihin tarkalleen ottaen kyseinen aine ruiskutetaan ja miten se pysyy juuri siellä, mihin se on ruiskutettu? Laitetaanko se puudutuksessa vai ilman? Onko aineella haittavaikutuksia?
  Vastaa viestiin
09.03.08, 16:15   #4 (linkki)
Googletajatar
(Vierailija)

Tässä alempana netistä brittisivuilta saatua tietoa. Kuppikokoa voi yhdellä suurentaa, vaikutus on tilapäinen, kestää noin 18 kk ja Britanniassa hinnaksi ilmoitetaan 2000 £ eli jos 8 kk välein, niin on kyllä hintava.

Till recently, women with small beasts had no other option but to go in for painful cosmetic surgery and implants. But now, thanks to Macrolane filler, one can acquire a bigger breast with the help of just an injection. The only disadvantage is that the result is temporary.

Highlights of Macrolane filler
a. This is an injectable filler containing hyaluronic acid.
b. The dermal filler is very thick and has dense viscosity.
c. It is injected deep into the breasts with a thick needle resembling a knitting needle.
d. It involves the use of local anesthesia.
e. A patient feels just a stinging sensation when local anesthesia is injected.
f. It gives breasts a round and full look.
g. The entire procedure takes about 30 minutes.
h. The results are immediately noticeable.
i. The procedure is suitable for women who wish to increase their breasts by a cup size without the help of implants & want to add volume and shape to their chest.

Disadvantage
a. It might cause some swelling and bruising.
b. The breasts will feel tender for a few days.
c. This is a temporary procedure and patients are recommended to go in for treatment once a year or every 18 months.
Cost
$2,000
  Vastaa viestiin
09.03.08, 18:17   #5 (linkki)
tietäjätär
(Vierailija)

tässä

osoite

http://www.westendinesteettinenklinikka.fi/yhteystiedot.html

tuo taita olla kohu tohtori Pietilän entinen paikka
  Vastaa viestiin
10.03.08, 11:26   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Ei kai se Pietilä enää leikkaa siellä? En nyt muista yksityiskohtia, mutta eikö siinä käynyt niin että hän menetti oikeutensa toimia kirurgina? Muistaako kukaan?
  Vastaa viestiin
11.03.08, 23:43   #7 (linkki)
viivi..
(Vierailija)

Entä sen jälkeen

... kun se aine häviää rinnoista? Ne on venyneet sen aineen takia ja sitten kutistuvat taas. Eikö rinnoista tule helposti riiput tuolla konstilla? Sama homma kuin jos lihoo ja laihtuu...
  Vastaa viestiin
16.06.08, 15:19   #8 (linkki)
Edn@
(Vierailija)

Mitä maksoi?

Mitä tämä operaatio maksoi?
  Vastaa viestiin
16.06.08, 18:09   #9 (linkki)
en uskaltaisi
(Vierailija)

Näin maallikkona tulee heti mieleen, että tuon jos minkä täytyy lisätä rintasyöpäriskiä. Ainakin minun korvissani kuulostaa pelottavalta.
  Vastaa viestiin
01.09.09, 13:50   #10 (linkki)
toistamieltä
(Vierailija)

Eihän silikonitkaan suurenna syöpäriskiä, miksi sitten tämä?
  Vastaa viestiin
01.09.09, 14:21   #11 (linkki)
en käyttäisi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toistamieltä
Eihän silikonitkaan suurenna syöpäriskiä, miksi sitten tämä?
Silikonit sentään saa näppärästi tarvittaessa poistettua, mutta miten nuo kudoksiin ruiskutetut mönjät? Nehän voivat vaellella täysin vääriin paikkoihin. Ja onko olemassa tutkimuksia pitkäaikaisen käytön mahdollisista seurauksista ja komplikaatioista, esim. allergisoituminen tulee ensimmäisenä mieleen tai keholle vieraan aineen hylkimisreaktiot...?
  Vastaa viestiin
30.09.09, 09:41   #12 (linkki)
jasmiina2
(Vierailija)

Myös Nordströmin sairaala tekee noita Macrolane suurennuksia nykyään

http://www.nordstromhospital.fi/toimenpiteet/rintojen-suurennus/index.shtml

Ilmeisesti tämä on kuitenkin Suomessa aika uusi juttu.
  Vastaa viestiin
20.10.09, 12:10   #13 (linkki)
tyttönen79
(Vierailija)

Kiinnostuin kovasti Macrolanesta! Voisiko joku kertoa siitä lisää?
  Vastaa viestiin
20.10.09, 13:49   #14 (linkki)
macrolane
(Vierailija)

Macrolanehan on suunnattu naisille, jotka eivät halua nukutusta tai sen suurempaa leikkausta eikä implanttia itselleen.

Hinta näyttäisi Nordströmillä olevan 5490e / 2*100ml

http://www.nordstromhospital.fi/toimenpiteet/rintojen-suurennus/index.shtml#rintojen-suurennokset-macrolane
  Vastaa viestiin
24.11.09, 20:40   #15 (linkki)
Pertti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja macrolane Näytä viesti
Macrolanehan on suunnattu naisille, jotka eivät halua nukutusta tai sen suurempaa leikkausta eikä implanttia itselleen.

Hinta näyttäisi Nordströmillä olevan 5490e / 2*100ml

Silikonirinnat - Professori Nordströmin Plastiikkakirurginen Sairaala

Halpaa ku saippua........
  Vastaa viestiin
08.01.10, 22:57   #16 (linkki)
visitor84
(Vierailija)

....

Voi ei, miks sen pitää olla noin kallis? olisin kiinnostunut tästä, inhoon mun niin-pieniä-rintoja :/
  Vastaa viestiin
22.07.10, 04:18   #17 (linkki)
Vierailija
(Vierailija)

Cityklinikka

Sulle tiedoksi, joka tuskailit hintoja.

Hinnoista voisin vinkata sen verran, että
Cityklinikka /Helsingissä
tekee Suomessa halvimmat Macrolane täytteiset rinnat. Hinta riippuu täytteen määrästä. 80ml / rinta yhteensä 2100,00.

Ja varmasti Tallinnassa voi saada halvemmalla.
Kannattaa googlettaa sinnikkäästi.
  Vastaa viestiin
22.07.10, 14:55   #18 (linkki)
Olen
(Vierailija)

miettinyt aivojen pienennystä. Kun näitä ellikirjoituksia lukee, huomaa oman aivokoon olevan liian ison. Tietenkin halvempi, varmempi tapa olisi unohtaa ellit totaalisesti.
Mutta toisaalta, ilman ei voi olla. Immeiset kirjoittavat hyviä juttuja, välillä irvailevat toisilleen.
Kyllä ellit on ihan jees. Täytyy vaan tulla toimeen ylisuurien aivojen kanssa.
Sitä oon vaan vuntsinut, miksei oikein tolkkua mistää näin isoilla isoaivoilla, taitaa olla jottain vikkaa.
  Vastaa viestiin
22.07.10, 15:55   #19 (linkki)

Käyttäjän Romycat avatari

Rekisteröitynyt: 12/2009
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olen Näytä viesti
miettinyt aivojen pienennystä. Kun näitä ellikirjoituksia lukee, huomaa oman aivokoon olevan liian ison. Tietenkin halvempi, varmempi tapa olisi unohtaa ellit totaalisesti.
Mutta toisaalta, ilman ei voi olla. Immeiset kirjoittavat hyviä juttuja, välillä irvailevat toisilleen.
Kyllä ellit on ihan jees. Täytyy vaan tulla toimeen ylisuurien aivojen kanssa.
Sitä oon vaan vuntsinut, miksei oikein tolkkua mistää näin isoilla isoaivoilla, taitaa olla jottain vikkaa.
Se voi olla siinä se vika, että jospa isoaivojesi poimuttuneisuus on vähäistä tai puoliskot eivät pelaakaan toistensa kanssa. Vika voikin olla aivojen verenkierrossa, hermoradoissa you name it. Mites muut osat, pikku-, keski-, ja väliaivot? Mitä niille kuuluu?

Suosittelisin muutosta muilla keinoin kuin pienennyksellä, lobotomia esimerkiksi voisi tuoda vaihtelua eikä tarvitse kuin pari hassua reikää porata :) Ei tartteis juurikaan mietiskellä enää noita aivo-ongelmia :)
  Vastaa viestiin
24.07.10, 17:18   #20 (linkki)
sadasd
(Vierailija)

Tää tyyppi joka kirjoitti tän on töissä tuolla westendin klinikalla.
  Vastaa viestiin
07.09.10, 22:12   #21 (linkki)
Lilleri
(Vierailija)

EN SUOSITTELE!!!

Kävin Cityklinikalla ottamassa Macrolanea rintoihini. EN SUOSITTELE kenellekään tätä paskatoimenpidettä.
Aine meni kökkäreiksi, rinnat näyttivät olevan selluliitin peitossa, kovat kivut ja kapseloituminen. Lääkäriltä neuvo oli, että rusentelet ne itse käsin, niin kyllä aine hajoaa ja leviää sitten kökkäreistä nestemäiseksi. Olen joka kuukausi joutunut rusentelemaan rintojani, ja aina Macrolane menee kökkäreiksi uudelleen ja uudelleen...
Nyt 10kk jälkeen toimenpiteestä 2100€ köyhempänä, aine on miltei kokonaan haihtunut, eli kulunut rinnoistani pois..En hyötynyt yhtään mitään koko prosessista, ainoa oli, etten voinut rusentelujeni jälkeen käyttää avonaisia paitoja, koska rintani olivst täynnä mustelmia.
Lääkäri sanoi, että 1/10 potilaasta reagoi näin aineeseen, kiva kun kertoi jälkikäteen virhemarginaalista.
Jumalauta että ottaa tyhmyys päähän, miten saatoin olla niin tyhmä että menin ja tein itselleni loven lompakkoon näinkin turhamaisella jutulla!
Macrolane oli joko isona könttinä, tai joskus se kerääntyi madon näköisiksi juoviksi rintoihini, aivan SHOKEERAAVAN näköistä!!!

Onneksi haihtuu elimistöstä, sitä odotellessa.

Halusin kertoa riskit, eli aina ei tämäkään virheettä onnistu. Ei ainakaan Cityklinikalla!
  Vastaa viestiin
14.10.10, 20:25   #22 (linkki)
Maiju
(Vierailija)

Macrolane toimi

Onpa kumma juttu itse kävin Cityklinikalla ja mun rinnat onnistu tosi hyvin. Alkuun näytti hassuille mutta lekurin ohjeilla rinnoista tuli tosi nätit.Voin kyllä käsi sydämellä tai rinnalla suositella.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilleri Näytä viesti
Kävin Cityklinikalla ottamassa Macrolanea rintoihini. EN SUOSITTELE kenellekään tätä paskatoimenpidettä
Aine meni kökkäreiksi, rinnat näyttivät olevan selluliitin peitossa, kovat kivut ja kapseloituminen. Lääkäriltä neuvo oli, että rusentelet ne itse käsin, niin kyllä aine hajoaa ja leviää sitten kökkäreistä nestemäiseksi. Olen joka kuukausi joutunut rusentelemaan rintojani, ja aina Macrolane menee kökkäreiksi uudelleen ja uudelleen...
Nyt 10kk jälkeen toimenpiteestä 2100€ köyhempänä, aine on miltei kokonaan haihtunut, eli kulunut rinnoistani pois..En hyötynyt yhtään mitään koko prosessista, ainoa oli, etten voinut rusentelujeni jälkeen käyttää avonaisia paitoja, koska rintani olivst täynnä mustelmia.
Lääkäri sanoi, että 1/10 potilaasta reagoi näin aineeseen, kiva kun kertoi jälkikäteen virhemarginaalista.
Jumalauta että ottaa tyhmyys päähän, miten saatoin olla niin tyhmä että menin ja tein itselleni loven lompakkoon näinkin turhamaisella jutulla!
Macrolane oli joko isona könttinä, tai joskus se kerääntyi madon näköisiksi juoviksi rintoihini, aivan SHOKEERAAVAN näköistä!!!

Halusin kertoa riskit, eli aina ei tämäkään virheettä onnistu. Ei ainakaan Cityklinikalla!
  Vastaa viestiin
26.04.11, 17:37   #23 (linkki)
macro
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maiju Näytä viesti
Onpa kumma juttu itse kävin Cityklinikalla ja mun rinnat onnistu tosi hyvin. Alkuun näytti hassuille mutta lekurin ohjeilla rinnoista tuli tosi nätit.Voin kyllä käsi sydämellä tai rinnalla suositella.

Millaisia ohjeita lekuri sulle antoi?
  Vastaa viestiin
29.08.11, 22:07   #24 (linkki)
emmi
(Vierailija)

nykyinen tilanne?

mitä teille nykyään kuuluu? Vieläkö olette tyytyväisiä tuloksiin?
  Vastaa viestiin
30.08.11, 00:09   #25 (linkki)
hetkinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilleri Näytä viesti
Kävin Cityklinikalla ottamassa Macrolanea rintoihini. EN SUOSITTELE kenellekään tätä paskatoimenpidettä.

Jos se ruiskutetaan syvemmälle rintaan, niin miten se voi näkyä siinä pinnassa, aivankuin ihon alla ?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku