Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.04.08, 12:39   #1 (linkki)
laihis
(Vierailija)

laihdutus ja rinnat

Aloitin laihiksen painonvartijoissamuutama viikko sitten. kiloja tuntuu lähtevän, mutta pelkään kovasti menettäväni myös hyvät rintani...

Treeni vinkkejä tms. jolla niitä vois pitää kuosissa? :)
  Vastaa viestiin

26.04.08, 19:19   #2 (linkki)
Hmphm
(Vierailija)

Jos laihdutat, niin tottakai läskiä lähtee myös rinnoista. Et pysty poistamaan läskiä paikallisesti, mutta et myöskään säilyttämään paikallisesti, eikö se ole aivan päivänselvää? Ja kun laihdut muutenkin, niin ei rintasi kuitenkaan suhteessa laihdu yhtään sen enempää.

Kauniimpi olet joka tapauksessa hoikempana ja hieman pienemmilä rinnoilla, kuin lihavana läskitisseinesi. Anteeksi nyt vain ronski kielenkäyttö.
  Vastaa viestiin
26.04.08, 20:58   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2007
Rinnat ovat läskiä, ei niissä lihasta ole, mitä kiinteyttää

Vaikka aina sanotaan, että ei voi laihtua paikallisesti, ja että läski lähtee tasaiseti, niin minusta kyllä tuntuu, että minun läskini lähtevät nimenomaan rinnoista ja naamasta, joissa ne haluaisin säilyttää. Mutta totuuden nimessä rinnat kyllä laihtuvat yhtä lailla kuin muu kroppa. Ja jos on ollut kauan ylipainoinen, niin reipas painonpudotus keski-iässä saa rinnat muuttumaan roikkuviksi nahkapusseiksi. Niitähän näkee naisilla. En edes usko, että rintoja voidaan mitenkään kiinteyttää, rinnathan ovat läskiä, ei niissä mitään lihaksia ole. Ainoastaan hyvin pienirintaisilla naisilla voi alla olevaa rintalihasta kiinteyttää ja siten rinnat näyttävät vähän kiinteämmiltä. Kaikki kiinteyttävät voiteet ovat humpuukia. Onhan tietysti ihan terveellistä treenata rintalihaksia, mutta ei sillä paljoakaan ole merkitystä itse rintoihin.
  Vastaa viestiin
28.04.08, 12:14   #4 (linkki)
laihis
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmphm
Jos laihdutat, niin tottakai läskiä lähtee myös rinnoista. Et pysty poistamaan läskiä paikallisesti, mutta et myöskään säilyttämään paikallisesti, eikö se ole aivan päivänselvää? Ja kun laihdut muutenkin, niin ei rintasi kuitenkaan suhteessa laihdu yhtään sen enempää.

Kauniimpi olet joka tapauksessa hoikempana ja hieman pienemmilä rinnoilla, kuin lihavana läskitisseinesi. Anteeksi nyt vain ronski kielenkäyttö.
:D heh.. no onnex mä en ole ylipainoinen kun kilon, joten ei mulla muuteskaan oo mitn läskitissejä :P
  Vastaa viestiin
28.04.08, 14:14   #5 (linkki)
dtyaey
(Vierailija)

Itseasiassa rinnat koostuu rasvakudoksesta ja rintakudoksesta. Jos on pieni rasvaprosentti, voi silti omata suurehkotkin rinnat, mikäli nämä ovat pääosin rintakudosta. Laihduttaessa on mahdollista menettää vain rasvakudosta rinnoista, mutta jos laihduttaa liian rankasti ja jättää proteiinit pois, menettää myös rintakudoksen. Nimim. päärynävartaloinen joka laihdutti 5kg ilman että rintojen koko muuttui ollenkaan
  Vastaa viestiin
28.04.08, 15:49   #6 (linkki)
tsemppiä!!!
(Vierailija)

Tsemppiä vaan sitten painonpudotukseen. Tuskin se viimeinen puuttuva kilokaan nyt juuri pelkästään tisseistä lähtee.
  Vastaa viestiin
16.04.09, 16:28   #7 (linkki)
jokuuu....
(Vierailija)

voiko rinnat olla ihan pelkkää läskiäkin? että ei yhtään rintakudosta?
  Vastaa viestiin
21.04.09, 11:11   #8 (linkki)
köh
(Vierailija)

No EI VOI:
Kyllä ihan jokaisella on rinnassa lihaskudosta,
ei pelkkää läskiä.
  Vastaa viestiin
22.04.09, 10:25   #9 (linkki)
olen käsittänyt
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja laihis
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmphm

:D heh.. no onnex mä en ole ylipainoinen kun kilon, joten ei mulla muuteskaan oo mitn läskitissejä :P
Miksi sitten painonvartijoihin ? Olen käsittänyt, että painonvartijoihin mennään kun on reilusti ylipainoa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku