Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.04.08, 11:33   #1 (linkki)
Annuli -78
(Vierailija)

Tummanruskeat Piilolinssit netistä

Nissen lopetti vuosia käyttämäni ruskeiden piilolinssien valmistuksen ja nyt pitäisi löytää vastaavanlaiset. Osaako kukaan neuvoa mistä löytyisi mahdollisen tummanruskeat linssit?
  Vastaa viestiin

28.04.08, 14:14   #2 (linkki)
Olisiko täällä?
(Vierailija)

http://www.shopping4net.fi/Piilolinssit/Vaerilliset-linssit.htm
  Vastaa viestiin
28.04.08, 21:06   #3 (linkki)
:(:
(Vierailija)

Valitettavasti sellaisia kunnon tummanruskeita linssejä ei taida löytyä.. Kovin oransseja ja hailakoita nuokin ruskeat ovat. Hihkaiskaa mullekin jos joku tietää mistä saa!
  Vastaa viestiin
28.04.08, 21:48   #4 (linkki)
vache*
(Vierailija)

http://varillisetlinssit.jetshop.se/

Löytyiskö tuolta? :)
  Vastaa viestiin
28.04.08, 22:39   #5 (linkki)
vihreäsilmäinen
(Vierailija)

Nuo colorblend brown-linssit menettelevät, vaikka voisivat ne vielä tummemmatkin olla. ;)
  Vastaa viestiin
02.05.08, 22:26   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
Linkki Värillisistä piilolinsseistä

http://www.piilolinssitverkosta.com

Vastaa viestiin
13.05.08, 17:18   #7 (linkki)
Sama ongelma
(Vierailija)

Itsekin olen käyttänyt tovin Nissenin piilolinssejä. Niiden "tilalle" tullut linssi näytti todella luonnottomalta silmässä, vaikka sen luvattiin olevan luonnollisemman näköinen kuin vanha versio.

Vanhassa Trendissä oli mallilla silmissä Novalensin savukvartsi -sävyiset piilolinssit, jotka minun mielestäni näyttivät yhtä tummilta tai jopa tummemmilta kuin Nissenin vanhat. Näytti heillä olevan valikoimissa myös joku perusruskea väri. En tiedä saako tuolta novalensiltä tilattua suoraan vai pitäisikö optikon kautta hoitaa tilailut. Jos joku kokeilee/tilaa Novalensiltä niin kokemukset jakoon kiitos :)

Onneksi on muutama pari vielä varastossa odottamassa...
  Vastaa viestiin
22.07.08, 22:27   #8 (linkki)
piilareiden käyttäjä
(Vierailija)

Löytysiköhän täältä?

http://www.visionfinland.fi
  Vastaa viestiin
22.07.08, 22:28   #9 (linkki)
värilliset piilarit
(Vierailija)

tuli väärin tuo edellinen linkki

http://www.visionshop.fi
  Vastaa viestiin
08.09.08, 21:52   #10 (linkki)
piilarit netistä
(Vierailija)

hyvä nettikauppa

Tää on hyvä sivusto: http://halvat-piilolinssit.net/
  Vastaa viestiin
09.03.09, 12:52   #11 (linkki)
meeä
(Vierailija)

piilariiit

tummanruskeat piilolinssit, vuoden kestävät löytyy cybershopista.Suoralinkki piilolinsseihin http://www.cybershop.fi/product/2332/magiceye2tonechocolatefor1year/

Itselläni on ollut jo kauan, ja kestää jos käyttää hyvin ja todellakin on tummat. :)
  Vastaa viestiin
11.05.09, 13:17   #12 (linkki)
Pettynyt84
(Vierailija)

Harmittaa, että ne tumman ruskeet piilarit lopetettin!

Siis ne oli niin hyvänväriset ja eipä vastaavia löydy sitte mistään. Ettinyt kissojen ja hiirien kans joka paikasta..Ilmoittakaa jos joku löytää hyvät tumman ruskeet piilarit ja luonnollisen näkösen.Joo ne mitkä on tullut nisseniin niin on niin epäluonnollisen näköiset silmissä ku ikinä voi olla!
  Vastaa viestiin
22.05.09, 17:56   #13 (linkki)
nti86
(Vierailija)

ruskeista piilareista niin millaiset ne teillä on, onko teidän linsseissä keskellä läpinäkyvä reikä tai väritön alue siis jossa ei ole ruskeaa väriä vai onko linssinne ihan kokonaan ruskea?itse haluaisin kokonaan ruskeat linssit kun nämä missä on tämä läpinäkyvä keskiosa ovat todella kammottavat silmissä :/
  Vastaa viestiin
30.07.09, 16:13   #14 (linkki)
elmeri47
(Vierailija)

Piilolinssi tietoa

piilolinssi tietoa, myös värilliset linssit:

http://piilolinssi-info.com/
  Vastaa viestiin
14.12.09, 21:43   #15 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2009
Mä olen tilannut piilolinssit netistä tästä osoitteesta.
  Vastaa viestiin
12.04.10, 18:35   #16 (linkki)
Anssi
(Vierailija)

piilolinssit netistä

Haluan ostaa <a target="_blank" href="http://www.lensstore.fi/">piilolinssit linssit netistä</a>on lensstore.fi
  Vastaa viestiin
12.04.10, 18:58   #17 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2010
piilolinssit

Anssi samaa mieltä siitä, että suuri sävy on hyvä nettikauppa piilolinssit / linssit. On tärkeää löytää vakava e-shop.
  Vastaa viestiin
21.06.10, 14:15   #18 (linkki)
blogger
(Vierailija)

Piilolinssit netistä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja blogpro Näytä viesti
Mä olen tilannut piilolinssit netistä tästä osoitteesta.
Toimiva ratkaisu yleensä on ollut mulle ainakin toi Piilolinssit netistä edullisesti | PiilariVertailu jossa vertailu on suht yksinkertaista. Ainoo vaan että siellä on listattuna vaan noi "parhaat" nettikaupat, mutta mulle se riittää. Aina oon ollu LensOnin tai LensWayn kannattaja :)
  Vastaa viestiin
29.06.10, 00:48   #19 (linkki)
piilareita ostamassa
(Vierailija)

Vertailin netissä

Itse löysin seuraavan piilolinssit netistä sivuston, jonka kautta päädyinkin etusivun hintavertailuun. Käytän CIBA Vision Air Optix Aqua -kuukausilinssejä, jotka olin aiemmin tilannut netstiä Suomessa tunnetulta Piilarinet-sivustolta. Nyt sain piilolinssit netistä noin kympin halvemmalla per paketti, joka on jo melko iso säästö vuoden linsseille. Taisi kalliimman ja halvimman verkkokaupan välillä olla eroa noin puolet. Tosin kaikilla linsseillä noin suuria hintaeroja ei ollut. Teenkin jatkossa aina piilolinssien hintavertailun, kun tilaan linssejä netistä.
  Vastaa viestiin
09.09.10, 16:20   #20 (linkki)
piilareita ostamassa
(Vierailija)

Piilolinssien hintavertailu

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja piilareita ostamassa Näytä viesti
Itse löysin seuraavan piilolinssit netistä sivuston, jonka kautta päädyinkin etusivun hintavertailuun. ... Taisi kalliimman ja halvimman verkkokaupan välillä olla eroa noin puolet. Tosin kaikilla linsseillä noin suuria hintaeroja ei ollut. Teenkin jatkossa aina piilolinssien hintavertailun, kun tilaan linssejä netistä.
Tuo saitti muuten on kopioitu toisesta piilolinssit netistä -vertailevasta sivustosta, jonka löydät edellisestä linkistä. Mutta oikeassa olet kuitenkin. Kannattaa jatkossakin vertailla tarkkaan verkkokaupat, kun tilaat piilolinssit netistä. Eri verkkokauppojen välillä on huomattavia eroja ja olen huomannut, että omat piilarini ovat satunnaisesti saatavilla jonkinlaisesta alennuksesta, joten aktiivisesti markkinoita seuraamalla olen pystynyt säästämään huimasti rahaa.
  Vastaa viestiin
09.09.10, 18:34   #21 (linkki)
Mitzi-
(Vierailija)

Täällä oli joskus pitkä ketju silmien väristä. Kaikki tuntui inhoavan ruskeita silmiä yli kaiken, yksikin väitti niiden olevan kauniit vain eläimillä. Kun joku ruskeasilmäinen kirjoitti sinne ja väitti tykkäävänsä silmiensä väristä ja saavansa niistä positiivista huomiota paljon, kaikki hyökkäsivät heti haukkumaan ruskeita silmiä, kuinka rumat se on.

Tämä ketju näyttää todistavna aivan päinvastaista, miksi muuten tavoiteltaisiin ruskeita silmiä.

Itselläni on hyvin tummanruskeat silmät, ja olen joskus miettinyt, voiko niiden väriä näillä piilolinsseillä vaihtaa. Ei sillä, ettenkö olisi tyytyväinen, kyllä olen, mutta olisihan se joskus hauskaa kokeilla olla vaikka sinisilmäinen. Mutta onnistuuko sellainen?
  Vastaa viestiin
09.09.10, 19:12   #22 (linkki)

Käyttäjän Romycat avatari

Rekisteröitynyt: 12/2009
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitzi- Näytä viesti
Täällä oli joskus pitkä ketju silmien väristä. Kaikki tuntui inhoavan ruskeita silmiä yli kaiken, yksikin väitti niiden olevan kauniit vain eläimillä. Kun joku ruskeasilmäinen kirjoitti sinne ja väitti tykkäävänsä silmiensä väristä ja saavansa niistä positiivista huomiota paljon, kaikki hyökkäsivät heti haukkumaan ruskeita silmiä, kuinka rumat se on.

Tämä ketju näyttää todistavna aivan päinvastaista, miksi muuten tavoiteltaisiin ruskeita silmiä.

Itselläni on hyvin tummanruskeat silmät, ja olen joskus miettinyt, voiko niiden väriä näillä piilolinsseillä vaihtaa. Ei sillä, ettenkö olisi tyytyväinen, kyllä olen, mutta olisihan se joskus hauskaa kokeilla olla vaikka sinisilmäinen. Mutta onnistuuko sellainen?
Riippuu ihan linssistä. Itselläni on myös tummanruskeat silmät ja kaapista löytyy Cybershopista ostetut siniset sekä vihreät piilolinssit. Sinisten linssien kanssa silmät näyttävät syvän tummansinisiltä ja vihreillä suht vihreiltä, mutta linssin keskelle jää sitten omaa väriä jonkun verran näkyviin.

Linkkivinkkiä voisin laittaa tänne jos jotakuta kiinnostaa monipuolinen linssivalikoima:

Coloured Contact Lenses, You know it.

Nämä tosiaan ihan kosmeettisia linssejä.
  Vastaa viestiin
11.09.10, 11:25   #23 (linkki)
Green eyes
(Vierailija)

Ruskeat silmät ovat kauniit vain eläimillä.
  Vastaa viestiin
11.09.10, 11:39   #24 (linkki)

Käyttäjän Romycat avatari

Rekisteröitynyt: 12/2009
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Green eyes Näytä viesti
Ruskeat silmät ovat kauniit vain eläimillä.
Ihanko itse keksit :D ?
  Vastaa viestiin
11.09.10, 16:33   #25 (linkki)
blondigeenit kuolee :(
(Vierailija)

paljonko maailmassa on muuten vaaleasilmäisiä (sininen, vihreä, harmaa)?
varmaan joku prosentti tai kaksi, ja luku pienenee vaan koko ajan kun tummuus jyrää sen yli.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku