Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.01.12, 06:11   #26 (linkki)
jokusönkkö
(Vierailija)

moi, minäkin kuulun osittain näihin "lävistän itseni" tyyppeihin, en ole oikeastaan itse tehnyt yhtään läväriä mutta hyvä ystäväni on tehnyt minulle vuoden 2011 aikana smileyn,frownyn ja tonguewebin :D ja ne tosin tehtiin n.2mm parsineulalla että koru mahtuu paikalleen :D vanhempani eivät tienneet asiasta puoleen vuoteen mutta sitten kun jäin kiinni(kiitos isoveljen<3) niin eivät edes suuttuneet.
nyt päätin kuitenkin tilata crazyfactorystä lisää koruja ja tälläkertaa myös lävistys välineet ja meinaisin että taas tää kaveri sais ruveta reijitään mua, tällä kertaa korviin . ja älkää vitus viittikö valittaa siitä etten laitan jossain vitun kultajousessa pyssyllä koska itselävitäminennkin on parempi ku jollain pyssyllä tylsän korun runnominen väkisin korvasta läpi, ja en toki vitussa tulevasta AINAKIN 10 uudesta reijästäni maksa lävistäjälle 40e,en tiedä mutta saan jotain kieroa mielihyvää aina kun saan uuden reijän jonnekkin kehooni :D

lävistäkää vaan kaikki itsenne mutta tehkää se kunnolla kiitos hei
  Vastaa viestiin
08.01.12, 10:44   #27 (linkki)
mursu97
(Vierailija)

joo mä tein itelleni viime keväänä napakorun 1,2 neulal ja laitoin siihen 1,6 korun. En sitte yhtää suosittele tekee sitä ite.. tai siis ku ei siint ollu mtn haittaa et se neula oli pienempi ku koru mut siin navas on semmonen kalvo et se sattuu ihan sikaan ku yrittää neulal ite puol tuntii sitä lävistää.. :PP mut kesän lopus sain sit ihan oikeen napakorun, ku mun piti vanhempien takii ottaa pois se omatekemä.. eikä se sit sattunu yhtää siel lävistäjäl et suosittelen sit menee sinne. :P
  Vastaa viestiin
08.03.12, 19:31   #28 (linkki)
Huulikoru(ko)...?
(Vierailija)

Huulikoru

Juu netistä saa ohjeet lävistyksen pistämiseen ja hoitoon.. ja huulen alla ei mene sellaisia hermoja joihin voisit osua helposti. niin kyllä itse voi laittaa riskit tietty on mitkä on....
  Vastaa viestiin
17.03.12, 19:59   #29 (linkki)
AUTTAKAAAAA
(Vierailija)

AUTTAKAAAAAA

AUTTAKAAAAAA mua! en uskalla pistää itteäni neulalla mua pelottaa iha hirveesti!
oon yrittäny mut mua sattuu kuiteski iha hirveesti.
AUTTAKAAAAAA!!
  Vastaa viestiin
18.03.12, 06:36   #30 (linkki)
helpot keinot
(Vierailija)

Samanlainen muotijuttu kuin tatuoinnit. Kukaan tavis ei halunnut läväriä eikä tatuointia esim. 80-luvulla. En tiedä typerämpää tapaa pilata ulkonäkönsä. Uskottavuutta vois hankkia kehittämällä luonteestaan mielenkiintoisen.Liian vaikeeta vai?
  Vastaa viestiin
06.04.12, 10:28   #31 (linkki)
kjnkbrjgrn
(Vierailija)

Lävistys

Moi kaikki! Elikkä oon 13v ja mä haluan lävistyksen alahuuleen vasemmalle puolelle. Mun äiti ei suostu miemään mihinkään paikkaan jossa tehdä noita lävistyksiä koska sen mielestä siel on liian kallista :/ Ajattelin tehdä itse ihan perus neulalla mut en tiiä, onko jotain kohtia mihin neula ei saa osua? :o Ja pitäiskö se neula tökätä nopeasti vai hitaasti?? Pliis vastakaa!!!
  Vastaa viestiin
06.04.12, 18:56   #32 (linkki)
Monzi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kjnkbrjgrn Näytä viesti
Moi kaikki! Elikkä oon 13v ja mä haluan lävistyksen alahuuleen vasemmalle puolelle. Mun äiti ei suostu miemään mihinkään paikkaan jossa tehdä noita lävistyksiä koska sen mielestä siel on liian kallista :/ Ajattelin tehdä itse ihan perus neulalla mut en tiiä, onko jotain kohtia mihin neula ei saa osua? :o Ja pitäiskö se neula tökätä nopeasti vai hitaasti?? Pliis vastakaa!!!
No aika huonosti saa pistää huuleen, jos aikoo pistää johonki huonoon/ mihin ei sais- paikkaan pistää.. . Ja sillee nopeesti, ettet ala "pyörittelemään" läpi.. Mutta siis sillee ns. vauhdilla.. Mutta ei sitä tarvii hätiköidäkkään sinne läpi.. :DD Mutta silleen "katot kohdan. Laitat neulan iholle.. Painat läpi kokonaan".. Tyylliin :)
  Vastaa viestiin
16.04.12, 22:34   #33 (linkki)
Jennimoooiiii!
(Vierailija)

Elikkäs haluaisin huulikorun mutta entiiä että kannattaako se tehdä itse vai lävistäjällä,oon 12w ja ne ei anna ottaa näin nuorena muka..kannattaako tehdä itse kerta osaan vai odottaa montamonta vuotta???Ja minkalaisella neulalla kannattaisi tehdä??!
  Vastaa viestiin
16.04.12, 22:35   #34 (linkki)
Jennimoooiiii!
(Vierailija)

Auttaakaaaaaaa

Elikkäs haluaisin huulikorun mutta entiiä että kannattaako se tehdä itse vai lävistäjällä,oon 12w ja ne ei anna ottaa näin nuorena muka..kannattaako tehdä itse kerta osaan vai odottaa montamonta vuotta???Ja minkalaisella neulalla kannattaisi tehdä??!
  Vastaa viestiin
17.04.12, 10:08   #35 (linkki)
mennyttä aikaa
(Vierailija)

Lävistykset on vanhanaikaisia
  Vastaa viestiin
17.04.12, 22:02   #36 (linkki)
Läväri:DD
(Vierailija)

Moii apuaaa?

Moikka,oon 12w ja haluan tuohon alahuuleen oikeallepuolelle lävärin..kannattaako tehdä ite ku lävistäjät ei suostu tekee muka näi nuorelle!?
Jos teen itse nii millä neulalla kannattaa ja minkalaista korua kannattaa sitten siiä pitää?
  Vastaa viestiin
22.04.12, 19:52   #37 (linkki)
hullumä..
(Vierailija)

korvis

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Läväri:DD Näytä viesti
Moikka,oon 12w ja haluan tuohon alahuuleen oikeallepuolelle lävärin..kannattaako tehdä ite ku lävistäjät ei suostu tekee muka näi nuorelle!?
Jos teen itse nii millä neulalla kannattaa ja minkalaista korua kannattaa sitten siiä pitää?

Mä painoin iha 5 min sitte korvaäni reiän..eile painoin toisen janyt kolmannen..en kyllä tiiä miks mut eise kauheesti ees sattunu:)) oon 13 ku just täytin
  Vastaa viestiin
24.04.12, 16:16   #38 (linkki)
child
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pistelijä Näytä viesti
Eli haluaisin lävistyksen tuohon huulen alapuolelle toiseen reunaan. Olen lueskellut tekstejä ihmisistä, jotka ovat itse laittaneet lävistyksen lävistäjällä käynnin sijaan. Minulla olisi kotona käyttämättömiä 1,2 mm injektioneuloja (jäänyt edesmenneeltä koiralta käyttämättä) ja ajattelin, että sillä voisin sen tuohon tuikkasta. Tietty kaikki kumihanskat ja desinfiointiaineet tulis tapahtumaan mukaan. Pitäis vaan ostaa pari huulikorua. Kannattaa vissiin ottaa aluksi pidempi, esim. 8 mm? Eikö se ole niin, että kun huuli turpoaa jonkin verran? Sitten myöhemmin vaihtaa vaikka 6 mm pituiseen koruun. Jos joku on tämän tehnyt, niin voisi antaa vähän vinkkejä. Kannattaako siis, vai onko liian riskialtista?

Niin lapsellista koko touhu!
  Vastaa viestiin
28.04.12, 14:35   #39 (linkki)
nananan
(Vierailija)

<

Nonii tääällähä on monia itselleen tehneitä / sellaisia jotka haluavat tehdä sen, mut sanon täs eka, että kannattaa porukoilta kysyä lupa ensin siihen. Tein meinaan itse virheen, ja vedin smileyn ylähuulen ja ikenen väliseen jänteeseen helmikuussa, en kertonut porukoille, ja kuukaus sitte ne tämän huomasivat. Ei siinä mitää, kivat huudot & kotiarestit tuli.
Smiley on kuitenkin siitä hyvä tehdä itse, että jänteessähän ei kulje hermoja, eli halvaantumis vaaraa ei ole.

Itse luotan eniten omiin taitoihin, kuin randomin lävistäjän taitoihin, siitä aina tiedä mitä ne niille neuloille on tehnyt, itse tiedän tarkalleen olenko puhdistanut vai en, yms.

Kannattaa & ei kannata. Omat riskinsä mihin lävärin meinasit tehdä. Huulessa kulkee paljon hermoja, osu hermoon, niin saattaa toinen puoli kasvoista halvaantua, että siihen malliin.
Kannattaa myös ottaa huomioon uloskasvamisen riski, ja tulehdukset.
  Vastaa viestiin
28.04.12, 14:39   #40 (linkki)
arsfasdf
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Läväri:DD Näytä viesti
Kannattaa ottaa huomioon hermot, ja riskit muutenkin. Muuten suosittelen tekemään itse, sillä lävistäjällähän ne maksaakin paljon, eivätkä ne välttämättä suostu tekemäänkään näin nuorille, vaikka lupa olisikin.

Apteekista saa 90sentillä lävistysneulan, josta voi valikoida kuinka iso se on yms.
Normi neulallakin voit lävistää, jos muistat puhdistaa sen kunnolla, keitäppä esimerkiksi vesi, ja laita neula kiehuvanveden sekaan, näin bakteerit kuolevat.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku