| |  | | |
16.06.11, 18:41
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | laminaatit hampaisiin
Moikka !
Nyt on sitten hampaani valmiit ! Ja hyvältä näyttää ja tuntuu.
Projektista eniten jäi mieleeni kivuliaat puudutukset. Puudutus laitettiin kaksi kertaa.
Myös väliaikaiset "hampaat " olivat koomiset , niillä pärjäilin 8 päivää , eli sen ajan kun teknikko teki minulle käsityönä aidot laminaatit. Väliaikaisilla piti olla purematta ja varovainen harjaus, mutta aika meni nopeasti ja ne pysyivät suussani. Mielestäni kaksi laminaatti hammastani ei eroitu mitenkään omista hampaistani. Kaikki saman värisiä ja muotoisia olen todella tyytyväinen hammasriviini !
Lopullinen lasku oli yhteensä 1520 e , siihen kuului kaikki käynnit , valkaisu, teknikon osuus,kaksi laminaattia, puudutukset, konsultointi ja kahden hampaan paikkaus.
Nyt sitten vain toivotaan , ettei tule mitään takapakkeja tulevina vuosina laminaattejen kanssa.
Hymy herkässä kesälomaa odotellen Riitta
| |
| | |
17.06.11, 08:55
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja riitta 46vee Moikka !
Projektista eniten jäi mieleeni kivuliaat puudutukset. Puudutus laitettiin kaksi kertaa.
Myös väliaikaiset "hampaat " olivat koomiset , niillä pärjäilin 8 päivää , eli sen ajan kun teknikko teki minulle käsityönä aidot laminaatit. Väliaikaisilla piti olla purematta ja varovainen harjaus, mutta aika meni nopeasti ja ne pysyivät suussani. Mielestäni kaksi laminaatti hammastani ei eroitu mitenkään omista hampaistani. Kaikki saman värisiä ja muotoisia olen todella tyytyväinen hammasriviini !
Lopullinen lasku oli yhteensä 1520 e , siihen kuului kaikki käynnit , valkaisu, teknikon osuus,kaksi laminaattia, puudutukset, konsultointi ja kahden hampaan paikkaus.
Nyt sitten vain toivotaan , ettei tule mitään takapakkeja tulevina vuosina laminaattejen kanssa.
Hymy herkässä kesälomaa odotellen Riitta |
Kiva kuulla! Itselleni oli melkoinen järkytys kun omat hampaat ovat aina olleet todella hyvät ja nyt tuli tuomio kiillevaurion takia pitää laitattaa laminaatit etuhampaisiin..hinta-arvio on noin 600 e kappale ja 3 kappaletta laitetaan...ensi kerralla saan väliaikaiset ja sitten lopulliset toisella 3 kerralla...kela kuulemma korvaa osan?
| |
| | |
19.06.11, 17:05
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | laminaatit hampaisiin
Moi !
Kelan osuus oli minun laskussani 467 €, maksettavakseni jäi se 1520 €
| |
| | |
20.10.11, 20:54
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | Laminaatit turussa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja riitta 46vee Moikka !
Hymy herkässä kesälomaa odotellen Riitta |
Hei Riitta,
Olisin todella kiitollinen, jos kertoisit vielä, että kenellä kävit hoidon tekemässä? Minulla olisi samanlainen operaatio edessä, mutta hammaslääkärin löytäminen tuntuu vaikealta.
Sinikka
| |
| | |
24.10.11, 12:06
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Hammaslääkärini Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinikka Hei Riitta,
Olisin todella kiitollinen, jos kertoisit vielä, että kenellä kävit hoidon tekemässä? Minulla olisi samanlainen operaatio edessä, mutta hammaslääkärin löytäminen tuntuu vaikealta.
Sinikka | Hei Sinikka !
Jos Turusta etsit laminaattien laittajaa niin voin suositella Ilkka Ostelaa
Yliopistonkadulla Hammaskulma niminen paikka.
Minä olin tosi tyytyväinen koko projektini ajan. Käyntejä tulee paljon ja kaikki meni tosi hyvin
.Lääkäri aina ajallaan ja kysyä sai ja vastauksia tuli paljon. Ammattitaitoinen.
Laskun maksamisessakin oli vaihtoehtoja , miten itselle parhaiten sopii. Erissä tai koko summa kun hampaat on laitettu. Hammaskulman koko henkilökunta oli mukava. Taisivat saada minusta pitempiaikaisen asiakkaan.Hoidatan hampaani jatkossakin siellä.
Terveisin Riitta
| |
| | |
20.12.11, 21:35
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) | hammas laminaatit
Hammas lääkärini suositteli laminaatteja ja suostuin.2700 ekeä maksoi 3 hammasta ja niistä tuli kavereiden mukaan hevosen hampaat.Eka hionnan jälkeen omat hampaani olivat kuin vampyyrilla viikon verran ettei tehnyt mieli paljoa hymyillä julkisesti.Sen jälkeen sain väli aikaiset laminaatit taas viikoksi ja erittäin keltaiset verrattuna omiin hampaisiin ja edelleen hymy piilossa.Nyt odotan jos lääkäri hioisi ne normaaliin muotoon tai vaihdan toiseen firmaan jos pyyntööni ei suostuta.Ikinä en ois uskonut mihin joudun näiden kanssa ja en kyllä tekis tätä toiste.
| |
| | |
20.12.11, 21:35
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | hammas laminaatit
Hammas lääkärini suositteli laminaatteja ja suostuin.2700 ekeä maksoi 3 hammasta ja niistä tuli kavereiden mukaan hevosen hampaat.Eka hionnan jälkeen omat hampaani olivat kuin vampyyrilla viikon verran ettei tehnyt mieli paljoa hymyillä julkisesti.Sen jälkeen sain väli aikaiset laminaatit taas viikoksi ja erittäin keltaiset verrattuna omiin hampaisiin ja edelleen hymy piilossa.Nyt odotan jos lääkäri hioisi ne normaaliin muotoon tai vaihdan toiseen firmaan jos pyyntööni ei suostuta.Ikinä en ois uskonut mihin joudun näiden kanssa ja en kyllä tekis tätä toiste.
| |
| | |
30.12.11, 09:48
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla on korroosiota niin paljon että laitan laminaatit heti kun on varaa
| |
| | |
03.01.12, 23:47
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulle suositeltiin sellaista hammaslääkäriä, kun Kari Pihlman Lepäävaaran joltain hammaslääkäriasemalta. Onko kokemuksia? Aika kallis, mutta jos on hyvä niin sitten kai kannattaa.
| |
| | | | |