Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.09.08, 12:41   #1 (linkki)
Niinis79
(Vierailija)

Hiustenpidennys: Ompelu- Vs. Sinettitekniikka?!?

Olen laittamassa hiustenpidennystä pitkän harkinnan jälkeen. Mulla on sen verran lyhyt vielä tuo oma tukka, että kampaaja ehdotti sillain, että takaa pidennetään ompelutekniikalla ja sivuille laitetaan kynsisineteillä.

Mua vaan pelottaa ihan kauheasti tuo sinetti-homma, kun siinä kuumennetaan ja sulatetaan, ja mitä kaikkea!! :D Että jos oma tukka kärsii ja tippuu pois!! Apuva :D

Haluaisinkin kuulla kokemuksia kynsisineteistä. Kiitos.
  Vastaa viestiin

14.09.08, 22:18   #2 (linkki)
Myös käyttäjä
(Vierailija)

Mikä kynsisinetti? Mulla on ollut sinettipidennykset jo kuusi vuotta tauotta, eikä tukka ole kärsinyt. Kampaajat kehuu tukan kuntoa. Paras merkki (olen käyttänyt jo 3 vuotta) on ollut Hairdreams.
  Vastaa viestiin
26.09.08, 21:40   #3 (linkki)
pidennykset
(Vierailija)

Mulla ollut molemmat. Sekä kynsisinetit, ompelut sekä molemmat :D Sinetit oli kyllä ihanat, mutta itse tykkään eniten ompelusta. Parhain eli tuuhein ja siistin on tullut juuri tuolla kampaajasi selittämällä tavalla: taakse ompelut ja sivulle sinetit. Nam<3
  Vastaa viestiin
30.09.08, 10:12   #4 (linkki)
Pidentäjä
(Vierailija)

Kokemusta

Minulla ollut liimapidennys, sinetit ja nyt viimeiseksi teipit. Nyt tosin en tarvitse enää pidennystä, vaan tuuhennos. Sineteistä ei pahaa sanottavaa, kunhan niihin tottuu. Ne saa poistettua ilman omien hiusten lähtöä. Liimalla lähti omatkin hiukset poiston yhteydessä. Tästä teipistä en osaa vielä sanoa.
Teen myös itse pidennyksiä ja tuuhennoksia sineteillä, juuri kurssi käyty, joten alennettuun hintaan, jos kiinnostaa. (hki munkkiniemi)
  Vastaa viestiin
30.09.08, 10:19   #5 (linkki)
Pidentäjä
(Vierailija)

Unohtui email eli katja.kart@gmail.com jos kiinnostaa pidennys tai tuuhennos.
  Vastaa viestiin
22.12.08, 20:05   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2008
Hairdreams!!?

hei!
olen nyt espanjassa ja otan ensiviikolla "hairdreams" merkkiset hiustenpidennykset.
ensimmäinen kerta ja merkkiä on täällä kehuttu kovasti. mielipiteitä?
minulle laitetaan 125 sinettiä 40cm mittaisia. hinta 470e. minusta hinta on todella kallis mutta merkki on kuulemma yksi ihan parhaimmista? Entäs kun tulen helmikuussa takaisin suomeen, onko siellä mitään salonkia joka työskentelee kyseisen merkin kanssa? vähän pelottaa myös että omat hiukset menee pilalle kaiken tämän jälkeen.. onko kenellákáän kokemuksia kyseisestä merkistä?

Janicadel@hotmail.com
  Vastaa viestiin
22.12.08, 20:28   #7 (linkki)
Myös käyttäjä
(Vierailija)

Niinkuin tuli jo sanottua, ei ole pidennykset minun tukkaani huonontaneet kuudessa vuodessa. Hairdreams on ollut laadukas, kampaajat ovat ihmeissään kun (ekalla käynnillä) mainitsen pidennyksistä: ovat siis ammattilaisenkin silmään luonnolliset. Minusta pidennyksesi hinta on edullinen, Sveitsissä maksan paljon enemmän -johtuisiko palkkatasosta?
Tietoa pidennyksistä, tekniikasta ym. www.hairdreams.com
  Vastaa viestiin
23.12.08, 17:58   #8 (linkki)
Picante:lle
(Vierailija)

Ei ole tarkoitus olla ilonpilaaja, mutta kuulostaa tosi kalliilta toi 40cm ja 470€. Mulla on n. 175 sinettiä 60cm Simply Naturalia ja hinta oli Helsingin keskustassa 270€.

Vastaa viestiin
28.12.08, 18:25   #9 (linkki)
hyuyyu
(Vierailija)

Itselläni on ollut sinetit ja teipit ja nyt taas ottamassa teipit. Sinettipidennys on ihan kivat mutta suurimmalla osasta katkoo omia hiuksia ja poiston jälkeen oma tukka näyttää hirveältä, itselläni ei niin hirveä ollut pois oton jälkeen mutta oli kyllä harventunut paljon. teippipidennykset taas eivät vahingoita hiuksia juurikaan ja ne saa helposti pois värjäyksen ajaksi ja taas takas päähän. Tosin se pitää tehdä kampaajalla tai ostaa itse se liimanpoisto ja laitto jutut.
  Vastaa viestiin
11.03.09, 14:50   #10 (linkki)
Kokemusta omaava
(Vierailija)

Microlock pidennys

Itse olen käyttänyt pidennyksiä vuosia, aiemmin eri sinetti menetelmiä kuten Simply Natural ja Great Lengths. Kaikki sinetti kiinnitykset katkoivat hiukseni tosi pahasti kiinnityskohdista ja poistot tuhosi loputkin hiukseni, lopputuloksena ihan kauheet, ohentuneet ja harvat hiukset.
Löysin netistä vuos sitten paikan täältä Helsingistä, joka tekee pidennyksiä Microlock kiinnityksellä, joka on kylmä menetelmä ja tosi hellävarainen. Omat hiukseni ovat alkaneet jälleen kasvaa ja palautua ennalleen, kun tää ei enää katko hiuksiani. Olen ollut tosi tyytyväinen, ihan ehdottomasti paras tekniikka ikinä. Suosittelen myös ehdottomasti muille pidennystä haluaville tai käyttäville.
Paikan nettiosoite on: hiustenpidennykset.com
  Vastaa viestiin
06.07.11, 01:30   #11 (linkki)
Kokemusta sineteistä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinis79 Näytä viesti
Olen laittamassa hiustenpidennystä pitkän harkinnan jälkeen. Mulla on sen verran lyhyt vielä tuo oma tukka, että kampaaja ehdotti sillain, että takaa pidennetään ompelutekniikalla ja sivuille laitetaan kynsisineteillä.

Mua vaan pelottaa ihan kauheasti tuo sinetti-homma, kun siinä kuumennetaan ja sulatetaan, ja mitä kaikkea!! :D Että jos oma tukka kärsii ja tippuu pois!! Apuva :D

Haluaisinkin kuulla kokemuksia kynsisineteistä. Kiitos.
Hei
itse laitoin viime talvena sinettipidennykset, kampaajalla laitatin. Kesti pari kuukautta ja alko tippumaan hiuksia. ei kestäny kun 4 kuukautta eikä ollu yhtäkää sinettiä päässä ja omaa tukkaa lähti niiin paljon että oheni hiukset valtavasti jonka jälkeen oli pakko leikata koko tukka ihan lyhyeksi. kampaajalla kävin niiitä aina korjauttamassa mutta silti ne veti oman tukankin mukanaan. EN SUOSITTELE SINETTEJÄ ! nimimerkillä 'kokemusta on'
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku