| |  | |
15.09.08, 17:28
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyviä (pieniä) alusvaatteita netistä?
Varsinkin pienirintaiselle (ympärysmitta 65)? Tavis kaupasta tosi harvoin löytää alle 70 ympärysmitalla..?
A-kupin rinnat hävisivät lasten myötä minne lie, jäljellä on kainaloihin valahtaneet puolen kämmenen kokoiset läpsykät. Muuten ei pienet häiritse, mutta sopivia liivejä on todella vaikea löytää! Ilmankaan on huono olla, kun ei sitten paidat istu päälle nätisti.
65/70 AA ahdistavat ja litistävät entisestään mallista riippumatta, mutta A-kuppeihin ei meinaa löytyä enään täytettä omasta takaa..Push-upit muuten ihan jees, niillä saa rassukat kerättyä kainaloista omille paikoilleen, mutta ovat monesti niin avoimen mallisia, että yläreuna jää törröttämään ja huomaa kyllä että sieltä liiveistä jotain sitten puuttuu ;)
Ja ei nyt mitään p*skan jauhantaa tyyliin "isot vs. pienet tissit" (mihin jokainen keskustelu näyttää päätyvän joka rintoja sivuaa), vaan kaipaisin ihan asiallisia ja hyviä vinkkejä alusvaateostoksille näillä mitoilla. Minkä malliset/merkkiset teille muille pienirintaisille on passanneet hyvin?
KIITOS :D
| |
| | |
15.09.08, 17:58
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyviä (pieniä) alusvaatteita netistä
Varsinkin pienirintaiselle (ympärysmitta 65)? Tavis kaupasta tosi harvoin löytää alle 70 ympärysmitalla..?
A-kupin rinnat hävisivät lasten myötä minne lie, jäljellä on kainaloihin valahtaneet puolen kämmenen kokoiset läpsykät. Muuten ei pienet häiritse, mutta sopivia liivejä on todella vaikea löytää! Ilmankaan on huono olla, kun ei sitten paidat istu päälle nätisti.
65/70 AA ahdistavat ja litistävät entisestään mallista riippumatta, mutta A-kuppeihin ei meinaa löytyä enään täytettä omasta takaa..Push-upit muuten ihan jees, niillä saa rassukat kerättyä kainaloista omille paikoilleen, mutta ovat monesti niin avoimen mallisia, että yläreuna jää törröttämään ja huomaa kyllä että sieltä liiveistä jotain sitten puuttuu ;)
Ja ei nyt mitään p*skan jauhantaa tyyliin "isot vs. pienet tissit" (mihin jokainen keskustelu näyttää päätyvän joka rintoja sivuaa), vaan kaipaisin ihan asiallisia ja hyviä vinkkejä alusvaateostoksille näillä mitoilla. Minkä malliset/merkkiset teille muille pienirintaisille on passanneet hyvin?
KIITOS :D[/quote] | |
| | |
15.09.08, 18:19
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
Netissä on kauppa figleaves http://www.figleaves.com/uk/
Tai jos pääset käymään näissä kaupoissa paikan päällä:
Change of Scandinavia
http://www.change.com/default.asp
Funky Lady
http://www.funkylady.fi/main.html | |
| | |
15.09.08, 18:52
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olinpas innokas kun tuli kahteen kertaan tuo aloitus :)
Noilla Figleavesin sivuilla tosiaan näytti olevan nättejä ja kivoja liivejä, kiitos Maarit76! Meneekö nuo ympärysmitat nyt siis niin, että 30=65 ja 28=60? En ole koskaan ulkomailta tilannut/ostanut mitään, onko millainen juttu...? Jos joku tuolta on ostanut, ovatko nuo liivit olleet ihan laadukkaita, kestäviä (halvemmatkin)?
| |
| | |
15.09.08, 19:03
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pitääkös sen välttämättä olla netistä? Minä suosittelen tuota Changea, kapoisille on runsaasti malleja ja mikä parasta, ystävällinen ja asiantunteva palvelu.
| |
| | |
15.09.08, 19:19
|
#6 (linkki)
|
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Aloittaja Meneekö nuo ympärysmitat nyt siis niin, että 30=65 ja 28=60? | Luulisin että menee niin että 28= 60, 30=65 koska 32 tuumaa on 70cm.
-> http://www.figleaves.com/uk/fitting_room.asp?cat=131&txt=5143
Noissa on palautusoikeus jos ei ole tyytyväinen. Mutta joutuu varmaankin itse maksamaan palautuksen eikä postikuluja saa varmaankaan takaisin. Vain rintaliivien hinnan kuten muittenkin vaatteiden osalta useimmassa osassa nettikauppoja.
Suosin itsekin vain itse kokeilemiani rintaliivejä koska kaikki mallit eivät käy ja nettikaupassa on aina omat kiemuransa jos ei ole tyytyväinen.
| |
| | |
15.09.08, 19:37
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
ihan alusvaatteisiin erikoistuneessa myymälässä? Minullekaan ei nuo "tavis"-kauppojen liivit käy, jos tuolla tarkoitit marketteja, henkkamaukkaa jne. Minullakin on aikomuksena suunnistaa oikeaan rintaliivikauppaan. :)
| |
| | |
15.09.08, 20:05
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Siksi noita netti putiikkeja kaipasin, kun täältä korvesta tulee todella harvoin minnekään isommille paikoille lähdettyä :)
Pari alusvaateliikettä olen tässä lähistöllä käynyt, mutta ovat niin pieniä että valikoimat ovat aika suppeita ja "vanhahtavia" jos ymmärrätte.. Ja nuo linkkien shopit on niiin kaukana sielä etelässä että tuskin tulee koskaan käytyä ;)
Ajattelin nyt kuitenkin tarkastella vielä tuolta figleavesista josko löytyis jotain mitä yrittäisin tilata. Sittenpä sen näkee osuuko sopivat.
Laittakaa toki linkkejä, jos vielä muita putiikkeja löytyy!
| |
| | |
15.09.08, 21:28
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Samaa suosittelen minä Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuruikku Pitääkös sen välttämättä olla netistä? Minä suosittelen tuota Changea, kapoisille on runsaasti malleja ja mikä parasta, ystävällinen ja asiantunteva palvelu. | Olen kokoa 70 a, mutta myyjä sanoikin, että kokeile 70 c. Se olikin sitten tosi istuva!
| |
| | |
15.09.08, 21:34
|
#10 (linkki)
|
|
A/B:n vielä ymmärtäisin mutta A:sta C:hen on jo melkonen hyppäys. Ehkä rintasi eivät oikeasti ole kokoa A. Tai sitten valmistajalla on ihan omat mittansa.
| |
| | |
15.09.08, 21:41
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tuo se onkin oikeasti hassua, että joskus sellaiset liivit, mitkä eivät ole "omaa kokoa" saattavatkin istua ihan hyvin. Imetysaikana pidin paljon liivejä jotka 70-75 B, mutta löysin kerran todella hyvin istuvat liivit jotka olivatkin 65 C :D
Oikeastaan ihan ymmärrettäväkin juttu, jos ottaa vähän pienemmällä ympärysmitalla, voi ottaa isomman kuppikoon, ja sitä kautta paremmin istuvat, eikö vain? Vai ajattelinko nyt jotenkin ihan hullusti? ;)
On tää tissiliivien hankinta joskus melkoista pohdiskelua/testailua/arpapeliä, kun oman kokoiset eivät välttämättä sovikaan, ja merkkikin vaikuttaa sekä kokoon että istuvuuteen :DD
| |
| | |
16.09.08, 12:28
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Maarit76 A/B:n vielä ymmärtäisin mutta A:sta C:hen on jo melkonen hyppäys. Ehkä rintasi eivät oikeasti ole kokoa A. Tai sitten valmistajalla on ihan omat mittansa. | No niinpä vaan oli.
C kuppi istui paljon paremmin, vaikkei tuota täytettä olekaan.
| |
| | |
18.09.08, 19:09
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
KappAhlin mallistosta Miracle Bra -merkkiset liivit. Niissä minulla on koko 80A ja ovat ainoat rintaliivit koskaan elämässäni, jotka päällä näyttäisi siltä, että minulla on rinnat siellä alla. Jotenkin mukavasti ne nostavat ja työntävät rintani sieltä sivulta eteenpäin. Niissä on toppausta kupin alaosassa enemmän. Hintaa en muista,mutta edulliset kuitenkin.
| |
| | |
25.09.08, 12:00
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | vihdoin Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja olen löytänyt ihan sattumalta KappAhlin mallistosta Miracle Bra -merkkiset liivit. Niissä minulla on koko 80A ja ovat ainoat rintaliivit koskaan elämässäni, jotka päällä näyttäisi siltä, että minulla on rinnat siellä alla. Jotenkin mukavasti ne nostavat ja työntävät rintani sieltä sivulta eteenpäin. Niissä on toppausta kupin alaosassa enemmän. Hintaa en muista,mutta edulliset kuitenkin. | Kiitos, kävin ostamassa ja on todella mukavat. | |
| | |
16.10.08, 08:32
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Alusvaateliike Trinean nettisivuillakin ( trinea.fi ) näyttäisi olevan muutamat 60-65 koon rintsikat. Itse olen tilannut tuolta muutamaan otteeseen. mm. tällaiset on tullut ostettua http://trinea.fi/product_info.php?cPath=21&products_id=34
Tuolla näyttäisi olevan ihan maksuton palautus jos pitää palauttaa ostetut liivit. Postikulut on näköjään 3 euroa nykyään kaikissa tilauksissa.
| |
| | |
16.10.08, 11:28
|
#16 (linkki)
|
|
[quote="KatiM."]Alusvaateliike Trinean nettisivuillakin ( trinea.fi ) näyttäisi olevan muutamat 60-65 koon rintsikat.[quote]
Nopeasti selaillen en kyllä löytänyt yhtään omaa kokoani eli 65 cm:stä alkaen. Näyttivät olevan vain 70 cm:stä alkaen. Sivustossa on se vika ettei voi hakea suoraan omaa kokoaan vaan pitäisi käydä kaikki itse läpi.
| |
| | |
19.10.08, 01:18
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Aloittajalle, olen tilannut Figleavisista, eikä ongelmia ole. Voi palauttaa ja menetät vain lähetysmaksun. Kannattaakin tilata samaa liiviä kaksi kokoa yhtä aikaa tai kahdet eri liivit. Silloin pidät paremmat ja palautat toiset, etkä menetä rahassa mitään.
Ja Figleavesin nettisivulta voi ko. liivin kohdalta lukea asiakkaiden kommentteja, niistä voi olla apua mallin ja koon valinnassa.
Olen itse E-sarjassa, joten en ole paras neuvoja aloittajalle, mutta huomasin toisen saitin eli www.daintylady.co.uk
Siellä näytti olevan jopa AAA-kuppia. Onko kenelläkään kokemusta tästä paikasta? | |
| | |
28.11.08, 22:05
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja iloinen ja tackar Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja olen löytänyt ihan sattumalta KappAhlin mallistosta Miracle Bra -merkkiset liivit. Niissä minulla on koko 80A ja ovat ainoat rintaliivit koskaan elämässäni, jotka päällä näyttäisi siltä, että minulla on rinnat siellä alla. Jotenkin mukavasti ne nostavat ja työntävät rintani sieltä sivulta eteenpäin. Niissä on toppausta kupin alaosassa enemmän. Hintaa en muista,mutta edulliset kuitenkin. | Kiitos, kävin ostamassa ja on todella mukavat. | Kävin KappAhlissa, mutta en löytänyt kyseisen merkkisiä liivejä. Ainoastaan creem ja bodyzone- mallistot näin siellä. Tuntomerkkejä??
| |
| | |
30.11.08, 15:00
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | henkkamaukka
Mä löydän H&M:ltä parhaat rintsikat. Ne on tosi söpöjä ja halpoja. Mulla on pienet mut pystyt tissit, vaikka olen jo yli 40 vuotias.
| |
| | |
27.04.09, 20:36
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | trinea.fi
on minusta aivan upea nettikauppa! vihdoinkin sain oikean kokoiset liivit (60F) ja vielä halvalla, n. 20e. joku tuossa aikaisemmin sanoi, että kokoja joutuu etsimään selaamalla, mutta onnistuu myös niin, että laittaa hakuun (siinä vasemmalla sivupalkissa) esim. 60f
| |
| | | | |