Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.10.08, 19:50   #1 (linkki)
neitinäpykkä
(Vierailija)

Ripsipidennys

Kuka kokeillut? miltä tuntuu, miten pysyy yms, kertokaa kaikki! Ja sit jotain eroa niihin kestoripsiin? Tahtoisin mennä pidennyksiin, joko xtremelashesin, tai magic eyesin, en vain tiedä onko noilla kahella mitä eroa, hinnassa ainakin on eroja... auttakaa ::)
  Vastaa viestiin

19.10.08, 18:17   #2 (linkki)
kokeillut
(Vierailija)

Minä otin kerran, mutta mulle se ei sopinut, sillä omat ripseni ovat suorat. Ripsipidennyksen kanssa ei voi käyttää taivuttimia, eikä (kosmetologin mukaan) permanenttiakaan. Tämä samainen kosmetologi vakuutti eri merkkien ripsien tulevan samalta valmistajalta...eli kuulemma vain liimassa olisi eroa(?).
  Vastaa viestiin
25.10.08, 16:51   #3 (linkki)
laittaja
(Vierailija)

ei tule..

Tosiaankaan ei tule samoilta valmistajilta. Ripsien materiaaleissa on eroja, myös laittotavassa yms. Jotkut merkit voivat tuhota ripsesi kokonaa.. Itse suosittelen Xtremelashesin pidennyksiä, jos meinaat joskus ottaa jotkut. ota ne! kotisivuilta löytää enemmän tietoa.
  Vastaa viestiin
26.10.08, 08:38   #4 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Miksette laita vain tekoripsiä siihen päälle, on niin paljo helpompaa?
  Vastaa viestiin
26.10.08, 11:26   #5 (linkki)
.......f
(Vierailija)

Kyllä voi käyttää permanenttia jos sen tekee ennen pidennystä tai jälkeen!!
  Vastaa viestiin
27.10.08, 20:50   #6 (linkki)
kosmetologi
(Vierailija)

voi taivuttaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut
Minä otin kerran, mutta mulle se ei sopinut, sillä omat ripseni ovat suorat. Ripsipidennyksen kanssa ei voi käyttää taivuttimia, eikä (kosmetologin mukaan) permanenttiakaan. Tämä samainen kosmetologi vakuutti eri merkkien ripsien tulevan samalta valmistajalta...eli kuulemma vain liimassa olisi eroa(?).
Voi taivuttaa hellävaraisesti ripsenkihartimella, Metallisia taivuttimia ei saa käyttää.. Ja tosiaan permanentin voi ottaa joko ennen tai jälkeen, mutta ei niiden kanssa, koska kuidut eivät kestä sitä..

[quote=Miksette laita vain tekoripsiä siihen päälle, on niin paljo helpompaa? [/quote]

Eihän ne kestä ku päivän ja pitää ottaa pois.. lisäksi ne on yleensä hirvän näköset. Ripsipidennys ei näytä tekoripsiltä, vaan ne näyttää luonnollisilta.
  Vastaa viestiin
10.11.08, 21:11   #7 (linkki)
kokeillut
(Vierailija)

pidennykset

Itse kokeilin Xtreme Lashes -pidennyksiä ja vieläkin on muutamia ripsiä jäljellä, vaikka ne laitettiin n. 2,5 kuukautta sitten. Hirmuisen kauniit olivat ja jos olisivat halvemmat, voisin ottaa jatkossakin vaikka kesäksi. Ripsiväriä aloin käyttämään vasta noin viikko sitten, joten minulla ripset kestivät harvinaisen hyvin, johtui ilmeisesti valmiiksi tuuheista ripsistäni.

En kuitenkaan kokeilun jälkeen ottanut ripsiä uudelleen, sillä ripsiä piti varoa aika paljon. Yöllä ei voinut nukkua normaalisti massullaan ja kasvot piti pestä öljyttömillä pesuaineilla, eikä silmien lähellä saanut käyttää topseja tai pumpulia. Mahdollisen silmämeikin puhdistaminen olikin aika rasittavaa. Ripsien koskettelua piti myös varoa.

Mutta, ripset näyttivät kyllä hyvin aidoilta ja keräsivät ihasteluja :). Nyt omat alta kasvaneet ripset ovat aika lyhkäisiä, mutta eivätköhän ne tästä normalisoidu :).
  Vastaa viestiin
18.11.08, 10:51   #8 (linkki)
Toistaiseksi onnellinen käyttäjä
(Vierailija)

Ripsipidennys

Hei ! Itselläni on nyt ollut ripsipidennykset koko ajan 1/2 v.
Aluksi olivat liian tuuheat mutta nyt laitetaan niin että on osa yksittäisiä ripsiä ja osa
ns. tupsuja joten nyt on luonnolliset ja kauniit. Mutta nyt tuli kauhu ajatus mieleen
JOS joskus lopetan näiden käyttämisen niin onko itsellä jäljellä muutakuin tynkäripset.
Miten tuo liima-aine vaikuttaa kasvavaan ripsentyveen pitkällä aikavälillä ?
Onko kellään kokemusta tai tietoa asiasta ??
  Vastaa viestiin
18.11.08, 12:00   #9 (linkki)
kokeillut
(Vierailija)

Nyt heräsi minukin kiinnostus! Tosiaan kerran kokeilin ja olin pettynyt kun ripset sojottivat alaviistoon, omien suorien ripsieni takia! Kertokaa, missä olette laitattaneet omat, hyvät ripsenne! Oma ratkaisuni tällä hetkellä on ollut "kulmatekoripset" =), joilla tulee myös ihan kaunis tulos.
  Vastaa viestiin
20.12.08, 21:09   #10 (linkki)
kokeillut_1
(Vierailija)

Ainakin xtreme lashesilla on muistaakseni mahdollista saada kaartuvaa ripsimallia, jolloin omilla suorilla ripsillä ei ole väliä. Minun ripseni laitatti tuolloin ko. merkin kouluttaja, lisää tietoa löytänet googlaamalla merkin.
  Vastaa viestiin
18.02.09, 20:05   #11 (linkki)
tahtoo kanssa
(Vierailija)

ihanat ripset

olen nähnyt tuttavallani ja on kauniit.
  Vastaa viestiin
23.02.09, 12:16   #12 (linkki)
mamma-70
(Vierailija)

joopa

Itse laitatin pidennyksen n. kuukausi sitten. Pettymys oli....Olen joutunut ottamaan pinseteillä pois sojottavia, toisiinsa kiinni menevät ripset =(. Alta löytyvät omat tyngät... Mitenköhän kasvavat taikaisin? Onko kellään kokemuksia? Luulen myös että noilla liimoilla on eroa sillä minulle tuli semmosia" liimapalloja" näkyviin kun alta kasvoi omat ripset.
  Vastaa viestiin
22.09.09, 23:07   #13 (linkki)
tynkäripsi
(Vierailija)

pettynyt

minulle laitettiin La Chikassa ja pettymys oli.Sojottivat ja repsottivat minne sattuu pahimpia paakkuja jouduin poistamaan pinseteillä ja nyt omat ripset ihan surkeat tyngät entisiin tynkiin verrattuna....laittaja tuntui kokemattomalta ja lupasi ripsien asettuvan vuorokaudessa ...mitä ne eivät tehneet..tietenkään!!!Maksoi 85e joten todella pettymys
  Vastaa viestiin
23.09.09, 09:54   #14 (linkki)
rinnami
(Vierailija)

toinen pettynyt

Minulle laitettiin myös Xtreme Lashit ja en ollut tyytyväinen. Ensimmäisen viikon ripset olivat kauniit pienellä vaivalla mutta sen jälkeen ovat olleet yhtä tuskaa. Sojottavat mihin sattuvat ja kasautuvat yhteen. Pahimmillaan olen käyttänyt aamuisin 15 min ripsien oikomiseen ja silti tulos on ollut välttävä. Nyt ovat onneksi melkein kaikki irroneet (1kk laittamisesta).
En todellakaan enää ottaisi tuollaista vaivaa ja maksaisi siitä itseäni kipeäksi (140 e tms.)
  Vastaa viestiin
23.09.09, 22:10   #15 (linkki)
La la laa ...huono
(Vierailija)

Huono paikka!!

Kävin kerran La Chicassa laitattamassa kynnet ja kokemus oli niin pöyristyttävä, etten ole kuunaan mennyt takaisin.

1. Manikyristi laittoi ranskalaisen manikyyrin valkoiset korostukset vinksin vonksin.

2. Kynsien laittoon meni kolme(!) tuntia.

3. Seuraavan yön kärsin turvonneista käsistä ja sormista sekä tykyttävästä kivusta, joka oli kuulemma NORMAALIA.

Kyseinen firma käyttää jotain itse maahantuomiaan aasialaisia geelikynsituotteita, joiden turvallisuus on mielestäni kyseenalaista. Olen käyttänyt geelikynsiä jo kahdeksan vuotta ongelmattomasti -lukuunottamatta tuota hirveää La Chicaa.
  Vastaa viestiin
24.09.09, 17:42   #16 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2009
extremelashes

muuten olin tyytyväinen extremelashesiin, mutta ne eivät pysyneet :-(
  Vastaa viestiin
29.11.09, 19:55   #17 (linkki)
Allessia
(Vierailija)

X-tremepidennys

Minä sain eilen X-tremelashespidennykset ripsiin ja olen tyytyväinen ulkonäköön, mutta toinen silmä punoittaa tosi paljon ja tuntuu ärtyneelle vieläkin! Voiko liimaa mennä silmään vai mistä tämä voi johtua ja mitä pitäisi tehdä? Tämän ärtyneen silmän ulkonurkasta näkyy hieman liima, joten voisiko se ärsyttää silmän limakalvoa...? Hieman mietityttää, et mitä teen...toivottavasti ei jouduta kokonaan ottamaan pidennyksiä pois...
  Vastaa viestiin
30.11.09, 17:32   #18 (linkki)
HCN
(Vierailija)

Ripsipidennys

Itsellä ollut pidennys jo melkein kaksi vuotta. Aina vain tosi tyytyväinen.
  Vastaa viestiin
30.11.09, 18:37   #19 (linkki)
N34
(Vierailija)

Huhtikuusta -09 lähtien on ollut Extreme lash pidennykset. Kolmen viikon välein käyn huollossa, 58 e. Valitsin tarkoituksella maltillisen pituiset ja ei kaarevat, niin ovat varsin luonnolliset, mutta kuitenkin näyttävät. Silmämeikkiä ei enää tarvitse, ellei joskus halua lisätä näyttävyyttä rajauksilla. Omat ropset ovat hyvässä kunnossa kun silmiin ei tule koskettua. Aika nopeasi oppii varomaan ja olemaan hieromatta.
  Vastaa viestiin
30.11.09, 19:12   #20 (linkki)
epäilyttävää toimintaa
(Vierailija)

Huh, alkaapa mennä ihan friikkitouhuksi tämä naisten kaunistautuminen. "Markkinamiehet" ovat osanneet vetää oikeista naruista eli naisten heikosta omanarvontunnosta ja matalasta älykkyydestä. Miltähän se nainen näyttää vaikkapa kahdenkymmenen vuoden kuluttua jos tämä sama suuntaus jatkuu? Kuinka paljon pitää naisesta repiä istutettuja lisäyksiä pois että saadaan paljastumaan se luonnon luoma ihminen?

Pelottavaa touhua ja naiset antavat sen vain jatkua ja jatkua.
  Vastaa viestiin
30.11.09, 19:57   #21 (linkki)
nainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja epäilyttävää toimintaa Näytä viesti
Huh, alkaapa mennä ihan friikkitouhuksi tämä naisten kaunistautuminen. "Markkinamiehet" ovat osanneet vetää oikeista naruista eli naisten heikosta omanarvontunnosta ja matalasta älykkyydestä. Miltähän se nainen näyttää vaikkapa kahdenkymmenen vuoden kuluttua jos tämä sama suuntaus jatkuu? Kuinka paljon pitää naisesta repiä istutettuja lisäyksiä pois että saadaan paljastumaan se luonnon luoma ihminen?

Pelottavaa touhua ja naiset antavat sen vain jatkua ja jatkua.

Ei vois kuule vähempää kiinnostaa sinun mielipiteesi.
  Vastaa viestiin
08.12.09, 07:01   #22 (linkki)
Unna_
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut Näytä viesti
Nyt omat alta kasvaneet ripset ovat aika lyhkäisiä, mutta eivätköhän ne tästä normalisoidu :).
Ovatko normalisoituneet? Entä muilla, joilla on ollut ripsienpidennykset/ kestoripset?

Täällä aletaan kohta vääntää itkua..
  Vastaa viestiin
11.01.10, 13:07   #23 (linkki)
DONNA
(Vierailija)

ExtremeLashes

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Unna_ Näytä viesti
Ovatko normalisoituneet? Entä muilla, joilla on ollut ripsienpidennykset/ kestoripset?

Täällä aletaan kohta vääntää itkua..
Minulla ollu yhtäperää ExtreLashes ammattilaisen laittamana ja olen ollut todella tyytyväinen. Hinta tietenkin kauhistuttaa, kun sitä kuluu myös kynsiin ja hiuksiinkin samassa tahdissa. Pidin nyt 8kk taukoa ja kyllähän sitä aluksi ihmetteli, että missä ne mun omat tuuheat ripseni ovat....
Kestää siis aikaa muutamia kuukausia kyllä, jotta omat kasvavat alkuperäisiin mittoihin. Mutta muutoin voin suositella ExtreLashes -silkkiripsiä. Muistakaa paikkaa valitessanne katsoa, että ovat yksittäisiä silkkiripsiä!!! eikä tupsuja. ExtremeLashes ei ole niitä tupsuja. NovaLash varmaan myös hyvä. Kynsilaittajallani on sellaiset ja ovat myös upeat. Huollon hinnat alkaen 60e.
  Vastaa viestiin
12.01.10, 13:58   #24 (linkki)
Miljamariaa
(Vierailija)

koukkuun jääyt :)

Minä olen pian vuoden käyttänyt ripsiä, aloitin xtremelashesilla ja siirryin Novalashiin kun sitä aloitettiin tuomaan suomeen. Olen jäänyt koukkuun :) On helppoa kun ei tarvitse laittaa ripsiväriä yms. Nyt aloin itsekin miettiä miltäköhän omat ripseni näyttävät tämän jälkeen.
Olen kuitenkin molempiin tuotteisiin tyytyväinen ja olen iloinen että nämä ovat pysyneet hyvin ja välillä olen laittanut jotain väriäkin kun olen mennyt juhliin ...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja neitinäpykkä Näytä viesti
Kuka kokeillut? miltä tuntuu, miten pysyy yms, kertokaa kaikki! Ja sit jotain eroa niihin kestoripsiin? Tahtoisin mennä pidennyksiin, joko xtremelashesin, tai magic eyesin, en vain tiedä onko noilla kahella mitä eroa, hinnassa ainakin on eroja... auttakaa ::)
  Vastaa viestiin
16.01.10, 03:50   #25 (linkki)
AP
(Vierailija)

Silkkiripset - Beauty drop Tampere

Oli aluksi todella kiitollinen, kunnes huomasin yhden silkkiripsen olleen liimatun jopa 3-4 omaan ripseen. Se olikin inhottavaa, kun ne irtoilivat ja lahti niin paljon ripsia tupsuissa! Muuten Beauty Drop on todella kiitettavan arvoinen paikka ja hyvia kasvohoitoja seka tuotteita!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku